Ron McGovney 03.11.2009 11:40:24 | |
---|
FUCK YEAH! Tulihan se sieltä vaikkakin päivän myöhässä. Vitun siisti tää deluxe-boksi! |
Ben_D 03.11.2009 11:53:06 | |
---|
About 4 kertaa pyöräytetty ja täytyypä sen verran ottaa takasin, että kyllä Sacrificen uusi kokonaisuutena on parempi. Slayerin levyllä 3 todellista sippibiisiä. Hyvät biisit on sitten todella kovia. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
J.Newkid 03.11.2009 12:04:43 | |
---|
Ostin eilen. Eipä ihan tajuntaa räjäyttänyt, mutta kuuntelu kuuntelulta alkaa toimia paremmin. Arayalta hieno suoritus Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Rahkonen 03.11.2009 12:12:59 | |
---|
J.Newkid: Ostin eilen. Eipä ihan tajuntaa räjäyttänyt, mutta kuuntelu kuuntelulta alkaa toimia paremmin. Arayalta hieno suoritus Kyllä. Arayan ääni kuulostaa helvetin hyvältä noissa parissa hitaammassa biisissä, noita laulettuja biisejä toivoisi melkein olevan enemmänkin. |
Ron McGovney 03.11.2009 14:49:08 | |
---|
Tulipahan Playing With Dolls -leffakin katottua: mielenkiintosta...:D Kyllähän sarjamurhaajaleffa ja Slayer on aikamoinen match made in heaven (tai hell) ja toteutus tossa on kyllä tyylikäs. Jännä lisä oli levyltä pois jäänyt Atrocity Vendor... |
Nieby 03.11.2009 17:53:17 | |
---|
Tänään tuli ostettua uusin ja nyt kuuntelu, jonka jälkeen tuomio. www.myspace.com/beyondotherdimensions |
Röntgen-Jeesus 03.11.2009 18:50:30 | |
---|
Melko keskinkertainen levy. Muutama saamarin kova rykäsy (lähinnä nuo lyhyet biisit) ja muutama umpisurkea tekele (Playing with dolls, Beauty through order). Levyn nimibiisissä lienee Slayerin surkein soolo koskaan :D Rob Halford on homo. |
Ben_D 03.11.2009 18:54:30 | |
---|
tox3: Melko keskinkertainen levy. Muutama saamarin kova rykäsy (lähinnä nuo lyhyet biisit) ja muutama umpisurkea tekele (Playing with dolls, Beauty through order). Levyn nimibiisissä lienee Slayerin surkein soolo koskaan :D Slayerilla ei ole surkeita sooloja eikä paskaa rummuttamista. Fakta. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Kerpele 03.11.2009 18:55:24 | |
---|
Ben_D: Slayerilla ei ole surkeita sooloja eikä paskaa rummuttamista. Fakta. Tämä on fakta. "Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu |
trashjones 03.11.2009 21:26:37 | |
---|
Vitun kova bändi ja that's it. Rumpali tähän lajiin MUN mielestä parasta, mitä löytyy....sen kuulee myös Testamentin Gatheringilla. Tohtisin väittää, että Low:lla Tempesta hoitaa homman kotiin vielä kovemmin. Vähä offtopikkia joo. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
besamme 03.11.2009 22:51:14 | |
---|
Lättyä kuunneltu suht antaumuksella parisen päivää ja ihan ookoohan tää on. Kuus hyvää rallia hyppää heti esiin. Mutta ei kyllä ainakaan vielä riistä sleikan 2000-luvun kovimman plätyn (Ghua) titteliä. |
besamme: Mutta ei kyllä ainakaan vielä riistä sleikan 2000-luvun kovimman plätyn (Ghua) titteliä. Oon kans samoilla linjoilla, mutta tuo Human Strain pääsi yllättämään positiivisesti! Poikkeava Slayer-biisi ja todella toimiva! Psychopathy Redhän on aivan ylivoimaista parhautta. Edit: ei se Snuff ollutkaan se biisi mitä muistelin... :D täytyypä kuunnella levy uusiksi niin muistuu mieleen... Sanotaan nyt kuitenkin, että tosta olis saanu noilla osilla miljoona kertaa paremman biisin. Unit 731 on muuten perkeleen kova... Sounds like an angel shittin' in your eardrums. |
besamme 03.11.2009 23:42:17 | |
---|
JK1: Human Strain pääsi yllättämään positiivisesti! Poikkeava Slayer-biisi ja todella toimiva! Psychopathy Redhän on aivan ylivoimaista parhautta.)
Human strain kiinnitti huomiota myös täällä päässä. Psykopaatti redi antaa vieläkin monoa naamaan, vaikka kuulin sen ekan kerran yli vuos sitten. |
JK1 03.11.2009 23:55:11 | |
---|
Kuuntelin levyn vielä kerran kokonaan läpi. Täytyy sanoa, että mun mielestä kaikki biisit on vähintäänkin OK. Heikoimmasta päästä kuitenkin ehkä ovat Snuff, Hate Worldwide ja Americon. Edellisessä viestissä mainitsemieni lisäksi kuitenkin Public Display of Dismemberment ja Not of This God potkii aika kohtuullisesti munille... Sounds like an angel shittin' in your eardrums. |
Ben_D 04.11.2009 00:19:55 | |
---|
JK1: Kuuntelin levyn vielä kerran kokonaan läpi. Täytyy sanoa, että mun mielestä kaikki biisit on vähintäänkin OK. Heikoimmasta päästä kuitenkin ehkä ovat Snuff, Hate Worldwide ja Americon. Edellisessä viestissä mainitsemieni lisäksi kuitenkin Public Display of Dismemberment ja Not of This God potkii aika kohtuullisesti munille... Näin ne mielipiteet eroo....mun mielestä Snuffin kertosäe on ehkä levyn kovin. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
zuppermuhle 04.11.2009 10:36:10 | |
---|
Ben_D: Näin ne mielipiteet eroo....mun mielestä Snuffin kertosäe on ehkä levyn kovin. Tästä pitää olla samaa mieltä Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php |
JK1 04.11.2009 10:58:47 (muokattu 04.11.2009 11:00:22) | |
---|
Ben_D: Näin ne mielipiteet eroo....mun mielestä Snuffin kertosäe on ehkä levyn kovin. Onhan siinä biisissä tosiaan paljon hyvääkin, mutta siinä ärsyttää varsinkin se, että olis ollu helppo tehdä siitä paljon parempi. Kyllä siis täysin ymmärrän, että nuo paljonpuhutut räpellyssoolot kuuluu slayeriin ja moniin biiseihin sopiikin, mutta tuossa biisissä ne ei mun mielestä oikein toimi edukseen. Tuo Violence is my future jne.. -kohta ei mielestäni myöstkään oikein toiminut... Kertsi on ihan jees! :D Täytyy vielä todeta, että World Painted Blood toimii myös vaikkakin tuosta Sanctuary-jutusta tulee vähän liikaa mieleen Cavalera Conspiracyn tuonniminen biisi. Myös Playing With Dolls on vitun hyvä! Sounds like an angel shittin' in your eardrums. |
Ben_D 04.11.2009 11:01:31 | |
---|
About 10 kertaa levyn kuunnelleena täytyy kyllä myöntää, että Sacrifice tekin siltikin kokonaisuutena vuoden parhaan thrashlevyn. Slayerin levyllä pari todella kökköö biisiä, mutta Sacrificella lähes jokainen biisi jytää. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Rhapa 04.11.2009 18:23:52 | |
---|
Taas kerran, hitaimmat biisit jytää parhaiten. Niissä on munaa. Ainakin sooloihin asti. Aina sen toivottoman räpeltämisen kohdatessa mielenkiinto loppuu tyystin. Hyvätkin biisit pitää oikeasti pilata sillä paskalla. Mutta omapa on valintansa. Ei toimi mulle. levynä 6/10 gigity gigity |
Ron McGovney 04.11.2009 20:47:26 (muokattu 04.11.2009 20:53:09) | |
---|
Jaahas, pari päivää nyt levyä kuunneltu ympäri ja ämpäri...Potkii! Itseasiassa ainoa biisi joka nyt ei vielä oo erityisiä kiksejä aiheuttanut on Snuff; mukava ralli mutta jää mulla kyllä jotenkin väliinputoojaks. World Painted Blood, Hate Worldwide, Human Strain, Psycopathy Red ja Playing With Dolls toimii kaikista koviten. Ihmetyttää kyllä tuo soolo-hajoilu: ite koen vilpittömästi että Slayerin kaaossoolot sopii useimmiten helvetin hyvin biisien tunnelmaan, maltillisempaan tunnelmointiin mulla on tuolla ihan riittävästi Zeppeliniä, Floydia ja Metallicaa...:) |