velsa 29.10.2009 13:41:48 | |
---|
apenaattori: On tämä outo maailma, minä kun en meinaa onnistua tuossa paskajatsissa vaikka kuinka yritän... SE ON HYVÄ!!!!! Nimittäin kaikki musa on paskaa paitsi jazz.......jazz on ihan vidun paskaa....8D Kauas on pitkä matka........ |
velsa 29.10.2009 14:45:48 (muokattu 29.10.2009 15:03:04) | |
---|
Kauas on pitkä matka........ |
Väsykäsi 29.10.2009 21:01:02 | |
---|
Pyydän antakaa vähän lisäaikaa niin saan vielä oman vetoni skabaan. Pliis... Paina plussaa se ei maksa mitään.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille.
Mod Huom |
BigPapa 29.10.2009 21:02:12 (muokattu 29.10.2009 21:02:19) | |
---|
Väsykäsi95: Pyydän antakaa vähän lisäaikaa niin saan vielä oman vetoni skabaan. Pliis... Miks ei aina voi olla Perjantai? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
J.Hollström 29.10.2009 21:02:29 | |
---|
Väsykäsi95: Pyydän antakaa vähän lisäaikaa niin saan vielä oman vetoni skabaan. Pliis... Kai toi vuorokaudessa pitäs tommonen soolo onnistuu. "Osallistumisaikaa on perjantaihin 30.10.2009 klo 21.00 asti." |
Väsykäsi 29.10.2009 21:03:45 | |
---|
juki68: Kai toi vuorokaudessa pitäs tommonen soolo onnistuu. "Osallistumisaikaa on perjantaihin 30.10.2009 klo 21.00 asti." Oho koneen kalenteri on päivää edellä. Sori boys hätäännyin vaan että saan oman vetoni mukaan. (tu oon ihan sekasin) Paina plussaa se ei maksa mitään.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille.
Mod Huom |
blues guitar 29.10.2009 21:03:51 (muokattu 29.10.2009 21:05:24) | |
---|
BigPapa: Miks ei aina voi olla Perjantai? Se on vasta huomenna : ( Osallistumisaikaa on perjantaihin 30.10.2009 klo 21.00 asti. edit: olimpa hidas. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
J.Hollström 29.10.2009 21:30:06 | |
---|
Väsykäsi95: Oho koneen kalenteri on päivää edellä. Sori boys hätäännyin vaan että saan oman vetoni mukaan. (tu oon ihan sekasin) No hyvä juttu, ois jääny huomenna koulupäiväkin väliin ilman roots-skabaa. |
Väsykäsi 29.10.2009 21:54:32 | |
---|
juki68: No hyvä juttu, ois jääny huomenna koulupäiväkin väliin ilman roots-skabaa. Totta roots-skaballa on pelastavia voimia. Toisaalta teidän takia en voi valvoa yötä. =) Paina plussaa se ei maksa mitään.
Mod Huom |
latuska90 29.10.2009 23:57:53 (muokattu 30.10.2009 00:00:24) | |
---|
Aikas tasaselta vaikuttaa nykynen skaba. Niin paljon hyviä vetoja jo tullut, että mahtaako riittää pisteet äänestyksessä... Edit: velsa: Eli tässä.... http://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/1248.jpg Ja taas velsa loistaa. Komialta kuulostaa, ja ennen kaikkea pedaalin ulkonäkökin on hienon "psykedeelinen"! "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Illu 30.10.2009 08:13:17 | |
---|
velsa: Viddu edellisessä ääninäytteessä vermeestä puuttu yks maadoitus....noh, ei puutu enää....kyllähän fuzzin pitääkin päristä mut ei ihan niin paljon....8D http://maihinnousu.net/s/?song_id=5816 Tossa uus file jos kiinnostaa.....ja kuva tulee ku kerkee!!!! Eli tässä.... http://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/1248.jpg Komiaa pedaalia pukkaa, vaika tavallista yrittäisi. Ei ole ainakaan liikaa nappuloita väänneltäväksi. Siinä missä minä apua tarvin, siinä on ihmisapu turhaa. |
baron 30.10.2009 10:59:11 (muokattu 30.10.2009 11:01:22) | |
---|
Sen verran kiva tausta ja juhlaskaba että teki mieli osallistua mutta: Mun äänitysohjelman synkka on sen verran pielessä että kuulostaa jo pelkästään timen takia hirveältä. Mä tiedän että mun time ei ole paras mahdollinen ja siitä mua on kritisoitu mutta kyllä mun äänitysohjelma on merkittävä osasyyllinen. Äänitysohjelma Powertracks Pro Audio, äänikorttia en edes tiedä. (Realtec AC 97?) Osaako joku tällä perusteella antaa pikaneuvon miten ongelman voisi yrittää korjata? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
blaekie 30.10.2009 11:10:09 (muokattu 30.10.2009 11:20:31) | |
---|
baron: Sen verran kiva tausta ja juhlaskaba että teki mieli osallistua mutta: Mun äänitysohjelman synkka on sen verran pielessä että kuulostaa jo pelkästään timen takia hirveältä. Mä tiedän että mun time ei ole paras mahdollinen ja siitä mua on kritisoitu mutta kyllä mun äänitysohjelma on merkittävä osasyyllinen. Äänitysohjelma Powertracks Pro Audio, äänikorttia en edes tiedä. (Realtec AC 97?) Osaako joku tällä perusteella antaa pikaneuvon miten ongelman voisi yrittää korjata? Tuntematta tuota softaa, mutta 1. Varmista että sinulla on äänikortissa ASIO ajurit käytössä 2. Varmista että softassa on valittu myös ASIO päälle , (EI MME ) ja mahdollinen "Latency Compensation" 3. Soitat MIDIkeyboardilla , liekkö noissa jotain viiveitä, jota ASIO puoli ei ota huomioon ? Kiipparimiehet, hei auttakaa miestä nyt mäessä. EDIT: Realtec AC97 ? Koneen integroitu äänikortti ? eipä taida olla ASIO tukea, joten äänikorttikauppaan mars. Itselläni on EMU 0404 kortti, joka pelittää kuin buickki, noilta osin. Mukana tulee hieman rautapohjaisia DSP efektejäkin. EDIT: Ja paroni voi auttaa asiaa itse kertomalla setupista hieman tarkemmin eli mitä on kytketty ja mihin , syntikka , tms ? softasyna ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
baron 30.10.2009 12:06:22 | |
---|
blaekie: Tuntematta tuota softaa, mutta 1. Varmista että sinulla on äänikortissa ASIO ajurit käytössä 2. Varmista että softassa on valittu myös ASIO päälle , (EI MME ) ja mahdollinen "Latency Compensation" 3. Soitat MIDIkeyboardilla , liekkö noissa jotain viiveitä, jota ASIO puoli ei ota huomioon ? Kiipparimiehet, hei auttakaa miestä nyt mäessä. EDIT: Realtec AC97 ? Koneen integroitu äänikortti ? eipä taida olla ASIO tukea, joten äänikorttikauppaan mars. Itselläni on EMU 0404 kortti, joka pelittää kuin buickki, noilta osin. Mukana tulee hieman rautapohjaisia DSP efektejäkin. EDIT: Ja paroni voi auttaa asiaa itse kertomalla setupista hieman tarkemmin eli mitä on kytketty ja mihin , syntikka , tms ? softasyna ? Valitsin softasta ASION mutta alkoi nipottaa että ei ole ASIO driveria. Mä soitan mun digipianolla joka on liitetty koneen integroituun äänikorttiin. Ilmeisesti "äänikauppakorttiin mars" ja tää skaba jää väliin. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Gary Enfield 30.10.2009 12:06:40 | |
---|
baron: Sen verran kiva tausta ja juhlaskaba että teki mieli osallistua mutta: Mun äänitysohjelman synkka on sen verran pielessä että kuulostaa jo pelkästään timen takia hirveältä. Mä tiedän että mun time ei ole paras mahdollinen ja siitä mua on kritisoitu mutta kyllä mun äänitysohjelma on merkittävä osasyyllinen. Äänitysohjelma Powertracks Pro Audio, äänikorttia en edes tiedä. (Realtec AC 97?) Osaako joku tällä perusteella antaa pikaneuvon miten ongelman voisi yrittää korjata? Enpä tiedä paljon tuosta teknisestä puolesta, mutta silloin kun latenssi oli mulla vielä ongelmana soitin alkuun aina sopivan iskun jolla oli helppo kohdistaa raita audacityssä. |
Illu 30.10.2009 12:11:42 | |
---|
baron: Valitsin softasta ASION mutta alkoi nipottaa että ei ole ASIO driveria. Mä soitan mun digipianolla joka on liitetty koneen integroituun äänikorttiin. Ilmeisesti "äänikauppakorttiin mars" ja tää skaba jää väliin. Mites tämä Asio4All? http://www.asio4all.com/ Siinä missä minä apua tarvin, siinä on ihmisapu turhaa. |
J.Hollström 30.10.2009 12:12:43 | |
---|
baron: Osaako joku tällä perusteella antaa pikaneuvon miten ongelman voisi yrittää korjata? Hommaa mäkki. |
blaekie 30.10.2009 12:44:05 (muokattu 30.10.2009 12:45:18) | |
---|
baron: Valitsin softasta ASION mutta alkoi nipottaa että ei ole ASIO driveria. Mä soitan mun digipianolla joka on liitetty koneen integroituun äänikorttiin. Ilmeisesti "äänikauppakorttiin mars" ja tää skaba jää väliin. "äänikauppakorttiin mars" :-) , juu äänikauppaan korttia vinguttamaan Näinpä. Rahamiesten ratkaisu on tuo mäkki. Asio4forall on kikkailuratkaisu, eikä poista lopullista ongelmaa. Muutaman kympin maksaa joku ASIO tuen omaava peruskortti. nopein vaihtoehto,lieneee nauhoitettu raita taustan kanssa kohdalleen kikka kuten tuossa mainittiin. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
juki68: Hommaa mäkki. Komppia!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
velsa 30.10.2009 12:54:25 | |
---|
blaekie: :-) , juu äänikauppaan korttia vinguttamaan Näinpä. Rahamiesten ratkaisu on tuo mäkki. Asio4forall on kikkailuratkaisu, eikä poista lopullista ongelmaa. Muutaman kympin maksaa joku ASIO tuen omaava peruskortti. nopein vaihtoehto,lieneee nauhoitettu raita taustan kanssa kohdalleen kikka kuten tuossa mainittiin. uus 21,5" imac 3,06 prossulla 4g muistia 500g kovo..... 1099€ Ei o enää kyl mitenkään hirveen kallis!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |