Väsykäsi 31.10.2009 16:33:49 | |
---|
LeoFender: Onhan tuolla soittopuolella jo riffiskaba. Sinne sekaan vaan, ei osallistujia ole nykysellään liikaa ollut. Ei siellä tarvitse mitään elämää suurempia riffejä tehdä. Mulle olis melkoinen kauhuskenaario joku roots -komppiskaba. Kaikki vetäis skabasta toiseen jotain Roadrunneria, ja WanhaWetäjä saisi hissijazz -arpeggioillaan paskat niskaansa. Komppiskabassa tosin kehittyisivät korvatkin kun pitäisi ensin onkia taustaan sopivat soinnut. Paina plussaa se ei maksa mitään.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille.
Mod Huom |
blues guitar 31.10.2009 16:40:02 (muokattu 31.10.2009 16:57:19) | |
---|
Latuska90:...mutta kannattaa vähentää turhaa kiireettomyyttä... Väsykäsi95: ...Totta mun soittoa sanotaan usein liian hätäiseksi... Jos kiireettömyyttä vähennetään niin mun mielestä silloin kiirettä lisätään :) Tää nyt on vain tällaista turhanpäiväistä viisastelua. Älä ota tätä kovin vakavasti : ) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
latuska90 31.10.2009 16:46:55 | |
---|
blues guitar: Jos kiireettömyyttä vähennetään niin mun mielestä silloin kiirettä lisätään :) Paha typo tuli meikäläiselle. No, se on editoitu, jos sillä nyt mitään merkitystä enää on, kun asianomainen ymmärsi selitykseni "väärin" oikein. 8) "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
baron 31.10.2009 17:26:58 | |
---|
No voi sviddu: Mun logiikka tehdä yritys "juhlaskabaan" oli juuri se että olisin osaltani vaikuttanut jaettavien pisteitten määrään. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Korggari 31.10.2009 17:48:30 | |
---|
baron: No voi sviddu: Mun logiikka tehdä yritys "juhlaskabaan" oli juuri se että olisin osaltani vaikuttanut jaettavien pisteitten määrään. Mä ehdotin jokunen aika sitten että laajennettaisiin tuota jaettavien pisteiden määrää siten, että jaossa olis aina 1p / osallistuja, mutta ei tää saanu juurikaan kannatusta. Itte mieluummin jakaisin näitä pisteitä sillä tavalla että mun mielestä paras sais esim sen 3p, sitten pari kolme neljä seuraavaa ehkä 2p ja sitten vielä seuraaville hyville se 1 p / nokka. Mutta tää nyt vaan vaatis että lisättäis tuota jaettavien pisteiden määrää,,, |
blues guitar 31.10.2009 18:00:59 | |
---|
Korggari: Itte mieluummin jakaisin näitä pisteitä sillä tavalla että mun mielestä paras sais esim sen 3p, sitten pari kolme neljä seuraavaa ehkä 2p ja sitten vielä seuraaville hyville se 1 p / nokka. Mutta tää nyt vaan vaatis että lisättäis tuota jaettavien pisteiden määrää,,, Komppia tälle. Munkin mielestä vois olla enempi pisteitä jaettavana. Sitten ei tarvis jättää esim. Pallinaamoja pisteittä jos haluaa antaa pisteitä muillekin mielestään hyville vedoille. Nykyisellä systeemillä ongelmana on se, että jos antaa parhaille vedoille esim. 2 tai 3 pistettä, niin sitten ei riitä pisteitä enää muille mielestään hyville vedoille. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 31.10.2009 18:03:11 (muokattu 31.10.2009 18:05:46) | |
---|
Pisteet voi jakaa niin kuin kukin itse haluaa, kuitenkin niin, että yhdelle kilpailijalle voit antaa maksimissaan 3 pistettä. Väsykäsi näköjään korjaskin jo.... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blues guitar 31.10.2009 18:06:32 | |
---|
BigPapa: Pisteet voi jakaa niin kuin kukin itse haluaa, kuitenkin niin, että yhdelle kilpailijalle voit antaa maksimissaan 3 pistettä. Ok. Mä taidankii sit jakaa 20 pistettä tässä skabassa. Kunhan en anna kenellekkään 3 pistettä enempää. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Korggari 31.10.2009 18:06:55 | |
---|
blues guitar: Komppia tälle. Munkin mielestä vois olla enempi pisteitä jaettavana. Sitten ei tarvis jättää esim. Pallinaamoja pisteittä jos haluaa antaa pisteitä muillekin mielestään hyville vedoille. Nykyisellä systeemillä ongelmana on se, että jos antaa parhaille vedoille esim. 2 tai 3 pistettä, niin sitten ei riitä pisteitä enää muille mielestään hyville vedoille. Juu, tää on just tän nykysen systeemin heikkous. Että vaikka mun mielestä joku pallinaama soittaa teknisesti yms kolme kertaa paremmin kuin joku toinen, niin siltikin mä voin antaa sille pallinaamalle vain yhden pointsin, koska mä haluan antaa pointsin myös tälle toiselle soittajalle, joka mun mielestä vetää hyvin, koska ei ne pointsit yleensä muuten riitä ! Ja pallinaamalle tulee henkisiä kärsimyksiä kun se näkee että sille annetaan yhtä vähän pisteitä kuin tuolle selkeästi heikommallekin soittajalle. Eli tää on kyllä väärin pallinaamoja kohtaan ! |
BigPapa 31.10.2009 18:07:36 | |
---|
blues guitar: Ok. Mä taidankii sit jakaa 20 pistettä tässä skabassa. Kunhan en anna kenellekkään 3 pistettä enempää. Onhan tossa kuitenkin osallistujamäärän mukaan määritelty, että kuinka monta pistettä on jaettavana. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 31.10.2009 18:09:24 (muokattu 31.10.2009 18:11:44) | |
---|
Korggari: Juu, tää on just tän nykysen systeemin heikkous. Että vaikka mun mielestä joku pallinaama soittaa teknisesti yms kolme kertaa paremmin kuin joku toinen, niin siltikin mä voin antaa sille pallinaamalle vain yhden pointsin, koska mä haluan antaa pointsin myös tälle toiselle soittajalle, joka mun mielestä vetää hyvin, koska ei ne pointsit yleensä muuten riitä ! Ja pallinaamalle tulee henkisiä kärsimyksiä kun se näkee että sille annetaan yhtä vähän pisteitä kuin tuolle selkeästi heikommallekin soittajalle. Eli tää on kyllä väärin pallinaamoja kohtaan ! No määkin taidan jakaa nää tänkerran pisteet jotenkin jännästi....ehkä tyylinmukasesti... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Korggari: ...Ja pallinaamalle tulee henkisiä kärsimyksiä kun se näkee että sille annetaan yhtä vähän pisteitä kuin tuolle selkeästi heikommallekin soittajalle. Eli tää on kyllä väärin pallinaamoja kohtaan ! Just näin...Pallinaamoista mäkin olen huolissani. :D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Grugi 31.10.2009 18:13:12 (muokattu 31.10.2009 18:13:27) | |
---|
Juu siis mun vetohan oli ihan päin "kirosanaa" ja ihan tarkotuksella ku en vaan oikeen ehtiny keskittymään koko hommaan mut ehkä ens kerralla sitten koitan ajoissa jotain hieman siedettävämpää. Pakko oli vaan 100. skabaan osallistua :D SDMF |
blues guitar 31.10.2009 18:13:38 | |
---|
BigPapa: No määkin taidan jakaa nää tänkerran pisteet jotenkin jännästi....ehkä tyylinmukasesti... Papa. Sä voisit skaban perustajana antaa poikkeusluvan näin juhlaskaban kunniaksi, että olisi enempi pisteitä jaossa. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 31.10.2009 18:15:39 (muokattu 31.10.2009 18:18:25) | |
---|
blues guitar: Papa. Sä voisit skaban perustajana antaa poikkeusluvan näin juhlaskaban kunniaksi, että olisi enempi pisteitä jaossa. No tossahan on jo äänestelty notta.....paljonko olis paljon tai edes tarpeeksi? 10p vois jaella jos siitä on iloa teille. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blues guitar 31.10.2009 18:19:29 | |
---|
BigPapa: No tossahan on jo äänestelty notta.....paljonko olis paljon tai edes tarpeeksi? Joo...tosiaan on jo muutamat kerinny äänestämään, mutta eihän tää niin vakavaa ole. Tuskin jo äänestäneet pahaksi panee jos vaikka sovittaisiin että tälläkertaa olis vaikka 20 p jaossa. Ja voishan jo äänestäneetkin editoida noita äänestyksiään jos haluu. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 31.10.2009 18:19:58 (muokattu 31.10.2009 18:20:48) | |
---|
blues guitar: Joo...tosiaan on jo muutamat kerinny äänestämään, mutta eihän tää niin vakavaa ole. Tuskin jo äänestäneet pahaksi panee jos vaikka sovittaisiin että tälläkertaa olis vaikka 20 p jaossa. Ja voishan jo äänestäneetkin editoida noita äänestyksiään jos haluu. No kokeillaan sitten 20p.....ja äänestys aikaa vois jatkaa Maanantaille? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blues guitar 31.10.2009 18:22:52 | |
---|
BigPapa: No kokeillaan sitten 20p.....ja äänestys aikaa vois jatkaa Maanantaille? Ok. Mä käyn vaihtaa Maanantaille. :)) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Väsykäsi 31.10.2009 18:22:53 | |
---|
BigPapa: No kokeillaan sitten 20p.....ja äänestys aikaa vois jatkaa Maanantaille? Ja lisätä mun ja MaQ:n vedot listalle? "elämänhalu katoaa bläkkistä kuunnellessa", "kusi nousee päähän jazzia soittaessa", "vitutus nousee muusikoiden.nettiä lueskellessa", "tilin saldo kasvaa humppaa soittaessa" yms yms. |
BigPapa 31.10.2009 18:23:20 (muokattu 31.10.2009 18:26:56) | |
---|
Väsykäsi95: Ja lisätä mun ja MaQ:n vedot listalle? Tänkin voipi tehdä kyllä. Ja Blues guitar vois laittaa pikaviestit jo äänestäneille, että tilanne on kehittynyt uuteen suuntaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |