Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 540 41 42 43 4449 50 51 52 53
Moimies
01.11.2009 22:36:13
Pikkusen on pakka sekasin tolla Iidalla.
Melodisen puoleista paahtoa >>> Vengeance Unleashed
DJKaaos
01.11.2009 23:16:57
"Vaalea kaunotar esiintyi suorassa lähetyksessä leveästi hymyillen. Yleisö hurrasi reippaalle skandinaaville, joka vastaili haastattelijoiden kysymyksiin rennosti ja arastelematta."

Skandinaavi? Mistähän lähtien Suomi on kuulunut Skandinaviaan?

Ihan hyvä, että lähti tuo perkeleen räpsyripsi talosta pois. Studio-osuus meni kunnon rölölööksi muijan osalta. Konttori suli ihan täysin.

Danan puhe kuulostaa epävireiseltä soittimelta.
Minä olen minä.
Lesko
02.11.2009 09:49:20 (muokattu 02.11.2009 09:59:29)
Pluto: Big Brother (ohjelma) tukee itse kehittämääni teoriaa, jonka mukaan 64% ihmisistä on idiootteja, eikä heidän pitäisi antaa äänestää.

Vain 64%? Minusta tämä ohjelma on hyvä läpileikkaus koko tuolle ikäluokalle ja vähän sen ohikin. Nopeasti laskettuna yli 95% on idiootteja, koska tuolla talossa on 21 idioottia ja yksi (1) älyllisesti normaali ihminen. No joo, tottakai se laskee hieman prosenttia, että älyllisesti normaali ihminen, ei ilman selvää syytä hae tuonne. Esalla sellainen syy on todennäköisesti ollut. Tuo idioottiprosentti on varmasti kokonaisudessaan sellainen n.87,6%!

"Vaalea kaunotar esiintyi suorassa lähetyksessä leveästi hymyillen. Yleisö hurrasi reippaalle skandinaaville, joka vastaili haastattelijoiden kysymyksiin rennosti ja arastelematta."

Voi vittu mitä touhua. Vai että skandinaavi. :D Missä tällanen on lukenut?
DJKaaos
02.11.2009 12:41:38
Lesko:

Voi vittu mitä touhua. Vai että skandinaavi. :D Missä tällanen on lukenut?

Oisko ollut Iltalehden jutussa. Jos englanninkielessä joku tarkoittaa Skandinavialla Pohjoismaita, niin ei se nyt niin vakavaa ole, mutta jos suomalainen toimittaja tietää kertoa, että Suomi kuuluu Skandinaviaan ni jo aletaan olla aika pihalla. Kaiken lisäksi, kun tuo Kätlin on syntyperältään virolainen, niin paremmin olisi sopinut vaikka baltikaunotar tai joku vastaava.

Kyllähän Fintelligenskin lauloi aikoinaan jotain että "skandinaavit pitää yhtä". Norjassa vai olikohan se Ruotsissa olivat ihmetelleet, että miksi suomalaiset noin laulavat.
Minä olen minä.
Stain
02.11.2009 13:07:14
idiootteja? perustelkaa kantanne. mitään idiootteja, tervehenkisiä nuoria ihmisiä.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Lesko
02.11.2009 20:18:28
Stain: idiootteja? perustelkaa kantanne. mitään idiootteja, tervehenkisiä nuoria ihmisiä.

Ei perustella. Me ollaan idiootteja.
Pluto
03.11.2009 08:14:49
Stain: idiootteja? perustelkaa kantanne. mitään idiootteja, tervehenkisiä nuoria ihmisiä.

Luultavasti kuulun itsekin siihen mainitsemaani 64% idioottilaumaan. En ole ihan varma vielä.
Dillon, you son of a bitch!
aivokuolio
03.11.2009 11:53:32
Rakkauden narkomaani iski jälleen.
Alpha
03.11.2009 15:47:04
aivokuolio: Rakkauden narkomaani iski jälleen.

Mitähän tästäkin nyt sanoisi. Esa ois kyllä voinu päällikkönä käskeä ne sviittiin kutemaan.

Pientä myötähäpeää tunnen myös tästä "Welcome to Finland"-jutusta. Ensin juodaan kaljaa ja mölistään, jonka jälkeen nakataan perkaleesti löylyä, jotta Cathy tuntisi olonsa kotoisaksi. Tämän jälkeen mölistään lisää ja sukelletaan paljuun. Sitten juodaan kaljaa ja syödään makkaraa. Sitten vedetään esiin Timo Jutila ja Matti Nykänen...
Alpha
03.11.2009 16:54:41 (muokattu 03.11.2009 17:00:47)
Mutta joo...Cathysta saanut sen kuvan, että on ystävällinen, hyvasydäminen ja reipas persoona...

Ulkoisen kauneuden lisäksi omaa myös kauniin lauluäänen.

E:Suhteellisen loistavasti oppinut lausumaan ja laulamaan "Sininen ja valkoinen"-biisin päivässä...

Toivottavasti laittaisi nuo "äijät" ruotuun(viitteitä oli jo), koska perseilyä/apinointia on jo nähty.

Ja Filippiineille:

Kätlin siellä on jo saanut muutaman miehen päät "sekaisin"...mitä nyt tökkivältä streamilta pystyy katsomaan.
ekikoo
04.11.2009 21:42:59
Kauanko tää Cathy nyt on Suomessa? Ihan hänen takiaan oon nyt katsonu pari jaksoa, ja teen niin niin kauan kuin se on messissä. Ensin luin että vain viikon, mutta ei noista paskoista "uutisista" ota selvää.

http://www.findance.com/uutiset/9304/bb-cathya-jekutetaan-ankarasti
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
this1sux
04.11.2009 22:48:25
ekikoo: Kauanko tää Cathy nyt on Suomessa? Ihan hänen takiaan oon nyt katsonu pari jaksoa, ja teen niin niin kauan kuin se on messissä. Ensin luin että vain viikon, mutta ei noista paskoista "uutisista" ota selvää.

http://www.findance.com/uutiset/9304/bb-cathya-jekutetaan-ankarasti

Kyllä hän valitettavasti loppuviikosta lähtee. :'(.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
masterhat
04.11.2009 23:50:14
on kyl mahtavan olonen/näkönen bööna, ihastuin!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
kk80
05.11.2009 12:57:06
Alpha: Mitähän tästäkin nyt sanoisi. Esa ois kyllä voinu päällikkönä käskeä ne sviittiin kutemaan.

Pientä myötähäpeää tunnen myös tästä "Welcome to Finland"-jutusta.

Todella kamalaa katsottavaa. Yleensä en ole ensimmäisenä päivittelemässä suomalaisten julkisuuskuvaa ulkomailla mutta nyt kyllä saa olla huolissaan. Suomi infon jakaminen on kuin "Markku from Finland" sketseissä: Häkkiset, Mäkiset, Lordi, MM-95 ja Rasmus on muistettu mainita moneen kertaan. Hevillä ei hävitä ja ryypiskely muistetaan mainita rakkaimmaksi harrastukseksi. Suomalaisten elintarvikkeiden puhtautta ja korkeaa laatua korostetaan tarjoamalla Saarioisen einesruokaa... Bonuksena vielä todella epäsiisti BB talo.

Veikkaisin että eiköhän se joulupukki ja petterikin saada vielä sisäpihalla pyörähtämään ennenkuin paluureissu odottaa.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Jormaz
05.11.2009 13:54:18
Alpha: Pientä myötähäpeää tunnen myös tästä "Welcome to Finland"-jutusta.

Ihan vitun hirveetä. Ja miksi puhutaan viinasta silloin kun juodaan "mietoja alkoholijuomia". Haluisin nähdä kun nuo juo raakaa viinaa, niinku Finlandiassa kuulemma tehdään.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Rhapa
05.11.2009 14:10:02
Noh, tuotahan se Suomi on. Halusitte tai ette.
gigity gigity
Jalapeno
05.11.2009 17:16:06 (muokattu 05.11.2009 17:18:07)
Jep, sinänsä huvittava Reality Check. Tässä tuodaan suomi esiin melko lailla juuri semmosena ku se on. Sempä takia tuota menoa kaiketi hävettääki kattoa...

Tosin tuntuu että tuo asukkaiden englanninkielentaito on jotain järkyttävää. Ei kait random otos tuon ikäisiä ihmisiä voi olla noin kielitaidottomia...?
Mr. Burns
05.11.2009 18:25:08
Jalapeno: Tosin tuntuu että tuo asukkaiden englanninkielentaito on jotain järkyttävää. Ei kait random otos tuon ikäisiä ihmisiä voi olla noin kielitaidottomia...?

Eniten hämmästyttää tuon tohtorismies Antin alakouluenglanti.

Esa on kyllä taas kerännyt tyylipisteet isäntänä toimimisesta.
"For once the rich white man is in control!" - Mr. Burns
gasser
05.11.2009 18:58:10
Antista on tullu mun suosikki. Jotenkin vaan niin luontaisen koominen jätkä, plus aivan uskomattomat tanssimuuvssit ja sopivan pimeät jutut.
-?-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)