Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jyrki Kovaleff on kuollut
1
Lesko
03.11.2009 13:30:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt menee kyllä kovaa porukkaa peräjälkeen. Hyvää matkaa vaan Jyrkille.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1748628
Hargon
03.11.2009 13:43:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pian iltapäivälehdet keksivät, että Turhapuro-elokuvat ovat kirottuja.
 
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
DJKaaos
03.11.2009 14:02:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten hauskoja rooleja äijällä. Erityisesti mieleen jäi se skapparin rooli Uuno armeijassa-leffassa. Uuno leikkasi sen hiukset ja lopputulos ei ollut ihan mieleinen.
 
Minä olen minä.
Nazareth
03.11.2009 15:56:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohhoh! Enpä ois uskonu. RIP
 
Sitkeä rotta.
isojussi
03.11.2009 16:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jopas jopas.
 
Mainio näyttelijä.
 
R.I.P
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
NHR
03.11.2009 22:21:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nazareth: Ohhoh! Enpä ois uskonu. RIP
 
Mitenni, eikse ihan paskas kunnos ollu jo suht pitkäänki?
 
"Mielestäni ei tarvitse olla kukkahattuhippi ollakseen sitä mieltä, että uloste on ulostetta, eikä sisustuselementti." - Rojekti
Nazareth
03.11.2009 22:48:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NHR: Mitenni, eikse ihan paskas kunnos ollu jo suht pitkäänki?
 
Jaa, no nyt ku luin ton linkin takana olevan jutun ni hoksasin.
 
Sitkeä rotta.
hapan
03.11.2009 23:24:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Erityisesti mieleen jäi se skapparin rooli Uuno armeijassa-leffassa. Uuno leikkasi sen hiukset ja lopputulos ei ollut ihan mieleinen.
 
Tämä! Kapteeni oli kyllä hyvä rooli!
 
"... ja vain sotaoikeuden pelko estää minua syöttämästä teille noita omia hiuksiani... mutta emmeköhän me vielä jotain keksi..."
 
Rippiä vaan.
 
Isodee
04.11.2009 08:24:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Oli muuten hauskoja rooleja äijällä. Erityisesti mieleen jäi se skapparin rooli Uuno armeijassa-leffassa. Uuno leikkasi sen hiukset ja lopputulos ei ollut ihan mieleinen.
 
Mulle jäi päällimmäisenä mieleen se varhais-Uuno missä Kovaleff toimi olutkuskina jolta Uuno kusetti ilmaista olutta. R.I.P.
 
jwalk
04.11.2009 14:52:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isodee: Mulle jäi päällimmäisenä mieleen se varhais-Uuno missä Kovaleff toimi olutkuskina jolta Uuno kusetti ilmaista olutta. R.I.P.
 
-Liikaa känniä...Korjaan humalaa
 
-Ylikäynyttä Imatraa
 
Nuages
04.11.2009 14:55:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jwalk: -Liikaa känniä...Korjaan humalaa
 
-Ylikäynyttä Imatraa

 
http://www.youtube.com/watch?v=SMYX-PMtJbI
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
NHR
04.11.2009 17:04:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jwalk: -Ylikäynyttä Imatraa
 
Suomalainen sananlasku sanoo: "kolme on koskea kovoa, kolme synkkeä saloa, kolme vuorta korkeata; ei ole Vuoksen voittanutta, ylikäynyttä Imatran".
 
Tajusin vasta tässä jokuvuosi takas, että tostahan se varmaanki tulee... :D
 
Sori vielä OT.
 
"Mielestäni ei tarvitse olla kukkahattuhippi ollakseen sitä mieltä, että uloste on ulostetta, eikä sisustuselementti." - Rojekti
ICE
04.11.2009 20:19:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin tänään iltapäivälehdestä. Ikävää. :-/
 
Kitarat ovat perkeleen kalliita ja meluisia instrumentteja
Prophet
04.11.2009 23:18:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Oli muuten hauskoja rooleja äijällä. Erityisesti mieleen jäi se skapparin rooli Uuno armeijassa-leffassa. Uuno leikkasi sen hiukset ja lopputulos ei ollut ihan mieleinen.
 
Spede-tuotannon elokuvassa Viu-hah-hah-taja hän myös esiintyi.
 
juici
05.11.2009 01:28:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh. Eilen löpistä bongasin että Nordberg meni ja tänään sitten Kovaleff. Kovastihan tuo jo aiemminkin valitti terveydestään, joten suurena yllätyksenä ei tullut.
 
Kepeät mullat Jyrkille. Henkiökohtaisesti ikimuistoisin roolisuoritus elokuvan "Professori Uuno D.G. Turhapuro" kaljakuskina. "No älkää nyt, kun minä vaan kuskaan näitä kaljoja..."
 
Kruunaus-Jenkka
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «