Zerzy 09.10.2009 16:19:50 | |
---|
No voi hitto. En ehtinyt koskaan näkemään livenä. Noh, semmonen kutina on että tulevat vielä takaisin joku päivä ja asia korjaantuu. |
Stain 10.10.2009 13:36:25 | |
---|
riimu: Se oli siinä. Thank you for the good times: http://yle.fi/uutiset/viihde/2009/1 … lisesti_ohi_1068506.html?origin=rss parempi näin. minusta liam teki oikean päätöksen. kyllähän se reunion sieltä joskus tulee, aivan takuulla. jotenkin sitä vielä kesällä odotteli että sieltä tulee levyjä ja kiertueita niin kuin ennenkin. onneksi kerkesin näkemään livenä. oasiksen musiikki kuitenkin elää ikuisesti, siitä heille iso kiitos. acquiesce soimaan. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
SikaPete 15.10.2009 11:32:56 | |
---|
|
DJKaaos 16.10.2009 16:22:30 | |
---|
SikaPete: Jälleen oli desibeli.netissä Oasista koskeva juttu http://www.desibeli.net/juttu/1894 Kirjoittaja tuskin on mikään suuri Oasiksen ystävä, mutta kirjoittaa kyllä täyttä asiaa. Minä olen minä. |
jss1 18.10.2009 16:07:14 (muokattu 18.10.2009 16:10:07) | |
---|
Allegedly Liam had brought his own acoustic guitar to play in the dressing room and a row erupted when Noel made a "pithy comment about Liam's playing". "Without thinking, Liam stood up and hurled the guitar at Noel. Naturally it missed and landed next at his feet instead," writes Holymoly.com. "Realising Liam had mistakenly thrown his own guitar, Noel looked down, shrugged and stamped seven bells of shit out of it until it resembled the bottom of a hamster's cage." It was then, as reported by NME.COM at the time, that the singer made his way to the stage and smashed up his older brother's guitars. Noel then "flicked the Vs, walked out of the backstage area, got into a taxi and went home". Varsinainen tapahtumaketju :D. |
SikaPete 18.10.2009 16:45:13 | |
---|
jss1: Varsinainen tapahtumaketju :D. Ois ollut hauska päästä seuraamaan tota livenä. On ne aika velikultia tosiaan |
jss1 18.10.2009 17:07:11 (muokattu 18.10.2009 18:49:13) | |
---|
SikaPete: Ois ollut hauska päästä seuraamaan tota livenä. On ne aika velikultia tosiaan joo onhan ne :D. Niin ja nyt sitten tiedetään että Oasiksen tarina päätty siihen kun Noel hyppäsi taksiin. |
vipetti 20.10.2009 18:20:55 | |
---|
Viime kesänä ostin Stop The Clocks kokoelman ja tykkäsin heti. Oasis on yksi lempibändeistäni. Taidankin tästä mennä opettelemaan Supersonicia :) |
MV 23.10.2009 11:31:20 (muokattu 23.10.2009 11:31:34) | |
---|
|
Skebameizi 25.10.2009 22:47:36 | |
---|
www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
DJKaaos 25.10.2009 23:39:13 | |
---|
Skebameizi: Tämähän ei nyt ole uutinen sinänsä, mutta Noel on vahvistanut soolouralle lähdön: http://www.nme.com/news/oasis/48012 Ja sitten vaan kiertuetta ja mielellään tänne peräpohjolaan asti... Epäilen kuitenkin vahvasti, että retkue poikkeaisi tänne. Minä olen minä. |
SikaPete 28.10.2009 12:34:39 | |
---|
Nyt Liam on ilmoittanut ettei aio tehdä mitään soolona vaan koota uuden yhtyeen. Hauska spekuloida minkälaisia yhteistyökumppaneita saa taakseen. Zak Starkey ois jälleen ilo nähdä rumpalin penkillä, teki Oasiksessa parempaa jälkeä kuin kukaan. |
DJKaaos 28.10.2009 15:49:59 (muokattu 28.10.2009 15:50:13) | |
---|
Zak Starkey ois jälleen tuskallista nähdä rumpalin penkillä, teki Oasiksessa laahaavampaa jälkeä kuin kukaan. Vakavasti ottaen, aivan kauheasti ei odotuksia Liamin uutta yhtyettä kohtaan ole, mutta ihan mielenkiinnolla silti odotan mitä on tuleva. Noelin soolotouhut sen sijaan ovat hyvin tervetulleita.
Minä olen minä. |
SikaPete 28.10.2009 19:20:54 | |
---|
djKaaos: tuskallista laahaavampaa Vakavasti ottaen, aivan kauheasti ei odotuksia Liamin uutta yhtyettä kohtaan ole, mutta ihan mielenkiinnolla silti odotan mitä on tuleva. Noelin soolotouhut sen sijaan ovat hyvin tervetulleita. Laahaavampaa? Tyyliasioista voi ollaa montaa mieltä, muttei ainakaan laahannut. Laajensi myös Whiten yhden kompin katalogia aika suurella kädellä. Energinen ja loistava rumpali. Tällä hetkellä suurimmat odotukset on nimenomaan juuri Liamin touhuissa, koska en usko Noelin pystyvän tekemään mitään erilaista ja siten pärjäämään omillaan. Onhan mies hyvä vetämään Oasiksen hittejä akustisella, mutten hänen soolotuotannoltaan kauheasti odota. Liam sen sijaan on villi kortti, jolta voi tulla mitä tahansa |
SikaPete: Laahaavampaa? Tyyliasioista voi ollaa montaa mieltä, muttei ainakaan laahannut. Kuten itse sanoit, asioista voi olla montaa mieltä. Itse pidän Zakin rumpalointia erittäin laiskana ja flegmaattisena. Soitossa ehkä oli enemmän variaatioita kuin vaikka Whitellä, mutta se ei nosta häntä meikäläisen silmissä Whiteä paremmaksi rumpaliiniksi millään tavalla. Oma suosikkini Oasiksen rumpaleista on Sharrock, jonka vaikutusaika jäi ikävän lyhyeksi bändissä. McCarrollin omanlainen tyyli viehättää myös. E: Vielä voisin todeta sen, että Sharrockin vetäminen mukaan tähän on vähän niin ja näin. Levytetyn materiaalin kokemusta hänestä minulla ei juuri ole, joten mielikuvani perustuvat livepätkiin ja yhteen Oasis-keikkaan, jossa olin läsnä. Minä olen minä. |
jss1 28.10.2009 20:39:54 | |
---|
djKaaos: tuskallista laahaavampaa Vakavasti ottaen, aivan kauheasti ei odotuksia Liamin uutta yhtyettä kohtaan ole, mutta ihan mielenkiinnolla silti odotan mitä on tuleva. Noelin soolotouhut sen sijaan ovat hyvin tervetulleita. http://www.youtube.com/watch?v=20cSWSnmNW4 Jotain tällästä odotan noelin soolouralta, ja mielellään haluaisin kuulla. Ja kiinnostaa myös kuulla mitä liam saa aikaan, vaikka se ei välttämättä olisikaan mitään kovin ihmeellistä. |
SikaPete 28.10.2009 20:48:37 (muokattu 28.10.2009 20:50:51) | |
---|
McCarrol vaikka olikin huono rumpali sopi soundiltaan paremmin Oasikseen kuin White. Edit. Sharrock on kiistatta energinen rumpali, mutta itse pidän enemmän Zakin tyylistä jossa pönötetään suhteellisen paikallaan kikkailematta, mutta soitossa on sitten munaa ja menoa. Mutta nä on näitä makuasioita. Robbie Williamsin levyillä (en kuuntele itse :D ) Sharrockilla siistejä juttuja Noelin lienee helppoa lähteä soolouralle, kun ihmisille tuntuu riittävän akustinen kitara + vanhat hitit yhdistelmä. Hän on omasta mielestäni vähän turhan "hyvinvoiva" jotta voisi syntyä jotain hyvää tältä lähtökohdalta. Vertailukohtana vaikka Elliot Smith, joka on hyvin vereslihaista touhua. |
DJKaaos 28.10.2009 20:56:21 | |
---|
SikaPete: Zakin tyylistä jossa pönötetään suhteellisen paikallaan kikkailematta, mutta soitossa on sitten munaa ja menoa. Tuo kuvastaa aika hyvin, etenkin tuo "pönötys", eikä välttämättä siis negatiivisessa mielessä. Suhteellisen vähäeleistä, mutta tanakkaa työskentelyä. Minä olen minä. |
SikaPete 28.10.2009 23:15:10 | |
---|
djKaaos: Tuo kuvastaa aika hyvin, etenkin tuo "pönötys", eikä välttämättä siis negatiivisessa mielessä. Suhteellisen vähäeleistä, mutta tanakkaa työskentelyä. Arvostan! Tämä rumpalikysymys tuntuu muutenkin jakavan aika jyrkästi mielipiteitä Zak vs. Whitey linjalla. Kummallekin leirille tuntuu silti Sharrock kelpaavan ja mikäs siinä. |
elais 14.11.2009 21:39:19 | |
---|
Jahas, uusimpien uutisten mukaan Liam olisi lähdössä uuden bändinsä kanssa keikkailemaan jo parin kuukauden sisään. Ilmeisesti myös huhut siitä, että Liam olisi särkenyt Noelin kitaroita ja Noel Liamin kitaran, ovat tosia. Liam Gallagher will be performing live with his new band within a few months. The former Oasis singer revealed during a radio interview that he's already working on material with the rest of his old band - Andy Bell and Gem Archer - and minus brother Noel. "I'll be back doing that within a couple of months." Liam told listeners of Italian station Radio Deejay, when asked when we can expect to see him performing live again. "I've just done a tour, I always miss singing songs. I miss the people." "We're sort of doing things at the moment. Not Oasis, Oasis is done. Everyone except for Noel." When asked if there was any truth that he smashed Noel's guitar during their big bust up (which caused the guitarist to quit the group in September), Liam said "I didn't smash it on him. I wish I had, man." "He sort of... treated my guitar poorly, which was a present off my wife" Gallagher explained. "So I thought it was only fair to pay the compliment so I smashed one of his. It sounds ridiculous, like a pair of old women." Liam then went on to suggest that Noel used the row as an excuse to quit, and that he'd wanted to leave Oasis for a while. "To be quite honest, I think our kid wanted out. But you'll have to ask him when he comes in and does his little solo thing." "We had an argument - but we've had bigger ones, about more important people. Basically, I think he wanted out, wanted something different, but he hadn't got the b******* to tell the band or the fans." http://stopcryingyourheartoutnews.blogspot.com/"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |