jeppeq 21.06.2007 20:15:40 | |
---|
Vaan eipä taittunut se eräällä bändillä, kun viime juhannusaattona toivoin. heh, täältä se autokuski vastailee, se joka vei perille asti - ajan kanssa ;) Ei taittunut ei, ei ole uskallettu edes aatella ohjelmistoon ottoa, on sen verta ongelmaa päästä autenttiselle asteelle ja muitahan versioita ei sallita!! terveiset muuten grilin ääreltä, siinä sakemannin olutmakkuri ja sisälihas iloisesti puhisee n. 42 cm:n päässä, läppärin näyttö lähes nojaa grilliin, pitäisköhän sekin grillata varalta? "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
KoskPaavo 21.06.2007 22:31:20 | |
---|
Minä voisin tuon Vattujenkan varmaan lähes autenttisesti vetääkin , niin vähän oon sooloja vetänyt, tilanne pitäis vaan olla vaan sopiva ja tarpeeksi hyvä korvaus "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Ukko 21.06.2007 22:43:28 | |
---|
Minä voisin tuon Vattujenkan varmaan lähes autenttisesti vetääkin , niin vähän oon sooloja vetänyt, tilanne pitäis vaan olla vaan sopiva ja tarpeeksi hyvä korvaus Ja neljä promillea alkomahoolia veressä :) |
manjaana 21.06.2007 22:43:45 | |
---|
Minä voisin tuon Vattujenkan varmaan lähes autenttisesti vetääkin , niin vähän oon sooloja vetänyt, tilanne pitäis vaan olla vaan sopiva ja tarpeeksi hyvä korvaus Seuraavassa miitissä sitten, sie soitat vatut ja mie juon vatut :D Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
jeppeq 21.06.2007 23:36:18 | |
---|
Minä voisin tuon Vattujenkan varmaan lähes autenttisesti vetääkin , niin vähän oon sooloja vetänyt, tilanne pitäis vaan olla vaan sopiva ja tarpeeksi hyvä korvaus Muista ennenkaikkea pohjustus: "Puhdas kauluspaita,mustat kulmahousut, hieno kravaatti sekä kiiltävät muotikengät ja "soitossa"isot eleet". Soittaa voit ihan mitä tuubaa vaan niin perille menee (kunhan hymyilet). kokeile vaikka! (miten niin kokeile, mitäs tässä isejä neuvomaan..). Nimittäin, rahastahan tämä ei kiinni ole (sitä nimittäin ei ole yhtään) ;) "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
pekkajau 29.10.2009 22:24:55 | |
---|
Tämähän on nostettava taas uudelleen esille ajankohtaisuuden takia! http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
Tankero 29.10.2009 22:54:56 | |
---|
pekkajau: Tämähän on nostettava taas uudelleen esille ajankohtaisuuden takia! Syötteen taika on aina ajankohtainen. Humppajyrä |
pekkajau 29.10.2009 22:59:19 | |
---|
Tankero: Syötteen taika on aina ajankohtainen. Soittajien mielenterveyden kohottaja numero 1. Kakkosena "Maaret ja Hyväkkäät"! Sitten vasta muu lääkitys jos näillä ulkoisesti nautittavilla äänitteillä eivät dimi-sointujen aiheuttamat umpisolmut aukea! http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
artope 30.10.2009 10:00:06 | |
---|
Eikö kenelläkään ole mitään linkkiä tai mp-tiedostoa? Olisi kiva päästä nautiskelemaan ko. tuotannosta, kun se tuntuu olevan niin hyvää... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Prophet 30.10.2009 10:50:04 | |
---|
artope: Eikö kenelläkään ole mitään linkkiä tai mp-tiedostoa? Olisi kiva päästä nautiskelemaan ko. tuotannosta, kun se tuntuu olevan niin hyvää... Minäkin kaipaan kyseistä tuotantoa. |
jape2 30.10.2009 11:06:42 | |
---|
Me too! Ei mitään tietoo kyseisestä herkusta! Mieluummin ceestä. |
Guido 30.10.2009 11:06:45 (muokattu 30.10.2009 11:27:54) | |
---|
artope: Eikö kenelläkään ole mitään linkkiä tai mp-tiedostoa? Olisi kiva päästä nautiskelemaan ko. tuotannosta, kun se tuntuu olevan niin hyvää... Minä olisin kanssa vailla kyseistä taidepläjäystä. Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
Thyvon 30.10.2009 11:20:57 | |
---|
Guido: Minä olisin kanssa vaikka kyseistä taidepläjäystä. Nyt, siis, hyvät herrat...tästä klassikosta minäkin olen kuullut tarinoita niin paljon, että pakahtunen, ellen pääse kuulemaan itse! |
Prophet 30.10.2009 11:38:30 (muokattu 30.10.2009 11:59:37) | |
---|
Onko kappaleet soineet paikallisradioissa? |
Tankero 30.10.2009 12:39:34 | |
---|
Prophet: Onko kappaleet soineet paikallisradioissa? Syötehumppa soi aikanaan Radio Pookissa. Siitäpä sain kimmokkeen. Humppajyrä |
artope 30.10.2009 14:21:35 | |
---|
Kiitos Eiherjar!! Huippua! Nyt on kaikki kuultu! Nyt taas kehtaa itse lähteä keikalle. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Tankero 30.10.2009 14:59:41 | |
---|
artope: Kiitos Eiherjar!! Huippua! Nyt on kaikki kuultu! Nyt taas kehtaa itse lähteä keikalle. Koitappa vetää niitä biisejä samallalailla. Ei taida taittua. Humppajyrä |
artope 30.10.2009 15:14:52 | |
---|
Tankero: Koitappa vetää niitä biisejä samallalailla. Ei taida taittua. Joo, aika pahan heitit. Ei ihan, mut melkein... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Mitäss Mitäss'!!! Jos jollekin siunaantuu tällainen ylimääräinen cd, myykää se minulle eteenpäin hyvään kotiin, ottakaa vaikka privana yhteyttä. "Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!" |
aleinone 30.10.2009 19:54:13 | |
---|
Harvaa äänitettä kuunnellessani olen nauranut ääneen. Tämä on sellainen! Varsinkin kitaristin kompit ja soolot siellä taustalla ovat jotain aivan loistavaa. Vaimon kommentti Metsurin lauantain alusta oli, että "eipä heti arvaisi mennäänkö valssilla vai vaihtoaskeleilla" |