Aihe: Raskaan musiikin sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 512 13 14 15 16112 113 114 115 116
Eddie
28.10.2009 21:42:51

Eipä noissa taustoissa ole väliä onko jostain vähän varastettu, kun ei nämä mitään biisejä kuitenkaan ole. Itsekin lainasin puolittain tosiaan Symphony X:ää edelliseen taustaani.

Jep, olen täysin samaa mieltä. Ja mun aiempi kommentti oli nimenomaan vain huomautaus; itse kuulin ton rytmityksen ekaa kertaa nimeomaan In Your Words- biisissä ja taustan rytmityksestä tuli välitön assosisaatio siihen. :P

Ja hyvä tausta oli, itsekin olin jamitellut tohon päälle kovasti. Tosin en voinut osallistua ku usb-interface reistailee.
Ostetaan soittotaito.
hevikukko
28.10.2009 22:51:20 (muokattu 29.10.2009 06:25:26)
Kohta alkaa uusi skaba. Katotaan, jos siihen saisi raapastua jonkun otoksen kipeälläkin kädellä :D
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
aalataur
29.10.2009 13:39:40

hevikukko: Kohta alkaa uusi skaba. Katotaan, jos siihen saisi raapastua jonkun otoksen kipeälläkin kädellä :D

Säästä vähän kättä ja rupea täppäilemään. Itse keskityin legatoon ja täppäämiseen silloin kun pelkukäsi oli paskana.

Pari puuttuvaa äänestäjää kun kävisi laittamassa äänensä, saataisiin uusi kisa käyntiin vaikka heti. Itseasiassa tämä tilanne on ollut jo pari päivää.
Vladi
29.10.2009 13:52:09
Mulla saattais olla tausta pienellä leikkausoperaatiolla. En mä tuota kisaa voita mutta ajattelin vaan mainita jos voittaja ei halua/jaksa tehä taustaa :)
Kyllä se siitä.
hevikukko
29.10.2009 14:12:48 (muokattu 01.11.2009 10:47:31)
Olis varmaan fiksua hiukan reenailla tuota täppinkii muutenkin.
Jonttu
30.10.2009 10:18:55

Noniin.... Aakkimus ja Tono, pistäkääs nyt äänestäen! :)
aalataur
30.10.2009 17:18:12 (muokattu 30.10.2009 17:26:35)

Mulla oli aikaa hetki tapettavana niin laskin pojot ja ilmoitin voittajalle, toivottavasti tämä kaikille ok.. Tonski omisti siis tällä kertaa ylivoimaisesti, äänitysvehkeitähän miehellä ei ole mutta jospa hän taustan jostain keksii. Jos ei, niin eiköhän tausta joltain toiselta järjesty?
Vladi
30.10.2009 17:20:51
aalataur: Mulla oli aikaa hetki tapettavana niin laskin pojot ja ilmoitin voittajalle, toivottavasti tämä kaikille ok.. Tonski omisti siis tällä kertaa ylivoimaisesti, äänitysvehkeitähän miehellä ei ole mutta jospa hän taustan jostain keksii. Jos ei, niin eiköhän tausta joltain toiselta järjesty?

Jos jaksat pari kolme kirjoitusta ylöspäin rullata niin meikäläinen tarjoutu tarjoamaan tausta jos voittaja ei pysty sitä tekemään. Mut näin ensisijaisesti voittaja kuitenkin tekis sen? :)
Kyllä se siitä.
aalataur
30.10.2009 17:25:26

Vladi: Jos jaksat pari kolme kirjoitusta ylöspäin rullata niin meikäläinen tarjoutu tarjoamaan tausta jos voittaja ei pysty sitä tekemään. Mut näin ensisijaisesti voittaja kuitenkin tekis sen? :)

Aivan joo niinpä olikin.. Mun puolesta voidaan kyllä käyttää Vladinkin taustaa. Katsotaan mitä voittajalla on sanottavaa asiasta. Taustahan ei tarvitse olla itse tehty, kunhan jostain sen pöllii niin se riittää. Mielellään ei tietysti mitään tunnettujen kappaleiden soolopohjia käytetä, ettei tule häiritseviä assosiaatioita alkuperäiseen sooloon.
Vladi
30.10.2009 17:35:45 (muokattu 30.10.2009 17:36:22)
aalataur: Aivan joo niinpä olikin.. Mun puolesta voidaan kyllä käyttää Vladinkin taustaa. Katsotaan mitä voittajalla on sanottavaa asiasta. Taustahan ei tarvitse olla itse tehty, kunhan jostain sen pöllii niin se riittää. Mielellään ei tietysti mitään tunnettujen kappaleiden soolopohjia käytetä, ettei tule häiritseviä assosiaatioita alkuperäiseen sooloon.

Jos mun omaa käytetään niin kyseessä on ihan omaa tekoa tosin eri asia että kuinka paljon siinä soitossa on lainailtu muilta. ;)

Mutta edelleen mieluummin voittajan tausta, koska mun pitäisi sitä hieman paloitella ja se ei ainakaan tänään onnistu, huomenna illalla aikaisintaan.

E: Piti jo aikaisemmin tehä tausta valmiiks tämmöistä tilannetta varten mutta iskikin ihana kuume, josta edelleen toivun. :)
Kyllä se siitä.
Tonski
30.10.2009 18:23:30

Ohhoh :D Ei oo mulla mitään sitä vastaan että joku pistää taustaa tulemaan, olkaa hyvät vaan niin saadaan seuraava skaba nopeemmin pyörimään. Ei tuu mieleen mitään eikä pysty nauhotteleen niin jollain jos on valmiina niin eikun skaba 7 käyntiin!
ihku
Vladi
30.10.2009 19:02:35
Tonski: Ohhoh :D Ei oo mulla mitään sitä vastaan että joku pistää taustaa tulemaan, olkaa hyvät vaan niin saadaan seuraava skaba nopeemmin pyörimään. Ei tuu mieleen mitään eikä pysty nauhotteleen niin jollain jos on valmiina niin eikun skaba 7 käyntiin!

No mä pysty laittamaan la-su välisellä ajalla. Jos jollakin on jo tausta valmiina ni ei muuta ku kisaa pystyyn ja käytän ton omani myöhemmin :)
Kyllä se siitä.
Jonttu
30.10.2009 19:58:08

Juu, no hard feelings Aalataur :)
Uutta kisaa kehiin vaan!!!
hevikukko
31.10.2009 20:15:28 (muokattu 01.11.2009 10:41:40)
Uutta kisaa vaan tulemaan, niin saadaan pientä iloa pakkaspäivien lisäksi.
Vladi
01.11.2009 18:58:25
Pätkä leikattu jonkinlaiseks. Nyt vaan toi Maihinnousu.net on jotenki jumissa, ei saa lisätä kappaleita. Pistän kisaa käyntiin heti ku saan ladattua ton tonne palvelimelle.
Kyllä se siitä.
Vladi
01.11.2009 21:00:59
Äh, onko jollain kans ongelmia maihinnousu.netin kanssa? Jos jollakin vaan sattuu löytymään tausta, pistäkööt sen kehiin. Mulla ei nyt näköjään onnistu.
Kyllä se siitä.
aalataur
02.11.2009 06:58:24 (muokattu 02.11.2009 07:04:50)

On ongelmia joo, maihinnousu.netin palvelimella edelleen.. tuo voi olla pitempiaikaistakin. Heitin nyt jonkinlaisen taustan toiselle sivulle että saadaan kisaa alulleen edes joskus. Maihinnousu tokenee toivottavasti loppuviikosta niin skabavedot saadaan linjoille.

Ei nyt kovin heviä tullut, hard rock -osastoon saattaisi ehkä kuulua, mutta ei oikein ollut muutakaan. Sorry...
Vladi
02.11.2009 09:21:13
aalataur: On ongelmia joo, maihinnousu.netin palvelimella edelleen.. tuo voi olla pitempiaikaistakin. Heitin nyt jonkinlaisen taustan toiselle sivulle että saadaan kisaa alulleen edes joskus. Maihinnousu tokenee toivottavasti loppuviikosta niin skabavedot saadaan linjoille.

Ei nyt kovin heviä tullut, hard rock -osastoon saattaisi ehkä kuulua, mutta ei oikein ollut muutakaan. Sorry...

Kiitos ku pelastis meikäläisen pinteestä. En oikeen tiiä yhtään muita palvelimia minne olis voinu sen taustan tunkea.

Hyvä tausta muuten, ei se mun mielestä tarvi aina olla kissantappomeininkiä. :)
Kyllä se siitä.
aalataur
02.11.2009 19:49:42 (muokattu 02.11.2009 19:50:46)

Vladi: Kiitos ku pelastis meikäläisen pinteestä. En oikeen tiiä yhtään muita palvelimia minne olis voinu sen taustan tunkea.

Hyvä tausta muuten, ei se mun mielestä tarvi aina olla kissantappomeininkiä. :)

Juu, no sun taustaa voidaan käyttää vaikka seuraavalla kerralla kun voittaja ei kerkeä. Mäkään en tiedä sellaista serveriä missä file säilyisi pysyvästi, tuo 4shared toimii muuten kyllä varsin hyvin, mutta jos tiedostoa ei kukaan lataa tietyn ajan sisällä, se tuhoutuu automaattisesti palvelimelta. Eli jos fileä ladataan vaikka muutaman päivän välein, se pysyy kyllä tuolla vaikka vuoden.

Tausta tosiaan vähän rockimpaa nyt, vaikkakin nopeahko (hidasta doomlaahausta ei olekaan vielä ollut). Ehkä saadaan osallistuja tai pari tuolta normiskaban puoleltakin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)