Jorte Kariko 25.10.2009 18:54:00 | |
---|
sikki-six: Musta ton onnistumisen vois mitata jäähyn pituudella - se tosta menosta enää puuttuu. Perustelemattomat möläytykset ei kai ole tän keskustelupalstan idea. Varsinkaan tuossa puhtaassa provoilumielessä. oon ihan samaa mieltä, kun kummiskin ihan asiallisesti esitin kysymykseni, enkä oikeesti ihan niinku aikuisena ymmärrä, että ihan niinku tullaan tahallisesti ärsyttämään. "Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
Avopuolisoni minusta, kun olimme lenkillä ja purnasin selkääni... |
Jorte Kariko 25.10.2009 18:56:59 | |
---|
Jucciz: Ei tossa itse asiassa ollut tarkoitus provota, vaan avoimesti ihmetellä, miksi niin hyväsoundisten mikkien kuin P90 soundi pitää pilata niin kelvottoman huonolla säröpedaalilla kuin Metal Zone - ihan siis aidosti olen hämmentynyt. Lähinnä se kun koko mikkien idea menee ihan täysin hukkaan tuolla tavoin: vähän niinkuin leipoisi ensin hienon kakun ja sitten pudottaisi sen lattialle. Sulla vois olla ehkä paikallaan miettiä pariin kertaan mitä ja miten postaat nuo juttusi. Paljon hyvää sun suustakin tulee, mitä en itse olisi koskaan hoksannut tai älynnyt. "Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
Jucciz 25.10.2009 19:49:47 | |
---|
Rijkardo: Sulla vois olla ehkä paikallaan miettiä pariin kertaan mitä ja miten postaat nuo juttusi. Paljon hyvää sun suustakin tulee, mitä en itse olisi koskaan hoksannut tai älynnyt. En keksi, miten enää voisin selväsanaisemmin ja enemmän nimenomaan omasta näkökulmastani asian esittää. Jos se ei tuolla ymmärry, en voi auttaa. Keskustelu ei tietääkseni keskustelupalstalla ole kiellettyjen asioiden listalla ihan kärkipäässä. |
McNulty 25.10.2009 19:54:30 | |
---|
Mun miälestä Metal Zone voi olla hyvä jos joku on sitä mieltä. Jos joku ei tykkää, niin vetäkööt pussillisen herneitä persiiseensä. Sama pätee aika moneen muuhunkin touhuun. Kyllä sitä Carcassia pystyi Tuska-festareilla soittamaan P90-varusteisella, lyhytskaalaisella Gibsonilla. Ne jotka eivät diggailleet, eivät varmaan jääneet katselemaan ja kuuntelemaan, niin helppoa se on. "Begreifen des Bewußtseins ist Streben nach Wissen" |
Jorte Kariko 25.10.2009 21:00:26 (muokattu 25.10.2009 21:03:14) | |
---|
Jucciz: En keksi, miten enää voisin selväsanaisemmin ja enemmän nimenomaan omasta näkökulmastani asian esittää. Jos se ei tuolla ymmärry, en voi auttaa. Keskustelu ei tietääkseni keskustelupalstalla ole kiellettyjen asioiden listalla ihan kärkipäässä. pitääkö sulle saatana rautalangasta vääntää? tarkoitin, että tiettyihin keskusteluihin asiasi ilmaiseminen voisi olla hieman toista luokkaa, you know? Kummiskin keskustelun aloituksessa oli nimenomaan kyse vain P-90, laitoin kuitenkin siihen millä pedaalilla soittelen (on niitä muitakin kuin metal zone). Tätä koko sanojen sotaa ei olisi sun kanssa tarvinnut käydä jos, olisit pitänyt mielipiteesi ja kurjan kielesi hampaidesi välissä. En mäkään käy jauhamassa jossain ketjuissa kitaroista, laitteista, antamassa turhan päiväisiä mielipiteitä, joilla vois oikeesti saada aikaan sana sotaa. Kyllä täällä keskustelu ja mielipiteet ovat sallittuja, mutta etkö sinä nyt jo jumalauta ymmärrä, että voisi aina miettiä kahteen kertaan, että onko sillä sanomalla mitään olennaista koko keskustelussa, eikö? varsinkin tuommoiset muutaman sanan kommentit ovat mun mielestä aika turhia, jos niissä ei ole mitään ydintä. Lyhyesti. olisitko voinut miettiä ennen ensimmäistä postaustai, että joku saattaisi vetää siitä herneet nenään? varsinkin kun sanomasi oli lyhyt, vailla oleellista asiaa? olisitko voinut muotoilla hieman kirjoitusasuasi. En mä sua vihaa, mä en vaan pidä sun turhanpäiväisistä kommenteista ketjuissa, jossa haetaan vaihoehtoja. Jos sä diggaa Metal Zonesta, ok! mä kyl saan sil paljonkin aikaan. Edit. Mä lopetan paskan jauhamisen sun kanssa, joten toivon, että säkin voisit kunnioittaa samaa asiaa. Paras olla aloittamassa täällä mitään ketjuja missä jotain kysellä tai hakea apua. "Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
0101978 25.10.2009 21:54:46 | |
---|
Asiasta vielä.Jonkin aikaa asiaa ihmetelleenä... Minkähän ihmeen takia orginaalit P-90 (siis vanhat) eivät hurise oikeastaan millään asetuksilla sen enenpää kuin vaikka jotkut burstbuckerit? Uudet taas hurisevat, merkistä riippumatta, jos ovat siis toteutettu orginaali konseptilla. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
Les Fender 25.10.2009 22:02:32 | |
---|
0101978: Asiasta vielä.Jonkin aikaa asiaa ihmetelleenä... Minkähän ihmeen takia orginaalit P-90 (siis vanhat) eivät hurise oikeastaan millään asetuksilla sen enenpää kuin vaikka jotkut burstbuckerit? Uudet taas hurisevat, merkistä riippumatta, jos ovat siis toteutettu orginaali konseptilla. En tiiä tuota, mutta ei noi omassa DIY thinlinessä olevat Lollarit kyllä hurise juuri nimeksikään. Mätsätty RWRP pari niin keskiasento on ihan hurinaton, eikä kumpainenkaan yksinkään kovin huristele. P90set on kyllä ehanat... "Living is easy with eyes closed!" |
Jucciz 26.10.2009 08:08:16 (muokattu 26.10.2009 08:11:45) | |
---|
Rijkardo: pitääkö sulle saatana rautalangasta vääntää? tarkoitin, että tiettyihin keskusteluihin asiasi ilmaiseminen voisi olla hieman toista luokkaa, you know? Kummiskin keskustelun aloituksessa oli nimenomaan kyse vain P-90, laitoin kuitenkin siihen millä pedaalilla soittelen (on niitä muitakin kuin metal zone). Tätä koko sanojen sotaa ei olisi sun kanssa tarvinnut käydä jos, olisit pitänyt mielipiteesi ja kurjan kielesi hampaidesi välissä. En mäkään käy jauhamassa jossain ketjuissa kitaroista, laitteista, antamassa turhan päiväisiä mielipiteitä, joilla vois oikeesti saada aikaan sana sotaa. Kyllä täällä keskustelu ja mielipiteet ovat sallittuja, mutta etkö sinä nyt jo jumalauta ymmärrä, että voisi aina miettiä kahteen kertaan, että onko sillä sanomalla mitään olennaista koko keskustelussa, eikö? varsinkin tuommoiset muutaman sanan kommentit ovat mun mielestä aika turhia, jos niissä ei ole mitään ydintä. Lyhyesti. olisitko voinut miettiä ennen ensimmäistä postaustai, että joku saattaisi vetää siitä herneet nenään? varsinkin kun sanomasi oli lyhyt, vailla oleellista asiaa? olisitko voinut muotoilla hieman kirjoitusasuasi. En mä sua vihaa, mä en vaan pidä sun turhanpäiväisistä kommenteista ketjuissa, jossa haetaan vaihoehtoja. Jos sä diggaa Metal Zonesta, ok! mä kyl saan sil paljonkin aikaan. Edit. Mä lopetan paskan jauhamisen sun kanssa, joten toivon, että säkin voisit kunnioittaa samaa asiaa. Paras olla aloittamassa täällä mitään ketjuja missä jotain kysellä tai hakea apua. Musta tää oli kauheen rumaa kielenkäyttöä: paljon kirosanoja ja toisten mielipiteiden pitämistä turhanpäiväisinä, yhdyssanoihin en edes viitsi mennä. Ja sit vielä: jos mun kirjoitusten sisällön tärkein päämäärä olisi se, ettei kukaan vedä niistä herneitä nenään, en olisi koskaan kirjoittanut tälle palstalle yhtään mitään. Ainahan joku suuttuu, ja hyvä niin: musta se yleensä viestii enemmän suuttujasta ja hänen itsetunnostaan, kyvystä tulla toimeen eriävienkin mielipiteiden kanssa. |
joku muu sikko 27.10.2009 08:51:56 (muokattu 27.10.2009 08:55:55) | |
---|
Hmm. Minullakin on Gibsonisaa P90:t ja laudassa metal zone. MZ:sta saa dist 2:lla toisella purkilla buustattuna aika makoisat säröt ainakin minun purnukkasetissä. Mutta tämäkin on vain mielipide eikä välttämättä totuus. mz:n pitäminen laudassa kieltämättä aiheuttaa kummasteluja kun sillä on sellainen teini-surinapörinä purkin maine. Mutta oikeasti se on aika monipuolinen härveli minusta jos kestää sen oman uskottavuuden, jota minulla onneksi muuutenkaan juuri ei ole, joutumisen kysenalaiseksi. ;) GASittaa. Jatkuvasti |
Borlag 27.10.2009 09:00:00 | |
---|
Jucciz: Musta tää oli kauheen rumaa kielenkäyttöä: paljon kirosanoja ja toisten mielipiteiden pitämistä turhanpäiväisinä, yhdyssanoihin en edes viitsi mennä. Ja sit vielä: jos mun kirjoitusten sisällön tärkein päämäärä olisi se, ettei kukaan vedä niistä herneitä nenään, en olisi koskaan kirjoittanut tälle palstalle yhtään mitään. Ainahan joku suuttuu, ja hyvä niin: musta se yleensä viestii enemmän suuttujasta ja hänen itsetunnostaan, kyvystä tulla toimeen eriävienkin mielipiteiden kanssa. Siinä tapauksessa kun on yksittäinen henkilö, jonka viesteistä lähes jokaikinen saa jonkun suuttumaan, voisi kenties olla mahdollista että tässä yksittäisessä henkilössä on vika. Ehkäpä hänen kirjoitustyylinsä on sellainen että se saa ihmiset suuttumaan. Ehkäpä se on epäolennaisuuksiin takertuminen, kuten yhdyssana virheisiin tai kirjoitusvirheisiin yleensä, eikä siihen varsinaiseen asiaan. Toisaalta se voisi olla myös tämän henkilön ylimielisyyteen liittyvä asia, tällä kyseisellä henkilöllä kun on kuitenkin tapana vastata kaikenlaisiin ketjuihin, myös niihin jotka eivät häntä itseään kiinnosta tuon taivaallista. Ja tuon tiedon kirjoittaminenhan on hänelle toki maailman tärkein asia, pitäähän kaikkien muiden tietää mistä hän pitää ja mistä ei. Välillä voi olla myös siitä kyse että tämä kyseinen henkilö vastaa viesteihin joissa käsitellään musiikkityylejä joista hänellä itsellään ei ole pienintäkään käsitystä, saatika sitten tuon kyseisen tyylin soundista, joka usein onkin kysymyksen aihe. Silti tämä kyseinen henkilö vastaa kaikkeen tuohon, aivan kuin se olisi hänen elämäntehtävänsä ilmoittaa kaikille muille että Böss Über Metal särö purnukka on huono humppaan, joten sen on pakko olla huono myös kaikessa muussa. Niin, ehkäpä... |
Väsykäsi 27.10.2009 09:08:37 | |
---|
joku muu sikko: Hmm. Minullakin on Gibsonisaa P90:t ja laudassa metal zone. MZ:sta saa dist 2:lla toisella purkilla buustattuna aika makoisat säröt ainakin minun purnukkasetissä. Mutta tämäkin on vain mielipide eikä välttämättä totuus. mz:n pitäminen laudassa kieltämättä aiheuttaa kummasteluja kun sillä on sellainen teini-surinapörinä purkin maine. Mutta oikeasti se on aika monipuolinen härveli minusta jos kestää sen oman uskottavuuden, jota minulla onneksi muuutenkaan juuri ei ole, joutumisen kysenalaiseksi. ;) Viihtyihän Mz. Warren Haynesin räkissä kunnes osti Soldanon. Ei just nyt oo pätkää missä hän käyttäis sitä, mutta soitonopettaja näytti pätkän missä Haynes sai niiin hienon soundin tällä "teini-päristemellä" Paina plussaa se ei maksa mitään.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille.
Mod Huom |
Imper 27.10.2009 11:31:57 | |
---|
Everyone is a per-son |
Jorte Kariko 27.10.2009 17:11:48 | |
---|
Jucciz: Musta tää oli kauheen rumaa kielenkäyttöä: paljon kirosanoja ja toisten mielipiteiden pitämistä turhanpäiväisinä, yhdyssanoihin en edes viitsi mennä. Ja sit vielä: jos mun kirjoitusten sisällön tärkein päämäärä olisi se, ettei kukaan vedä niistä herneitä nenään, en olisi koskaan kirjoittanut tälle palstalle yhtään mitään. Ainahan joku suuttuu, ja hyvä niin: musta se yleensä viestii enemmän suuttujasta ja hänen itsetunnostaan, kyvystä tulla toimeen eriävienkin mielipiteiden kanssa. Ootko huomannut, että sä saat usein toistuvasti ihmiset oikeasti käyttämään voimasanoja. Myönnän, että oli oikein paljon kirosanoja ja mitä lie kielioppi virheitä. Kuitenkin minulla on todettu lukihäiriö kun menin kouluun 21 vuotta sitten, johon opettaja tokaisi, että "hänellä ei ole aikaa antaa tukiopetusta" joka ilmenee luetun ymmärtämisessä, kirjoittamisessa ja etenkin yhdyssanoissa. Olen kyllä harjoittanut lukihäiriötäni lukemalla ja kirjoittelemalla se, että sä et voi sitä sietää, niin mä en voi mitään. Mitä tulee taas itsetuntoon niin sillä ei mun mielestä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, koska sulla ei ole minkäänlaista käsitystä minusta ihmisenä, niin älä vedä minkään näköisiä johtopäätöksiä minun itsetunnostani. Edelleen toistan itse itseäni kopioiden, jos sul oikeesti ei ole tuon tähteellistä sanottavaa, kuin se muutaman sanan kommentointi joka yleensä ottaen, on todella syvältä. Mitä jos oikeesti annettais jo tän olla, koska kumpikaan meistä ei lopeta ennen kuin on saanut sanottavaksi sen legendaarisen viimeisen sanan. Ihan oikeesti, niin kuin sanoin paljon hyvää olet tänne antanut, mutta..., you know? Aiheeseen kiitos hyvistä vastauksista joita on tullut, on nyt paljon mietittävää, että mitä sitä oikein lähtee kokeilemaan, kun kyseessä on opiskelijan budjetti, mutta mastercard kertokoon taas totuuden. "Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
Jorte Kariko 27.10.2009 17:13:21 | |
---|
"Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
Jorte Kariko 27.10.2009 17:14:57 | |
---|
Borlag: Siinä tapauksessa kun on yksittäinen henkilö, jonka viesteistä lähes jokaikinen saa jonkun suuttumaan, voisi kenties olla mahdollista että tässä yksittäisessä henkilössä on vika. Ehkäpä hänen kirjoitustyylinsä on sellainen että se saa ihmiset suuttumaan. Ehkäpä se on epäolennaisuuksiin takertuminen, kuten yhdyssana virheisiin tai kirjoitusvirheisiin yleensä, eikä siihen varsinaiseen asiaan. Toisaalta se voisi olla myös tämän henkilön ylimielisyyteen liittyvä asia, tällä kyseisellä henkilöllä kun on kuitenkin tapana vastata kaikenlaisiin ketjuihin, myös niihin jotka eivät häntä itseään kiinnosta tuon taivaallista. Ja tuon tiedon kirjoittaminenhan on hänelle toki maailman tärkein asia, pitäähän kaikkien muiden tietää mistä hän pitää ja mistä ei. Välillä voi olla myös siitä kyse että tämä kyseinen henkilö vastaa viesteihin joissa käsitellään musiikkityylejä joista hänellä itsellään ei ole pienintäkään käsitystä, saatika sitten tuon kyseisen tyylin soundista, joka usein onkin kysymyksen aihe. Silti tämä kyseinen henkilö vastaa kaikkeen tuohon, aivan kuin se olisi hänen elämäntehtävänsä ilmoittaa kaikille muille että Böss Über Metal särö purnukka on huono humppaan, joten sen on pakko olla huono myös kaikessa muussa. Niin, ehkäpä... Tämä oli oikein kiteytetty, juuri näin! otahan plussa! "Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
joku muu sikko 27.10.2009 17:19:06 | |
---|
Väsykäsi95: Viihtyihän Mz. Warren Haynesin räkissä kunnes osti Soldanon. Ei just nyt oo pätkää missä hän käyttäis sitä, mutta soitonopettaja näytti pätkän missä Haynes sai niiin hienon soundin tällä "teini-päristemellä" Ja jos vielä lisää haetaan muistin syövereistä referenssiä niin oliko se nyt Steve vai mikä sen nimi nyt oli joka myös käytti aikoinaan mz:a särönä. Hmm. Tämän jälkeen sitä laatikkoa ei kyllä kyseenalaista kukaan ;) GASittaa. Jatkuvasti |
gator 27.10.2009 17:38:14 | |
---|
Typerää sitä on muutenkaan kyseenalaistaa ellei o kunnolla testannu. Hyvä purkki tiettyihin juttuihin. p90/100:lla saa kyllä muutenkin ihan hyvää hevanderisaundia aikaseks vaikka hipit väittäis mitä. |
Jucciz 27.10.2009 18:13:34 | |
---|
joku muu sikko: Ja jos vielä lisää haetaan muistin syövereistä referenssiä niin oliko se nyt Steve vai mikä sen nimi nyt oli joka myös käytti aikoinaan mz:a särönä. Hmm. Tämän jälkeen sitä laatikkoa ei kyllä kyseenalaista kukaan ;) Mulle se on tarvittaessa ihan hyvä syy olla käyttämättä. |
Huh huh mitä keskustelua tässä topikissa on. P-90-mikit muuten kuulostavat yllättävän mukavilta raskaammassakin tavarassa, paikoitellen. Ai mikä allekirjotus |
Jucciz 27.10.2009 23:00:27 | |
---|
Jyrken: Huh huh mitä keskustelua tässä topikissa on. P-90-mikit muuten kuulostavat yllättävän mukavilta raskaammassakin tavarassa, paikoitellen. Ei epäilystäkään. P90:llä vetää mitä vaan hienosti ja etenkin raskaammalla osastolla se on varmasti mielenkiintoisempi ja tuoreempi vaihtoehto kuin EMG 81. |