RUTJA 22.05.2009 20:27:33 | |
---|
Noniin, tällainenkin ohjelma mennyt täysin ohi. No, eipä minulla olisi ollut mahdollisuutta tuota edes katsoa. Pitikin selailla koko aihe läpi, niin löysin nuo megaupload linkit jaksoihin 1-9 ja juikkipuikin tarjoamana jaksot 16-20. Kiitos siitä hänelle. Nyt kun vielä jostain saisi haalittua jaksot 10-15. Pystyisikö joku ystävällinen auttamaan? |
juikkipuikki 23.05.2009 19:13:48 | |
---|
RUTJA: Noniin, tällainenkin ohjelma mennyt täysin ohi. No, eipä minulla olisi ollut mahdollisuutta tuota edes katsoa. Pitikin selailla koko aihe läpi, niin löysin nuo megaupload linkit jaksoihin 1-9 ja juikkipuikin tarjoamana jaksot 16-20. Kiitos siitä hänelle. Nyt kun vielä jostain saisi haalittua jaksot 10-15. Pystyisikö joku ystävällinen auttamaan? Multa sais ihan dvd:nä :) Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
_karo 08.06.2009 08:13:06 | |
---|
Onko näitä jaksoja enää missään jaossa? Sivun 78 lopun linkit valittavat joko file not foundia tai invalid download codea. Multa puuttuu siis ainoastaan jaksot 9-15, muut sain kaiveltua keskustelun linkeistä itselleni. Todella paljon kiitoksia jo etukäteen, jos joku nuo jaksot viitsii vielä laittaa jakoon! |
RUTJA 08.06.2009 15:46:50 | |
---|
_karo: Onko näitä jaksoja enää missään jaossa? Sivun 78 lopun linkit valittavat joko file not foundia tai invalid download codea. Multa puuttuu siis ainoastaan jaksot 9-15, muut sain kaiveltua keskustelun linkeistä itselleni. Todella paljon kiitoksia jo etukäteen, jos joku nuo jaksot viitsii vielä laittaa jakoon! Jakso 9 löytyy ainakin täältä http://www.megaupload.com/?d=R7ZSFXP7 . Sain juuri haltuuni nuo 10-15 jaksot, mutta olen tällä hetkellä varsin hitaan nettiyhteyden päässä, niin en viitsisi alkaa noita nyt mihinkään latailemaan. |
SiwamieS 08.06.2009 16:05:22 (muokattu 08.06.2009 16:20:59) | |
---|
_karo: Todella paljon kiitoksia jo etukäteen, jos joku nuo jaksot viitsii vielä laittaa jakoon! Mä voin pistää valumaan ne tonne megauploadiin. Hetko. E: Tjaa, megaupload vaan jumittelee mulla eli ei onnistu. Nooh, kattelen illemmalla uudemman kerran et mihinkä ne tunkisi. I wanna see movies of my dreams |
Aki 08.06.2009 21:22:29 | |
---|
SiwamieS: Tjaa, megaupload vaan jumittelee mulla eli ei onnistu. Nooh, kattelen illemmalla uudemman kerran et mihinkä ne tunkisi. http://www.transferbigfiles.com/ "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
SiwamieS 08.06.2009 21:49:31 (muokattu 08.06.2009 23:41:39) | |
---|
Aki: http://www.transferbigfiles.com/ Jepulis, kokeillaanpa tällä. E: Paitsi että eipä tullut sekään mun kanssa toimeen, kaataa koko selaimen kun pitäs alkaa uppautumaan.. hohhoijaa. Noh, katotaan saanko ne johonkin vai en. Joku muukin voi tässä vaiheessa tempasta ja pistää ne linjoille. I wanna see movies of my dreams |
SiwamieS 09.06.2009 20:22:30 | |
---|
I wanna see movies of my dreams |
juikkipuikki 09.06.2009 20:53:40 | |
---|
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
ankkiz 10.06.2009 09:11:49 | |
---|
RUTJA: Noniin, tällainenkin ohjelma mennyt täysin ohi. No, eipä minulla olisi ollut mahdollisuutta tuota edes katsoa. Pitikin selailla koko aihe läpi, niin löysin nuo megaupload linkit jaksoihin 1-9 ja juikkipuikin tarjoamana jaksot 16-20. Kiitos siitä hänelle. Miltä sivulta löytyi 16-20? Kuuntele möhlö! www.mikseri.net/lampas |
SiwamieS 10.06.2009 15:43:58 | |
---|
I wanna see movies of my dreams |
jjsound 27.09.2009 12:53:52 (muokattu 28.09.2009 13:06:50) | |
---|
Löytyykö vielä linkkejä? Sivun 78 linkit eivät toimineet ja mulla katsomatta jaksot 1-8. Nyt innolla odotan seuraavaa kautta. Edit: Kyllähän kaikki löytyy, kun jaksaa tätä säiettä vaan selata. Kiitokset juikkipuikille ja mahd. muille linkit laittaneelle. Plussaa näistä. "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Vladi 01.11.2009 22:07:07 | |
---|
Mites on kitaraklubin laita nykyään? Nettisivut on ainakin pistetty pois. Pitikös tästä tulla toinen tuotantokausi tai dvd tai jotain? On nimittäin mainio ohjelma :) Kyllä se siitä. |
blaekie 02.11.2009 12:05:17 | |
---|
Vladi: Mites on kitaraklubin laita nykyään? Nettisivut on ainakin pistetty pois. Pitikös tästä tulla toinen tuotantokausi tai dvd tai jotain? On nimittäin mainio ohjelma :) No niinpä näyttää olevan sivut kuopattu. Yleensä tuollainen ei tiedä hyvää. Eli voi unohtaa toiset tuotantokaudet, luulenpa. Tai sitten ollaan ihan idiootteja markkinoinnissa Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Chunga 02.11.2009 14:05:34 (muokattu 02.11.2009 14:05:47) | |
---|
uskoisin ettei tuotantotiimi enää löytäny tarpeeks kiinnostavia kitaristeja. ehkä niiden pitäis lukea tän palstan avautumiset siitä, "miks tiluvelho xx ei ole ohjelmassa" ;-) ei voi mennä pieleen! |
kimurantti1 02.11.2009 14:09:39 (muokattu 02.11.2009 14:11:29) | |
---|
Budjettia vähän ja nappaisi noita ulkomaan eläviä Suomen vierailuiltaan ohjelmaan. Tietyt jaksot yritetään varmaan kuvata kerralla pois kustannussyistä, mutta nytkin on ihan lyhyen ajan sisään käynyt/käymässä Suomessa vaikka ketä. Mäkin kyllä veikkaan, ettei toi vaan saavuttanut katsojakuntaa tarpeeksi. Toisaalta, mitäs näyttivät sen vain Maxilla. Ei suurimmalla osalla opiskelijoista esim. ole mitään kanavapaketteja. |
Vladi 02.11.2009 14:13:36 | |
---|
kimurantti1: Mäkin kyllä veikkaan, ettei toi vaan saavuttanut katsojakuntaa tarpeeksi. Toisaalta, mitäs näyttivät sen vain Maxilla. Ei suurimmalla osalla opiskelijoista esim. ole mitään kanavapaketteja. Juu ei näillä rahoilla mitään Maxeja katsella. Maikkarille tai Subille uusintana kyseinen ohjelma, löytyy katsojia ja sen jälkeen löytyy rahoitus kakkoskautta varten ;) Kyllä se siitä. |
juuso a 02.11.2009 15:32:59 | |
---|
kimurantti1: Mäkin kyllä veikkaan, ettei toi vaan saavuttanut katsojakuntaa tarpeeksi. Toisaalta, mitäs näyttivät sen vain Maxilla. Ei suurimmalla osalla opiskelijoista esim. ole mitään kanavapaketteja. Juurikin näin. Subilla olisi voinut hyvinkin pyöriä tuollainen erikoisohjelma. Siellähän suolletaan vaikka mitä reality-sontaa ilmoille muutenkin, niin miksei sitten yhtä spesiaaliohjelmaa pienemmälle katsojakunnalle? One. |
Imper 02.11.2009 15:33:56 (muokattu 02.11.2009 15:34:59) | |
---|
Niin ja kyllähän tosta 1.tuotantokaudesta nyt nopeasti mietittynä puuttuu vaikka ketä kovia suomalaisiakin kitaristeja: Alexi Laiho Jukka Tolonen Timo Tolkki Aki Lääkkölä Roope Latvala Pantse Syrjä Andy McCoy Matias Kupiainen Kie Von Hertzen jne. Sitä paitsi, tekisivät mielummin DVD:tä noista. Noi on kuitenkin sellasta matskua, mitä porukka katselee uudestaan ja uudestaan ja DVD toimisi tohon homman sata kertaa paremmin kun jossain maxullisella kanavalla kerran näytetyt jaksot. Everyone is a per-son |
Adressin paikka? Ja tosiaan kyllähän suomesta löytyisi ihan hyvin vielä parin kauden verran kiinnostavia kitaristeja. Olisin edelleen halunnu nähdä ku Marzi haastattelee itseään, olis voinu olla hauskaa kateltavaa. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |