spedu ray 02.11.2009 10:14:55 | |
---|
Törmäsin merkkiin etsiessäni tietoa Big Dipper -mikeistä. Ilmeisesti hand wound -kamaa, suhteellisen asiallinen hintataso, jos ja kun laatu on sitä mitä luvataan. Löytyy Big Dipperiä, SRV Nr.1, EJ, '63-spekseillä ja vaikka mitä. Esim. stratomikkejä: http://www.kleinpickups.com/c-2-stratocaster-pickups.aspx Kertokaa jos on käyttökokemuksia tai jos innostutte tilaamaan! :) Kone kii ja soita sitä kitaraa! |
-VF- 02.11.2009 23:02:18 | |
---|
Jos olet tilaamassa, ilmoittele..oon mukana |
Jos tilausta saatte aikaan niin voisin itsekin olla mukana! kitara on kiva. |
spedu ray 03.11.2009 11:29:26 (muokattu 03.11.2009 11:29:50) | |
---|
-VF-: Jos olet tilaamassa, ilmoittele..oon mukana Tilakkaa ny joku rahamies, mulle kelpaa noi omat texas specialit tällä hetkellä. :D Mutta kokemuksia olisi mukava kuulla!! Seuraavat mikit *sitten joskus* tilaan kyllä varmaan tuolta, ellei big dippereitä ala saamaan muuten halvemmalla jostain. Kone kii ja soita sitä kitaraa! |
S.R.V. 03.11.2009 14:38:32 | |
---|
Kyllä täälläkkin kiinostaisi kuulla arvioita noista Klein mikeistä! Jos joku menee investoimaan, niin tänne vaan arviota. Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |