Shemhamforash 28.10.2009 08:44:59 | |
---|
veri_heavy: Aika monessa mainoksessa näyttää että koneella jälkeenpäin lisäilty oikeat tuotemerkit. Varmaan sen takia kun eri maissa voidaan noita perus tuotteita myydä ihan eri nimillä Aika hyvä syy kyllä. Tuossa mainoksessa vaan toteutus kusee ja pahasti, paketti näyttää välillä menevän naisen käden läpi ja on ihan eri valosävyinen kuin muu mainos. 1960-luvulla metri oli 1 650 763,73 kertaa sen säteilyn aallonpituus tyhjiössä, joka syntyy krypton-86-atomin siirtyessä kvanttitilasta 2p10 tilaan 5d5. Nykyään metri on matka, jonka valo kulkee tyhjiössä 1/299 792 458 sekunnissa. |
Dataaja 31.10.2009 11:30:56 | |
---|
nappero: "Onko tämä hyvää linjoilleni... linjoilleni... linjoilleniONKOTÄMÄHYVÄÄLINJOILLENILINJOILLENILINJOILLENIIILINJOILLENIIIII" Tää o yks parhaita mainoksia ikinä:D |
päänahka 31.10.2009 14:36:54 | |
---|
Dataaja: Tää o yks parhaita mainoksia ikinä:D Vähän hämää kun se eka kaiku on selvästi ihan eri kuin se naisen suora huuto. Vai onko siellä joku eri tyyppi huutamassa? En ole katsonut, kuullut vain vierestä kun emäntä tota töllöä enempi seuraa. Hanene lailaa lailaa luua. |
M4ss3 m/ 31.10.2009 21:39:02 | |
---|
Shemhamforash: Aika hyvä syy kyllä. Tuossa mainoksessa vaan toteutus kusee ja pahasti, paketti näyttää välillä menevän naisen käden läpi ja on ihan eri valosävyinen kuin muu mainos. Ihan selvästi se on siihen jälkeenpäin liitetty. |
Mohla 01.11.2009 00:52:28 | |
---|
Paula vanukkaan uusi lasten esittämä "räppi"biisi on aika mahtava. Parasta on kun näkee, että ne kuvassa olevat lapset vetää jotain ihan muuta mitä kuuluu töllön kaiuttimista. Ei voi muuta kun nauraa mainoksen huonoudelle! Tosin se on ihan hyvä asia, koska nyt se on vielä viihdyttävä eikä vituttava. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
HaloOfFlies 01.11.2009 14:09:46 | |
---|
Uusi Canal +-mainos on kyllä niin törkeää valehtelua että oksat pois. NHL:hän siirtyi Viasatille ja SM-liiga Urho-TV:hen. Veikkaan että aika moni tuon mainoksen perusteella paketin hankkiva tulee pettymään ja pahasti. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
M4ss3 m/ 01.11.2009 15:47:52 | |
---|
Mohla: Paula vanukkaan uusi lasten esittämä "räppi"biisi on aika mahtava. Parasta on kun näkee, että ne kuvassa olevat lapset vetää jotain ihan muuta mitä kuuluu töllön kaiuttimista. Ei voi muuta kun nauraa mainoksen huonoudelle! Tosin se on ihan hyvä asia, koska nyt se on vielä viihdyttävä eikä vituttava. Tuossa vituttaa miten ne sanat ei rimmaa sitten tasan yhtään. Siinä ekassa ne sanat nyt sentään rimmas aika hyvinkin vaikka itse sanat olikin aika huonot, mutta tässä uudessa on kaikki huonoa, sitäpaitsi tää uus on vaan huono kopio siitä vanhasta pikkupojan laulu/räppisooloja myöten. |
Vähän sivuaa aihetta mutta en tajua noitten Activia-hommien logiikkaa. Mainoksissa porukka valittaa että närästää ja turvottaa ja ruuansulatuksen kanssa ongelmia, sitte vieressä oleva sanoo että kahen viikon jälkeen helpottaa ku alat syömään sitä. Siis kaksi viikkoa pitää kärsiä ennenku se alkaa tehoamaan. Ite kerra mutsin luona maistoin tota ni alko vaan enemmän närästämään. Sitkeä rotta. |
Trendkeel 02.11.2009 12:40:02 | |
---|
Nazareth: Ite kerra mutsin luona maistoin tota ni alko vaan enemmän närästämään. Hei, mulla oli ihan sama juttu! Kokeile Akti-meeliä, se auttaa. =) Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. -Antti1 |
DJKaaos 02.11.2009 13:17:12 | |
---|
Mohla: Paula vanukkaan uusi lasten esittämä "räppi"biisi on aika mahtava. Parasta on kun näkee, että ne kuvassa olevat lapset vetää jotain ihan muuta mitä kuuluu töllön kaiuttimista. Ei voi muuta kun nauraa mainoksen huonoudelle! Tosin se on ihan hyvä asia, koska nyt se on vielä viihdyttävä eikä vituttava. Perkele kun olen onnistunut missaamaan tämän täysin! Et viittis heittää jotain maistiaista, että miten se menee? :P Minä olen minä. |
jp8000 02.11.2009 13:42:24 (muokattu 02.11.2009 13:43:21) | |
---|
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
DJKaaos 02.11.2009 13:51:32 | |
---|
Minä olen minä. |
markkuliini 02.11.2009 14:04:58 (muokattu 02.11.2009 14:07:23) | |
---|
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
markkuliini 02.11.2009 14:07:13 | |
---|
Kumpi muuten on ärsyttävämpi mainosääni? Ylimatala mörisevä bassomies, vai tällä hetkellä trendikäs kuiskaaja (esim. Seatin Auto Emotion-mainoksen lopussa http://www.youtube.com/watch?v=dcbNbVIMZbw) ? Mä en osaa päättää. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
DJKaaos 02.11.2009 14:17:51 | |
---|
markkuliini: Ylimatala mörisevä bassomies Tämä, saatana. Vittu että vituttaa nämä. Pahin on se mikä spiikkaa muun muassa MTV3 Maxin mainokset, Radio Rockin mainokset ja kaikki vähänkin "hei tosi äijjjäää" tyyliset mainokset. Myös se Radio Novan mainosmiesääni, jonka jokainen tavu on tarkasti oikeassa kohdassa painotettu, saa tärykalvoni happanemaan. Spiikkaa myös Maikkarin jotain asiaohjelmien mainoksia. Minä olen minä. |
BassLass 02.11.2009 14:42:34 | |
---|
Raappana ja Pelle Miljoona "eeeeeeeeeeebeeeeeeeeee on siististi cooooooo'ooooool" Se ei ole paska vaan oikeasti hyvä! |
Baraka 02.11.2009 15:53:35 | |
---|
|
loosah 02.11.2009 22:10:35 | |
---|
djKaaos: Tämä, saatana. Vittu että vituttaa nämä. Pahin on se mikä spiikkaa muun muassa MTV3 Maxin mainokset, Radio Rockin mainokset ja kaikki vähänkin "hei tosi äijjjäää" tyyliset mainokset. Myös se Radio Novan mainosmiesääni, jonka jokainen tavu on tarkasti oikeassa kohdassa painotettu, saa tärykalvoni happanemaan. Spiikkaa myös Maikkarin jotain asiaohjelmien mainoksia. Ööö..nyt herra DJ sekoittaa kaksi eri ääntä toisiinsa. GIGO |
Pomeranssi 02.11.2009 22:19:32 | |
---|
Mohla: Paula vanukkaan uusi lasten esittämä "räppi"biisi on aika mahtava. Parasta on kun näkee, että ne kuvassa olevat lapset vetää jotain ihan muuta mitä kuuluu töllön kaiuttimista. Ei voi muuta kun nauraa mainoksen huonoudelle! Tosin se on ihan hyvä asia, koska nyt se on vielä viihdyttävä eikä vituttava. Tää on kyllä niin loistava, oon katellu digiboksin nauhotuksista varmaan enemmän mainoskatkoja ku ohjelmia vaan että näkisin tän taas! "Miten......Paula....teKI...SEN....Antoi.-meille.-hedel-mät!" Juum. |
DJKaaos 02.11.2009 22:30:05 | |
---|
Minä olen minä. |