velsa 30.10.2009 22:05:49 (muokattu 30.10.2009 22:22:57) | |
---|
BigPapa: En yskiny vaikka oli 100€ kalliimpi.....tiiä sit miltä noi Fralinit tos kuulostaa, mut mun mielestä aika fidun hyviltä.... Öbaut 300 lisää Fralinin setistä.....ei huono kauppa!!!!!!! Mähän luulin et mun stratossa on ihan legendaarisen hyvä soundi kun mulla oli Nevalaisen Sound of Blues setti kiinni vuosia kunnes mä lainasin jäsen Blaekien stratoa jossa oli Fralinin Vintage Hot-setti.......veti muuten miehen hiljaseks........sama setti meni saman tien tilaukseen ja vaikka se soundaa miljuuna kerataa paremmalta ku entinen ni aivan yhtä hyvältä se ikävä kyllä ei soundaa kun Blaekien Strato.....se Blaekien skeba on oikeesti hämmästyttävän hyvä soudinen kitara.....ja ilman minkäänlaista omakehua mutta.....muutamia on matkan varrella tullut kokeiltua ja mä en yleensä kehu mitään koska kaikki on paskaa paitsi kusi......viddumaisimmaksi tilanteen tekee se et joutuu myöntämään et frendin keppi vaan on parempi soundisempi kun oma......se mikä taas tekee kitarasta hyvin soitettavan tai vireisen tai muuten vaan henkilökohtaisen.....onkin taas aivan eri JOHN eli asia....but,life is a bitch and then u die.........!!!! Kauas on pitkä matka........ |
aantila 30.10.2009 22:09:46 | |
---|
velsa: Noi JV Squierit on vidun hyvii keppejä......heittämällä parempii ku jotku nykyjenkki stankut......jos osuu alta 800 egen kohdalle ja haluu hyvän kitaran,ni kandee ostaa yskimättä pois.......ja mainospuheesta huolimatta mul ei o koskaan ollu omaa Squierii mut jokainen jota oon testannu on ollu sikahyviä...oikeesti!!!! Täytyy kompata, tuo mun -82 JV Tele on paras tele mitä oon koskaan hivelly.. |
BigPapa 30.10.2009 22:17:27 | |
---|
velsa: Öbaut 300 lisää Fralinin setistä.....ei huono kauppa!!!!!!! Lisää Fralineita on tulossa, Blues Specialit 1987 American Standardiin, Vintage piuhoituksella ja potikoilla, Ruokankaalla teetettynä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
velsa 30.10.2009 22:29:27 (muokattu 30.10.2009 22:29:57) | |
---|
BigPapa: Lisää Fralineita on tulossa, Blues Specialit 1987 American Standardiin, Vintage piuhoituksella ja potikoilla, Ruokankaalla teetettynä. Fralin on varma sijoitus......nyt on tosin Svedunarikka olemassa nimeltään LeoSounds joka tekee nimenomaan järjenvastaisen hyviä vintage mikkejä erittäin soittajahenkiseen hintaan.....mutta mä en ikävä kyllä ole niin expertti noissa Vintage jubinoissa et olis jotain omia kokemuksia...... mutta netti saitti Singlecoil.com hehkuttaa niitä ihan homona.......mut ehkä siks et nekin on Sveduja.....8D Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 30.10.2009 22:36:28 | |
---|
velsa: Fralin on varma sijoitus......nyt on tosin Svedunarikka olemassa nimeltään LeoSounds joka tekee nimenomaan järjenvastaisen hyviä vintage mikkejä erittäin soittajahenkiseen hintaan.....mutta mä en ikävä kyllä ole niin expertti noissa Vintage jubinoissa et olis jotain omia kokemuksia...... mutta netti saitti Singlecoil.com hehkuttaa niitä ihan homona.......mut ehkä siks et nekin on Sveduja.....8D Aika hyvät videot aiheesta: http://www.youtube.com/watch?v=FVj7a4OaggU http://www.youtube.com/watch?v=rRovrPyw5vw&feature=related For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blaekie 30.10.2009 23:01:12 (muokattu 30.10.2009 23:30:20) | |
---|
Juu, kyllä toi mun strato on hyväsaundinen, ei siinä mitään, mut se rupee oleen pikkusen paska soitettava, meinaan nauhat on ihan finaalissa ja semmosta. Jotain tarttis tehdä, eli viedä se pajalle, jahka ehtii. EDIT: Niin ja piti sanoman, et on noi Fralinin mikit sen verran hyviä ainakin, et jos jostain stratosta on hyviä saundeja ylipäätään otettavissa, pitäs se tulla suurinpiirtein noilla esiin. Jos ei tuu ni sit vissiin on skebassa vika. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
latuska90 30.10.2009 23:12:11 | |
---|
BigPapa: http://www.youtube.com/watch?v=rRovrPyw5vw&feature=related Näköjään meksikolainenkin Strato saadaan kuulostamaan paljon paremmalta noilla Lindy Fralinin mikeillä. Tossa videossa esiintynyt sininen meksikolainen Strato on silmämääräisesti katsottuna täsmälleen samanmoinen malli kuin itselläni! No, ehkä joskus vois tohon omaan Stratoon mikit vaihtaakin... "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Väsykäsi 30.10.2009 23:56:36 | |
---|
Paina plussaa se ei maksa mitään.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille.
Mod Huom |
blaekie 31.10.2009 00:05:03 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
blaekie 31.10.2009 00:09:44 | |
---|
Manetti: Apua tulossa. Sä oot Manetti herrasmies Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
jyrki_i 31.10.2009 01:35:42 | |
---|
Ihan tulevaisuuden varalle haluan kysyä, että onko Roots-skabassa olemassa sisäpiiriä vain ei? |
baron 31.10.2009 01:58:20 | |
---|
jyrki_i: Ihan tulevaisuuden varalle haluan kysyä, että onko Roots-skabassa olemassa sisäpiiriä vain ei? Ai että:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
blaekie 31.10.2009 02:07:19 | |
---|
jyrki_i: Ihan tulevaisuuden varalle haluan kysyä, että onko Roots-skabassa olemassa sisäpiiriä vain ei? Lopeta tuo paskanjauhanta, ja vedä soolo tähän 100. skabaan. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
MadMatt 31.10.2009 06:50:16 | |
---|
jyrki_i: Ihan tulevaisuuden varalle haluan kysyä, että onko Roots-skabassa olemassa sisäpiiriä vain ei? On. Kaikki osallistujat kuuluvat automaattisesti sisäpiiriin... |
blues guitar 31.10.2009 10:43:32 | |
---|
Ei taida Haukkis olla paikalla, joten voiskohan ton äänestyksen joku laittaa alulle? Voin mäkin laittaa jos ei kellään ole mitään sitä vastaan. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 31.10.2009 10:46:52 | |
---|
blues guitar: Ei taida Haukkis olla paikalla, joten voiskohan ton äänestyksen joku laittaa alulle? Voin mäkin laittaa jos ei kellään ole mitään sitä vastaan. Skaban perustajana myönnän täten juhlallisesti luvan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blues guitar 31.10.2009 10:48:34 | |
---|
BigPapa: Skaban perustajana myönnän täten juhlallisesti luvan. Ja vielä Juhla-Skaba : ) Ok! Mä hoidan homman. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 31.10.2009 10:50:40 (muokattu 31.10.2009 10:54:40) | |
---|
blues guitar: Ja vielä Juhla-Skaba : ) Ok! Mä hoidan homman. Onkohan Haukkiksella jäänyt voitonjuhlat päälle..vitsi, vitsi....:) For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Sorry vaan kamut, nyt on niin paljon muuta, ettei oikein ehdi. Kiitos sille joka viitsii hoitaa äänestyksen! |
blues guitar 31.10.2009 11:17:05 | |
---|
haukkis: Sorry vaan kamut, nyt on niin paljon muuta, ettei oikein ehdi. Kiitos sille joka viitsii hoitaa äänestyksen! Kiitos Kiitoksista! Homma hoidossa. Toivottavasti kaikki linkit toimii ja kaikki tuli mukaan? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |