BigPapa 29.10.2009 18:41:05 | |
---|
pAt: Kiitoksia kaikille mahtavasta avusta. Oiken mieltä lämmittää kun hädän iskiessä täällä autetaan antaumuksella. Japanaxen foorumilla yksi heppu teki hauskan huomion. Tämän Grecon kaularaudan säätöruuvi on kaulan alaosassa. Tuossa feikkibodyssä ei ole aukkoa kaulamikin yläpuolella, joten kaularaudan säätäminen ilman kaulan irroittamista on mahdotonta. Se ei siis mitenkään voi olla alkuperäinen. Ei niin mitenkään. No sitähän tässä yritettiin sanoa,. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
pAt 29.10.2009 18:48:51 | |
---|
BigPapa: No sitähän tässä yritettiin sanoa,. Se oli mulle aika selvä jo siinä vaiheessa kun tämän ketjun aloitin. Lähinnä hain täältä puolueettomia kommentteja ja hyviä faktoja. |
pAt: Se oli mulle aika selvä jo siinä vaiheessa kun tämän ketjun aloitin. Lähinnä hain täältä puolueettomia kommentteja ja hyviä faktoja. Ja saitkin, luulen.. ;) Kyllä minä näkisin, että noilla pohjilla pääsee "jutun alkuun", eri asia on sitten, mikä on se lopputulos.. Toivottavasti sun kannalta hyvä. *pitää peukkuja* |
Jii-Gee 29.10.2009 22:27:20 | |
---|
pAt: Tämä on onneksi liikkeestä ostettu, mutta myyjä väittää edelleen sen olevan aito. Väitti vahvistaneensa Greco Japanilta (Kanda Shokai). Niin varmaan... Mikä liike,joku e-bay kauppias..kö..tai siis mikä niistä ?? "Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies- |
pAt 30.10.2009 00:04:11 | |
---|
JAKRGUS: Mikä liike,joku e-bay kauppias..kö..tai siis mikä niistä ?? Palataan tähän sen jälkeen kun savu on laskeutunut. |