Aihe: Pätkiä aikuisten vahvistimista aikuisten kitaroilla soitettuna
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Jucciz
30.10.2009 21:39:53
LeoFender: Eiii....ihan bensakoneella tää on!

Joku ampu Petriä tua mettäs...
Satu ja Tuija
30.10.2009 21:46:55
Jucciz: Joku ampu Petriä tua mettäs...

Petri oli kyl täs ihan mun vieres...vai oonks mää sit ihan... ;)
BigPapa
30.10.2009 21:58:40 (muokattu 30.10.2009 22:00:02)

Jucciz: Nyt liikutaan aika syvissä vesissä.

No ei ollenkan, noin loppupeleissä, itelläkin ollut Marshall Super Lead oisko olli '69
ja vanha Marsun ala kaappi vanhoilla Greenbackeillä ja olipa JTM45 nuppikin, mut kun ei oo tarvetta niin mitäs niitä tossa roikottelee. Oli myöskin The Twin ja vanha 70-luvun Music Man.

http://www.michaelfuson.com/gear/1972_1960b.jpg

Tollanen oli se kaappi.

Tää riittää nyt hyvin ja Champ 600.

http://www.mikseri.net/user/BigPapa?image_id=4730350
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Jucciz
30.10.2009 22:03:02
Koitan kuumeisesti pähkäillä sitä, olenko jotenkin ymmärtämätön tai muuten vaan höpsö, kun en ole feidannut noita iänikuisia romujani - hyvänen aika, vastahan ne menin hankkimaan.
BigPapa
30.10.2009 22:03:59 (muokattu 30.10.2009 22:07:48)

Jucciz: Koitan kuumeisesti pähkäillä sitä, olenko jotenkin ymmärtämätön tai muuten vaan höpsö, kun en ole feidannut noita iänikuisia romujani - hyvänen aika, vastahan ne menin hankkimaan.

Juu ei sun tarviikaan, eikä siitä ollut kyse, sä oot niin nuori vielä, että sulle on niillä käyttöä, eikö? Toivotaan että niistä on iloa pitkään.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Jucciz
30.10.2009 22:05:41
BigPapa: Juu ei sun tarviikaan, eikä siitä ollut kyse, sä oot niin nuori vielä, että sulle on niillä käyttöä, eikö?

Tottakai mulla on yhdeksälle vahvistimelle käyttöä. Ne on kätsy ripotella valmiiks niille keikkapaikoille, joissa eniten rundaan, ei tarvi roudata kaikkea aina mukana. Sama homma kitaroiden kanssa.
Satu ja Tuija
30.10.2009 22:06:48 (muokattu 30.10.2009 22:07:47)
Jucciz: Koitan kuumeisesti pähkäillä sitä, olenko jotenkin ymmärtämätön tai muuten vaan höpsö, kun en ole feidannut noita iänikuisia romujani - hyvänen aika, vastahan ne menin hankkimaan.

Jossain vaiheessa huomasin että sulla oli se hifi-vaffari: Matamp 1224. Mitä sinunlainen pölhö piti siitä? ;)
Edit: typo...pittä ola tarkkanaa tän Juccisen kans. ;D
BigPapa
30.10.2009 22:07:18 (muokattu 30.10.2009 22:07:33)

Jucciz: Tottakai mulla on yhdeksälle vahvistimelle käyttöä. Ne on kätsy ripotella valmiiks niille keikkapaikoille, joissa eniten rundaan, ei tarvi roudata kaikkea aina mukana. Sama homma kitaroiden kanssa.

Niin, sitähän mä yritin sanoa, että jos niille on käyttöä niin sitten niitä pitää olla.
Kyllä jokainen itse tietää mitä tarvitsee ja mitä ei.
Jucciz
30.10.2009 22:15:42 (muokattu 30.10.2009 22:18:42)
Satu ja Tuija: Jossain vaiheessa huomasin että sulla oli se hifi-vaffari: Matamp 1224. Mitä sinunlainen pölhö piti siitä? ;)
Edit: typo...pittä ola tarkkanaa tän Juccisen kans. ;D

Ai hifi? Uus luonnehdinta mulle. ;) (Ai pölhö? Ihan tuttu luonnehdinta mulle...) Pitäs joskus soitella sillä vähän enempi: hommasin sen vaan kokeeksi yksien vaihtokauppojen kautta kun se vaikutti mielenkiintoiselta. Hyvä kone se on, kestää ydinsodan, säätimiä on hurjasti ja monenlaista soundia siitä kyllä saa heleästä cleanista stoner-pörinään ja tolkuttomaan futsiin - ja signaalin saa ohjattua jousikaiulle yksinään, eli voi soittaa pelkkää wet-soundia. :) Lähe joskus treenikämpälle testailemaan, onhan noita tuolla...

BigPapa: Niin, sitähän mä yritin sanoa, että jos niille on käyttöä niin sitten niitä pitää olla.
Kyllä jokainen itse tietää mitä tarvitsee ja mitä ei.

Ei mulla oo ku yks keikkakone (Bogner Duende) tällä hetkellä (plus pieni pedaalikokoinen varavahvistin, Electro-Harmonix Caliber 22). On mulla semmonen käyny mielessä, että jos vaikka johonkin studioon pääsisin osakkaaksi (äänittäjäksi, tuottajaksi, tarvittaessa sessiomuusikoksi) ja tarjoaisin samalla pajan käyttöön aika liudan kitarasoundeja vahvistimien muodossa. Studiossa noita harvinaisempiakin koneita uskaltais turvallisesti käyttää, vaikka kyllähän ne kunnon roudauskotelossa kestäisivät vaikka millaista keikkailua, jos ne ovat tähän päivään asti selvinneet. Tavalla tai toisella uskon noiden olevan kuitenkin hyviä sijoituksia - parempia kuin kiinalaiset ja korealaiset sukulaisensa ainakin.
BigPapa
30.10.2009 22:23:05 (muokattu 30.10.2009 22:32:33)

Jucciz: Ei mulla oo ku yks keikkakone (Bogner Duende) tällä hetkellä (plus pieni pedaalikokoinen varavahvistin, Electro-Harmonix Caliber 22). On mulla semmonen käyny mielessä, että jos vaikka johonkin studioon pääsisin osakkaaksi (äänittäjäksi, tuottajaksi, tarvittaessa sessiomuusikoksi) ja tarjoaisin samalla pajan käyttöön aika liudan kitarasoundeja vahvistimien muodossa. Studiossa noita harvinaisempiakin koneita uskaltais turvallisesti käyttää, vaikka kyllähän ne kunnon roudauskotelossa kestäisivät vaikka millaista keikkailua, jos ne ovat tähän päivään asti selvinneet. Tavalla tai toisella uskon noiden olevan kuitenkin hyviä sijoituksia - parempia kuin kiinalaiset ja korealaiset sukulaisensa ainakin.

Onhan ne - samaa mieltä. Olis nyt muuten studiokamaa tarjolla, Tascamin MS-16 - 16 raitaa tuuman nauhalla ja Tascamin pöytä.
Satu ja Tuija
30.10.2009 22:27:49
Jucciz: Ai hifi? Uus luonnehdinta mulle. ;) (Ai pölhö? Ihan tuttu luonnehdinta mulle...) Pitäs joskus soitella sillä vähän enempi: hommasin sen vaan kokeeksi yksien vaihtokauppojen kautta kun se vaikutti mielenkiintoiselta. Hyvä kone se on, kestää ydinsodan, säätimiä on hurjasti ja monenlaista soundia siitä kyllä saa heleästä cleanista stoner-pörinään ja tolkuttomaan futsiin - ja signaalin saa ohjattua jousikaiulle yksinään, eli voi soittaa pelkkää wet-soundia. :) Lähe joskus treenikämpälle testailemaan, onhan noita tuolla...

No mullahan oli itellä semmonen, tai ainakin suht' semmonen, kun eivät he itte pajallakaan välillä tuntuneet tietävän että kuinka 1224 tehdään. Jotkut mallit menivät päätteestä ruttuun, toiset taas eivät, kuten esim. ENGLit. Ihan vaan sillä...mutta pitäähän tuo "tollo" joskus nähdä! ;D;D;D
Jos ei muuten, niin ostan yhden maailman parhaan etusen sit vaiks. ;)
touhis
30.10.2009 22:58:23
Khyl khyl, juurevalta kuulostaa. Hyvältä kuulostaa isojen poikien kitarat ja vahvistimet.. vielä kun isot pojat olis soittamassa! ;D
O_o
Satu ja Tuija
30.10.2009 23:30:36 (muokattu 30.10.2009 23:44:23)
touhis: Khyl khyl, juurevalta kuulostaa. Hyvältä kuulostaa isojen poikien kitarat ja vahvistimet.. vielä kun isot pojat olis soittamassa! ;D

No "jono" on alotettu. Who's next? Kellä on isoin suu?
Mun mielestä Jucciz veti aika rehelliset pätkät, niin kauan ku ei oo ittellä laittaa dataa kehiin , niin oon opetellu olemaan hiljaa. ;)
Eniten vituttaa sellaset tollot jotka haukkuu toisten saundit laittamatta mitään ikinä mihinkään...eli kusihomot! ;)
Edit: Puolustukseni voin sanoa, että en ole edes SISO:n saundia a-i-w-a-n paskaksi haukkunut...
Jucciz
31.10.2009 01:09:23
touhis: Khyl khyl, juurevalta kuulostaa. Hyvältä kuulostaa isojen poikien kitarat ja vahvistimet.. vielä kun isot pojat olis soittamassa! ;D

Katotaan kun mä nykäsen vielä muutamat makkaraperunat... sit rupee olee iso poika.
Jucciz
31.10.2009 01:10:39
Satu ja Tuija, mitäs noi sun Marsu ja Vox onkaan malleiltaan? Ja kumpi on Sadun ja kumpi Tuijan? Oisko pienet koeajot joskus?
blaekie
31.10.2009 01:17:46 (muokattu 31.10.2009 01:18:51)

Jucciz: ....Ja kumpi on Sadun ja kumpi Tuijan? Oisko pienet koeajot joskus?

Tää on mua kans joskus "askarruttanut" (mikä sanahirviö, varsinkin sveduille), kumpi on Satu ja kumpi on Tuija :-) , ja jos Satu ei oo paikalla, ni onkos Tuija sitten ?, hä
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Satu ja Tuija
31.10.2009 01:33:30
Jucciz: Satu ja Tuija, mitäs noi sun Marsu ja Vox onkaan malleiltaan? Ja kumpi on Sadun ja kumpi Tuijan? Oisko pienet koeajot joskus?

Marsu on 1959HW ja lempparini on (hivenesti modattu) AC30CCH China, joka syrjäytti MP:n...yes I know, ihan kummaa, mutta niin se meni, ja oon lähimpänä tyytyväisyyttä ever Voxin ja keraamisten kaiuttimien kanssa. :)
Kyllä mulle passaa koeajot, jos siinä on jokin pointti. Mitä mielessä sinulla? :D
Tami
31.10.2009 10:04:51

Satu ja Tuija: Marsu on 1959HW ja lempparini on (hivenesti modattu) AC30CCH China, joka syrjäytti MP:n...yes I know, ihan kummaa, mutta niin se meni, ja oon lähimpänä tyytyväisyyttä ever Voxin ja keraamisten kaiuttimien kanssa. :)
Kyllä mulle passaa koeajot, jos siinä on jokin pointti. Mitä mielessä sinulla? :D

Hep... mitäs tuolle Voxille on puuhasteltu??
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
koponen
31.10.2009 11:00:24
Vox aika jees, mutta marsu ei ihan yhtä jees. Puutteet lienee mikityksessä ja paikanpäällä soundi on varmaan ollut mahtava. Soitossa ei mitään motkottamista.
I'm endorsed by Marshall
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)