sticky fingers 03.11.2009 10:16:52 | |
---|
Lesko: Kyllä näkisin Antin ja Jarnon molemmat Jethron edellä, ainakin tällä hetkellä. Mä pidin sitä Jarnoa ensin aliarvioituna, fiksuna tyyppinä, kun se oli taka-alalla. Nyt se on lähinnä alkanu ärsyttämään. Totta kai pitää olla rohkea ja sanoa asioista, mutta ne voi tehdä tollasessa porukassa muutenkin kuin vittumaisesti naristen, etenkin, kun sitten voiton tullessa ollaan taas kaveria. Ehkä en vaan ymmärrä sitä. Mä luulen myös, että Jethro ja Heidi ratkoo tän keskenään, ellei Antti sitten yllätä - vielä en antais sen yksityisvastuulle oikein mitään, mutta se on kuitenkin aika hyvin omat hommansa hoitanut tuolla. -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Bluesmies 03.11.2009 11:21:17 | |
---|
Oon nyt missannut n. kolme jaksoa, mutta onko se Antti vieläkin sen näkönen, kuin sillä olis sählymaila sigmasuolessa? |
Zed 03.11.2009 11:49:32 | |
---|
Bluesmies: ...onko se Antti vieläkin sen näkönen, kuin sillä olis sählymaila sigmasuolessa? Kulmakarvat ovat huoli-asennossa, valppaista silmistä on aistittavissa paniikki, kasvot punoittavat ja hengitys on hyvin kiihtynyttä. Tässä tyypissä minua ärsyttää se teeskennelty "bisneskaveruus". Kilpailijan pudotessa katsotaan opetelluin elein silmiin ja kätellään lausuen "Pidetään yhteyttä, joo me pidetään yhteyttä", vaikka minkäänlaista toveruutta tai yhteishenkeä ei olisi kilpailun aikana ollut havaittavissakaan. Kai tämäkin ohjelma perustuu jonkinlaiseen arvomaailman perustelemaan itsetunnon pönkitykseen. Ohjelmassa esiintyvät ihmiset edustavat minulle sietämätöntä ihmistyyppiä. Osataan eleet, muodollisuudet ja kuviot, mutta tavoitteisiin rynnitään säälimättä kyynärpäät edellä. Taustalla on pelkästään raaka eduntavoittelu ja itsensä esilletuonti. |
Lesko 03.11.2009 12:12:53 (muokattu 03.11.2009 12:13:14) | |
---|
Mun mielestä Antti on noista melkein ehkä paras ja sais voittaa koko homman. Tuntuu, että jengi aliarvioi sitä nuoren iän tähden, mutta kisassa on kuitenkin jatkuvasti parhaimmistoa, toisin kuin esim. Jethro, joka on jollain ihme konsteilla saanut hoidettua itselleen tollaisen aseman Hjalliksen ja rannari-Säilynojan silmissä, että ei putoa, vaikka ei saa mitään aikaiseksi. Puhuu ja uhoaa, mutta mitään ei tapahdu. |
sticky fingers 03.11.2009 14:31:54 | |
---|
Lesko: Mun mielestä Antti on noista melkein ehkä paras ja sais voittaa koko homman. Tuntuu, että jengi aliarvioi sitä nuoren iän tähden, mutta kisassa on kuitenkin jatkuvasti parhaimmistoa, toisin kuin esim. Jethro, joka on jollain ihme konsteilla saanut hoidettua itselleen tollaisen aseman Hjalliksen ja rannari-Säilynojan silmissä, että ei putoa, vaikka ei saa mitään aikaiseksi. Puhuu ja uhoaa, mutta mitään ei tapahdu. Tossa sen näkee, miten tärkee juttu toi asenne ja persoona on noissa hommissa. Mies puhuu paljon, viljelee huumoria ja on hyvää pataa tyyppien kanssa enimmäkseen, niin johan pärjää. Jos se olis ollu hiljempaa koko ajan, mutta hoitanu hommansa yhtälailla hyvin tai huonosti kuin tähänkin asti, niin se ei varmaan enää olis tuolla. Se, että se on tollanen eloisa ja aktiivinen, antaa kuitenkin merkkejä siitä, että se on valmis tekemään ja toimimaan. Kaiketi sillä omalta alaltaan(joka sattuu vielä olemaan samaa sarjaa haettavan duunin kanssa) meriittejä kuitenkin on, kun on alkuseulasta selvinnyt. Olikohan sellasta ees :D? -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Lesko 03.11.2009 14:39:04 | |
---|
sticky fingers: Kaiketi sillä omalta alaltaan(joka sattuu vielä olemaan samaa sarjaa haettavan duunin kanssa) meriittejä kuitenkin on, kun on alkuseulasta selvinnyt. Olikohan sellasta ees :D? -sf Ei. Noi oli ainoot hakijat. Paitsi Jarno, se haettiin kotoa. :D |
DJKaaos 03.11.2009 15:44:17 | |
---|
Lesko: Mun mielestä Antti on noista melkein ehkä paras ja sais voittaa koko homman. Tuntuu, että jengi aliarvioi sitä nuoren iän tähden, mutta kisassa on kuitenkin jatkuvasti parhaimmistoa, toisin kuin esim. Jethro Tämä. Tuntuu, että Jethro on mukana lähinnä viihdearvon takia. Paljon melua suoraan sanottuna tyhjästä. Mitään ei tapahdu, mutta hälinä ja härdelli on aivan käsittämätön. Toisaalta Jethro on aika dynaaminen ja innokas, mutta kuten jo sanoin, niin ei oikein saa mitään loppujen lopuksi aikaan. Onneksi Hailis hajotti sen kotkakaksikon. Etenkin se Minna kuvottaa meikäläistä aika rajusti. Vittumainen ja läpeensä kiero, kuin skolioosiselkäranka. Se partajermu vaikuttaa äärettömän itsekkäältä ihmiseltä. Voisin kuvitella, että moisen kaikkitietävän kanssa työskentely olisi haastavaa hommaa. Niistä mainoksista se Jethron, Kaisan ja Heidin mainos oli mun mielestä n. sata kertaa parempi kuin sen toisen ryhmän muka-nokkela pätkä. Jos suoraan sanotaan, niin meikäläinen ei edes ymmärtänyt sitä mainosta. Paskuuden kruunasi se Minnan superteennäinen repla ja jäykkä virne. Minä olen minä. |
HaloOfFlies 04.11.2009 12:46:21 (muokattu 04.11.2009 12:52:20) | |
---|
Jotenkin se Kaisan ja Heidi L:n halaus oli niin teennäisen oloinen. Kun miettii että miten paljon Heidi L on puhunut Kaisasta paskaa selän takana kisan ajan. Hjallis kyllä ihan ansaitusti kyykytti Heidiä siitä, että miten ovat Minnan kanssa Kaisaa kohdelleet. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lesko 04.11.2009 12:56:57 | |
---|
danny: Jotenkin se Kaisan ja Heidi L:n halaus oli niin teennäisen oloinen. Kun miettii että miten paljon Heidi L on puhunut Kaisasta paskaa selän takana kisan ajan. Hjallis kyllä ihan ansaitusti kyykytti Heidiä siitä, että miten ovat Minnan kanssa Kaisaa kohdelleet. Mutta oli se Kaisa silti sellanen vässykkä. Ei pidemmän tähtämien mahdollisuuksia pärjätä. |
author 04.11.2009 13:17:11 | |
---|
djKaaos:Niistä mainoksista se Jethron, Kaisan ja Heidin mainos oli mun mielestä n. sata kertaa parempi kuin sen toisen ryhmän muka-nokkela pätkä. Jos suoraan sanotaan, niin meikäläinen ei edes ymmärtänyt sitä mainosta. Paskuuden kruunasi se Minnan superteennäinen repla ja jäykkä virne. Komp! Huomasi että Jarnolla oli kokemusta ohjaajantyöstä, mutta juoni oli turhan kryptinen, toisen ryhmän viestin ollessa huomattavasti suorempi ja informatiivisempi. Ja se Minna hymy oli kyllä kategoriaa "opeteltu". |
JPQ 04.11.2009 15:21:26 | |
---|
Eerolan voittoa toivoen sanoen ehkäpä Harkimo pudottaa tahallaan Jethron korkealta että se sais opetuksen... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Lesko 04.11.2009 15:28:50 | |
---|
JPQ: Eerolan voittoa toivoen sanoen ehkäpä Harkimo pudottaa tahallaan Jethron korkealta että se sais opetuksen... No sais kyllä pudota korkealta, mutta en kyllä usko, että Jarno voittoon asti pääsisi. Mistäs sitä tosin tietää. Niin ja niistä mainoksista ilman muuta se ArvoXin mainos oli parempi, niinkuin mainoksena, vaikka Minnan raastava hymy vähän verottikin sitä :D |
JPQ 04.11.2009 15:36:08 (muokattu 04.11.2009 15:36:52) | |
---|
Lesko: No sais kyllä pudota korkealta, mutta en kyllä usko, että Jarno voittoon asti pääsisi. Mistäs sitä tosin tietää. Niin ja niistä mainoksista ilman muuta se ArvoXin mainos oli parempi, niinkuin mainoksena, vaikka Minnan raastava hymy vähän verottikin sitä :D Jarno on valitettavasti minusta fiksuin Anttikin menettelee mutta se Luumi mikä onkin en kestä sitä heti kun näin en voi kestää. Se voittanut mainos oli ilman muuta proompi puhun siis kuvaus puolesta ja miljöö parempi. ja Jethro tarvii opetuksen koska hyvä bisness mies pääsee ketkuilematta ja olematto sovisti korkealle. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
HaloOfFlies 04.11.2009 16:28:36 | |
---|
Hjallis on melkeinpä joka jaksossa tylyttänyt Jethroa pahasti, mutta se mies ei vaan tunnu oppivan ei sitten millään. Aina tekee niinkuin itse haluaa välittämättä muiden mielipiteistä, kuten eilisessäkin jaksossa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
djKaaos: Niistä mainoksista se Jethron, Kaisan ja Heidin mainos oli mun mielestä n. sata kertaa parempi kuin sen toisen ryhmän muka-nokkela pätkä. Jos suoraan sanotaan, niin meikäläinen ei edes ymmärtänyt sitä mainosta. Paskuuden kruunasi se Minnan superteennäinen repla ja jäykkä virne. Täh. Ihan selkeä ja helposti tajuttava se viesti minusta oli. Parempihan se on, että mainoksessa on edes jonkinlainen juju sen sijaan että puhuva pää kertoo, että "teemme tätä, ota yhteyttä". |
DJKaaos 04.11.2009 17:13:21 | |
---|
bedlam: Täh. Ihan selkeä ja helposti tajuttava se viesti minusta oli. Enhän mä sanonut, että se viesti olisi siinä jäänyt mitenkään epäselväksi, siinä mainostettiin talonmiespalvelua. Ihan noin halkopää en sentään vielä ole. Parempihan se on, että mainoksessa on edes jonkinlainen juju sen sijaan että puhuva pää kertoo, että "teemme tätä, ota yhteyttä". Miksi se on parempi? Minä olen minä. |
_Petri_ 04.11.2009 20:31:31 | |
---|
djKaaos: Ihan noin halkopää en sentään vielä ole. Mä taidan olla. Voisko joku selittää, mikä tossa on se juju? Miks pitää tarkistaa talonmiehen arvo? Miks pitää avata ovi? http://www.katsomo.fi/?progId=24769 PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
bedlam 04.11.2009 21:06:28 (muokattu 04.11.2009 21:08:30) | |
---|
djKaaos: Enhän mä sanonut, että se viesti olisi siinä jäänyt mitenkään epäselväksi, siinä mainostettiin talonmiespalvelua. Ihan noin halkopää en sentään vielä ole. No kun sanoit ettet ymmärtänyt mainosta, luulin että tarkoitat että et ymmärtänyt mainosta. Ilmeisesti siis ymmärsit siis sen, mutta et ymmärtänyt sitä. Ymmärrän (en ymmärrä). djKaaos: Miksi se on parempi? Se jää paremmin mieleen. |
DJKaaos 04.11.2009 21:30:13 | |
---|
bedlam: No kun sanoit ettet ymmärtänyt mainosta, luulin että tarkoitat että et ymmärtänyt mainosta. Ilmeisesti siis ymmärsit siis sen, mutta et ymmärtänyt sitä. Ymmärrän (en ymmärrä). Sinä et ilmeisesti ymmärrä sitä, että tässä on kyse kahdesta asiasta; mainostettava tuote ja mainoksen mausteena ja tehokeinona käytettävä juju. Mulle tuli täysin selväksi se, mitä tuotetta siinä mainoksessa tarjottiin. MUTTA NYT TARKKANA: Sen mainoksen "hienous", siis se juttu mikä erottaa sen harmaasta "puhuva pää" -tyylisestä mainoksesta, meni multa ohi. Se mainoksen juju/nokkeluus ei toiminut muhun. Ja kuten huomaamme, niin mainostetun tuotteen tahi palvelun voi silti havaita, vaikka mainoksen juju olisi vähän kryptinen. Minä olen minä. |
bedlam 04.11.2009 21:34:42 (muokattu 04.11.2009 21:37:24) | |
---|
djKaaos: Sinä et ilmeisesti ymmärrä sitä, että tässä on kyse kahdesta asiasta; mainostettava tuote ja mainoksen mausteena ja tehokeinona käytettävä juju. Mulle tuli täysin selväksi se, mitä tuotetta siinä mainoksessa tarjottiin. MUTTA NYT TARKKANA: Sen mainoksen "hienous", siis se juttu mikä erottaa sen harmaasta "puhuva pää" -tyylisestä mainoksesta, meni multa ohi. Se mainoksen juju/nokkeluus ei toiminut muhun. Ja kuten huomaamme, niin mainostetun tuotteen tahi palvelun voi silti havaita, vaikka mainoksen juju olisi vähän kryptinen. Niin. No ilmeisesti oma viestinikin oli turhan kryptinen. Tarkoitin, että minusta tuon mainoksen jujussakaan ei ollut yhtään mitään vaikeaselkoista saatika kryptistä. Tämän selkeämmin en osaa asiaani muotoilla. |