Kummiseta 11.10.2009 04:10:28 (muokattu 11.10.2009 04:13:13) | |
---|
|
rize88- 11.10.2009 08:32:24 (muokattu 11.10.2009 08:41:03) | |
---|
|
Snapo 11.10.2009 18:52:19 | |
---|
Economy on köyhille. |
Morientes 17.10.2009 06:45:39 | |
---|
Mikahan olisi jarkeva hintapyynto Sound City 50 plus - putkinupille ? Vintagea -70 luvulta, siisti ja kaikki toimii ainoastaan topseli on johdon paahan vaihdettu kun alkuperainen mureni. Musailu on aika komiaa! |
Jaqqi1991 18.10.2009 05:47:52 | |
---|
We may be humans, but we're still animals |
J.Hollström 18.10.2009 09:32:01 | |
---|
|
Dunga 18.10.2009 11:31:34 (muokattu 18.10.2009 12:08:33) | |
---|
------------------------------ War... war never changes. |
Estranged 19.10.2009 12:35:42 | |
---|
Japsi Fender '69 Thinline Telecaster. Minkä arvoinen peli kyseessä? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Vladi 22.10.2009 12:41:01 | |
---|
Kyllä se siitä. |
Kivijalka 24.10.2009 20:06:46 | |
---|
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Antti1 25.10.2009 00:27:01 | |
---|
Vladi: Pyydänkö aivan liikaa näistä? Kyllä. 1x12" 5:50 comboakin saa Suomesta 1600€ tinkaamatta uutena, niin eipä tuo mikään superedullinen tarjous tosta nupista ole. Sen saa uutena miltei samaan hintaan siis toisinsanoen. Lisäksi on ongelmaa vielä siinäkin, ettei tuo ole mitenkään älyttömän haluttu malli Mesalta --> jälleenmyyntiarvo on suhteellisesti huonompi. Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
Vladi 25.10.2009 01:48:59 | |
---|
Antti1: Kyllä. 1x12" 5:50 comboakin saa Suomesta 1600€ tinkaamatta uutena, niin eipä tuo mikään superedullinen tarjous tosta nupista ole. Sen saa uutena miltei samaan hintaan siis toisinsanoen. Lisäksi on ongelmaa vielä siinäkin, ettei tuo ole mitenkään älyttömän haluttu malli Mesalta --> jälleenmyyntiarvo on suhteellisesti huonompi. Ok kiitos tästä. Paljonkohan olis sitten järkevä hintapyyntö laitteesta, koska kuten ilmoituksessakin sanon, kyseessä on oikeasti uutta vastaavassa kunnossa oleva peli? Kyllä se siitä. |
Antti1 25.10.2009 01:51:31 (muokattu 25.10.2009 01:52:23) | |
---|
Vladi: Ok kiitos tästä. Paljonkohan olis sitten järkevä hintapyyntö laitteesta, koska kuten ilmoituksessakin sanon, kyseessä on oikeasti uutta vastaavassa kunnossa oleva peli? Mä en oikein osaa sanoa mitään järkevää, mutta ite ehkä lähtisin kokeilemaan jotain 1100€ hintalappua. Joskos siihen joku sattuisi tarttumaankin vahingossa. E: Mun mielestä toi "uutta vastaavassa kunnossa" ei sinänsä oo mikään syy pyytää enempää hintaa. Vähän päinvastoin: jos se ei ole uudenveroinen, niin on syytä alentaa entisestään. Näin mä teen kauppaa, joku muu ehkä eri tavalla. Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
Vladi 25.10.2009 01:55:16 | |
---|
Antti1: Mä en oikein osaa sanoa mitään järkevää, mutta ite ehkä lähtisin kokeilemaan jotain 1100€ hintalappua. Joskos siihen joku sattuisi tarttumaankin vahingossa. E: Mun mielestä toi "uutta vastaavassa kunnossa" ei sinänsä oo mikään syy pyytää enempää hintaa. Vähän päinvastoin: jos se ei ole uudenveroinen, niin on syytä alentaa entisestään. Näin mä teen kauppaa, joku muu ehkä eri tavalla. Hassua, itse kävin päivittämässä ilmoitusta ja lätkäisin tuon 1100 hinnaks ennen kun tänne tulin lukemaan vastaustas. Nojoo, tuolla uutta vastaavassa kunnossa-jutulla mainostan lähinnä sitä, että nupin ostoa harkitseva ei hyödy mitään täysin uuden ostamisesta(noh takuu korkeintaan, mutta olen kyllä aina kaikille myymilleni tavaroilla luvannut toimivuustakuun). Eli juttu on vähän niinkuin näin: "osta uutta vastaava tuote, mutta vain paljon halvemmalla". Kyllä se siitä. |
Antti1 25.10.2009 01:58:34 | |
---|
Vladi: Hassua, itse kävin päivittämässä ilmoitusta ja lätkäisin tuon 1100 hinnaks ennen kun tänne tulin lukemaan vastaustas. Kollektiivinen mieli? :) Nojoo, tuolla uutta vastaavassa kunnossa-jutulla mainostan lähinnä sitä, että nupin ostoa harkitseva ei hyödy mitään täysin uuden ostamisesta(noh takuu korkeintaan, mutta olen kyllä aina kaikille myymilleni tavaroilla luvannut toimivuustakuun). Eli juttu on vähän niinkuin näin: "osta uutta vastaava tuote, mutta vain paljon halvemmalla". Joo, enkä mä sillä. Sehän on nyt tommosta aiheen ympäriltä vääntämistä. Lähinnä näkökulma asiaan, joka ei suoranaisesti kuitenkaan siihen hintalappuun vaikuta välttämättä. Hinta voi olla sama, tai olla olemattakin. Joskus näkee vaan niitä uusien hintoja laitteista, jotka eivät uusia ole, vaikka kuinka vähän tahansa olisikin käytössä olleet. Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
oiva tumpeloinen 25.10.2009 01:59:33 | |
---|
Vladi: Hassua, itse kävin päivittämässä ilmoitusta ja lätkäisin tuon 1100 hinnaks ennen kun tänne tulin lukemaan vastaustas. Nojoo, tuolla uutta vastaavassa kunnossa-jutulla mainostan lähinnä sitä, että nupin ostoa harkitseva ei hyödy mitään täysin uuden ostamisesta(noh takuu korkeintaan, mutta olen kyllä aina kaikille myymilleni tavaroilla luvannut toimivuustakuun). Eli juttu on vähän niinkuin näin: "osta uutta vastaava tuote, mutta vain paljon halvemmalla". Tuossa on se ero, ettei kukaan oikein osaa sanoa sun vahvarin putkien kuntoa. Samoin siitä on jo takuu ainakin osittain ryypätty. Siltä kantilta se ei ole uusi enää, vaikka pinta kiiltäisikin. |
Vladi 25.10.2009 02:01:15 | |
---|
oiva tumpeloinen: Tuossa on se ero, ettei kukaan oikein osaa sanoa sun vahvarin putkien kuntoa. Samoin siitä on jo takuu ainakin osittain ryypätty. Siltä kantilta se ei ole uusi enää, vaikka pinta kiiltäisikin. Tottahan tämä. Mutta nyt on hintaa sen verran tiputettu, että sillä saa tahtoessaan uudet putket ja jää rahaa karkkiinkin vielä. Kyllä se siitä. |
Vladi 25.10.2009 02:03:11 | |
---|
Antti1: Kollektiivinen mieli? :) Liikaa aikaa muusikoiden.netissä, tässä tulos? :) Joo, enkä mä sillä. Sehän on nyt tommosta aiheen ympäriltä vääntämistä. Lähinnä näkökulma asiaan, joka ei suoranaisesti kuitenkaan siihen hintalappuun vaikuta välttämättä. Hinta voi olla sama, tai olla olemattakin. Joskus näkee vaan niitä uusien hintoja laitteista, jotka eivät uusia ole, vaikka kuinka vähän tahansa olisikin käytössä olleet. Juu ei siinä, ihan hyvä että joku sanoo asioista, tulipahan ajateltua tuota myynti-ilmoa eri lailla. Kun kovasti haluaisin jotain muuta nuppia alle, mutta pakko päästä tästä ensin eroon eikä kauppa kovin hyvin ole toistaiseksi lähtenyt sujumaan niin ehkäpä tässä ratkaisu. Kyllä se siitä. |
omarklah 25.10.2009 16:01:29 | |
---|
Tuttu omistaa tällaisen ja haluaisi tietää mitä siitä kehtaa pyytää, jos sen laittaa myyntiin: - Fender Stratocaster, sunburst, - ruusupuuotelaudalla ja mustalla pleksillä - valkoiset mikit ja potikan nupit - alkuperäiset osat - ei vibrakampea. - serial S89xxxx - käytön jälkiä sopivasti tuon ikäiseen peliin - pirun painava... Ekstiätuanoikato... |
Olen aikomassa myydä Ibaneziani mutta en ole varma millä hinnalla myisin sen. Kyseessä on siis Ibanez RGR321EX. Ostin sen lähes vuosi sitten 360:llä eurolla. Etttä auttakaa kertomaan hinta jolla myisin sen. PS. Kitarassa ei ole ollut vikoja. |