Aihe: Kuka on Sepi Kumpulainen?
1 2 3
Ola_90
28.02.2004 21:12:11
Sepillä oli myös käsittääkseni kaksi kitaraa: toinen molli- ja toinen duurisointuun viritettynä. Toisella sitten vedettiin iloiset ja toisella haikeat rallit. Kätevää!

"Minulla on kaksi kitaraa,toinen niistä on erilainen kuin se toinen." Eikös se nuin laulanut? ;)
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
Swan
28.02.2004 21:13:13
"Minulla on kaksi kitaraa,toinen niistä on erilainen kuin se toinen." Eikös se nuin laulanut? ;)

Eikös tämä ollut se Jope Ruonansuun Sepi-tribuutti Laulava talonmies?
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
diibadaaba
28.02.2004 21:18:12
Siinä Kalavankadullahan Sepi oli talkkarina, muutaman kerran bongasinkin hepun Fennica Recordsilla levjjä pläräämässä.

Muistaisin kuulleeni, että kun Sepiä sitten Euro-Sepinä pyydettiin esiintymään Kaivopuistossa, mies totesi, että sehän on nastaa kun en ole ennen Kaivarissa käynytkään. Helsinkiä ei-tunteville mainittakoon, ettei se Kaivari kovin kaukana Kalevankadusta ole...
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
KoskPaavo
28.02.2004 22:42:37
Oon vetänyt "Hirviö tuli mua vastaan "-biisiä keikoilla.
Soittaja selviää aina.
Härski
29.02.2004 00:48:25

Jep. On muuten hyvä biisi.
Fuzzball
29.02.2004 11:12:34
Pitää surukseni todeta,että onpa tuokin tullut nähtyä livenä..
Entinen musiikinopettajamme järkkäsi jonkin ns.rock-tapahtuman,jossa pääesiintyjänä oli Sepi....mutta mitäpä me ala-astelaiset olisimme taiteesta tuolloin tienneet.
Addiktoitunut juomiin..alkoholittomiin..(toistaiseksi)
rooster
29.02.2004 11:55:49
Tuttu kertoo tarinaa siitä, kun olivat nauhoittaneet Sepin levyä.Yksi biisi oli tarvittu vielä niin Sepi oli ottanut pizzerian listan ja laulanut sen yhdellä otolla sisään.

Piizzoojaa on moonenlaiisiaa...
mr_b
29.02.2004 17:14:33

Pitää surukseni todeta,että onpa tuokin tullut nähtyä livenä..

Samoin, mutta ei suruissaan.

Sepi lämmitteli joskus Wilmaa ihan ensiEP:n ilmestymisen jälkeen ennen isompaa julkisuutta. Joku tyyppi opasti miehen lavalle ja herra istui siinä vähän pelokkaan näköisenä, mutta oli omalla tavallaan erittäin hyvä keikka. Yleisö kannusti ihan perkeleesti.

Loistavaa pelkistämistä, jotenkin hyvin aitoa musiikkia.Ei minusta ansaitse niin suurta pellen mainetta, kun loppujen lopuksi sai.
But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s?
Ola_90
29.02.2004 18:15:55

Eikun,niinhän se olikin. Kova biisi joka tapauksessa. :)
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
saturnzreturn
01.03.2004 07:09:10
kyllä mäkin sen kerran kävin livenä kattoon ja se oli kyllä todella hauska keikka, veti ihan älyttmän hauskoja spiikkejä...
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
salmivaara
01.03.2004 10:22:30

http://www.alternativetentacles.com/bandinfo.php?band=wesleywillis

Ameriikan Sepi Kumpulainen, Wesley Willis.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
musa
01.03.2004 10:29:30
En itse ollut paikalla, mutta kaverit kertoivat, että Sepi oli käynyt laulamassa Järvenpääläisessä karaokebaarissa oman kappaleensa Armotonta menoa. Asustelee ilmeisesti jossain lähistöllä, kun sinne oli eksynyt.
Jarkko.
01.03.2004 12:05:14
Sepi oli/on hieman yksinkertainen tai reppanahtava aikamiespoika, jonka musiikillisen harrastuksen joku keksi kaupallistaa. Suuri yleisö sai naurun aihetta, mutta menikö tuloista valtaosa jonkun managerin tai muun parempiin taskuihin?
fox
01.03.2004 13:15:45

Sepi oli/on hieman yksinkertainen tai reppanahtava aikamiespoika, jonka musiikillisen harrastuksen joku keksi kaupallistaa. Suuri yleisö sai naurun aihetta, mutta menikö tuloista valtaosa jonkun managerin tai muun parempiin taskuihin?

No näinhän siinä sitten loppuviimeks kävi. Itse en niin hirveen tarkasti tiedä mutta näin kerrotaan, että ne "muut tahot" kaiketi Sepillä rahasti ja viime vetona lanseeras sitten tämän "Euro-Sepin", oli surkeen näkönen kireessä hopeahaalarissa tuo rehveli. Tanssitytsytkin kiusas. Eli rahastuksen makua potenssiin kymmenen, ja vähän yksinkertaisen kaverin hyväksikäyttöä. Mielestäni näin. Hyh. Mutta maailma ei ole koskaan reilu...
Lähikauppias
01.03.2004 17:35:17

http://www.alternativetentacles.com/bandinfo.php?band=wesleywillis

Ameriikan Sepi Kumpulainen, Wesley Willis.

Joka on muuten ihan loistava. Joskus etsin tuolta ATR:n sivuilta sekalaista informaatiota Dead Kennedysistä mutta jämähdinkin kuuntelemaan Wesley Willisiä. Lahjakas tulkitsija ja suorastaan nerokkaita melodioita.
Ola_90
01.03.2004 19:42:13
No näinhän siinä sitten loppuviimeks kävi. Itse en niin hirveen tarkasti tiedä mutta näin kerrotaan, että ne "muut tahot" kaiketi Sepillä rahasti ja viime vetona lanseeras sitten tämän "Euro-Sepin", oli surkeen näkönen kireessä hopeahaalarissa tuo rehveli. Tanssitytsytkin kiusas. Eli rahastuksen makua potenssiin kymmenen, ja vähän yksinkertaisen kaverin hyväksikäyttöä. Mielestäni näin. Hyh. Mutta maailma ei ole koskaan reilu...

Vituttaa tommonen...ja pahasti.
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
vrajala
02.03.2004 22:17:26
Aikanaan Porissa:

"Hei pojat, hei. Hei pojat. Hei, älkää viitsikö heitellä niitä pullonkorkkeja. Mä en pysty soittamaan."

Julmat naskalit nippailivat korkkeja esiintyvää artistia päin. Meni Sepiltä sointu sekaisin (oisko ollut C?), joutui oikein nousemaan ylös lausuakseen pahastumisensa. Että ne pojat voi olla ilkeitä joskus...
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Väkitaristi
04.03.2004 23:17:34
Muistaako kukaan paljonko Herra Kumpulaisen levyt myivät/ olivatko jopa virallisella listalla??

Sepin biisi "Pölö pyllerö" on suorastaan liikuttava. Ilmeisesti naishuolia.. Ja sen ensimmäisen hittibiisin nimi oli muistaakseni "Railakas ilta Venetsiassa". Se oli kai just se dippadai- biisi. Mistähän lienee ralli moisen nimen saanut? Eikä sillä tosiaankaan ollut kaikki kotona.
Like a ten ton hammer, son.
Tapio79
05.03.2004 10:07:12
Sepi Kumpulainenhan on ihan loistava. Ei häntä pysty hymyilemättä koskaan kuuntelemaan, ja se on jo paljon se. On kai mulla muutenkin aika skitsofreeninen musiikkimaku, mutta mä kyllä tykkään herran tuotannosta ihan oikeasti. Yksinkertainen on toisinaan niin kaunista. Ja kännispäissään kuunnellessa tietenkin homma toimii vielä ihan toisella tasolla.

Mistähän vaan Sepin paria ekaa levyä löytäisi? "Sepitystä" on toki hanskassa, sitähän saa joka Anttilasta, mutta sitä edellisiä olen turhaan metsästänyt kaupoista ja divareista jo vuositolkulla. Myykää joku mulle halvalla, jos löytyy... =)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)