Itse en tykkää mitenkään päin ainakaa dempatuista tomeista. Tulee hirveän kolkko koko setistä, jos ei tomit saa soida. Esim. Toolin rumpusoundit on mielestäni aivan liian kuivat. Basarissakaan en mitää tyynyä/peittoa/patjaa pidä. Kalvovalinnat tässä vaikuttavat eniten. Virveli taas on täysin dempattu sillä rinkulalla, jolle en tarkkaa nimeä tiiä. Demppaus on ihan jees, mutta tomeissa ei oo demppaus ihan jees vaan aika kamalaa. |
DrmBug 29.10.2009 17:29:17 | |
---|
Tombo: Tuli aloitettua joulukoristelut hieman etuajassa kun löysin Tiimarin poistolaarista geelitarroja. Kiitos vinkistä! Kävin hakemassa itsekin pari pakettia. Löytyy siis muiltakin paikkakunnilta. |
DrmBug 31.10.2009 15:40:37 | |
---|
DrmBug: Kiitos vinkistä! Kävin hakemassa itsekin pari pakettia. Löytyy siis muiltakin paikkakunnilta. Lainaan itse itseäni. Tänään testasin noita geelitarroja ja eihän ne kyllä oikein toimi. Voi olla vanha erä tms., mutta liimaa näissä ei ole juuri ollenkaan, ei tahdo jäädä mihinkään kiinni. |
TAMAS 05.11.2009 12:06:49 | |
---|
DrmBug: Lainaan itse itseäni. Tänään testasin noita geelitarroja ja eihän ne kyllä oikein toimi. Voi olla vanha erä tms., mutta liimaa näissä ei ole juuri ollenkaan, ei tahdo jäädä mihinkään kiinni. Kokeile kiiltokuva tarroja. Tiedä miten hyviä ovat! :P |