Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Baseballs
1 2 3
nappero
30.06.2009 20:05:07 (muokattu 30.06.2009 20:17:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt aihetta tälle, mutta ehdottomasti kuunneltava tapaus. http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0
 
Loistavia versioita näistä "hitti" biiseistä, kuten pokerface, umbrella, hot 'n' cold.. Tsekatkaas.
 
Spotifystä löytyy myös.
 
Isodee: Onpas pirun hyvän kuuloista! Hyvällä rockabilly-otteella vetävät!
 
Totta, ja muutkin biisit samalla statsilla!
 
Terve ja heipähei!
Isodee
30.06.2009 20:12:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappero: En löytänyt aihetta tälle, mutta ehdottomasti kuunneltava tapaus. http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0
 
Loistavia versioita näistä "hitti" biiseistä, kuten pokerface, umbrella, hot 'n' cold.. Tsekatkaas.
 
Spotifystä löytyy myös.

 
Onpas pirun hyvän kuuloista! Hyvällä rockabilly-otteella vetävät!
 
Elbura
11.10.2009 16:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä bändi on kyllä pyöriny spotifyssä ja levysoittimessa aika helvetin tiuhaan tahtiin. Monille kavereille soittanu bändiä ja kaikki tykästyny. Tää on ollu monesti fiiliksen nostattaja. Mun mielestä aivan vitun loistavaa kamaa. Toivon ma että tulis suomeen. Olis hauksa nähdä suomalainen jurokanssa jaivaamassa.
 
Izer
11.10.2009 20:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä hauskaa kamaa, aina välillä tullut soiteltua Spotifyista tuota. Pitäisi oikein ostaa tuo levy. Sopii hyvin bilemusaksi, olisi hauska nähdä mikä meininki noilla on keikoilla.
 
Ridin' with the wind!
nappero
11.10.2009 20:12:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä baareissa ruvennu soimaan melkosen usein. Ainakin paikallisissa kuppiloissa.
 
Terve ja heipähei!
Herba
31.10.2009 14:24:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhtyehän tulee keikalle Helsinkiin On The Rocksiin 19.11, jos jollain on ylimääräisiä lippuja niin tänne saa tarjota. Heräsin tuohon lipunmyyntiin liian myöhään :(
 
Arvasin ettei teidän kanssa saa taaskaan järkevää keskustelua aikaiseksi. -heikkijarvinen
rheinone
31.10.2009 19:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt täytyy sanoa suoraan ja rehellisesti että täyttä paskaahan tuo on, full stop
 
The night is wild but I'm in control; You're gonna brush your teeth with ROCK'N'ROLL
slowdive
31.10.2009 20:01:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Nyt täytyy sanoa suoraan ja rehellisesti että täyttä paskaahan tuo on, full stop
 
Näin on. Samaa sarjaa kuin Smurffihitit ja munkkikuorot. Eka kerralla hymähdyttää 5 sekuntia että onpa hassu versio, sen jälkeen vaan vituttaa.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
timus
31.10.2009 20:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Nyt täytyy sanoa suoraan ja rehellisesti että täyttä paskaahan tuo on, full stop
 
Eikös se tuukin Saksasta ;-)
 
...ja naulakolle
 
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
rheinone
31.10.2009 20:16:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

timus: Eikös se tuukin Saksasta ;-)
 
Niijjoo, miten tuliki mieleen Boney M.
 
...ja naulakolle
 
2 eur, kitos *käsi ojossa*
 
The night is wild but I'm in control; You're gonna brush your teeth with ROCK'N'ROLL
poppamies
31.10.2009 20:50:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on todella hyvin tehtyä. Ei oo pakko kuunnella jos ei ymmärrä. Vaimo hehkutteli minulle spotifystä.
 
G strings are for strippers!
timus
31.10.2009 21:26:26 (muokattu 31.10.2009 21:27:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Niijjoo, miten tuliki mieleen Boney M.
 

 
2 eur, kitos *käsi ojossa*

 
Tai Seppo Räty.
 
En tosin tuota orkesteria ole kuullut kuin taustalla tv-mainoksessa noin seitsämän sekuntia ja ite en siis voi ottaa kantaa ko. bändiin tai musaan. Hieman off-topikkina minulla on kuva, että tuollanen billy/rokettiroll -musa on aika vahvasti elänyt Saksassa aina, tosin onhan siellä populaakin.
 
Eikös nää suomalaisetkin alan orkesterit aina välillä tuolla käy keikkailemassa.
 
Ja onhan tässä itse kukin aloitellut musadiggailun Cavanin, Matchboxin ja vastaavien kautta.
 
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
DJKaaos
31.10.2009 21:29:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slowdive: munkkikuorot.
 
Ei helvetti, että tämä pudotti :DD Totaalinen hajoaminen.
 
Minä olen minä.
rheinone
31.10.2009 21:34:01 (muokattu 31.10.2009 21:34:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poppamies: Se on todella hyvin tehtyä. Ei oo pakko kuunnella jos ei ymmärrä.
 
Enkä kuuntele jumalauta.
 
Vaimo hehkutteli minulle spotifystä.
 
Aaa, ähä ähä. Nyt ymmärrän. Sama konsepti ku Westlifella.
 
The night is wild but I'm in control; You're gonna brush your teeth with ROCK'N'ROLL
aivokuolio
02.11.2009 06:45:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän joulun paras kusetus.
PJS
02.11.2009 08:29:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua vähän häiritsee se, ettei tällä bändillä ole mitään "omaa" biisit on toisten tekemisiä ja esitystapa+idea on muilta vampattuja. Varmaan olis ihan kiva bändi jossain firman pikkujouluissa, mut en käsitä miksi tätä pitäisi ostaa levyltä tai soittaa radiosta kun vois soittaa niitä alkuperäisiä tekeleitä tai Elvistä.
 
Peace!
sticky fingers
02.11.2009 10:57:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Mua vähän häiritsee se, ettei tällä bändillä ole mitään "omaa" biisit on toisten tekemisiä ja esitystapa+idea on muilta vampattuja. Varmaan olis ihan kiva bändi jossain firman pikkujouluissa, mut en käsitä miksi tätä pitäisi ostaa levyltä tai soittaa radiosta kun vois soittaa niitä alkuperäisiä tekeleitä tai Elvistä.
 
En mäkään levyä osta, mutta kyllä mä haluaisin tuon keikalla nähdä. Tuntuu olevan ihan menevä meininki. Itellä sellanen promille alkoholia veressä, niin kyllähän tota jorais, vaikkei osaiskaan :D
 
-sf
 
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Folcce
02.11.2009 11:13:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvasihan tuon että saksalaiset jollain tavalla kostavat suomalaisille sen että Sunrise Avenue soi siellä radiossa ja käy keikoilla.
 
Music's my life, Moxey.
HaloOfFlies
02.11.2009 11:36:38 (muokattu 02.11.2009 11:38:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on taas niitä joista suomalaiset radioasemat ja MTV3 sekä The Voice innostuvat yhden biisin ajaksi. Seuraava single heitetäänkin sitten roskiin, kun kukaan ei enää ko. bändiä muista.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Estranged
02.11.2009 12:20:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tämä vähän tämmönen.. noh, tämmönen. Ihan hauska, mutta eihän idea nyt kaikista omaperäisin ole. Kerran kuuntelin levyn ja tylsistyin.
 
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «