Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kanavan vaihto pedaalit
1
Temes76
29.10.2009 13:44:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kukaan tutkinut eroa peaveyn ja marsun pedaalien eroa, kun marsun pedu ei toimi peavey delta bluesissa. Kun ei kehtais ostaa peaveytä, josko tuon marsun pedun vois muokata toimimaan. Marsun pedus on kytkimet, mut onko peaveyllä painike malliset. jeesatkaa jos tiedätte varmuudella apuva.
 
Simo78
29.10.2009 14:13:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.peavey-eu.com/pop_product.php?flag=FI&lan=UK&key=1414
 
Tollasen pitäis käydä. Samaltahan tuo näyttää kuin marsun kytkin...
 
Temes76
29.10.2009 14:15:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ju toi käy, mut kun haluisin muokata tuon marsun pedun silleen että käy tohon dalta bluesiin. rahalla tietysti saap, mut kolvi pysyis hyppysis kyl.
 
tommiot
29.10.2009 14:20:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Temes76: ju toi käy, mut kun haluisin muokata tuon marsun pedun silleen että käy tohon dalta bluesiin. rahalla tietysti saap, mut kolvi pysyis hyppysis kyl.
 
Onks se Marsun polkimessa kenties ledit sarjassa tai jotain vastaavaa? Voit kokeilla ottaa ne pois välistä.
 
How do mix ?! ¯(°_o)/¯
Simo78
29.10.2009 14:22:42 (muokattu 29.10.2009 14:27:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Temes76: ju toi käy, mut kun haluisin muokata tuon marsun pedun silleen että käy tohon dalta bluesiin. rahalla tietysti saap, mut kolvi pysyis hyppysis kyl.
 
Eiku mä vaan mietin, mut en kerinnyt kirjoittamaan, et kylhän sen marsun spedun pitäis käydä. Etin tossa vaan mahdollisia eroja. Oisko toi moridin vinkki sitten se ero? Mut muuten toimii se marsun kytkin? Mulla on omastani reverbi paskana, eikä oo jaksanut korjata kun en juuri sitä käytä...
 
Ootko varmistanut että kaikki kunnossa siellä vahvarin puolella? Se se vittuis jos kerkeis ostaamaan aidon ja alkuperäisen ja vika ei oiskaan siinnä spedussa...
 
Temes76
29.10.2009 14:26:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei o ledejä. Oiskohan ero kuitenkin nois itse kytkimis. Toisel jää päälle kun plkasee ja toisel antaa vain "pulssin" eli palautuu.
 
Simo78
29.10.2009 14:32:07 (muokattu 29.10.2009 14:32:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Temes76: ei o ledejä. Oiskohan ero kuitenkin nois itse kytkimis. Toisel jää päälle kun plkasee ja toisel antaa vain "pulssin" eli palautuu.
 
http://www.thomann.de/fi/marshall_f … _mrpedl90004_doppelfussschalter.htm
Siis tollanenhan sulla on? (mitä ikinä niissä vanhemmissa nyt lukeekaan)
 
Siis se nappi jää pohjaan kun painaa? Mun käsityksen mukaan sen kyl pitäis palautua. Toimiiko toi muissa vahvareissa vai perinteinen nurkissa oleva "löytö":-D
 
Temes76
29.10.2009 14:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu tollanen on. Jäi yli kun möin englin jossa oli käytös. Ihan toimiva peli. Siis ei jää nappi pohjaan, mut tarkoitin että kytkimen toimina on sellainen että kerta painasu ja jää päälle ja sitten kerta painasu menee pois päältä. Kun on sellaisia painikkeita että kun painaa on päällä, mut kun ei paina on pois päältä.
 
s8na
29.10.2009 16:10:51 (muokattu 29.10.2009 16:11:51)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toinen on varmaan tyyppiä laching ja toinen non-laching, eli polkusimia on kahdenlaisella toiminnalla. Ledit tai ei niin marsun poljin toimii marsussa ainaki. ei oo siitä kii. Laneyn poljin ei taas toimi Marshalissa (toimii kaiketi sit peaveyssä).
 
Sitä en osaa sanoa saako toisesta kolvattua toisenlaisen.
 
All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «