Aihe: Syötteen taikaa-cd
1 2 3 4 5 6 7 8
Tankero
30.10.2009 20:00:18
aleinone: Harvaa äänitettä kuunnellessani olen nauranut ääneen. Tämä on sellainen!
Varsinkin kitaristin kompit ja soolot siellä taustalla ovat jotain aivan loistavaa.
Vaimon kommentti Metsurin lauantain alusta oli, että "eipä heti arvaisi mennäänkö valssilla vai vaihtoaskeleilla"

Se on huippua. Muuan jazzpuhaltaja sanoi, että jotenkin kummalla tavalla tulee Take Five mieleen.
Humppajyrä
pekkajau
30.10.2009 21:51:26
Analysoikaapa myös basistin hienoa työskentelyä äänitteellä. Upeaa toimintaa varsinkin ns. "lopukkeet" menevät todella putkeen. Olisikohan jollain kuvaa levyn kansipahvista? Sekin on oikeaa kansitaidetta. Mulla on hukkunut jonnekin. Olis kiva jos joku viitsisi sen tänne laittaa. Tai sitten pelkät biisien nimet.
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
jon lord
30.10.2009 22:10:48
pekkajau: Analysoikaapa myös basistin hienoa työskentelyä äänitteellä. Upeaa toimintaa varsinkin ns. "lopukkeet" menevät todella putkeen. Olisikohan jollain kuvaa levyn kansipahvista? Sekin on oikeaa kansitaidetta. Mulla on hukkunut jonnekin. Olis kiva jos joku viitsisi sen tänne laittaa. Tai sitten pelkät biisien nimet.

Mulla on tuo kansikuva ja tietenkin biisien nimet ja kaikki. Myös Hyväkkäiden cd kansi on minulla olemassa. Reijo Antero Leppäsen cd kansi on myös mutta Yrjö T. Savolaisen kantta ei ole. Onko edes olemassa?
COVS jäsen N.o 3
Prophet
30.10.2009 23:17:45
Vattujenkasta tulee mieleen M.A. Numminen ja Jenkka ulkosynnyttimistä.
pekkajau
30.10.2009 23:35:26 (muokattu 30.10.2009 23:35:57)
jon lord: Mulla on tuo kansikuva ja tietenkin biisien nimet ja kaikki. Myös Hyväkkäiden cd kansi on minulla olemassa. Reijo Antero Leppäsen cd kansi on myös mutta Yrjö T. Savolaisen kantta ei ole. Onko edes olemassa?

Pitääkin huomenna kaivella auton hanskalokerosta. Siinä töröttää semmonen partaukko vilsa päässä ja haitari sylissä todella tyytyväisen näköisenä. Siis siinä syötelevyn kansipahvissa. Onkos hyväkkäiden tuotanto jo cd-muodossa? Kasetti pyöri aikoinaan auton soittimen kasettipesässä mutta se on hävinnyt jonnekin. Mieleen muistuu kyllä todella antaumuksellinen tulkinta varsinkin solistilta. Oikea "korpi-Piaff"! Nuo jälikimmäiset ovat tuntemattomia.
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
Epämuusikko
31.10.2009 01:02:58 (muokattu 31.10.2009 01:04:01)
Kansissa on merkittävä yksityiskohta. Nimittäin tanssilajit erikseen mainittuna. Niistä eritoten FOXROT jäi mieleen.

+++ olen soittanut yhden kyseisellä levyllä olevan muusikon kanssa. tähän asti olen kuitenkin nukkunut yöni hyvin.
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
KoskPaavo
31.10.2009 01:17:16
"Metsurin Lauantai" ja "Juhannuksen Aika" ovat molemmat näitä Foxrotteja.
Perhana mulla on se levynkansi tässä käsissä, skannerikin on muttei ole koneessa semmoista kuvankäsittelyohjelmaa millä tuon kopiois. Maybe tomorrow
Humppamuseon intendentti
Tankero
31.10.2009 02:00:52
Epämuusikko: Kansissa on merkittävä yksityiskohta. Nimittäin tanssilajit erikseen mainittuna. Niistä eritoten FOXROT jäi mieleen.

+++ olen soittanut yhden kyseisellä levyllä olevan muusikon kanssa. tähän asti olen kuitenkin nukkunut yöni hyvin.

Eikös hän opettanut sulle vispilöitten käyttöä. Osasi, kun veljensä on rumpali.
Humppajyrä
vesku.ka
31.10.2009 08:19:20
Yhteen väliin tuota levyä myytiin Iso-Syötteen hotellin respassa. Menen sinne 20.11. Jos sitä on myynnissä niin pitää ostaa itselle yksi levy. Sattuuko palstalaisia olemaan keikalla Syötteellä tuolloin?
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
Tankero
31.10.2009 09:30:19
vesku.ka: Yhteen väliin tuota levyä myytiin Iso-Syötteen hotellin respassa. Menen sinne 20.11. Jos sitä on myynnissä niin pitää ostaa itselle yksi levy. Sattuuko palstalaisia olemaan keikalla Syötteellä tuolloin?

Eipä taida olla enää, mutta alhaalla olevassa kaupassa sitä on ollut. Sullako ei ole ko levyä?
Humppajyrä
vesku.ka
31.10.2009 10:09:50
Tankero: Sullako ei ole ko levyä?

Eipä ole ei.
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
Tankero
31.10.2009 11:04:25
vesku.ka: Eipä ole ei.

Jos et Syötteeltä löydä, niin toimitan. Onhan sulla se päivbitetty versio. :)
Humppajyrä
Epämuusikko
31.10.2009 11:20:53
Tankero: Eikös hän opettanut sulle vispilöitten käyttöä. Osasi, kun veljensä on rumpali.

Taisipa muuten joo!
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
Tankero
31.10.2009 11:35:50 (muokattu 31.10.2009 11:36:05)
Epämuusikko: Syöte Humpan kompille keksin nimenkin.

Aivastuskomppi.

Olin kerran kommpaamassa yksiä tanssiryhmän treenejä. Ohjaaja pyysi soittamaan "sellaista aivastusjuttua" No minä soitin.
Oli aika mielenkiintoinen kokemus.
Humppajyrä
Einherjar
31.10.2009 13:31:38
Sattupa tuossa skanneri kohdille, niin vetäisin kannet tarviville talteen.
Täältä löytyy: http://www.mediafire.com/?ydmoyo2ogjm
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Guido
31.10.2009 13:49:59
Ai että miten lähti päivä mukavasti liikkeelle kun jysäytti het Syöte humpan soimaan.
absqua
01.11.2009 09:18:34
Einherjar: Sattupa tuossa skanneri kohdille, niin vetäisin kannet tarviville talteen.

kiitos! hienot on kannet.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Pete V.
01.11.2009 12:29:15 (muokattu 01.11.2009 13:23:58)
Einherjar: Sattupa tuossa skanneri kohdille, niin vetäisin kannet tarviville talteen.

OK, kiitokset, hienot kannet!

Latasin myös musan, kesti kyllä tovin, ja, kuuntelin heti ... onpa todella "originellia", mutta hyvinkin viihdyttävää, varsinkin ko. tyylilajin ystäville ... mahtaakohan näitä soida useinkin Metsäradiossa, vai onkohan sitä enää olemassakaan ...

P.S. Onkohan tällä mitään kytkentää COVS:iin, siis VS:iin ...
Tankero
01.11.2009 16:30:25 (muokattu 01.11.2009 16:30:39)
Pete V.: OK, kiitokset, hienot kannet!

Latasin myös musan, kesti kyllä tovin, ja, kuuntelin heti ... onpa todella "originellia", mutta hyvinkin viihdyttävää, varsinkin ko. tyylilajin ystäville ... mahtaakohan näitä soida useinkin Metsäradiossa, vai onkohan sitä enää olemassakaan ...

P.S. Onkohan tällä mitään kytkentää COVS:iin, siis VS:iin ...

Ei
Humppajyrä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)