Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: In Flamerson : Kutuklitoris (Metalli)
1 2
Demostudio
16.10.2009 15:28:24
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: In Flamerson
Kappaleen nimi: Kutuklitoris
 
Genre: Metalli
 
URL: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=395069 (Mp3)
 
Uusimman demon "sinkku". Tutustukaa musiikkiin juutuubissa ja ryhtykää faneiksi facebookissa!

http://www.youtube.com/user/Tanehau
 
http://www.facebook.com/pages/In-Flamerson/51469883686?ref=ts
 
Scars80
17.10.2009 02:51:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis mun on pakko sanoa että mä diggaan paljon soitosta ja kikoista teiän musassa... mut miks vitussa pitää hyvä mättö pilata jollain pillulkakkapissaemätinpenis lyriikoilla?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?
 
Tässä olis oikeesti ihan potentiaalia jos sanotukset vedettäis edes semi-järkevästi.. okei saa olla tajunnanvirtaa mut jos tää on sitä mitä aivot suoltaan niin menkää hyvät ihmiset vaikka maksullisiin niin ei oo aina se pinppa mielessä ;)
 
Toki siellä on hyviäkin ideoita sanotuksissa eli niissä joissa ei sitten huudeta sitä elintä koko biisissä.
 
Ok huumoriheviä... voi sitä tehä huumorilla montakin asiaa mut onko tää joku suomalainen mentaliteetti, että huumori on automaattisesti pillua ja kikkeliä?
 
-ugh olen puhunut!-
 
Tanehau
19.10.2009 16:45:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos palautteesta!
 
Arvostan suuresti mielipidettäsi. Itse olen bändin sanoittaja ja perusteluni on seuraavat tämän kaltaisille sanoituksille. Oon ollu aina vitun huono sanottamaan. vituttaa sanotukset jokka on suorat ja antaa heti idean missä mennään ja haasteellisempia sanoituksia mun pää ei kestä käsittelemään. Haluan poiketa täysin sanoituksillani kaikesta ja antaa ihmisille herätä kysymyksen päähän, että mitä vittua. Keksiä uusia sanoja suomen kieleen. Joku mieltää sen heti tollaseksi pillu kulli jutuksi ja joku sen ottaa taas, että kappas, ku on jänniä sanoja paljon :D
 
Tarkotus on toki viihdyttää muita kuin myös itseä :) Inside juttuja jokka aukee vaan tietyille ihmisille ja hyvä vaan niin :)
 
Näinpä tämä bändi hoitaa hommansa, koska on jo ruvennut omaksumaan itselleen hyvin tärkeäksi moiset lyriikat. Ilman tollasia sanotuksia in flamerson ei olisi enää in flamerson.. tätä tää on ollu jo 5 vuotta :D
 
Tanehau
Bobana
23.10.2009 00:38:05 (muokattu 23.10.2009 00:41:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok.
Aika "kone" toi teidän rumpali.
"Sanoituksia" kannattaa vielä harkita.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
jopasoli
26.10.2009 00:01:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mulla muutaku että mitä vittua.
 
joo'o
Tanehau
26.10.2009 23:36:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh :) Olisko ideoita sanoittamisee ? ? ? Olis kiva sanottaa jotaki semmosta mistä ei oo varmasti sanotettu.. Eläimet, saatana, ryypääminen, huorat, ihmisten tappaminen... kaikesta hauskasta on jo tehty :/ Oisko mitään uusia ideoita antaa ? :)
 
Tanehau
Scars80
27.10.2009 13:55:31 (muokattu 27.10.2009 15:14:47)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just nyt tältä seisomalta en mitään jo sanoittamattomia asioita keksi, mutta jospa koittaisit keksiä erilaisen suunnan lähestyä jotain aihetta?
 
Tai sitten otat aiheeks kosmiset ulottuvuudet ja maailmankaikkeuden josta rustaat fiktiivisen tarinan (?)
 
Ei se lyriikan teko helppoo ole, mut ei sen kuulukaan olla. Muutenhan jokainen olis suuri sanoittaja :)
 
Kimmo G.
28.10.2009 20:23:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

huhhuh. vitun kova. piste.
 
Tanehau
29.10.2009 08:38:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta scars80. et voi väittää, että tos ei olisi jotaki uutta sanotuksen puolella. tai siis noh uutta, mutta ootko kuullu joskus vastaavaa sanotus tapaa ? Jos tota vaan jotenki parantelis ja kehittäis ? Ku toihan on semmosta, että sanotukses ei oo mitää järkeä. Kovin monikaa ei varmasti ei viitti pilata piisiänsä tollasella lyriikalla. Kertoa asioista sekavasti niin vaan, että se kuullostaa hyvälle :) käyppä scars kuuntelemassa levyn avaus raita täältä www.mikseri.net/inflamerson Asfalttiin Hinattu Evakko Nulli. Siinäki on aika mielenkiintoiset sanotukset :D
 
Tanehau
Scars80
29.10.2009 20:38:28 (muokattu 29.10.2009 21:04:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tanehau: Mutta scars80. et voi väittää, että tos ei olisi jotaki uutta sanotuksen puolella. tai siis noh uutta, mutta ootko kuullu joskus vastaavaa sanotus tapaa ? Jos tota vaan jotenki parantelis ja kehittäis ? Ku toihan on semmosta, että sanotukses ei oo mitää järkeä. Kovin monikaa ei varmasti ei viitti pilata piisiänsä tollasella lyriikalla. Kertoa asioista sekavasti niin vaan, että se kuullostaa hyvälle :) käyppä scars kuuntelemassa levyn avaus raita täältä www.mikseri.net/inflamerson Asfalttiin Hinattu Evakko Nulli. Siinäki on aika mielenkiintoiset sanotukset :D
 
Juu uuttapa toki... Lähinnä tästä saa kuvan että olis kirjoitettu jossain suljetun osaston pimeimmässä pehmustetussa huoneessa niissä pahimmissa psykooseissa.
Siis toki saa kirjoittaa mitä tahtoo yms. ja Sanoituksissa on vaikeeta jo luoda jotain täysin uutta.
Mutta mä panosta henk.koht. paljon sanoituksiin ja niitten tarkoitukseen ja tarkoituksettomuuteenkin kuunnellessani musaa, koska ne saa ajattelemaan notta mitähän tässä tahdottiin sanoa.
 
Mutta näissä vaan ei ole sitä sellaista aspektia, että niistä sais muun kuvan kuin kiasmamaisen järjettömyyden.
 
Siis musa on toimivaa niin kauan kuin ei ala kuuntelemaan notta mitä tässä lauletaan.
 
Oon itsekin joskus heittäny aivopieruja ja tajunnanvirtaa paperille miettimättä yhtään. Sillä hetkellä ja omasta mielestähän ne on hauskoja yms. mutta jos haluaa että niistä nauttii joku muu kannattaa platan mukana tarjota vähintään pullo absinttiä ja pieniä sieviä sieniä ;)
 
Mut hei tärkeintähän on uskoa omiin juttuihinsa ja tehä ne asenteella ja eihän sitä sitten tiedä vaikka ne puriskin.
 
Ja hei eihän kaikkia voi miellyttää.
 
Että sellasta tänään ja ehkäpä huomenna jotain muuta (?)
 
Bobana
29.10.2009 23:51:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tanehau: Heh :) Olisko ideoita sanoittamisee ? ? ? Olis kiva sanottaa jotaki semmosta mistä ei oo varmasti sanotettu.. Eläimet, saatana, ryypääminen, huorat, ihmisten tappaminen... kaikesta hauskasta on jo tehty :/ Oisko mitään uusia ideoita antaa ? :)
 
Sikainfluenssa, homeiset asunnot, työttömyys, raiskausta lieventävät asianhaarat, poikarakkaus, ruostuvat autot, suomen verotus ja lama.
Siinä sitä. Antaa palaa herraseni.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Tanehau
30.10.2009 12:18:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo o.. Saa nähä mitä sitä keksii. Kai se oma juttu sitte joskus vääntyy päähä, ku aikansa paskas pyörii :)
 
Tanehau
jopasoli
30.10.2009 20:15:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scars80: Juu uuttapa toki... Lähinnä tästä saa kuvan että olis kirjoitettu jossain suljetun osaston pimeimmässä pehmustetussa huoneessa niissä pahimmissa psykooseissa.
Siis toki saa kirjoittaa mitä tahtoo yms. ja Sanoituksissa on vaikeeta jo luoda jotain täysin uutta.
Mutta mä panosta henk.koht. paljon sanoituksiin ja niitten tarkoitukseen ja tarkoituksettomuuteenkin kuunnellessani musaa, koska ne saa ajattelemaan notta mitähän tässä tahdottiin sanoa.
 
Mutta näissä vaan ei ole sitä sellaista aspektia, että niistä sais muun kuvan kuin kiasmamaisen järjettömyyden.
 
Siis musa on toimivaa niin kauan kuin ei ala kuuntelemaan notta mitä tässä lauletaan.
 
Oon itsekin joskus heittäny aivopieruja ja tajunnanvirtaa paperille miettimättä yhtään. Sillä hetkellä ja omasta mielestähän ne on hauskoja yms. mutta jos haluaa että niistä nauttii joku muu kannattaa platan mukana tarjota vähintään pullo absinttiä ja pieniä sieviä sieniä ;)
 
Mut hei tärkeintähän on uskoa omiin juttuihinsa ja tehä ne asenteella ja eihän sitä sitten tiedä vaikka ne puriskin.
 
Ja hei eihän kaikkia voi miellyttää.
 
Että sellasta tänään ja ehkäpä huomenna jotain muuta (?)

 
Toihan nyt on ihan nurinkurista. Sitä tekee musaa (tai mitä vaan taidetta) ja siitä joko muut tykkää tai ei. Jos sille linjalle lähtee, että yrittää miellyttää muita, niin pieleen menee. Ei toi sanotus musta mikään huono oo, vaan hiukan erilainen.
 
Mutta näissä vaan ei ole sitä sellaista aspektia, että niistä sais muun kuvan kuin kiasmamaisen järjettömyyden.
 
Eiks se kiasmainen järjettömyys voi olla kuuntelemisen arvoinen?
 
joo'o
Scars80
31.10.2009 01:37:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jopasoli: Toihan nyt on ihan nurinkurista. Sitä tekee musaa (tai mitä vaan taidetta) ja siitä joko muut tykkää tai ei. Jos sille linjalle lähtee, että yrittää miellyttää muita, niin pieleen menee. Ei toi sanotus musta mikään huono oo, vaan hiukan erilainen.
 

 
Eiks se kiasmainen järjettömyys voi olla kuuntelemisen arvoinen?

 
Mähän ilmaisin vaan oman mielipiteeni sanoituksista. Toiset tykkää toiset ei. Mutta kuten sanoin lopuksi niin kaikkiahan ei voi miellyttää ja ne ketä ei miellytä saattaapi jopa siitä jotain sanoakin.
 
Ihan kiva jos sulle uppoo noi sanotukset... mulle ei.
 
Ja ei mä en ymmärrä niin kiasmassa lojuvia mönttejä sen enempää kuin näitä sanoituksia.
Ja uskon etten koe suurtakaan menetystä.
 
jopasoli
31.10.2009 17:08:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scars80: Mähän ilmaisin vaan oman mielipiteeni sanoituksista. Toiset tykkää toiset ei. Mutta kuten sanoin lopuksi niin kaikkiahan ei voi miellyttää ja ne ketä ei miellytä saattaapi jopa siitä jotain sanoakin.
 
Ihan kiva jos sulle uppoo noi sanotukset... mulle ei.
 
Ja ei mä en ymmärrä niin kiasmassa lojuvia mönttejä sen enempää kuin näitä sanoituksia.
Ja uskon etten koe suurtakaan menetystä.

 
Niin just, se vika on sussa eikä niissä kiasman mönteissä tai näissä sanoituksissa.
 
No, sotahan näistä jutuista aina syntyy. Ihan sama.
 
joo'o
Scars80
31.10.2009 21:59:41 (muokattu 01.11.2009 04:36:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jopasoli: Niin just, se vika on sussa eikä niissä kiasman mönteissä tai näissä sanoituksissa.
 
No, sotahan näistä jutuista aina syntyy. Ihan sama.

 
Siis mitä vittua? Eikös täällä ole tarkoitus kommentoida? Vai olenko nyt ymmärtäny tän konseptin täysin väärin?
 
Korjatkaa joku toki jos näin on päässyt käymään.
 
Rakentavassa mielessä tässä oon yrittänyt kommentoida ja kehunut niitä osa-alueita joita katson tarpeelliseksi kehua. Ja antanut sitten niitä risuja taas niistä jotka mielestäni ne ansaitsee.
 
Pointtihan tässä alunperin oli se että musa muuten on helvetin kovaa kamaa mutta sitten roiskitaan siihen tollasia lyriikoita. Siihen annoin oman mielipiteeni.
 
jopasoli
01.11.2009 17:37:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scars80: Siis mitä vittua? Eikös täällä ole tarkoitus kommentoida? Vai olenko nyt ymmärtäny tän konseptin täysin väärin?
 
Korjatkaa joku toki jos näin on päässyt käymään.
 
Rakentavassa mielessä tässä oon yrittänyt kommentoida ja kehunut niitä osa-alueita joita katson tarpeelliseksi kehua. Ja antanut sitten niitä risuja taas niistä jotka mielestäni ne ansaitsee.
 
Pointtihan tässä alunperin oli se että musa muuten on helvetin kovaa kamaa mutta sitten roiskitaan siihen tollasia lyriikoita. Siihen annoin oman mielipiteeni.

 
Tiiän, että ei pitäis kommentoida, mutta en malta kyllä millään.
 
Ei siinä ole mitään rakentavaa, jos antaa risuja. Taiteilija tekee omat ratkasunsa. Jos tää kaveri haluaa tehdä Kutuklitoriksen tyylistä kamaa, niin se tekee. Ei se oo muista kiinni eikä kellään oo siihen mitään sanomista.
 
Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa.
 
joo'o
Scars80
01.11.2009 19:24:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jopasoli: Tiiän, että ei pitäis kommentoida, mutta en malta kyllä millään.
 
Ei siinä ole mitään rakentavaa, jos antaa risuja. Taiteilija tekee omat ratkasunsa. Jos tää kaveri haluaa tehdä Kutuklitoriksen tyylistä kamaa, niin se tekee. Ei se oo muista kiinni eikä kellään oo siihen mitään sanomista.
 
Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa.

 
Eli sun mielestä kritiikkiä ei saa antaa? Voi hellan lettas sentään. Tulee sulla olemaan elämässä vielä karua jos noin sun ajatusmaailmas kulkee.
 
Sehän on selvä että jos tänne tuotantoaan antaa niin kommenttia tulee... joko sitten positiivista tai negatiivista.
 
Mitä siitä artisti hyötyy jos vaan kehuu notta jooo helvetin hienoa kamaa ja kaikki on hyvin vaikka selkeesti omasta mielestä jotain korjattavaa olis?
 
Mut hei kölli sä vaan pumpulissa ja usko notta kaikki on aina hyvin kun muut kerta niin sanoo ;)
 
Ja OT mun osalta loppu tähän.
 
Simo78
01.11.2009 21:06:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scars80: Eli sun mielestä kritiikkiä ei saa antaa? Voi hellan lettas sentään. Tulee sulla olemaan elämässä vielä karua jos noin sun ajatusmaailmas kulkee.
 
Vieläkö joku ihmettelee miksi jengi ei jaksa tänne laittaa kommentteja? Scarsi on kuitenkin antanut asiallista palautetta ja sitten aletaan jauhaa ihme paskaa jostain taiteilijan valinnoista. Sanat on mun mielestä just sitä mitä tossa on sanottu, jos ei taidot riitä niin sitten joku muu tekemään!! Mä lopetin itse sanojen teon, koska kaikki toisti samaa vuodesta toiseen....
 
Scars80
01.11.2009 23:10:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Vieläkö joku ihmettelee miksi jengi ei jaksa tänne laittaa kommentteja? Scarsi on kuitenkin antanut asiallista palautetta ja sitten aletaan jauhaa ihme paskaa jostain taiteilijan valinnoista. Sanat on mun mielestä just sitä mitä tossa on sanottu, jos ei taidot riitä niin sitten joku muu tekemään!! Mä lopetin itse sanojen teon, koska kaikki toisti samaa vuodesta toiseen....
 
Taitaa eräät olla samaa porukkaa jotka kavereilleen sanoo notta ne osaa laulaa helvetin hyvin yms. ja siitä innostuneena nämä kaverit lähtee esim. idolsiin ja sitten ihmetellään että: "Mutku mun kaverit ainakin sanoo että osaan laulaa."
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «