doctrine 05.11.2009 00:56:36 | |
---|
Mr. Speed: Kannattaa kokeilla käytettyä. Voit nimittäin yllättyä;) Tuo mun DK2T on käytettynä ostettu, myyjä asui tässä lähellä niin pääsin kätevästi testaamaan sitä ennen kauppoja. Ja juu, se on todellakin ehjä :) Ei se siis mikään yllätys ole että Netistä löytää ehjääkin tavaraa ;) Sitten pitääkin miettiä että mikä on se säde tästä mun kotikolosta minkä ulkopuolelle ei kannata ajella bensakulujen takia testaamaan, löytyykö säteen sisältä haluamaani sopivaan hintaan, minkä arvon annan takuulle, jne. Uusi on yhtäkkiä edullinen... Toki niitä löytöjäkin tekee, en mä sitä väitä, toi mun DK2T oli löytö, mut nyt en vain jaksanut enää päivystää tuota palstaa sopivan etsimisessä (Kiitos kaikille kuvien lähettäneille kärsivällisyydestä) :) http://www.payloadband.info/ |
Mr. Speed: Juu, noita Japanin malleja on kyllä kiinteällä tallalla, mutta taitaa olla noi SL2HT:t melko harvinaisia täällä päin muailimoo. Itselläni toisaan on kyllä kiinteätallanen USA Soloist, mutta sekin on tänne Belgian kautta tullut. Ebaysta tarttui itselle SL1T. Sinne siis Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php |
Hugezlica 29.11.2009 19:15:52 | |
---|
Sen sanon vaan, että en ole mikään esipuberteetti enää :D Nuo RR:t vaan vetää jollaina tavalla puoleensa. Olen käyny aika säännöllisesti katsomassa torilla Jaskoja, mutta välillä tuntuu, että ne ovat hieman ylihinnoiteltuja. |
Hugezlica 29.11.2009 19:18:07 | |
---|
Ja sen verran voin lisätä euroja hintahaitariin, että skitta saa maksaa max. 800 euroa. |
Mr. Speed 29.11.2009 19:52:29 | |
---|
Hugezlica: Sen sanon vaan, että en ole mikään esipuberteetti enää :D Nuo RR:t vaan vetää jollaina tavalla puoleensa. Olen käyny aika säännöllisesti katsomassa torilla Jaskoja, mutta välillä tuntuu, että ne ovat hieman ylihinnoiteltuja. Juu, torilla olevat Jaskat on aika ylihintasia, ainakin jos puhutaan RR24:stä. Täältä: www.dv247.com Jackson RR24 noin about 850 euroa uutena. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
doctrine 29.11.2009 20:03:58 | |
---|
Hugezlica: Nuo RR:t vaan vetää jollaina tavalla puoleensa. RR on kaulapainonen ja se oli sulla yhtenä kriteerinä ettei sais olla. ootko KV:ta ajatellu? http://www.payloadband.info/ |
Mr. Speed 29.11.2009 20:13:51 | |
---|
doctrine: RR on kaulapainonen ja se oli sulla yhtenä kriteerinä ettei sais olla. ootko KV:ta ajatellu? Kaikki RR:t ei oo kaulapainosia. Noin yleisesti mitä korkeemmalle noustaan ns. ravintoketjussa, sitä vähemmän sitä esiintyy. Esim. Kellyt kyllä ovat todella kaulapainoisia, jopa USA Select Seriessissä. Itse olen yhtä RR24:sta kokeillut ja se ei ollut kaulapainoinen. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
doctrine 29.11.2009 21:46:26 | |
---|
Mr. Speed:Noin yleisesti mitä korkeemmalle noustaan ns. ravintoketjussa, sitä vähemmän sitä esiintyy. Tehdäänkö ravintoketjun yläpään mallit painavammasta puusta? :) http://www.payloadband.info/ |
Mr. Speed 29.11.2009 21:54:20 | |
---|
doctrine: Tehdäänkö ravintoketjun yläpään mallit painavammasta puusta? :) Niin.. En tiedä mikä sen aiheuttaa, mutta testaamani RR24 ei ollut kaulapainoinen, eikä tuttuni CS RR tai RR Professional 90-luvulta. Mikään näistä siis ei ollut kaulapainoinen, mutta vanha ESP LTD MMV04 taas oli. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
munkero 29.11.2009 23:02:36 | |
---|
Mr. Speed: Niin.. En tiedä mikä sen aiheuttaa, mutta testaamani RR24 ei ollut kaulapainoinen, eikä tuttuni CS RR tai RR Professional 90-luvulta. Mikään näistä siis ei ollut kaulapainoinen, mutta vanha ESP LTD MMV04 taas oli. Näin on näreet. Rhoadseissa nahkahihnat, KV:ssa toistaiseksi cliplock, KV sukeltaa pikkasen rhoadsit ei. Vaikka kaikki kepit ovatkin poppelia niin KV reilusti kevyempi kuin rhoadsit ja muutenkin pienempi, se ehkä osaltaan selittää tuota kaulapainoisuutta. Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin. Hei beibi, saanks mä piirtää Karnaughn kartan sun totuustaulukosta? ;) |
McNulty 29.11.2009 23:22:25 | |
---|
Otsikkoon liittyen, voishan sitä jonkin sortin Jaakon ostaakin. PC1 tai DK1 kelpaisi kyllä. Muut mallit ei niin nappaa. Kuka myy halvalla? I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |
Hugezlica 10.12.2009 21:52:48 | |
---|
Ulkonäkönsä perusteellahan noi KV:t on hyviä, niinkuin Rhoadsitkin. Pitäis päästä kokeilemaan kumpaakin. Tuo rr24 on kyllä aika houkutteleva kitara, toisaalta siitä on löytynyt aika lailla kaksjakoista mielipidettä, suurin osa kuitenkin on ollut hyvää palautetta. Löysin eräästä amerikkalaisesta kaupasta ko. kitaran, ja hinta oli vaivaiset 599 dollaria, eli alle 500 euroissa, verotus onkin sitten selvittämätön asia toistaiseksi ja postikulut... |
munkero 10.12.2009 22:12:36 | |
---|
Hugezlica: Ulkonäkönsä perusteellahan noi KV:t on hyviä, niinkuin Rhoadsitkin. Pitäis päästä kokeilemaan kumpaakin. Tuo rr24 on kyllä aika houkutteleva kitara, toisaalta siitä on löytynyt aika lailla kaksjakoista mielipidettä, suurin osa kuitenkin on ollut hyvää palautetta. Löysin eräästä amerikkalaisesta kaupasta ko. kitaran, ja hinta oli vaivaiset 599 dollaria, eli alle 500 euroissa, verotus onkin sitten selvittämätön asia toistaiseksi ja postikulut... Sam Ash ei lähetä Suomeen... Mutta mitä kitaran muotoon tulee niin jos pääset testaamaan edes jompaakumpaa niin saat melko hyvän kuvan, ei kv ja rhoads eroa toisistaan kovinkaan paljoa. Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin. Hei beibi, saanks mä piirtää Karnaughn kartan sun totuustaulukosta? ;) |
Hugezlica 13.12.2009 13:02:36 | |
---|
Kertokaa enemmän tuosta RR24:sta... Oon kyllä netin välityksellä speksejä katsellut ja juutuupissa kuunnellu, mutta mitenkäs sitä paremmin saisi tietoa kuin soittajien avulla. Ja onko esim. RR3:lla suurta eroa 24:seen? Onko järkevämpää sijoittaa 680 euroa ko. kitaraan kuin siihen, että ostaisi 150-200 euroa kalliimman 24:sen? Ensimmäinen keikkamme 18.12. |
Moimies 13.12.2009 13:19:12 | |
---|
Hugezlica: Kertokaa enemmän tuosta RR24:sta... Oon kyllä netin välityksellä speksejä katsellut ja juutuupissa kuunnellu, mutta mitenkäs sitä paremmin saisi tietoa kuin soittajien avulla. Ja onko esim. RR3:lla suurta eroa 24:seen? Onko järkevämpää sijoittaa 680 euroa ko. kitaraan kuin siihen, että ostaisi 150-200 euroa kalliimman 24:sen? Kannattaa seurata toria, nytkin siellä on pari RR24:sta 750 juurolla kaupan. |
Mr. Speed 13.12.2009 13:27:57 | |
---|
Hugezlica: Kertokaa enemmän tuosta RR24:sta... Oon kyllä netin välityksellä speksejä katsellut ja juutuupissa kuunnellu, mutta mitenkäs sitä paremmin saisi tietoa kuin soittajien avulla. Ja onko esim. RR3:lla suurta eroa 24:seen? Onko järkevämpää sijoittaa 680 euroa ko. kitaraan kuin siihen, että ostaisi 150-200 euroa kalliimman 24:sen? 680 euroa on helvetisti liikaa RR3:sta. Eroja RR24:seen on polttikaula ja paska lisenssifloikka. RR24:n floikka pitää vireen ainakin kohtuuhyvin, siinä on neck-thru rakenne, ja viimeistelyn taso on luultavasti parempaa, ainakin keskimäärin. Tietysti, jos kahta mikkiä tarvitset, niin torilta ESP LTD Alexi-600 on myös kohtuujees valinta. Omasta mielestäni RR3:set on melkoisen turhia kapineita, mutta se onkin vain mun mielipide. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Moimies 13.12.2009 13:43:47 | |
---|
Mr. Speed: Tietysti, jos kahta mikkiä tarvitset, niin torilta ESP LTD Alexi-600 on myös kohtuujees valinta. Eihän tuossa ole kuin tallamikki vai menikö nyt jotain ohi? |
Mr. Speed 13.12.2009 15:17:45 | |
---|
Moimies: Eihän tuossa ole kuin tallamikki vai menikö nyt jotain ohi? Katos perhana! No ei sit mitään.. Jos tarvit kahta mikkiä ja floikkaa, niin RR5FR on oiva valinta. Jossei floikka oo välttämätön, niin RR5 on hyvä. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Hugezlica 13.12.2009 16:23:34 | |
---|
Joo, kiitos, pietään tiedot mielessä ;) Ensimmäinen keikkamme 18.12. |
Hugezlica 13.01.2010 21:29:43 (muokattu 13.01.2010 21:30:08) | |
---|
Vähän menen ohi taas alkuperäisistä vaatimuksista kitarassani, mutta jos vertaa Charvelin 1980-luvun Charvel Avenger RR-mallia näihin 600 - 1000 euron jaskoihin, niin olisiko järkevämpää ostaa Avenger, jonka saisin 400 eurolla, vai RR3 sillä 350 eurolla käytettynä. Charvelihan kuuluu Jacksonin konserniin, vai mitä? Tekevät kuulemma kelpo kitaroita. Sori kaikille tämä melkeen samojen asioitten pyörittely, mutta en viitsi ihan täyttä sutta mennä ostamaan. Ensimmäinen keikkamme 18.12. |