Aihe: Veeti Kallion keikka keskeytettiin.
1 2 3 4 5
Lennu
02.03.2004 09:15:26

Minne voin valittaa?

No tänne tietysti.
"pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA
AlCopone
02.03.2004 09:24:42
Ehkä porvoolaiset on vaan niin urpoja etteivät ymmärrä humalassa örkkäävien artistien päälle.

Et satu Lennu muistaa tapausta, kun tää Ruotsin lahja Suomen saaristolaisille piipahti Nevadassa vetämässä keikan? Tuli lavalle, oksensi, katosi, etsitiin, löytyi ja pakotettii vetää keikka loppuun... Silloin ainakin yritettiin ymmärtää örkkäävää artistia.
Karlsson
02.03.2004 09:29:53
Et satu Lennu muistaa tapausta, kun tää Ruotsin lahja Suomen saaristolaisille piipahti Nevadassa vetämässä keikan? Tuli lavalle, oksensi, katosi, etsitiin, löytyi ja pakotettii vetää keikka loppuun... Silloin ainakin yritettiin ymmärtää örkkäävää artistia.

Tiedä sitten onko sama tapaus, mutta kuulemma Nordmanin keikka meni aikoinaan ihmisjahdin puolelle Porvoossa...
Roll your own.
AlCopone
02.03.2004 09:38:27
Tiedä sitten onko sama tapaus, mutta kuulemma Nordmanin keikka meni aikoinaan ihmisjahdin puolelle Porvoossa...

Juu koomisia piirteitä oli ilmassa...
Lennu
02.03.2004 09:39:50

Joo sama mies. Se selitettiin sillä, että nenähuuhtelu oli epäonnistunut ja se oli sairaana. Grönmanin Jarmo (Nevadan sillonen omistaja) vaan hymyili diplomaattisesti.
"pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA
truba
02.03.2004 18:22:25
Vai niin siellä kävi...??? No anyway riihimäen keikka oli ainakin tosi hyvä ja kiitokset siitä Veetille ja Erikille!!!
RawknRawl
03.03.2004 18:55:59
Olen arkistoinut itselleni tämän ketjun. Täysin posketonta materiaalia. Vielä jonain päivänä toivon ymmärtäväni, mistä oikein on kysymys.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Karlsson
04.03.2004 07:58:43
Vielä jonain päivänä toivon ymmärtäväni, mistä oikein on kysymys.

Kerroppa sitten meillekin, pliis.
"I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan
ville viaton
04.03.2004 08:36:37

Olitko paikalla?
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!!
AlCopone
04.03.2004 08:52:13
Olitko paikalla?

En ollut...
Pallisti
04.03.2004 09:05:37
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, niin minua vituttaa ainakin maksaa siitä, että näen jotain kännisiä apinoita lavalla. Parhaat setit lähtevät selvinpäin.
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
Karlsson
04.03.2004 09:17:31
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, niin minua vituttaa ainakin maksaa siitä, että näen jotain kännisiä apinoita lavalla. Parhaat setit lähtevät selvinpäin.

Niin, kumisaapaskännisiä sönköttäjiä näkee kyllä ihan ilmaiseksikin.
"I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan
ville viaton
04.03.2004 10:29:09
En ollut...

No kun minä olin. Ja lavalla. Soitin silloin kyseisessä bändissä. Eli kerron mitä tiedän (kyseessä on hieman tilitys, sen verran sontaa kaiken maailman iltapäivälehdet kirjoittelivat.)

Eli, kyseisenä iltana herra Hemlin (aka Nordman) ei ollut juonut tippaakaan tai käyttänyt muitakaan tajuntaalaajentavia aineita, mikä sinänsä oli aika harvinaista. Olisikohan tuossa sitten syy siihen että kun ensimmäisen biisin ensimmäisen laulunuotin olisi pitänyt kajahtaa ilmoille, tulikin kurkustansa vain pihinää. No, jatkettiin intron soittamista ajatellen että kyllä se siitä. Siinä välissä Hemlin yritti kröhiä limaa kurkustaan ja sylki lavan taakse. Tämä oli sitten se oksentelu. Nyt sitten jätkä ryhtyi paranoidiksi ja ryntäsi lavalta, mies ei todellakaan ole mikään sosiaalinen tapaus, pelokas ja arka tyyppi. Kitaristi lähti hänen kanssaan hotellille, jossa kai yrittivät avata hänen ääntään jollain suolaliuoksella, tuo oli ainakin virallinen selitys. Muu bändi istuskeli toimettomina ja vittuuntuneina bäkkärissä ja ihmetteli että mitäs nyt...Sitten ilmeisesti herra Grönjotain oli käynyt miehet hotellista hakemassa jolloin saatiin sitten muutama biisi soitettua, sävellaji kvarttia alemmaksi muutettuna(Tuostakin muuten hauska parenteesi; Ilta-paska kirjoitti että sävellajia oli laskettu OKTAAVI!!!). Ei jäänyt erityisen hyvä fiilis. Iltapäivälehtien asennetta kuvaa puhelu, jonka kitaristi seuraavana päivänä sai, minun istuessani vieressä. "No Iltapaskasta Make moi. Pitääkö paikkansa että Nordman oksensi pöllypäissään lavalle?" Vastaus oli: "Ei pidä paikkaansa." Seuraavana päivänä Iltapaskassa lööppi: "Ruotsalaistähti oksensi lavalle!!!!" Artikkelissa luki myös: "Bändin suomalainen kitaristi vahvisti Nordmanin oksentelun." Jipii. Siis tottahan on että Hemlin on usein ja hartaasti sekaisin kuin käki mutta aina kun ukko on lavalle asti saatu, on hän hommansa hoitanut, PAITSI Porvoossa. Se oli tietysti valitettavaa, mutta yleisö sai rahansa takaisin ja juoruilijat vettä myllyynsä. Itseäni asia ärsytti eniten siksi että olin kutsunut kavereita juuri kyseiselle keikalle...
Eiköhän tämä ollut tässä...
Fuzzy Boner
04.03.2004 10:45:24

Joskus olen toimittajilta tivannut silloin kun jutut on täyttä paskaa ja vastaus on ollut: "valettahan tuo on mutta määräys kirjoittaa tuollainen juttu tuli korkeammalta"...tai.."tää on vaan bisnestä"...

Niinpä se on.. mut urpot lukijat ei sitä ymmärrä
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron
ville viaton
04.03.2004 10:53:37
Joskus olen toimittajilta tivannut silloin kun jutut on täyttä paskaa ja vastaus on ollut: "valettahan tuo on mutta määräys kirjoittaa tuollainen juttu tuli korkeammalta"...tai.."tää on vaan bisnestä"...

Jep. Ärsyttää myös että iltapäivälehdet eivät ikinä pahoittele kirjoittamaansa. Jos maanantain lööppi on: "Matti asuu Helsingissä!!!" ja juttu sisältää faktoina esitettyjä väitteitä Matin Töölön kämpästä, niin tiistain lööppi;"Matti tilittää: En asu Töölössä vaan Tampereella, koko ikäni olen siellä asunut!!" ei sisällä yhtään pahoitteluja, ei edes pahoittelun äänensävyä...Ja tämä hyväksytään aivan mukisematta. Kiukuttaapi.
Fuzzy Boner
04.03.2004 11:01:07
K.s. Allekirjoitukseni. Masahiiri taas vilautti sanaista arkkuaan.
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron "Maapallo on kaikille meille auki, kun vain tehdään töitä"(M.Nykänen 3.3.2004)
Lennu
04.03.2004 12:34:37 (muokattu 04.03.2004 12:35:40)

Niinpä se on.. mut urpot lukijat ei sitä ymmärrä

Miten "urpo lukija" voi tietää, mikä on totta ja mikä ei? Pitääkö kaikkea painettua sanaa alkaa halveksimaan peruslähtökohtaisesti?

Kehen enää voi luottaa, jos kavereiltakaan totuuksina kuultuihin asioihin ei voi. Alan tästälähin vastaamaan kaikille turinoitsijoille että "älä puhu paskaa".

Alkakaa tekin. Pari teistä ilmeisesti näin tekeekin. Ei mihinkään pidä uskoa. Ei mihinkään.

muok: kielipoliisi itsessäni heräsi yhdyssanavirheen toimesta.
Fuzzy Boner
04.03.2004 18:07:05 (muokattu 04.03.2004 18:07:18)
Miten "urpo lukija" voi tietää, mikä on totta ja mikä ei?

Siinäpä se.. sen takia keltanen lehdistö myykin.

Kehen enää voi luottaa, jos kavereiltakaan totuuksina kuultuihin asioihin ei voi. Alan tästälähin vastaamaan kaikille turinoitsijoille että "älä puhu paskaa".

Jos viihdelehdet ovat sun "uutisia" niin onnea vaan. Kavereista eikä tästä foorumista ollu nyt kyse, ainakaan mulla. Vaan noista saatanan jourureportaaseista joita ihmiset lukee "tosina"
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron "Maapallo on kaikille meille auki, kun vain tehdään töitä"(M.Nykänen 3.3.2004)
Lennu
04.03.2004 18:26:37

Jos viihdelehdet ovat sun "uutisia" niin onnea vaan. Kavereista eikä tästä foorumista ollu nyt kyse, ainakaan mulla. Vaan noista saatanan jourureportaaseista joita ihmiset lukee "tosina"

Viittasin tuohon Notefixin "kaveri kertoi yms." vastaukseen pari viestiä ylempää. En mä lue viihdelehtiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)