Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpumatot
1 2 3 4 5
Mikelanselo
29.10.2009 09:44:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedustelu.
 
Minulla olisi mahdollisuus tehdä todella hyvälaatuisia rumpumattoja melko huokeaan hintaan. Olen testauttanut parilla rumpalilla ja sanoivat, että toimii todella hyvin. Väitän, että ovat täysin verrattavissa merkkituotteisiin. Olisiko tällaisille tilausta/mielenkiintoa? Matot voivat olla myös täysin custom made. Toiseen suuntaan leveys rajoittuu kuitenkin 150 cm.
 
Jos jotain asioita mitä en vielä ole osannut ottaa huomioon, niin laittakaahan viestiä.
 
eino mutku
29.10.2009 10:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikelanselo: Tiedustelu.
 
Minulla olisi mahdollisuus tehdä todella hyvälaatuisia rumpumattoja melko huokeaan hintaan. Olen testauttanut parilla rumpalilla ja sanoivat, että toimii todella hyvin. Väitän, että ovat täysin verrattavissa merkkituotteisiin. Olisiko tällaisille tilausta/mielenkiintoa? Matot voivat olla myös täysin custom made. Toiseen suuntaan leveys rajoittuu kuitenkin 150 cm.
 
Jos jotain asioita mitä en vielä ole osannut ottaa huomioon, niin laittakaahan viestiä.

 
Ei muutakuin suuntaa-antavaa metrihintaa ja tiedot materiaaleista. Mitä voisi olla "custom made"? Itselläni on Bauhausin terassimattoa jossa on kuminappulapohja ja on toiminut lähes täydellisesti eikä hintakaan päätä huimannut. Itse käytän sitä käytännössä aina vaikkei alustan puolesta tarvitsisikaan, sillä on helppo merkata se tila minkä tarvii. Muut tietävät sitten asuttautua sen mukaan.
 
Jos ei yritä, ei voi epäonnistua
ÄM
29.10.2009 12:18:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikelanselo: Tiedustelu.
 
Minulla olisi mahdollisuus tehdä todella hyvälaatuisia rumpumattoja melko huokeaan hintaan. Olen testauttanut parilla rumpalilla ja sanoivat, että toimii todella hyvin. Väitän, että ovat täysin verrattavissa merkkituotteisiin. Olisiko tällaisille tilausta/mielenkiintoa? Matot voivat olla myös täysin custom made. Toiseen suuntaan leveys rajoittuu kuitenkin 150 cm.
 
Jos jotain asioita mitä en vielä ole osannut ottaa huomioon, niin laittakaahan viestiä.

 
Joo pistä tarkempaa speksiä ja kuvaa kehiin.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
tml
29.10.2009 16:05:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni on tärkeää, että matto menee pieneen tilaan eikä paina liikaa (käytän pientä settiä ja kevyitä telineitä). Tällä hetkellä käytössä tällainen:
 
http://www.drumat.com/
 
marchangel Miquel
29.10.2009 19:04:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikelanselo: Tiedustelu.
 
Minulla olisi mahdollisuus tehdä todella hyvälaatuisia rumpumattoja melko huokeaan hintaan. Olen testauttanut parilla rumpalilla ja sanoivat, että toimii todella hyvin. Väitän, että ovat täysin verrattavissa merkkituotteisiin. Olisiko tällaisille tilausta/mielenkiintoa? Matot voivat olla myös täysin custom made. Toiseen suuntaan leveys rajoittuu kuitenkin 150 cm.
 
Jos jotain asioita mitä en vielä ole osannut ottaa huomioon, niin laittakaahan viestiä.

 
Täälläkin olisi kiinnostusta. Postaa vaan metrihintaa, kuvia ja kaikkee mahollista.
 
T: -m-
 
And how can we win when fools can be kings?
Bacchus
29.10.2009 23:26:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläistä kiinnostaa ainakin. Minkälaisesta materiaalista olet näitä väsäämässä? Samantyyppinen, kuin esim. Lindströmin/muiden mattopesuloiden tuotteet?
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Bobana
29.10.2009 23:57:50 (muokattu 29.10.2009 23:58:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Malli: Lindströmmiltä pöllitty on kyllä minusta aivan liian raskas. Tai no, onhan niitäkin laillisesti saanut mutta jokatapauksessa epäkäytännöllinen vaikka kestääkin tuhat keikkaa vähintään.
 
Edit: Kiinnostaa kyllä tuo matto. Taksaa kehiin.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Jaska
30.10.2009 00:03:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tällähetkellä jostain tanssimatosta leikattu siivu, ihan pelkkä kumimatto, eli siinä ei oo mitään lindströmmaista karvapeitettä. Muuten hyvä mut painaa pirusti.
Aikasemmin oli sellanen hongkongin eteis/kuramatto. Jos sen laittaa rullalle niin se sit kans pysyy rullalla - oli keikalla tai ei.
 
Eli juu, kiinnostaa meikäläistäkin kyllä, jos vaan on kevyt, mutta jämäkkä ettei sitten jää kuljetusmuotoonsa.
 
ÄM
30.10.2009 10:03:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon miettinyt, että ihan ohkanen kumimatto vois toimia, jotain vahvaa seosta. Olis grippiä ja helposti lähtee kalja, kusi ja paska, lastalla vaan sipaisten.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
DonH
30.10.2009 10:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuollaiselle matolle olisi tarvetta täälläkin suunnalla...
 
Olisi muuuten mahtavaa saada siihen mattoon joku hieno kuva tahi teksti. "DonH custom drum mat"... :D
 
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa."
Mikelanselo
30.10.2009 10:45:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vaan vastanneille. Siis periaatteessahan oma painatuskin on täysin mahdollinen. :)
 
Ajattelin tehdä matot n. 400-500 g/m2 mustasta tai harmaasta polyesterihuovasta, jonka toiselle puolelle tulee EVA -pinnoitus liukuesteeksi (sama kuin esim käytävämatoissa). Halutessa sen saa molemmin puolin, mutta mielestäni basarin piikit jäisi taas nukkaiselle pinalle paremmin kiinni.
 
Tuote olisi kevyt. Jos ajattelee kolmen neliön kokoista mattoa, niin sen paino tulisi olemaan n. 2 kg.
 
Vaihtoehtoisesti voin vääntää matot samasta matskusta mitä näkyy esim. linja-autojen lattiamattoina.
 
Mikelanselo
30.10.2009 11:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rulla tulisi pakattuna muovipussiin. Kuljettamisen helpottamiseksi voisi rullan ympärillä olla tarranauha.
 
hmm...mitähän muuta...
 
zak69
30.10.2009 11:13:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikelanselo: Rulla tulisi pakattuna muovipussiin. Kuljettamisen helpottamiseksi voisi rullan ympärillä olla tarranauha.
 
hmm...mitähän muuta...

 
Ja onko tuo sitten sellaista että ei jää rullalle, vaan menee oikoseksi kun avaa käärön :) Ja kerros nyt vaikka sille 150 cm x 250 cm palalle jotain hintaa niin tiedetään vähän missä mennään.
 
"No pojat pojat, ei se sointu vaihtamalla parane....."
markkuliini
30.10.2009 11:17:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zak69: Ja onko tuo sitten sellaista että ei jää rullalle, vaan menee oikoseksi kun avaa käärön :)
 
Hyvä pointti. Koholla oleva maton nurkka pimeällä esiintymislavalla on itse asiassa aika vaarallinen yhtälö.
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Bobana
30.10.2009 11:30:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikelanselo: Rulla tulisi pakattuna muovipussiin. Kuljettamisen helpottamiseksi voisi rullan ympärillä olla tarranauha.
 
hmm...mitähän muuta...

 
Niin, sitä hintaa...?
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
MJP
30.10.2009 11:52:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

150cm syvyyssuunnassa on siinä ja siinä, esim. 180x200 tai 200x200 (perusraiseri) toimii. K-raudasta on saanut ihan hyviäkin mattoja. Ja lindströmiltä, tottakai!
 
Huumorimielellä lisää paskaa housuun!
Velli
30.10.2009 12:16:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MJP: Ja lindströmiltä, tottakai!
 
Miten Lindströmiltä saa ostettua mattoja? Olen ollut aina siinä käsityksessä, että Lindström ainoastaan vuokraa mattoja.
 
OPJ1974
30.10.2009 14:38:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Miten Lindströmiltä saa ostettua mattoja? Olen ollut aina siinä käsityksessä, että Lindström ainoastaan vuokraa mattoja.
 
Minä kysyin täällä Lahdessa toimistollemme mattoja vaihtavan firman kaverilta (ööö.. Mattwel tjs), että onko mahdollista hankkia käytöstä poistuvaa mattoa edullisesti rumpumatoksi tai jopa ostaa sellaista heidän kauttaan uutena.
 
Toimittivat mulle maton ilmaiseksi. Harmaa, kumipohjainen käytävä/eteismatto. Raskaahko, mutta ei haittaa. On Kuin pakasta vedetty, vaikka oli kuulemma jo kymmenen vuotta ollut kierrossa. Ei siis ainakaan ole paskaa laatua :D
 
Maton koko on muistaakseni 90 x 150 cm, settini mahtuu paria symbaalin jalan haaraa lukuunottamatta sen kokonaisuudessaan sen päälle.
 
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Velli
30.10.2009 18:53:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974:
Toimittivat mulle maton ilmaiseksi. Harmaa, kumipohjainen käytävä/eteismatto. Raskaahko, mutta ei haittaa. On Kuin pakasta vedetty, vaikka oli kuulemma jo kymmenen vuotta ollut kierrossa. Ei siis ainakaan ole paskaa laatua :D

 
Eli siis virallisesti eivät myy, mutta tuurilla saattaa onnistua. Ihan mielenkiinnosta tuota vain kyselin. Itse ostin syksyllä kaksi Lindström-kopiota Riihimäen kirpputorilta. Myivät siellä metritavarana juuri samanlaista kumipohjaista mattoa, kuin mitä Lindströmit ovat. Metrihinta oli 25E.
 
Nolte
30.10.2009 20:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpumato on kyllä inha elukka, syö rummut perkkeles... :)
 
Joo, hyvä rumpumatto olisi kyllä oiva sijoitus, vaikkei olekaan itsellä yksikään bassari ikinä karkaillut.
 
Tätä en allekirjoita!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «