VIPMetal 01.11.2009 21:01:14 | |
---|
Kotona on Blackheartin Little Giant+kaappi. Plus pedaalilauta. Sillä mennään päivällä ja yöllä Pocket Podilla luureihin. Tekis mieli testata Blackheartin 1w putkinuppia, se vois jo olla sopivan hiljainen kotisoittoon... Tosin tänään soittelin Mesan Rectifier etusella ja Stereo 2:50 päätteellä, kun sattuu räkki olemaan nurkissa pyörimässä... tuo Pocket Pod on kyllä melko kätevä, kun siihen voi mp3-soittimen törkätä kiinni samalla ja ei muuta ku bokserien reunaan boksi kiinni ja bänditreenit on valmiit... =) Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille. |
Jucciz 01.11.2009 21:24:07 (muokattu 01.11.2009 21:25:27) | |
---|
VIPMetal: Kotona on Blackheartin Little Giant+kaappi. Plus pedaalilauta. Sillä mennään päivällä ja yöllä Pocket Podilla luureihin. Millon te metallimiehet nukutte? Soittelette päivin öin kuin Agents konsanaan. Sori off-topic. :) |
Väsykäsi 01.11.2009 21:29:13 | |
---|
Jucciz: Millon te metallimiehet nukutte? Soittelette päivin öin kuin Agents konsanaan. Sori off-topic. :) En oo metallimies mutta, kerran nukahdin (ihan oikeasti) kitara kouraan. Olin sängyllä akustisella jammaillut itseni kanssa ja olin kai nukahtanut siihen kitara syliin. =D "elämänhalu katoaa bläkkistä kuunnellessa", "kusi nousee päähän jazzia soittaessa", "vitutus nousee muusikoiden.nettiä lueskellessa", "tilin saldo kasvaa humppaa soittaessa" yms yms. |
juici 01.11.2009 21:29:13 | |
---|
Kotisoittoon riittää akustinen kitara, sähkis ilman vahvistusta tai sitten ihan MicroCube. Kruunaus-Jenkka |
Jucciz 01.11.2009 21:52:41 | |
---|
Väsykäsi95: En oo metallimies mutta, kerran nukahdin (ihan oikeasti) kitara kouraan. Olin sängyllä akustisella jammaillut itseni kanssa ja olin kai nukahtanut siihen kitara syliin. =D Kuitenkin veivasit Sinistä unta sointumelodiana. |
Väsykäsi 01.11.2009 21:55:12 | |
---|
Jucciz: Kuitenkin veivasit Sinistä unta sointumelodiana. En, olisko ollut Pulliaisen versiota tsipaleesta Rakkaus on sininen. "elämänhalu katoaa bläkkistä kuunnellessa", "kusi nousee päähän jazzia soittaessa", "vitutus nousee muusikoiden.nettiä lueskellessa", "tilin saldo kasvaa humppaa soittaessa" yms yms. |
HeavyMachinery 02.11.2009 15:24:58 | |
---|
BigOrange: Lisää ehdotuksia kiitos! Millä te vedätte himassa? Epin Valvejunior + 2x10" kaappi. Joskus siihen tulee laitettua Podi eteen jos tarvii lisää säröä. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Dog Breath 02.11.2009 17:21:52 | |
---|
Joko ilman vahvistinta tai Tech 21 Trademark 60:n läpi. Jälkimmäisessä tapauksessa kitaran ja vahvistimen välistä löytyy yleensä TS7 ja Morleyn PWA-wahi. Mainittu TM60 toimii kotoisissa äänityshommissa direct outputin kautta äänikortille vietynä ihan ok. Shake some action |
rtepeg 02.11.2009 17:53:56 | |
---|
Orange Thunderverb 50 + 2x12 kaappi Celestionin Goldeilla. Tuossa Orangessa on se "atenuaattori" namiska, joka toimii ihan kelvollisesti. Jos pitää olla oikein hiljaa, niin akustisesti; mulla on suht stydi kielisetti, niin soi ihan täyteläisesti noinkin. Ja klassista ihan naikkarilla, tietty. Joskus stratolla... |