Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox ac4tv vai Hughes&kettner 20th anniversary edition tube?
1
imppa86
03.11.2009 17:32:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otsikko kertoo olennaisen. Oon nyt ostamassa jompaa kumpaa mutta en osaa päättää. Molemmissa hyvät puolensa. Vehje tulis suurimmalta osin kotikäyttöön mut myös pienimuotoiseen jamitteluhommaan ( voxi riittää tähänki tehojensa puolesta). Hookoossa himottais lähinnä tuo särökanava joka kuulostaa ainakin juutuubin perusteella aika marshall-maiselta (jcm800). Voxissa taas plussaa on pieni teho soundiakaan väheksymättä. Pystyykö tollaisella 20w putkarilla ollenkaa soittamaan kerrostalossa?
 
Wespa
03.11.2009 17:34:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

imppa86: Pystyykö tollaisella 20w putkarilla ollenkaa soittamaan kerrostalossa?
 
No ainakin tolla Edition Tubella pystyy ihan omakohtaisesta kokemuksesta, ja vielä aika hyvällä soundilla koska se lähes suljettu kotelo toistaa varsin hyvin alapäätäkin. ;)
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Juzpe
03.11.2009 19:05:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ainakin tolla Edition Tubella pystyy ihan omakohtaisesta kokemuksesta, ja vielä aika hyvällä soundilla koska se lähes suljettu kotelo toistaa varsin hyvin alapäätäkin. ;)
 
No joo... ainoo soundi joka jää lahkeeseen on kliinikanavan minusta hienosoundinen säröytyminen kun sem asettaa noin 8-9:n paikkeille.
 
If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson
vänkylä
03.11.2009 19:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edition tube toimii kotona,reeneissä ja keikalla eli Huuko Kettusta hommaamaan...
 
imppa86
03.11.2009 19:56:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellää mitää sanottavaa tosta voxista?
 
hapan
03.11.2009 20:01:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

imppa86: Onkos kellää mitää sanottavaa tosta voxista?
 
Epäilemättä parempi himassa, koska tosta saanee aika hitosti helpommin hyvää soundia ilman että naapurit sylkee verta. Treeneissä tuskin toimii, keikalla mikitettynä luulis menevän pienessä paikassa.
 
Wespa
03.11.2009 20:01:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi video kertoo aika hyvin: http://www.voxamps.com/us/modernclassic/ac4tv/
 
Eli onpi huomattavasti Edition Tubea perinnehenkisempi peli, niin hyvässä kuin pahassakin. Vähän musatyylistä riippuvaista kumpi istuu paremmin bändiin. Itse ottaisin Huugokettusen, mutta ymmärrän kyllä jos joku valitsee toisin.
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
hapan
03.11.2009 20:22:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wespa: Toi video kertoo aika hyvin: http://www.voxamps.com/us/modernclassic/ac4tv/
 
Eli onpi huomattavasti Edition Tubea perinnehenkisempi peli, niin hyvässä kuin pahassakin. Vähän musatyylistä riippuvaista kumpi istuu paremmin bändiin. Itse ottaisin Huugokettusen, mutta ymmärrän kyllä jos joku valitsee toisin.

 
Itse valitsisin, koska kun itse omistin tommosen kettnerin, niin edes sohvalla se ei soinut tarpeeksi hyvin pienellä volalla, lattialla se olis painanu kaikki bassot rakenteita pitkin naapurien hammasrautoihin. Aivan taatusti saa parempaa soundia kohtuullisella volalla himassa tolla voxilla.
 
Mutta bändihommiin ottaisin kyllä kettnerin, ns. vitun hyväsoundinen vehje kun sitä pääsee luukuttamaan.
 
Wespa
03.11.2009 20:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hapan: Itse valitsisin, koska kun itse omistin tommosen kettnerin, niin edes sohvalla se ei soinut tarpeeksi hyvin pienellä volalla, lattialla se olis painanu kaikki bassot rakenteita pitkin naapurien hammasrautoihin. Aivan taatusti saa parempaa soundia kohtuullisella volalla himassa tolla voxilla.
 
Mutta bändihommiin ottaisin kyllä kettnerin, ns. vitun hyväsoundinen vehje kun sitä pääsee luukuttamaan.

 
Hassua, mikä elementti sulla siinä oli? Mulla oli G12H, ja ainakin sillä sai hyvää soundia ilman että kerrostaloyksiössä tartti naapureita kauheesti pelotella. Toki volansäätäminen oli kellosepäntarkkaa puuhaa, mutta silti.
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
hapan
03.11.2009 20:38:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wespa: Hassua, mikä elementti sulla siinä oli? Mulla oli G12H, ja ainakin sillä sai hyvää soundia ilman että kerrostaloyksiössä tartti naapureita kauheesti pelotella. Toki volansäätäminen oli kellosepäntarkkaa puuhaa, mutta silti.
 
En muista mikä oli sisällä. Enkä usko että niin epäherkkää olis löytynytkään, että paljoa parempia tuloksia olis tullu.
 
HTMono
03.11.2009 22:34:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota Voxia testanneena täytyy sanoa että se on aika hemmetin kova vehje. 1/4 watilla saa asiallista säröä kerrostalossa ja kytkin 4w kohdalla se menee kyllä bändinki kanssa kunhan ei ole ihan armoton rumpali. Ei siitä kliiniä tietenkään sillon saa mutta ei se ihan särki-rikki-rutussakaan ole, volapotikalla korjaantuu vielä kivasti.
 
Saattaa tulla itellekki kotiin tuommonen jossain välissä jos budjetti antaa myöten :)
 
If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «