Aihe: Hei, ostin jälleen kitarakamaa!
1 2 3 4 5100 101 102 103 104121 122 123 124 125
lehtima
02.11.2009 01:52:42
T-Rex Michael Angelo Batio Overdrive tuli hankittua!
Hell yeah!!!
Paby
02.11.2009 15:37:59
Vaihdoin melko uuden Fenderin hymiövahvistimen paikallisessa kivijalkaliikkessä uuteen Ibanezin AW40 akustiseen kitaraan. Ihan mahtava saundi ja tuntuma. Ja uskomattoman nätti.

Sähköisellä puolella kiinnostaa nykyään enemmän epämääräinen surina ja superhalvat sekä paskat lofi-kamat. Olen varmaan jonkinsortin anti-Jucciz.

Kellään myyrä valnöttiä?
Every instinct I have, in every aspect of life, be it something to wear, something to eat - it's all been wrong.
Jucciz
02.11.2009 15:42:43
Paby: melko uuden Fenderin hymiövahvistimen paikallisessa Ibanezin AW40 akustiseen kitaraan. Ihan mahtava saundi ja tuntuma. Ja uskomattoman nätti.

Sähköisellä puolella kiinnostaa nykyään enemmän epämääräinen surina ja superhalvat sekä paskat lofi-kamat. Olen varmaan jonkinsortin anti-Jucciz.

Kellään myyrä valnöttiä?

Lo-fi on joskus erittäin jees, ei mua kiinnosta munattomat ja kliiniset soundit, ainakaan semmoiset Petrucci-tyyliset sliipatut. Rosoa ja rouhetta pitää olla.
Paby
02.11.2009 15:48:08 (muokattu 02.11.2009 15:50:21)
Jucciz: Lo-fi on joskus erittäin jees, ei mua kiinnosta munattomat ja kliiniset soundit, ainakaan semmoiset Petrucci-tyyliset sliipatut. Rosoa ja rouhetta pitää olla.

My thoughts excatly. Semmoisen sumutorvelta kuulostavan törähdys-saundin jos löytäis jostain niin olis hyvä. Säikyttelisin mun juoppoja naapureita sillä.

e# http://www.youtube.com/watch?v=-74YtxSHCjU
0:15 ajassa alkaa vasta...
Every instinct I have, in every aspect of life, be it something to wear, something to eat - it's all been wrong.
McNulty
02.11.2009 15:54:10
Jucciz: Lo-fi on joskus erittäin jees, ei mua kiinnosta munattomat ja kliiniset soundit, ainakaan semmoiset Petrucci-tyyliset sliipatut. Rosoa ja rouhetta pitää olla.

Tuo roso ja rouheus ovat kyllä niin ikäloppuja ja väsyneitä termejä. Voitaisko me puhua vaikka John Wayne-soundista tai sitten siitä hienostuneemmasta Sean Connery-soundista? Kummatkin karismaattisia mutta eri tavalla...
Žórhati
tracyjacks
02.11.2009 16:12:29
Visual Sound Route 66 tuli hommattua, ja Gibson LP Studio vaihtui Fender Stratocasteriin.
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Paby
03.11.2009 12:44:38
Kitaranosat tuli briteistä. Nopeaa toimintaa kyllä, alle viikossa kotiovelle. Niceeee!

On muuten aivan järkyttävän iso lapa tuossa kaulassa. Kaulantekijä selvästi innostunut vähän liioittelemaan muotoa. Aika hauska sinänsä. Otelauta on erillinen pala vaahteraa ja vieläpä loimu sellaista. Aika bueno.
Jucciz
03.11.2009 12:48:44
Paby: Kitaranosat tuli briteistä.

Luin nopeasti että kirosanat. Olin hetken aikaa öönä.
tracyjacks
03.11.2009 13:21:09 (muokattu 03.11.2009 17:52:17)
Brevis ES-335 kopio tuli tänään Matkahuollon kuljettamana perille. Musta, trapetsi-tallalla ja block-inlayllä varustettu erittäin hyvä kitara kyllä kyseessä, vaikka merkistä ei kyllä ole oikeastaan mitään hajua. Japanaxe.comiin pistin kyselyn, että mikäköhän kitara on kyseessä, kun kuitenkin MIJ on, mutta ei ole vielä vastailtu.

Edit. Profiilissa pari kuvaa :)
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
jokerboy
03.11.2009 15:53:55
Joo, tuli tossa tilattua eilen sitten Jenkeistä tämmönen:
http://gearhounds.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=601

nyt vaan odottelemaan että millon se tulisi :P
jra
03.11.2009 20:53:43
bonecrusher: Voitaisko me puhua vaikka John Wayne-soundista tai sitten siitä hienostuneemmasta Sean Connery-soundista? Kummatkin karismaattisia mutta eri tavalla...

Jos tähän tapaan kuvaillaan, niin oon päässyt putkisäröllä, Champion 600:lla ja CV-telellä/-stratolla aika lähelle tavoittelemaani Harry Dean Stanton -soundia: http://www4.pictures.gi.zimbio.com/ … BO+Love+3rd+Season+71GoQVevmB-l.jpg

Noista tuo CV Strato kuuluu viikon vanhana tähän ketjuu, mutta taisi tulla jo tuossa ylhäällä mainittua. Myös slide + Vintage VE300 -akkari (myös samassa hankinnassa) Fishmanilla tuon saman yhdistelmän läpi kuulosti melkoisen maittavan kulahtaneelta ja miehekkäältä.

Pikkuisen jousikaikua tai mietoa tremoloa ehkä olisi vielä tarvis.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Josid
04.11.2009 13:24:12
Mullardin ja Siemensin 12au7-putkia tuli hankittua. Kyllä lähtee taas eri malliin saundia Edition Tubesta kun vaihtoi etuasteputkitusta seuraavanlaiseksi: V1 = JJ ECC83s, V2= Siemens 12au7.

Tuli heti astetta käyttökelpoisemmaksi gain-potikka vahvistimessa kun on koko säätöalue käytettävissä ilman että saundi muhjuuntuu.
Magic mushrooms
s8na
04.11.2009 13:44:12

Leuhuutetaas tännekkin. Eli Fender Classic Player Tele Deluxe Black Dove -nimihirviöllä riivattu kepakko tuli haettua puodista. Illalla pääsee vähän testaamaan miten P-90:set toimii.
All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver
Jucciz
04.11.2009 14:53:55
Josid: Mullardin ja Siemensin 12au7-putkia tuli hankittua. Kyllä lähtee taas eri malliin saundia Edition Tubesta kun vaihtoi etuasteputkitusta seuraavanlaiseksi: V1 = JJ ECC83s, V2= Siemens 12au7.

Tuli heti astetta käyttökelpoisemmaksi gain-potikka vahvistimessa kun on koko säätöalue käytettävissä ilman että saundi muhjuuntuu.

Vielä kun heivaat tuon JJ:n sinne minne se kuuluu ja ostat multa kunnollisen ECC83:n siihen.
McNulty
04.11.2009 15:00:57
Jucciz: Vielä kun heivaat tuon JJ:n sinne minne se kuuluu ja ostat multa kunnollisen ECC83:n siihen.

Äläpä nyt... JJ ECC83s on ihan hyvä putki.
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Wespa
04.11.2009 15:04:59
bonecrusher: Äläpä nyt... JJ ECC83s on ihan hyvä putki.

Saisivat vaan kestää vähän kauemmin, tuntuu että vähän väliä joku paukkuu rikki vaikka en niitä edes vaiheenkäännössä enää käytä. Soundi on kyllä ihan jees, varsinkin kirkkaampiin vahvareihin.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
akuankkakomppi
04.11.2009 15:06:05
Paby: Sähköisellä puolella kiinnostaa nykyään enemmän epämääräinen surina

Paby mulla on joutilaana minttikuntoinen Vox Brian May Special. Osta pois!
Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger
Jucciz
04.11.2009 15:11:30
bonecrusher: Äläpä nyt... JJ ECC83s on ihan hyvä putki.

Riippuu vertailukohdasta. Mun makuun niiden kestävyys on kökkö eikä soundikaan oikein puhuttele. Varsinkaan verrattuna... ;)
Paby
04.11.2009 15:24:19 (muokattu 04.11.2009 15:24:40)
akuankkakomppi: Paby mulla on joutilaana minttikuntoinen Vox Brian May Special. Osta pois!

Uisaaakeli. Tuo kiinnostais kyllä. Hitto vaan kun meni kaikki ylimääräinen fyrkka tohon akustiseen (pari sataa sain vaihdossa hyvitystä) ja kirosanoihin.

Et jaksais pitää tammikuun ekalle viikolla asti varattuna? ;) Sillon olis taas varaa.

Joo tosiaan ostettu loput kitaranosat aka kirosanat tuota viimeisintä tuotosta varten. 37e eestä sälää. Pleksilevy pitää muotoilla omin näppylöin. Jännää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)