hollmi-5 26.10.2009 10:20:12 | |
---|
drumm: Niin ja sitten, kun on laitteisto kunnossa ja kunnolla kuorrutettu, kannattaa harjoitella soittamista! Ai sitten vasta? Moni nuori rumpali käyttää ihan liikaa budjetistaan tuplapedaaliin ja toivoo sitä kautta nopeutta lisää. Soundit, piuhat ja kajarit. |
don_D.o.e. 26.10.2009 12:30:04 | |
---|
"If it's not an Eliminator, it's just been Eliminated" Kyllä Pöörlillä osataan:D jo pelkästään ton iskulauseen takia kandee jättää hifidemonit omaan arvoonsa... siis eliminoitaviksi >D |
kincy 26.10.2009 14:32:45 (muokattu 26.10.2009 14:33:23) | |
---|
jpkupi: "If it's not an Eliminator, it's just been Eliminated" Kyllä Pöörlillä osataan:D jo pelkästään ton iskulauseen takia kandee jättää hifidemonit omaan arvoonsa... siis eliminoitaviksi >D Hoho! Just.. Itse testaisin kuitenkin ensin.. Lisättäneen vielä, että nuita idiootteja mainoslauseita on ihan kaikilla merkeillä. |
Joona__ 26.10.2009 16:34:23 | |
---|
hollmi-5 Onko peltisatsi ja muu rumpuosasto jo kondiksessa? Pedaali on hienosäätöä ja kakun kuorrutusta, jota päivitellään sitten, kun muuten on asiallista laitteistoa. Just myin vanhan setin ja pellit on kunnossa ja pearlin setti tulossa elikkä ois ne tuplapedaalit nyt tärkeät |
hollmi-5 26.10.2009 17:05:49 (muokattu 27.10.2009 14:37:01) | |
---|
Joona__: Just myin vanhan setin ja pellit on kunnossa ja pearlin setti tulossa elikkä ois ne tuplapedaalit nyt tärkeät Osta demonit, mutta pyydä nuijat kaupanpäälle. Ainoa, joka ei oikein toimi Demoneissa on nuija. Soundit, piuhat ja kajarit. |
edit. No ei mittään.... Tätä en allekirjoita! |
Joona__ 27.10.2009 13:51:34 (muokattu 27.10.2009 13:53:04) | |
---|
Joo,mikä niissä nuijissa on sitte vikana? |
ramzuz 27.10.2009 14:30:37 | |
---|
Joo,mikä niissä nuijissa on sitte vikana Kuluu ilmeisesti nopeasti, siis pyöreys häviää. Itse ainakin innostuin demon driveihin saatavista puunuijista! |
hollmi-5 27.10.2009 14:37:39 | |
---|
Joona__: Joo,mikä niissä nuijissa on sitte vikana? Ei oikein pysy kuosissaan. Alkuun muuttaa hiukan muotoa, mutta minulla se muutos pysähtyi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
polytoximaniac 02.11.2009 19:04:33 | |
---|
Joona__: Onko Yamaha direct drive pedaalit paremmat ku Pearl Demon Drive? Oon ostamassa jompaa kumpaa mutta en saa päätettyä... Itsellä noi Jammun suoravedot ollu vajaat pari vuotta ja ei ne huonot ole. Säätöjä on vähemmän kylläkin kuin Demoneissa. Ja välitanko aika kuraa.. Tatsi on aika köykäinen, vaikka vaihdoin Iron Cobrien jäykät jouset orkkiksien tilalle ja kiristin aikalailla tappiin saakka. Tottumiskymysys surprise surprise Onhan hintakin toki aika eri luokkaa Pulisongs = best |
Kailis 08.11.2009 16:30:48 | |
---|
Tuossa kun oli aikaisemmin puhetta niin näin moderaattori sulki jugurtti-keskustelun. Tällä tavalla toimii mainonta. Jugurttitehtailijat eivät kuitenkaan ole toistaiseksi antaneet penniäkään tukea mnetin toimintaan, ja jos jugurttia halutaan mainostaa sopii ostaa banneritilaa tällaisen street-team -huijausmeiningin sijaan. En tietenkään sano, että keskustelun avaajalla olisi jugurttitehtaan tuki takanaan, mutta voisi ihan hyvin olla. Moderaattori Eli onko Pearlin maahantuoja antanut tukea? Katsotaan saako ketjun lukkoon kysymällä inhottavia, jokseenkin mielestäni aiheellisia kysymyksiä. |
pushead 09.05.2013 13:51:40 | |
---|
No moro Sellaista kyselisin, että ostin nyt nuo demon draivit tuplapedaalina ja kun muunsin nuo kahdeksi sinkuksi niin jostain syystä tuo slave pedaali on hieman ''jäykempi'' kuin pääpedaali. Eli kun ne päästää kalvosta yhtäaikaa niin vasuri lopettaa liikkeen paljon nopeammin kuin oikean jalan pedaali. Onko tuo normaalia? Asetukset niissä on samat. |
sahkuifk 09.05.2013 15:51:08 | |
---|
pushead: No moro Sellaista kyselisin, että ostin nyt nuo demon draivit tuplapedaalina ja kun muunsin nuo kahdeksi sinkuksi niin jostain syystä tuo slave pedaali on hieman ''jäykempi'' kuin pääpedaali. Eli kun ne päästää kalvosta yhtäaikaa niin vasuri lopettaa liikkeen paljon nopeammin kuin oikean jalan pedaali. Onko tuo normaalia? Asetukset niissä on samat. Eiköhän sitä "pääpedaalia" ole vain poljettu vähän enemmän ja jousi alkaa löystymään, tai mikä nyt sitten oikea termi onkaan. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
kincy 09.05.2013 19:02:44 | |
---|
pushead: No moro Sellaista kyselisin, että ostin nyt nuo demon draivit tuplapedaalina ja kun muunsin nuo kahdeksi sinkuksi niin jostain syystä tuo slave pedaali on hieman ''jäykempi'' kuin pääpedaali. Eli kun ne päästää kalvosta yhtäaikaa niin vasuri lopettaa liikkeen paljon nopeammin kuin oikean jalan pedaali. Onko tuo normaalia? Asetukset niissä on samat. Jos ei haittaa soittoa niin ihan normaalissa rajoissa ollaan. Enpä oo tainnut ite nähdä vielä yhtäkään tuplapedaalia, jossa ei kyseistä ilmiötä olisi. |
WideAwake 09.05.2013 21:21:52 | |
---|
kincy: Jos ei haittaa soittoa niin ihan normaalissa rajoissa ollaan. Enpä oo tainnut ite nähdä vielä yhtäkään tuplapedaalia, jossa ei kyseistä ilmiötä olisi. Eikös tässä ollu kyse kahdesta sinkusta? |
hansakemanelius 09.05.2013 21:38:49 | |
---|
hollmi-5: Ei oikein pysy kuosissaan. Alkuun muuttaa hiukan muotoa, mutta minulla se muutos pysähtyi. Mulla on Demonissa Jammun huopanuija ja hyvin toimii. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
pushead 09.05.2013 23:33:45 | |
---|
WideAwake: Eikös tässä ollu kyse kahdesta sinkusta? Se on tuplapedaali jonka olen muuntanut kahdeksi sinkuksi. Pitänee vaihtaa jouset, koska ostin käytettynä enkä tiedä koska ne on viimeksi vaihdettu. Soittoa tuo ei haittaa. |
ÄM 10.05.2013 05:25:36 | |
---|
pushead: Se on tuplapedaali jonka olen muuntanut kahdeksi sinkuksi. Pitänee vaihtaa jouset, koska ostin käytettynä enkä tiedä koska ne on viimeksi vaihdettu. Soittoa tuo ei haittaa. Vaihda ensin jouset päittäin, siirtyykö ilmiö, jousen mukana? Saat näin seulottua ongelman syytä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
pushead 04.07.2013 23:17:32 | |
---|
Terve Täällä taas typeryyteni kanssa. Ongelmana on siis tuo oikean jalan pedaali. Se on jotenkin turhan löysä vaikka siinä on jouset maksimi kireydellä. Kun soitan jotain tupla iskuja niin jotenkin pedaalilauta ei tottele jalan liikkeitä vaan se tulee hieman jalkaa jäljessä. Asetukset noissa on seuraavat: Longboard, lauta on yhden asteikon tehdasasetuksia alempana ja nuija on n.45 astetta kalvosta. Vasemmassa pedaalissa ei moista vikaa ole. Olen ajatellut että hankin noihin taman jämäkämmät jouset, jos vaikka tilanne korjautuu sillä. En tiedä. Onko Lohjalla päin ketään joka voisi mahdollisesti jelppiä kasvotusten noiden kanssa? |
ÄM 05.07.2013 11:20:34 | |
---|
pushead: Terve Täällä taas typeryyteni kanssa. Ongelmana on siis tuo oikean jalan pedaali. Se on jotenkin turhan löysä vaikka siinä on jouset maksimi kireydellä. Kun soitan jotain tupla iskuja niin jotenkin pedaalilauta ei tottele jalan liikkeitä vaan se tulee hieman jalkaa jäljessä. Asetukset noissa on seuraavat: Longboard, lauta on yhden asteikon tehdasasetuksia alempana ja nuija on n.45 astetta kalvosta. Vasemmassa pedaalissa ei moista vikaa ole. Olen ajatellut että hankin noihin taman jämäkämmät jouset, jos vaikka tilanne korjautuu sillä. En tiedä. Onko Lohjalla päin ketään joka voisi mahdollisesti jelppiä kasvotusten noiden kanssa? Joku tekniikkahirmu kumotkoon teoriani, mutta itsellä ollu semmonen käsitys, että ei se jousi sitä nuijaa/pedaalilautaa sieltä palauta vaan reboundi, siis yksinään ainakaan. Meinaan, että pitäis periaatteessa toimia poljenta, ilman joustakin. Eli et esim kahden peräkkäisen nopean iskun tapauksessa, jalka toimii niin, että ekan iskun jäljiltä, nuija pomppaa innokkaasti takaisin, vetäen laudan toki mukanaan. Ja tarkoitan nyt tietenkin esimerkin omaisesti; eihän se normi soitossa toimi, jos esim hautaa nuijaa, pidemmissä iskujen väleissä, kalvoon. Jos näin ei tapahdu, tekee jalka jotain väärin, estäessään nuijaa kunnolla pomppaamasta takaisin. Ja ihan siis melko löysälläkin kalvolla. Vai onko nyt esim jotain hyytelöä tai vanukasta, kalvon tilalla? Tämmönen fiilis mulla on bassorummun toiminnasta, mutta voin myös olla harhateillä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |