O.J. 22.09.2009 11:52:08 | |
---|
En haulla löytänyt ketjua tästä loistavasta skottibändistä. Pakko oli tehdä oma otsikko tälle, kun tuo uuden "Only Revolutions"-levyn julkaisupäivämäärä tässä pikkuhiljaa lähestyy. Aivan loistavaa poppikamaa, jossa on paljon soitannollista kieroutta ja tunnistettava soundi. Myös skottiaksentti kuulostaa tuoreelta. Pope dies last |
Davos 22.09.2009 16:00:06 | |
---|
Tää on kyllä hieno orkesteri. Marraskuun alussa meen Glasgowhun tsekkaamaan bändin livenä ja samalle reissulle osuu vielä Billy Talent Lontoossa. Vaikka Puzzlen levynaloitus on ehkä maailman huonoin (vaikka itse biisi onkin kova), niin levy onnistuu kyllä kasvamaan hienoihin mittoihin.. Who's got a match ehkä lemppareita. Sekä tietysti se mahtava raita mikä on levyn toisiks viiminen. Uudesta levystä pakko sanoa sen verran että eka sinkku, That Golden Rule, on ehkä paras biffybiisi mitä tiedän. Kova. www.myspace.com/cardiaccatalyst |
madu 22.09.2009 17:10:51 (muokattu 22.09.2009 17:11:21) | |
---|
Hieno bändi ja varsinkin Blackened Sky ja Puzzle levyt toimii loistavasti. Tavastialla Biffy Clyro veti mielestäni vuoden 2008 kovimman klubikeikan. Uusi levy kovassa odotuksessa ja eka sinkku pyörinyt jo kovasti soittimessa. Myös Mountains -sinkku viime vuoden puolelta on uskomattoman hieno biisi joka ei ilmeisesti ole tulossa kuitenkaan uudelle levylle. |
O.J. 22.09.2009 17:13:47 | |
---|
madu: Hieno bändi ja varsinkin Blackened Sky ja Puzzle levyt toimii loistavasti. Tavastialla Biffy Clyro veti mielestäni vuoden 2008 kovimman klubikeikan. Uusi levy kovassa odotuksessa ja eka sinkku pyörinyt jo kovasti soittimessa. Myös Mountains -sinkku viime vuoden puolelta on uskomattoman hieno biisi joka ei ilmeisesti ole tulossa kuitenkaan uudelle levylle. Olin kanssa katsomassa keikkaa ja viimeistään siellä tuli totaalinen syttyminen tähän bändiin. That golden rule toimii ihan kivasti ja taas hieman erilaista soundia tarjolla, kielisoittimien virettäkin tiputettu hieman ja vähän uudenlaista jytinää haettu... Pope dies last |
madu 23.09.2009 09:23:55 | |
---|
Only Revolutions näyttääkin sisältävän Mountainsin mikä on hieno juttu: 1. The Captain 2. That Golden Rule 3. Bubbles 4. God & Satan 5. Born On A Horse 6. Mountains 7. Shock Shock 8. Many Of Horror 9. Booooom. Blast And Ruin 10. Know Your Quarry 11. Whorses 12. Im Probably In Your Pocket 13. Cloud Of Stink Tulevan levyn The Captain on myös loistava biisi! |
ten 27.09.2009 13:45:56 | |
---|
Valaiskaa mua toki tästä bändistä! Radio Rockilta (muistaakseni) oon kuullu tota That Golden Rule-kappaletta useampaankin kertaan ja nyt ei oo Spotifyssa oikein mikään muu soinutkaan, kuin Biffy Clyro! Hienoja biisejä kertakaikkiaan!!! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
O.J. 04.11.2009 10:58:20 | |
---|
ten: Valaiskaa mua toki tästä bändistä! Radio Rockilta (muistaakseni) oon kuullu tota That Golden Rule-kappaletta useampaankin kertaan ja nyt ei oo Spotifyssa oikein mikään muu soinutkaan, kuin Biffy Clyro! Hienoja biisejä kertakaikkiaan!!! 9.11. Ilmestyy tosiaan tuo uusi levy. Kannattaa tutustua vanhempaan materiaaliin, josta Puzzle edustaa aika poppia ja suoraa linjaa. Infinity Landilla on melkoista progeilua ja äkkiväärää matskua, kuten myös Vertigo of Blissillä. Blackened Sky on ehkä mun mielestä se heikoin esitys, mutta myös siltä löytyy muutama loistava pop-ralli. Täytyy kyllä sanoa, että tuo Puzzle on aika lailla nykyisen linjan mukaista, mutta nuo vanhemmat saattavat yllättää ja vaatia kuuntelua hieman enemmän. Jos hieman vaativampaa matskua jaksaa kuunnella, niin kannattaa ehdottomasti hommata! Pope dies last |
madu 04.11.2009 12:27:53 (muokattu 04.11.2009 12:30:02) | |
---|
Blackened Sky on ehkä mun mielestä se heikoin esitys, mutta myös siltä löytyy muutama loistava pop-ralli. Blackened Skylla on kyllä helvetin kovia biisejä esim. Justboy, 57 ja 57 jotka on Biffy "klassikkoja". Helpointa varmaan tosiaan aloittaa tutustuminen Puzzlella ja Blackened Skylla ja sitten siirtyä tosiaan hieman koukeroisempiin Infinity Landiin ja Vertigo Blissiin. Ja toivotaan että tulee taas Suomeen keikalle ja pian! EDIT: Kannattaa tsekata myös Marmaduke Duke joka on BC:n laulajakitaristi Simon Neilin sivuprojekti: http://en.wikipedia.org/wiki/Marmaduke_Duke |
Tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta! Kuuntelin hieman Spotifysta tuota Puzzle-albumia, ja kyllähän se vakuutti. Vakuutti itseasiassa niin paljon, että pistin play.comista levyn tilaukseen. Siellä muuten näyttäisi olevan nuo kaikki Biffyn levyt sen 6.49 €, joten ei paha sijoitus. Vaatinee kuitenkin vielä paneutumista. Pixies. |
Jokapaikanapina 04.11.2009 18:14:04 | |
---|
Ihan puskista kuuntelin Spotifyn etusivulla olleen The Captainin (jännä kansi tais houkutella) ja oli pirun hyvä. Muukin musa on mahtavuutta, innostun! |
madu 17.12.2009 10:54:57 (muokattu 17.12.2009 10:55:55) | |
---|
|
ten 17.12.2009 21:19:52 | |
---|
madu: Biffy Clyro keikalle Nosturiin tammikuun 31 päivä!!!!!!!!!!!!! Sinne! On tullut kuunneltua Spotifysta aika helvetisti. Maukasta! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
HaloOfFlies 26.01.2010 23:18:32 | |
---|
YLEX:n Supersetti-ohjelmassa tuli tämä yhtye vastaan ja on kyllä mielenkiintoinen uusi tuttavuus. Puzzle-levyn avausbiisin soittivat ja alku ei lupaillut hyvää, mutta sitten kolahti. Mistä tätä saa lisää? Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
minidriver 26.01.2010 23:46:25 | |
---|
Hemmetti. Innostuin minäkin, vanha jurpo. Isi |
Davos 27.01.2010 12:46:56 | |
---|
Ja sunnuntaina räjähtää. On tätä odoteltukin. www.myspace.com/cardiaccatalyst |
O.J. 27.01.2010 14:43:19 | |
---|
Kyllä, sunnuntaina! Ja settilista näyttää aika lupaavalta, ainakin noiden aikaisempien kiertueen keikkojen perusteella! Pope dies last |
O.J. 29.01.2010 09:20:16 | |
---|
Tällaisella settilistalla menty hyvin pitkälti tällä kiertueella: 1. That Golden Rule 2. Living Is A Problem Because Everything Dies 3. A Whole Child Ago 4. Bubbles 5. Who's Got A Match? 6. 9/15ths 7. 57 8. Born On A Horse 9. Get Fucked Stud 10. Machines 11. Now I'm Everyone 12. Cloud Of Stink 13. Justboy 14. Love Has A Diameter 15. There's No Such Thing As A Jaggy Snake 16. God & Satan 17. Glitter And Trauma Play Video 18. Liberate The Illiterate/A Mong Among Mingers 19. Saturday Superhouse 20. The Captain Encore: 21. Semi-Mental 22. Many Of Horror 23. Mountains Näyttää oikein hyvältä ja 23 biisiä on vielä kohtuullisen pitkä keikka! Pope dies last |
J-PPP 29.01.2010 10:17:43 | |
---|
|
madu 29.01.2010 10:20:02 (muokattu 29.01.2010 10:26:40) | |
---|
O.J.: Tällaisella settilistalla menty hyvin pitkälti tällä kiertueella huh huh tuo settilista vaikuttaa todella hyvältä! Tossa huonolaatuinen kamerakänny kuva edellisestä Tavastian vedosta: http://dl.dropbox.com/u/3972170/biffy.jpg |
Fortune 05.02.2010 01:42:30 (muokattu 07.02.2010 14:49:56) | |
---|
Nosturin keikka oli kyllä paras näkemäni keikka moneen vuoteen, iso mies liikuttui. Järkyttävän tiukka livebändi ja miten prkleen isolta voi bändi kuulostaa ilman taustanauhoja (en ainakaan huomannut moisia). Edellisen Tavastian keikan missasin matkarahojen puutteessa (lippu oli jo...), mutta kyllä tämä korvasi ihan täysillä. Toki Booooom Blast and Ruin ja Semi-Mental olisi ollut kivaa kuulla, ehkä myös Saturday Superhouse, mutta jäämme odottamaan kesän festarikeikkaa (ole Provinssi äläkä Ruisrock, please). Nosturin settilista (korjatkaa jos korjattavaa on): 1. That Golden Rule 2. Living Is A Problem 'Cause Everything Dies 3. Glitter and Trauma 4. Bubbles 5. 9/15ths 6. Who's Got A Match? 7. God And Satan 8. The Captain 9. Joy.Discovery.Invention 10. There's No Such Thing As A Jaggy Snake 11. Many Of Horror 12. A Whole Child Ago 13. Get Fucked Stud 14. Whorses ENCORET: 15. Cloud Of Stink 16. Machines 17. Mountains "Look behind you, a three-necked bass guitar!" |