Tuberys 25.10.2009 21:46:41 (muokattu 25.10.2009 22:44:52) | |
---|
Ihan mielenkiintoista settiä olivat Japanissa soitelleet viime viikolla http://forums.megadeth.com/showthread.php?t=390157 (Niille, jotka eivät ole rekisteröityneet Megadethin fanisivuille): Set The World Afire Wake Up Dead Hangar 18 Skin O' My Teeth Head Crusher She-Wolf In My Darkest Hour Tornado Of Souls 1,320' Devil's Island Kick The Chair Sweating Bullets Rattlehead Symphony Of Destruction Peace Sells Holy Wars/Mechanix Näköjää kaks biisii ekalta, muta Youthanasia loistaa poissaolollaan. Ihan kiva olis siltäki jotai kuulla jos/kun Suomeen asti ens vuonna eksyvät. Kova setti silti. |
Rauzku 25.10.2009 23:16:11 | |
---|
Hyvä setti muuten, mutta tosiaan Youthanasiaa hyljeksitty valitettavasti. |
Moimies 25.10.2009 23:30:01 (muokattu 25.10.2009 23:30:42) | |
---|
Soittaisivat ekalta jotain muuta joskus kuin noita kahta "hittibiisiä". E: eikä ole Five Magicsia kuulunut vielä. |
Niklodeus 26.10.2009 14:14:50 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=vBwEbB6MEBo&feature=related |
Megakorkko 27.10.2009 16:22:21 | |
---|
Sori nyt mutta minusta Bodies on yksi Megadethin parhaimpia biisejä. Tuon vähän ennen keskikohtaa alkava soolottelu on vaan kertakaikkiaan upea. Ja kyllä jos tästä "kovasta kolmikosta" Metallica, Megadeth ja Slayer pitää se voittaja valita, niin kyllä se on Megadeth. Tasaisen kova lätty. Metallica jää toiseksi pelkästään paskojen soundien takia. Slayer nyt on Slayer, ei paini samassa sarjassa näiden kahden kanssa ja kertakaikkisen hirveää oksennusta sekin oli. |
allupatukka 27.10.2009 16:42:50 | |
---|
Megakorkko: Sori nyt mutta minusta Bodies on yksi Megadethin parhaimpia biisejä. Tuon vähän ennen keskikohtaa alkava soolottelu on vaan kertakaikkiaan upea. Ja kyllä jos tästä "kovasta kolmikosta" Metallica, Megadeth ja Slayer pitää se voittaja valita, niin kyllä se on Megadeth. Tasaisen kova lätty. Metallica jää toiseksi pelkästään paskojen soundien takia. Slayer nyt on Slayer, ei paini samassa sarjassa näiden kahden kanssa ja kertakaikkisen hirveää oksennusta sekin oli. Kari Tapiokaan ei oikeen iske ja sitäpaitsi Rihanna on harvinaisen perseestä. Näin topiciin vahvasti liittyen, samaa linjaa jatkaen. Slayer taas painii ihan omassa sarjassaan. Ja mummon lätyt on hyviä. "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
aalataur 27.10.2009 17:42:48 (muokattu 27.10.2009 17:49:01) | |
---|
Rauzku: Tähän on onnistuttu kyllä saamaan sellaista Friedman tyylistä vibraa ja bendejä, tosin mestariin ei voi tietenkään verrata. Jep.. erityisesti kohta 3:19-3:29 kolahtelee! Tosta säkeistöstä mulla on vähän samanlainen fiilis kuin Angry Againin säkeistöstä.. keksitty ensin perkeleen hyvä kertosäe, mutta sitten ei oikein sitä säkeistöä.. johon on laitettu jotain perusvarmaa ja Daven jutustelua. Daven jutustelut silti toimii aina hemmetisti paremmin kuin yhenkään räppärin jutustelut. If you shake my hand better count your fingers.. allupatukka: Kari Tapiokaan ei oikeen iske ja sitäpaitsi Rihanna on harvinaisen perseestä. Näin topiciin vahvasti liittyen, samaa linjaa jatkaen. Slayer taas painii ihan omassa sarjassaan. Ja mummon lätyt on hyviä. On noi silleen relevantteja topicin kannalta että Metallica, Slayer, Anthrax ja Megadeth on tämä ns. Thrasmetallin Suuri Nelikko. Mulle ei ole koskaan iskenyt juuri muut kuin nuo M:llä alkavat. Anthraxin tilalle ehdottaisin Testamentia. |
Traditional 27.10.2009 19:25:05 | |
---|
aalataur: On noi silleen relevantteja topicin kannalta että Metallica, Slayer, Anthrax ja Megadeth on tämä ns. Thrasmetallin Suuri Nelikko. Mulle ei ole koskaan iskenyt juuri muut kuin nuo M:llä alkavat. Anthraxin tilalle ehdottaisin Testamentia. Drintz! Väärä mielipide. Big four on vain big four noiden neljän kesken. Muutenhan itselle kelpaisi esimerkiksi Slayer, Anthrax, Megadeth ja Annihilator nelikko... "For we who grew up tall and proud, In the shadow of the mushroom cloud" |
ydinjumala 27.10.2009 21:04:28 | |
---|
Big four on pelkkä levymyyntien perusteella tehty väkinäinen paskalista. |
Jucciz 27.10.2009 22:50:28 (muokattu 27.10.2009 22:51:09) | |
---|
Missä voi vaihtaa edullisimmin remaster-Countdownin ja -Rust in Peacen vanhoihin painoksiin? Näiden remasterien soundit on kököt, näihin on tullut ilman mun lupaa kokonaan uusia osia ja tuo virvelisample on ihan uskomattoman paska. Esim. alkuperäisen Countdownin rumpusoundit olvat todella tykit, mutta nää remasterit on tämmöstä tyypillistä protools-aikakauden munatonta samplesontaa. Daven sanavalmiudesta ja asenteesta oon aina tykänny. Se on varmaan fiksumpi jätkä kuin kaikki maailman hevimuusikot yhteensä. Kova riffikone myös. |
Stalkah 27.10.2009 23:20:22 | |
---|
Jucciz: Daven sanavalmiudesta ja asenteesta oon aina tykänny. Se on varmaan fiksumpi jätkä kuin kaikki maailman hevimuusikot yhteensä. Sori, nyt on pakko puuttua ja kumota tuo väitteesi Daven fiksuudesta: hää uskoo ja väittää että jumala on olemassa. Ei siinä mitää, arvostan häntä muusikkona erittäin paljon. Muuten kaikkine pitkävihasuuksinee, lapsellisuuksineen ja egoiluineen se on aina ollu itelleni ei-niin-vakavastiotettava tyyppi. |
trashjones 27.10.2009 23:37:00 | |
---|
iron_man_90: Sori, nyt on pakko puuttua ja kumota tuo väitteesi Daven fiksuudesta: hää uskoo ja väittää että jumala on olemassa. Ei siinä mitää, arvostan häntä muusikkona erittäin paljon. Muuten kaikkine pitkävihasuuksinee, lapsellisuuksineen ja egoiluineen se on aina ollu itelleni ei-niin-vakavastiotettava tyyppi. Tiedä sitten että uskooko vielä jumalaan, kun ei Endgamen thanks-listassa ole god, niinkuin olen ainakin joissain mekateetin levyissä nähnyt. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
kid ego 27.10.2009 23:38:18 | |
---|
Jucciz: Missä voi vaihtaa edullisimmin remaster-Countdownin ja -Rust in Peacen vanhoihin painoksiin? Näiden remasterien soundit on kököt, näihin on tullut ilman mun lupaa kokonaan uusia osia ja tuo virvelisample on ihan uskomattoman paska. Esim. alkuperäisen Countdownin rumpusoundit olvat todella tykit, mutta nää remasterit on tämmöstä tyypillistä protools-aikakauden munatonta samplesontaa. Meikältä puuttuu noista vanhoista Risk. Se pitää hommata jostain. Remastereita ei vaan pysty kuuntelemaan kun on tottunut vanhoihin. Siellä on kyl hyviä juttuja, mutta ihan liikaa niitä huonojakin. Aivan käsittämätöntä esim. kaiun poistaminen Addicted to Chaosin rumpuintrosta! Daven sanavalmiudesta ja asenteesta oon aina tykänny. Se on varmaan fiksumpi jätkä kuin kaikki maailman hevimuusikot yhteensä. Kova riffikone myös. Kyl, Davella on teroitettuna sekä sanan säilä että riffikynä. Vaikka yleensä en pidä mulkeroista ihmisistä, niin jotenkin Daven kohdalla aina olettaa ja toivoo että tulisi kunnon vittuilua. Heh, tuli muuten mieleen se netistäkin löytyvä Jeopardy-jakso missä DM vei George Clintonia ja Moon Unit Zappaa 100-0. :D iron_man_90: Sori, nyt on pakko puuttua ja kumota tuo väitteesi Daven fiksuudesta: hää uskoo ja väittää että jumala on olemassa. Pöh, kyllä mä tiedän useita fiksuja ihmisiä jotka luulevat samoin. |
Mntr 28.10.2009 08:09:39 | |
---|
iron_man_90: Sori, nyt on pakko puuttua ja kumota tuo väitteesi Daven fiksuudesta: hää uskoo ja väittää että jumala on olemassa. Uskomatonta että tyyppi joka puhuu fiksuudesta heittää tälläistä kommenttia... Kyllä se siitä sitten joskus... Tai ehkä ei ikinä. |
Traditional 28.10.2009 08:25:01 | |
---|
iron_man_90: Sori, nyt on pakko puuttua ja kumota tuo väitteesi Daven fiksuudesta: hää uskoo ja väittää että jumala on olemassa. Kyllä niitä älykkäitä ja objektiiviisia immeisiä löytyy myös sieltä Jessen tiimistä. "For we who grew up tall and proud, In the shadow of the mushroom cloud" |
Credence 28.10.2009 09:57:55 | |
---|
Traditional: Kyllä niitä älykkäitä ja objektiiviisia immeisiä löytyy myös sieltä Jessen tiimistä. Zombeja? Älykkyys ja viisaus ei ole sama asia. Hii knöys thö mäshiin meiks eöörr put thö pastaart vount thjöörn it oon! |
Jucciz 28.10.2009 11:51:31 (muokattu 28.10.2009 11:53:23) | |
---|
iron_man_90: Sori, nyt on pakko puuttua ja kumota tuo väitteesi Daven fiksuudesta: hää uskoo ja väittää että jumala on olemassa. Meinasin jo olla davemaisen suorasanainen sulle, mutta bongasin sun omasta kirjoituksestasi ihan riittävästi itseesi kohdistuvaa luonnehdintaa: ei-niin-vakavastiotettava tyyppi. trashjones: Tiedä sitten että uskooko vielä jumalaan, kun ei Endgamen thanks-listassa ole god, niinkuin olen ainakin joissain mekateetin levyissä nähnyt. Ehkä se ei ole taivaspaikan edellytys, että joka levyn kansiteksteissä luojaansa muistaa kiittää. :) Miettikääs miten siisti tilanne ois se, että ois tullut valituksi maailman parhaaksi metallikitaristiksi, ois sanavalmis, nokkela ja monien arvostama säveltäjä, muusikko ja persoona, jolla on perhe ja taloudelliset edellytykset about kaikkeen maalliseen mammonaan mitä vaan saavuttaa voi, ja lisäksi ei olisi menossa maanpäällisen elämänsä jälkeen helvettiin, kuten luultavasti valitettavan suuri osa kollegoistaan. Aika hyvin pullat uunissa mun mielestä, vaikka varmasti siltoja on palanut moneen suuntaan ja menneisyydestä löytyy paljon traagista ja traumaattista. Nykyhetki ja tuleva ne jotain merkkaa ainoastaan. |
trashjones 28.10.2009 15:10:03 | |
---|
Ehkä se ei ole taivaspaikan edellytys, että joka levyn kansiteksteissä luojaansa muistaa kiittää. :) Joo, en tienny ku oon nii vähä uskontoihi perehtyny. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Vaikka mäkin tota jeesusintoilua karsastan niin enemmän häiritsee se että se pitää ottaa mukaan tohon musiikkitouhuun. Tyyliin ettei suostuta soittamaan Dissectionin kanssa samassa tapahtumassa. Ja omien keikkojen biisivalintoihin on tainnu myös vaikuttaa. http://www.ultimatemetal.com/forum/ … /195641-dissection-vs-megadeth.html (Minkähän takia toi aihe on muuten Nevermore-alueella) |
Jucciz 28.10.2009 15:37:54 (muokattu 28.10.2009 15:39:41) | |
---|
nuclear-g0d: Vaikka mäkin tota jeesusintoilua karsastan niin enemmän häiritsee se että se pitää ottaa mukaan tohon musiikkitouhuun. Tyyliin ettei suostuta soittamaan Dissectionin kanssa samassa tapahtumassa. Ja omien keikkojen biisivalintoihin on tainnu myös vaikuttaa. Ehkä sen ymmärtää paremmin, jos viettää ison osan elämästään jumalatonta elämää ja yhtäkkiä löytääkin taas Jumalan. Onhan se monen ihmisen elämässä sen kokoluokan muutos, että sitä haluaakin tehdä joitakin juttuja toisella tavalla. Kahden (saati useamman) herran palveleminen on äärimmäisen kuluttavaa ja varmasti pidemmän päälle hajottavaa puuhaa, joten ymmärrän kyllä Daven pään pysyvän paremmin kasassa tekemällä tiettyjä valintoja. Ja saahan sitä aikuinen ihminen päättää, kenen kanssa tai vähintäänkin sen, mitä omia biisejään soittaa. Multa pointsit Daveille suoraselkäisyydestä ja siitä, että edes yrittää olla reilusti sitä mitä on, kun nyt selvästi on elämässään tehnyt perustavanlaatuisen suunnanmuutoksen. |