Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nicko vai burr?
1
MegaMan
23.10.2009 15:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Youtubessa käydään kovaa vääntöä siitä kumpi Maiden -rumpali soittaa Wrathchildin `99 -studioversiossa rumpuja. Laulut on tietenkin äänittetty uudestaan siitä ei epäilystä, mutta toiset uskovat rumpujenkin olevan uudelleen soitetut by Nicko McBrain.
 
http://www.youtube.com/watch?v=MqUv3xCew9E
 
Omasta mielestä rumpuja vetää tässäkin versiossa ihan selvästi Clive Burr. Rumpuraita on identtinen alkuperäiseen nähden ja kyllähän Nickon ja Cliven soittotyylissä on eroa kuin yöllä ja päivällä. Saundi on vaan uudelleen miksattu lähemmäksi McBrainin nykyistä Maidensaundia.
 
Mitäs on muut rumpalit / Iron Maiden fanit mieltä?
 
Minä juon kossua!!!
asa
23.10.2009 22:26:02 (muokattu 23.10.2009 22:30:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuohan on re-miksattu veto, eli soitto on vanhaa, soundit vaan uusia. Löytyy Ed Hunter kokoelman jenkkiversiosta bonusbiisinä, sekä erikseen julkaistuna promosinkkuna.
 
Vastaus kysymykseen on siis: Clive Burr. Aika puurokorva saa olla jos luulee tuota Nickon soitoksi.
 
Tykkään molemmista soittajsta kuin hullu puurosta.
 
UP THE IRONS!
Kailis
24.10.2009 05:13:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs kun mä kelaan että Policen "Every Breathe You Take" on kanssa Nickon soittama? Sekin eroaa.
 
Glenfiddich
24.10.2009 12:25:18 (muokattu 24.10.2009 12:25:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunnelkaa siitä troopperin rumpuraita, ja lisäksi kaksi minsaa keskiyöhön http://www.youtube.com/watch?v=zmIQ-j3YrrY
 
"Maailma olisi parempi paikka, jos kaikki ymmärtäisivät laukkakomppia."
Bjarska
24.10.2009 21:30:08 (muokattu 24.10.2009 21:31:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No haitsu kuulostaa niinku Clive burrilta mut virveli ja basari kuulostaa Nickolta...
Mut onha tää Clive!!!
 
Halford
24.10.2009 22:39:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei, kyllä minun mielestäni sen Policen biisin rummut vetää itse Kailis..... legenda jo eläessään.
 
Ei tälle palstalle kannata postata mitään amisviiksIironJudasSaxon- osaston judansseja.
Täällä innostutaan vain progejazzindieBeatleskamasta.
 
Vähänkin NWOBHM vivahtava nollataan välittömästi.
 
Katsokaa, minä olen kulttuuritoimittaja, minulla on tälläinen hattu.....
 
Epämuusikko
24.10.2009 23:07:34 (muokattu 25.10.2009 11:12:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimimerkille Halford:
 
??????????????????????????????????????????????????????????
 
edit: kysymysmerkkien määrä koskee lähinnä viestiesi, vieläpä ALOITUSviestiesi tietynlaista puolustuskantaa. En tiedä miten suhtautua.
 
Vähän niin kuin toisi leivontakerhoon omia tuulihattujaan, esitellen niitä että "teitä kiinnostaa vain piparit saatana!"
 
Vai oonko ihan tyhmä?
 
+ tuo Police-läppä menee mulla viuhuen ohi. ++ Mitä aiheeseen tulee, niin jonkun asiantuntijalausunnon kuulin kerran Burrin puolesta, mutta kun en tiedä niin en tiedä.
 
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
MegaMan
25.10.2009 09:35:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimimerkille Halford:

??????????????????????????????????????????????????????????

 
No mä ainakin tajusin pointin.
 
Mitäs kun mä kelaan että Policen "Every Breathe You Take" on kanssa Nickon soittama? Sekin eroaa.
 
Olipa hyvä että otit oikee asiakses kommentoida tolla tavalla tätä asiaa. Sä voit mun puolesta näsäviisaitten kommenttiens kaa lähtee himaa kuuntelee sitä vitun Policea.
 
Minä juon kossua!!!
arse
30.10.2009 12:55:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistettu indiejazzbeatles-syrjinnän uhreille
 
http://www.youtube.com/watch?v=66hxlEOgDlM
 
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
Halford
30.10.2009 19:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tässä teille herkille runopojille vään lääkitystä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=BjkMhwNWcbY
 
MINÄ olen kulttuuritoimittaja, katsokaa, minulla on tällainen hattu.....
 
...ei ne vaan tajuu....
 
Epämuusikko
30.10.2009 21:40:11 (muokattu 30.10.2009 23:17:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halford: Ja tässä teille herkille runopojille vään lääkitystä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=BjkMhwNWcbY
 
MINÄ olen kulttuuritoimittaja, katsokaa, minulla on tällainen hattu.....
 
...ei ne vaan tajuu....

 
Nyt.
 
Mikä sua vaivaa?
 
Heavymusiikin, mitä siihen kuuluvaksi sitten itsekukin haluaa lukea, arvostus ei ole mielestäni tällä palstalle sille kuuluvalla tasolla. Sen kustannuksella täällä heitetään lähinnä tuhahtelevaa ja pitkin nenää katsovaa dissausta.
 
Annatko tästä jonkun esimerkin.
 
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
Linnunlaulupuu
30.10.2009 22:00:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapsi on lopettanut hevanderin ja perustanu pillihousuindiebändin nimeltään I Hate The Relationship Status Part Of My Facebook?
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Halford
30.10.2009 22:28:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko, mitä tarkoitat: Nyt?
 
Yritän olla sarkastinen, siinä missä eräät muutkin. Näköjään en osaa...
 
From Wikipedia:
 
"Sarkasmi on etenkin kirjoitetun huumorin muotona vaikea, sillä ilman sarkasmiin usein liittyvää ei-verbaalista viestintää sen ymmärtäminen voi olla vastaanottajalle hankalaa."
 
Heavymusiikin, mitä siihen kuuluvaksi sitten itsekukin haluaa lukea, arvostus ei ole mielestäni tällä palstalle sille kuuluvalla tasolla. Sen kustannuksella täällä heitetään lähinnä tuhahtelevaa ja pitkin nenää katsovaa dissausta.
 
Silti Spinal Tap on parhautta.....
 
Linnunlaulupuu
30.10.2009 22:30:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halford:
Heavymusiikin, mitä siihen kuuluvaksi sitten itsekukin haluaa lukea, arvostus ei ole mielestäni tällä palstalle sille kuuluvalla tasolla.

 
Se on totta, pitäis ottaa enemmänkin mallia tuolta raskaan musiikin palstalta. Siellä on homma hyvin handussa.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Jupi57
30.10.2009 23:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halford: Epämuusikko, mitä tarkoitat: Nyt?
 
Yritän olla sarkastinen, siinä missä eräät muutkin. Näköjään en osaa...
 
From Wikipedia:
 
"Sarkasmi on etenkin kirjoitetun huumorin muotona vaikea, sillä ilman sarkasmiin usein liittyvää ei-verbaalista viestintää sen ymmärtäminen voi olla vastaanottajalle hankalaa."
 
Heavymusiikin, mitä siihen kuuluvaksi sitten itsekukin haluaa lukea, arvostus ei ole mielestäni tällä palstalle sille kuuluvalla tasolla. Sen kustannuksella täällä heitetään lähinnä tuhahtelevaa ja pitkin nenää katsovaa dissausta.

 
Kokeile, tässä olet jo lähellä lakoniaa:
Silti Spinal Tap on parhautta.....
 
hollmi-5
12.11.2009 21:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heavymusiikin, mitä siihen kuuluvaksi sitten itsekukin haluaa lukea, arvostus ei ole mielestäni tällä palstalle sille kuuluvalla tasolla. Sen kustannuksella täällä heitetään lähinnä tuhahtelevaa ja pitkin nenää katsovaa dissausta.
 
Oli aika jolloin pidin kaikesta heavylle haiskahtavasta. "Hevisoittaja" oli ainoa, joka osasi soittaa. Onneksi olen osannut laajentaa katsantoa. Samalla sitä sitten heavylle kuuluva arvostuskin on reaalimitoissa. Saman arvoista musiikkia kuin kaikki muukin. Kuulijat päättäköön, mistä pitää.
 
Nicko tai Burr. Aivan sama. Kumpikaan ei ole minulle kovin kummoinen rumpalina, mutta Nickolle kaikki kunnia pitkästä urasta.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jupi57
12.11.2009 22:16:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Oli aika jolloin pidin kaikesta heavylle haiskahtavasta. "Hevisoittaja" oli ainoa, joka osasi soittaa. Onneksi olen osannut laajentaa katsantoa. Samalla sitä sitten heavylle kuuluva arvostuskin on reaalimitoissa. Saman arvoista musiikkia kuin kaikki muukin. Kuulijat päättäköön, mistä pitää.
 
Nicko tai Burr. Aivan sama. Kumpikaan ei ole minulle kovin kummoinen rumpalina, mutta Nickolle kaikki kunnia pitkästä urasta.

 
Itseen kohdistuvaa ivaa kutsutaan itseironiaksi, joka usein sotketaan sarkasmiin.
Kaikki eivät nimittäin pysty itseironiaan (edes/varsinkaan täällä).
Varmaan Burr mutta valitsen Nickon, koska
 
Itseironia on todella vahvan persoonan merkki.
Esimerkiksi rumpali (Nicko jossain haastattelussa) voi kehua ulkonäköään bändin menestyksen syyksi, vaikka
suurin piirtein kaikki fanitkin ovat eri mieltä.
 
Nolte
12.11.2009 22:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burrihan tuossa vetää selvästi. Tai en tiiä, vetääkö selvästi vai kännisesti, mutta Burr.
 
Tätä en allekirjoita!
Jupi57
12.11.2009 22:53:00 (muokattu 12.11.2009 23:33:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte: Burrihan tuossa vetää selvästi. Tai en tiiä, vetääkö selvästi vai kännisesti, mutta Burr.
 
Nolte siis väittää minun olevan kännissä!
Ja minä myönnän:
 
Harvoin osut oikeaan, mutta nyt osuit ; )
 
Nolte
12.11.2009 23:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jupi57: Harvoin osut oikeaan, mutta nyt osuit ; )
 
Joo, mut sain apuja. Kissa sanoi tuossa sohvalla purrrrr, ni miehän siitä hokasin, et Burrikkahan se siellä meuhkaa menemään.
 
Tätä en allekirjoita!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «