carnation 30.10.2009 12:09:45 (muokattu 30.10.2009 12:09:59) | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Rattata 30.10.2009 12:25:08 | |
---|
|
Stain 30.10.2009 12:47:13 | |
---|
antti tai iida ovat niin lähdössä sunnuntaina. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Alpha 30.10.2009 17:10:09 | |
---|
carnation: Kuinkahan pahasti tuo "äijäkolmikko" sekoaa tästä mimmistä? Sami taitaa rakastua, ties monennenko kerran. Asohan jo aikoi lusikoida tulevan vaihdokin kanssa. Ei onnistu. Tonilla myös suuret puheet ja ajattelee ties mitä. Ei onnistu. Kolmikko hyppii pihalla ympyrää huutaen "Ugatsakaugatsaugatsaka"-mantraansa siinäkään onistumatta, jonka seurauksena mainitut herrasmiehet painuvat harrastamaan omaa kivaa. Sarannan ärähtäessä ja lyödessä nyrkkiä pöytään Sami vetäytyy olohuoneen sohvan alle häpeämään ja imemään peukaloa. |
Alpha 30.10.2009 18:21:04 (muokattu 30.10.2009 18:28:40) | |
---|
BeeBeetä jäljellä 30 vuorokautta ja mieleen tuli ajatus, että "kaikki on tänä vuonna toisin". Voiko vaihto kestää loppuun asti ja sekä Kätlin että Catherine voivat voittaa? E:Kätsy Filippiinien BB:n ja Cathy Suomen BB:n... |
MISTÄ VITUSTA noi on saanut päähänsä ton BRASILIAN? Ei perkele alkaa vituttamaan. Ei oo tainnu tulla pieneen mieleenkään se, että maailmassa on muitakin maita kuin Suomi ja Brasilia. "Kätsy on lähteny Brasiliaan" "Mä oon niin varma et se on lähteny Brasiliaan" "Joku lähtee salee vaihtoon Brasiliaan" Minä olen minä. |
Alpha 30.10.2009 23:28:05 | |
---|
Äläkää repikö hermojanne ja pelihousujanne tän takia!!! VITTU!!! Jotenkin muistelen, että aiemmin on ollut jotain viitteitä ulkomaille. |
DJKaaos 30.10.2009 23:34:45 | |
---|
Alpha: Äläkää repikö hermojanne ja pelihousujanne tän takia!!! VITTU!!! Jotenkin muistelen, että aiemmin on ollut jotain viitteitä ulkomaille. Mä oon repiny ja polttanutkin ne jo ajat sitten. Ja mä voin jo nyt arvailla, mitkä on Vapun kysymykset sunnuntain suorassa: "Iida, tapahtuikos siellä peiton alla jotain?" "Iida, mitäs siellä peiton alla tapahtui?" "Iida, kuinkas kiva se Toni oikein on?" Vappu kyselee kysymyksiä ja Iita vaikeroi sohvalla naama punasena. Minä olen minä. |
Dunga 30.10.2009 23:39:11 | |
---|
djKaaos: Mä oon repiny ja polttanutkin ne jo ajat sitten. Ja mä voin jo nyt arvailla, mitkä on Vapun kysymykset sunnuntain suorassa: "Iida, tapahtuikos siellä peiton alla jotain?" "Iida, mitäs siellä peiton alla tapahtui?" "Iida, kuinkas kiva se Toni oikein on?" Vappu kyselee kysymyksiä ja Iita vaikeroi sohvalla naama punasena. Edelleen odotan sitä, että joku sanoo suoraan. Vapulle riittäs yks suora "tartuin kyrpään ja veivasin sitä kunnes piimä lensi / nussittiin kovaa ja korkeelta" -vastaus. Sen jälkeen ei varmasti kyselisi noita (ts. tuotanto kirjoittaisi uudet kysymykset). Nynne tietää, että asukit on vässyköitä joita voi kuumottaa. War... war never changes. |
Juhani 30.10.2009 23:43:12 | |
---|
tatta: Mä en vain tajua. Ilmeisesti minussa on virhe. Mitä on pätkän nähnyt mainostauolla subilta imagen helvetisti kiljuvista "nuorista" ihmisistä, jotka lorvivat stailatussa talossa espoon kupeessa odottaen koska saa viinaa röökillä istuen, niin tulee vain mieleen maailmanloppu. Eihän tuota taloa uskalla edes räjäyttää, ettei vahingossa singahda avaruuteen tuleville, oleville ja eläville kansakunnille geenivammaista perintöä. No toinen tykkää isästä ja toinen isoisästä. Huvinsa kullakin. ( enkä nyt tarkoita dissata seurailevia m.nettiläisiä. Kyllä meitä joka junaan mahtuu, vaikk`en kaikkea tajuaisikaan :) Mussa on sama virhe. Tosin en enää onneksi omista televisiotakaan. Mutta aina kun sattuu näkemään siellä täällä pyöriessä noita mainoksia niin ei... en käsitä. :) Ehkä olisi hauskaa itse olla tuolla kiljumassa kun saa viinaa ja röökiä. Mutta kun voin ihan ostaa sitä kaupasta jos haluan. Vapaudessa, en subin posessa. |
Alpha 30.10.2009 23:44:44 (muokattu 30.10.2009 23:46:06) | |
---|
Void: Edelleen odotan sitä, että joku sanoo suoraan. Vapulle riittäs yks suora "tartuin kyrpään ja veivasin sitä kunnes piimä lensi / nussittiin kovaa ja korkeelta" -vastaus. Sen jälkeen ei varmasti kyselisi noita (ts. tuotanto kirjoittaisi uudet kysymykset). Nynne tietää, että asukit on vässyköitä joita voi kuumottaa. Tässä olisi kyllä ideaa. Vapulle kyllä varmaan riittäisi, mutta Vappuhan on vain puunukke tuossa tuotannon ja kuluttajien välissä. E:SEhv - Puunukke |
tukse 31.10.2009 11:06:03 | |
---|
Alpha: Tässä olisi kyllä ideaa. Vapulle kyllä varmaan riittäisi, mutta Vappuhan on vain puunukke tuossa tuotannon ja kuluttajien välissä. E:SEhv - Puunukke Tuo ois kyl järkevä veto, mutta olen 100 varma että asukkaille on sanottu että suorassa lähetyksessä ei saa kiroilla. |
jp8000 31.10.2009 11:16:46 | |
---|
Englannin Big Brotherissa Davina sanoo aina taloyhteyden aikaan, että ei saa kirota "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
losalvaros 31.10.2009 11:30:45 | |
---|
tukse: Tuo ois kyl järkevä veto, mutta olen 100 varma että asukkaille on sanottu että suorassa lähetyksessä ei saa kiroilla. Kyllä siellä häädön jälkeen tulevassa lyhyessä suorassa pätkässä vitut lentelee, toinen asia tietävätkö tai muistavatko asukkaat että häätöreaktiot näkyvät suorana. "You're no one unless you're difficult". |
tukse 31.10.2009 11:34:19 | |
---|
losalvaros: Kyllä siellä häädön jälkeen tulevassa lyhyessä suorassa pätkässä vitut lentelee, toinen asia tietävätkö tai muistavatko asukkaat että häätöreaktiot näkyvät suorana. Veikkaan tuota jälkimmäistä, mutta oon itekki miettinyt että onko vapulle annettu ihan tuotannosta käsky olla tuommonen bitch, vai onko se itse muuttunut tuommoseksi änkyräksi. Mitä nyt muistelen viime vuotta, niin eihä se noin paljon piikitellyt asukkaita tai viljellyt negatiivisia toteamuksia. Sillähän tuli bänät sen ukkonsa kanssa. Varmaan munanpuutteessa kiusaa.. :) |
Dunga 31.10.2009 11:42:09 | |
---|
tukse: Veikkaan tuota jälkimmäistä, mutta oon itekki miettinyt että onko vapulle annettu ihan tuotannosta käsky olla tuommonen bitch, vai onko se itse muuttunut tuommoseksi änkyräksi. Mitä nyt muistelen viime vuotta, niin eihä se noin paljon piikitellyt asukkaita tai viljellyt negatiivisia toteamuksia. Sillähän tuli bänät sen ukkonsa kanssa. Varmaan munanpuutteessa kiusaa.. :) Joka tapauksessa aivan paska juontaja. Pakko kääntää kanavaa nykyään kun kuuluu "asukkaat, täällä vappu". War... war never changes. |
Stain 31.10.2009 17:37:55 | |
---|
Ehkä olisi hauskaa itse olla tuolla kiljumassa kun saa viinaa ja röökiä. Mutta kun voin ihan ostaa sitä kaupasta jos haluan. Vapaudessa, en subin posessa. joo no talossa tosin on mahdollisuus voittaa 50 000 euroa. siitähän tuossa kaikessa on kyse. tuntuu että ihmiset unohtavat välillä että kyseessä on pelkkä kilpailu.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Pluto 01.11.2009 11:46:00 (muokattu 01.11.2009 11:46:20) | |
---|
Big Brother (ohjelma) tukee itse kehittämääni teoriaa, jonka mukaan 64% ihmisistä on idiootteja, eikä heidän pitäisi antaa äänestää. Dillon, you son of a bitch! |
nappero 01.11.2009 22:31:00 | |
---|
SSSSSSSSSSSSäääääääääääääääääääääääääääähhhhhhhhhhhhh... Terve ja heipähei! |
Qsysi 01.11.2009 22:34:03 | |
---|
"Lähin hakemaan kokemusta, nyt on kokemusta... iääähhäää mitä tääl tapahtuu!" Naisella pettää psyyke. I reject your reality and substitute my own! |