Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gov't Mule
1 2 3 4 5 6
Borlag
29.10.2009 22:55:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loma alkaa vasta 3.12, niin joutuu jättämään väliin, mutta uudenvuodenaaton keikka kiinnostaa kovasti.
 
saturnzreturn
30.10.2009 20:32:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää levy kuulostaa just siltä, että sitten kun tää avautuu kunnolla niin on vaikea pysyä poissa levysoittimen luolta. Levyn sisävihkosessa on muuten joittenkin biisien nimen perässä * -merkki, mutta en ainakaan itse löytänyt mitään yhteenkokoavaa informaatiota bookletista?
 
my wallet's fat and so is my head
Borlag
30.10.2009 20:38:27 (muokattu 30.10.2009 20:39:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saturnzreturn: Tää levy kuulostaa just siltä, että sitten kun tää avautuu kunnolla niin on vaikea pysyä poissa levysoittimen luolta. Levyn sisävihkosessa on muuten joittenkin biisien nimen perässä * -merkki, mutta en ainakaan itse löytänyt mitään yhteenkokoavaa informaatiota bookletista?
 
Ekalla aukeamalla olevasta kokoonpanolistasta löytyy tuo, eli noissa * merkityissä Danny Louis soittaa komppikitaraa.
 
oulukyllosa
30.10.2009 22:29:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Forevermore" biisissä on klassikko ainesta.Saatanan kaunis biisi.
 
The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
rheinone
31.10.2009 09:54:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saturnzreturn: Tää levy kuulostaa just siltä, että sitten kun tää avautuu kunnolla niin on vaikea pysyä poissa levysoittimen luolta. Levyn sisävihkosessa on muuten joittenkin biisien nimen perässä * -merkki, mutta en ainakaan itse löytänyt mitään yhteenkokoavaa informaatiota bookletista?
 
Skloddina ihailtiin KISSin jonkun levyn, oisko ollu Alive, kantta. Siinä oli kans merkitty jotain piisejä jeesusristillä. Kafru selitti, ett KISSin keikalla noiden piisien kohdalla joku on kuallu. Meni täydestä.
 
The night is wild but I'm in control; You're gonna brush your teeth with ROCK'N'ROLL
saturnzreturn
31.10.2009 12:13:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekalla aukeamalla olevasta kokoonpanolistasta löytyy tuo, eli noissa * merkityissä Danny Louis soittaa komppikitaraa.
 
Kappas, olipas pienellä.
 
rheinone: Skloddina ihailtiin KISSin jonkun levyn, oisko ollu Alive, kantta. Siinä oli kans merkitty jotain piisejä jeesusristillä. Kafru selitti, ett KISSin keikalla noiden piisien kohdalla joku on kuallu. Meni täydestä.
 
Heh! Plussa.
 
my wallet's fat and so is my head
antnis
31.10.2009 13:22:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan törkeän hyvä levy tämä Mulen uusi. Hyvin lähtee pojilta brittifolkitkin.
 
Taustasta fiilistä ja SRV-likkejä päälle paskalla soundilla.
Bonham
31.10.2009 19:01:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levynä varmaan ihan ok, mutta ei tässä mitään linjaa ole... mukavaa musaa silti
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
oulukyllosa
31.10.2009 20:58:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Warren oli äänittäny soololevyn samaan aikaan ku olivat äänittäneet tätä mule-levyä.Kunnianosoitus vanhoille Soul-artisteille,mitä oli junnuna fanittanu.
 
Luulen että luin jostain tällaisen asian,mutta lienenkö nähny unta kun en enää löydä sitä.
 
The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
MarkoA
01.11.2009 16:56:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Ihan törkeän hyvä levy tämä Mulen uusi.
 
Samat sanat! Olen ollut pelkkää korvaa perjantaista lähtien kun levyn sain. Näin hienoja soundeja ei ole vähään aikaan kuullut ja biisit toimii kuin J:n V. Hieman välillä mua harmittaa tosin rumpusoundien jääminen turhan taka-alalle. Sen verran maukasta soittoa meikäläisen makuun on tuo rummutus. Ajoittain basso/rumpu yhdistelmä saa aikaan todella hienoa "groovea" vai mitä se nyt lie. Kiksejä saa jokatapauksessa. Ja jotenkin tälle levylle on löytynyt semmosta soittoa ja fiilistä mikä tekee näistä 60- luvun lopun ja 70-luvun levyistä niin hiton rakkaita.
 
Myytävänä BOSS SD-1 modaamaton - torilta tiedot
MarkoA
01.11.2009 16:58:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Levynä varmaan ihan ok, mutta ei tässä mitään linjaa ole... mukavaa musaa silti
 
Niimpä. Ihan kuten suurimmassa osassa ns klassikkolevyistä. Esmerkiks sun Nickin mukaan LZ:n alkupään klassikot. Ihan "Luokatonta" menoa ja helkatin hienoa!!
 
Myytävänä BOSS SD-1 modaamaton - torilta tiedot
sakkemule
01.11.2009 17:21:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jospa se tähti piisien perässä tarkottaa että muulin keikoilla on kyseisen piisin aikana joku syntynyt....
 
www.fillmore.fi
sakkemule
01.11.2009 17:22:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Levynä varmaan ihan ok, mutta ei tässä mitään linjaa ole... mukavaa musaa silti
 
linjattomuus kunniaan.
 
nimimerkki: eräs joka oli järvenpäässä toisin kuin eräät...;););)
 
www.fillmore.fi
Limes
13.11.2009 13:37:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tulihan se viimein...tuskallisen hidasta tuo musiktodayn touhu.
Oli lähellä ettei paita silpoontunut kun saksin pakettia auki.
Tietää mitä tänään kuunnellaan...
 
t-mies
14.11.2009 13:26:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsekattiin tuo Mulen 7.11. Antwerpenin keikka. Rahoille vastinetta. Jannut soitti melkein kolme tuntia, aloittivat tasan puoli yhdeksän ja lopettivat vartin vaille puolen yön: kaksi reilun tunnin settiä (välissä lakisääteinen tauko) ja encore. Uudelta albumilta ekassa setissä soittivat mm. Railroad Boy, Monday Mourning Meltdown, Broke Down on the Brazos ja Forevermore. Railroad Boy:n Warren veti 12-kielisellä lespalla capo 7-välissä.
 
Toinen setti enemmän instrumentaalipainotteinen ja mm. Matt:in vartin soolo. Erittäin kovan vastaanoton sai Need Your Love So Bad -cover, jonka Peter Greenin aikainen Fleetwood Mac taisi tehdä tunnetuksi ja Allmannitkin sitä veti. Loppupuolella Steppin' Lightly -biisiin myös Danny nappasi kitaran käteen. Bändi taitaa olla nyt historiansa parhaassa iskussa. Jos jotain negatiivista olisi pakko hakea, niin Jörgen voisi ottaa vähän enemmän yleisöä haltuun.
 
sakkemule
14.11.2009 22:14:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi taitaa olla nyt historiansa parhaassa iskussa. Jos jotain
 
woodyn aikakautta ei voi verrata uuteen kvartettiin, sitä aikaa ei korvaa mikään, ja sille ei vedä vertoja mikään. se oli magiaa.
 
www.fillmore.fi
B-tone-flat
16.11.2009 20:05:18 (muokattu 16.11.2009 20:06:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne saapui myöskin cd ja t-paita. Oli näköjään postissa jo perjantaina mutta oli muka niin iso paketti että piti laittaa mulle se teille-on-saapunut-iso-paketti-kortti. Ihan piruuttani kokeilin postiluukusta laittaa kun himaan tulin. Sehän putos sisään kuin itsestään! Laiskaa jengiä postissa, s**ta*a.
 
This is what you want, This is what you get!
sakkemule
16.11.2009 20:24:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

B-tone-flat: Tänne saapui myöskin cd ja t-paita. Oli näköjään postissa jo perjantaina mutta oli muka niin iso paketti että piti laittaa mulle se teille-on-saapunut-iso-paketti-kortti. Ihan piruuttani kokeilin postiluukusta laittaa kun himaan tulin. Sehän putos sisään kuin itsestään! Laiskaa jengiä postissa, s**ta*a.
 
mulle kävi aivan samoin. se paita on kyl aika vitsi mikä siin tuli mukana...? hädin tuskin siinä edessä näkyy se teksti??? onko teillä muilla yhtä huono?
ylihuomenna amsterdamiin, voi harmi...
mutta music today paska lafkasta en enää tilaa mitään, 2 viikkoa kestää kyyti, niin se on perseestä. silti postimaksu todella kallis.
 
www.fillmore.fi
oulukyllosa
16.11.2009 21:19:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varovasti siellä Amsterdamissa, siellä on niitä huumehia.
 
Hyvää keikkaa, mietinpä huomenna töissä sitä että jotkut on Mule-keikalla
 
The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
B-tone-flat
16.11.2009 23:26:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, aikas heikko laatu tossa paidassa. Uskaltaakohan sitä edes pestä? Mä pistin muuten viime viikolla postia musictodaylle että missäs romut viipyy plus valittelin niille että mikä idea tässä pre-order touhussa on kun kamat tulee melko viiveellä. Sanoivat että niillä ei ole toimitustapana expressiä usan ulkopuolelle joten toimitus kestää sen 24 päivää keskimäärin. Lupasivat että kamat tulee viimeistään 30. marraskuuta. Oli mullakin vika kerta kun tilaan mitään pre-orderia. Jos mä olisin tilannut sen jostain postimyynnistä usasta julkaisupäivänä niin cd olis ollut mulla ennen lokakuun loppua. Paidat hankitaan tästedes livetapahtumasta.
 
This is what you want, This is what you get!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «