Zeni 03.03.2004 04:21:55 | |
---|
Lähden sorsastamaan ja otan toin Bebekin elementin mukaani. Tilalle pitäisi saada uusi 12" elementti. Subbareitten kanssa olen pelleillyt paljon ja muutenkin kaiuttimet/niiden rakennus tuttuja. Tämä on kuitenkin uusi tilanne ja pitäisi tietää mitä tuonne tilalle kannattaa laittaa. Vahvistin on Ross Chorus 50R fame series (kaikki mitä paneelista löyty =) Jostain 80-luvulta tuo varmaan on. Millainen elementti tilalle ? Vai kannattaako tuollaista edes vaihtaa ? Toinen kysymys: Ylhäällä on muuntaja ja vahvistin,mutta mikä on alhaalla oleva kuparin värinen laatikko johon menee kaksi rca-piuhaa ja ilmeisesti maadoitusjohto siihen kuparinväriseen kuoreen. Niin ja siis kitaravahvistimena tuo toimii. |
Puavali 03.03.2004 07:09:32 | |
---|
|
Niq 03.03.2004 07:11:34 | |
---|
Eminencen elementti on ainakin mulla toiminut hyvin, ovat vissiin edullisiakin [ostin ku sai halavalla] |
Antti1 03.03.2004 10:59:09 (muokattu 03.03.2004 10:59:49) | |
---|
Toinen kysymys: Ylhäällä on muuntaja ja vahvistin,mutta mikä on alhaalla oleva kuparin värinen laatikko johon menee kaksi rca-piuhaa ja ilmeisesti maadoitusjohto siihen kuparinväriseen kuoreen. Olisiko jousikaiun loota kyseessä? Tai chorus sijoitettuna erilleen vahvistimesta? "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Zeni 04.03.2004 02:44:19 | |
---|
Juu tossa on joku chorus nappi,ei vaikutusta sointiin,rikki ? mitä sen pitäisi tehdä ? |
mitä sen pitäisi tehdä ? Sen pitäisi lisätä ääneen chorusta, joka ikäänkuin hiukan jäljittelee useamman yhtäaikaisen soittimen soimista. Tässä tapauksessa kitaran. Hitto ku mä en saa noita FTP ohjelmia toimimaan, niin en voi laittaa esimerkkiä sulle kuultavaksi. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |