Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol III
1 2 3 4 527 28 29 30 31
velsa
03.11.2009 02:50:27 (muokattu 03.11.2009 02:52:41)

Tässä sitten vähän erilainen näkemys aiheesta. Meikä tykkää Bonamassan meiningistä kuin hullu puurosta.

viddu et oli hyvä......mä en o digannu sen soundista aikasemmin ku se on vetäny les paulilla mut toi strato oli vidun hyvä!!!!!!!!

Näköjään Velsa ja Väsykäsi eivät äänestäneet ja oliko muitakin.
Mitäs me tehää niille?
Riittääkö julkinen anteeksipyyntö vai pitääkö antaa sakin hivutusta? :D

Mä jätän tästä eteenpäin ton pisteiden antamisen ja juonnot muille.....mut emmä täällä soittoo lopeta.....8D
Kauas on pitkä matka........
Gary Enfield
03.11.2009 09:13:05
velsa: Aivan mahtava toi koko Pleasure Kings levy....mul oli se aikanaan ja diggasin ihan homona sitä....Näin jopa bändin kaivopuistossa,vuotta en muista mutta sen muistan et siel oli kaikki sen ajan mustahuuli bändit Smackistä lähtien vetämässä ja oli tosi paska keli.....Robillard pölähti bändinsä kanssa Havaji paidat päällä lauteille ni aurinko rupes paistamaan ja kaikki ryhmä oli hymy naamalla!!!!!

Toi älppäri on -88 amazoninkin tietojen mukaan, mutta mä olisin voinut vannoa, että me veivattiin sitä jo pari vuotta aiemmin, meikäläinen useimmiten bassolla. Niin sitä muisti pätkii.
BigPapa
03.11.2009 09:57:10

gary field: Toi älppäri on -88 amazoninkin tietojen mukaan, mutta mä olisin voinut vannoa, että me veivattiin sitä jo pari vuotta aiemmin, meikäläinen useimmiten bassolla. Niin sitä muisti pätkii.

-84 on toi Vinyyli, kannesta katottuna.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Gary Enfield
03.11.2009 11:07:21
BigPapa: -84 on toi Vinyyli, kannesta katottuna.

Huhuhuh, hyvä kuulla että muistiinsa voi vielä luottaa.
BigPapa
03.11.2009 13:08:14

For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)