Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 598 99 100 101 102122 123 124 125 126
Infidel
24.10.2009 21:49:23
eipä minulla valittamista ole mikäli kitara tulee ehjänä ja hyvin pakattuna perille, mallikasta on palvelu ollut toistaiseksi. Aika-raameihin osasin jo valmistautua ton 3-12days viitteen, ulkomaan lafkan ja varmennuksien takia eli ei sen takia voi miinusta antaa.
I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem
mige79
25.10.2009 04:53:12 (muokattu 25.10.2009 04:54:45)
Mä tilasin ekaa kertaa tässä vasta tuolta dv247:sta ja eipä ole valittamista. Tilauksen tein joskus ihan tän kuun alussa. Tavaraa ei ollut varastossa ja ilmoittivat, että tulee 15.10 varastoon ja että voin perua tilauksen, pitää tilauksen sisällä normaalisti, tai että pidän tilauksen ja palauttavat rahat tililleni ja veloittavat uudestaan vasta kun tavara on heillä varastossa. No pidin tilauksen siellä, kun ei nyt ihmeempää kiirettä ollut. Tuo ilmoitettu tavaran varastoon saapumis päivä piti tarkalleen paikkansa ja samana päivänä kun kamppeet tuli heille varastoon niin sähköpostiin tuli ilmoitus, että tavarat on laitettu dpd:llä tulemaan ja seurantakoodi löytyi myös. Toimitus kesti n.viikon ja nyt torstaina kamat tuli kotiovelle ja oli sitä mitä piti jne joten eipä voi valittaa.
hoganen
25.10.2009 15:03:41
Suostuuko nämä jo myymään Marshallia suomeen?
Kjukka
25.10.2009 15:24:09

hoganen: Suostuuko nämä jo myymään Marshallia suomeen?

Miten niin suostuvatko jo? Ainahan ovat myyneet. Soundslive on asia erikseen.
gunner
25.10.2009 15:47:51
Kjukka: Miten niin suostuvatko jo? Ainahan ovat myyneet. Soundslive on asia erikseen.

Aina? Meinaatko, että myyvät siis marsun nuppeja ulkomaille?
Vauhti korjaa virheet
Painajaismainen
25.10.2009 15:49:30
Mitenkäs minulle ei ole tullut tuollaista kirjettä vaikka ensikertalainen olenkin ja tilaus on sisässä?
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Tuomo_
26.10.2009 10:11:51 (muokattu 26.10.2009 11:38:49)
8. syyskuuta tilasin Craten vahvistimen. Sanoivat, että tulee 16.10. tehtaalta. Peruin tilauksen 8.10., kun tulin toisiin aatoksiin. Eivät kuulemma voineet palauttaa rahoja, kun kortti oli mennyt siinä välissä vanhaksi. Eivät olisi tehneet asian eteen ilmeisesti mitään, ellen olisi ottanut taas yhteyttä. Jouduin sanelemaan uuden kortin numeron puhelimessa. Katsotaan, koska rahat saan takaisin. Sinänsä aina olen saanut melko nopeasti vastaukset kysymyksiini. Taitaa olla kuitenkin viimeinen kerta, kun tuolta mitään tilaan. Thomann ei ole koskaan tehnyt vastaavaa. Aina on heidän kanssa homma pelannut. Viisi vuotta kokemusta. Muutaman kympin säästö ei ole sen arvoista, että aikaa ja vaivaa palaa satasten arvosta.

Edit: Rahat tuli tilille.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
teejk
26.10.2009 11:03:20
Mitenkäs minulle ei ole tullut tuollaista kirjettä vaikka ensikertalainen olenkin ja tilaus on sisässä?

Näyttäis, että ei tule mullekaan, vaikka ensikertalainen olin. Tilasin torstaina ja sivujen mukaan osa tavaroista lähti matkaan jo perjantaina. Mielenkiinnolla odottelen mitä tapahtuu. Seurantanumeroa ei ainakaan vielä ole ilmestyny. Ilmeisesti tänään illalla sitten vasta.
Louhimo
26.10.2009 11:08:12

Ja edelleen jännätään missä kitara viipyy, ollut nyt tilauksessa täyden viikon ja viime torstaista asti Kööpenhaminassa... vauhtia orkl! :P
Mistä pitää painaa et tää tiluttaa?
duc
26.10.2009 11:21:19
vvga: Sama vika. Viimeisen tunnin sisällä tosin muuttui location Köpiksestä Vantaalle. Ollut siellä jo 1:15 yöllä, joten eiköhän se tänään sieltä tule... :) Vähän tuntuu tuo trackeri laahaavan.

Hmm, mulla sama, toivottavasti on yön aikana lähtenyt Ouluun päin matkalle...
Louhimo
26.10.2009 11:29:54

Jaha ja juuri päivittyi Vantaalle myös... Toivottavasti tulee tänään iltapäivällä, huomen aamu pahin mahdollinen aika enkä millään repeä kahteen paikkaan samaan aikaan :(
issue
26.10.2009 11:35:58
duc: Hmm, mulla sama, toivottavasti on yön aikana lähtenyt Ouluun päin matkalle...

Juoni tihenee... nyt päivittyi jo Turkuun, ollut täällä 9:32.
B-tone-flat
26.10.2009 13:10:18
Mulla menee näköjään huomiselle. Paketti ollut aamulla dpd vantaalla 5.30, josta klo 9 autolla kamppiin matkahuoltoon. Matkahuolto ei vielä klo 13 ole lajitellut pakettia. Se kuulemma hyllytetään ensin josta se lähtee sitten aikanaan kohti siltämäen siwaa. kesken kaiken pakettia ei luovuteta ellei dpd:n kautta siihen tehdä muutosta. On tässäkin järkeä.
Mun lähin mh terminaali on kilsan päässä, siwa siltämäki viiden kilsan päässä, kamppiin matkaa 15 km ja dpd vantaan terminaali 3 kilsan päässä.

Yksityishenkilöiden paketit kuulemma kaikki toimitetaan lähimpään siwaan ellei dpd:lle tee poikkeuksellista toimitusosoitetta.

Jep, jep. Hieno palvelu loppujen lopuksi vaikka kuseekin mun tapauksessa.
No Comments!
Veepee
26.10.2009 13:57:47 (muokattu 26.10.2009 14:04:17)
B-tone-flat: Yksityishenkilöiden paketit kuulemma kaikki toimitetaan lähimpään siwaan ellei dpd:lle tee poikkeuksellista toimitusosoitetta.

Olet väärässä. Itse soitin DPD:n asiakaspalveluun, kun oma paketti oli tullut maahan ja pyysin, että josko jakeluauton kuski sitten soittaisi minulle ennen toimitusta. Ajattelin, että kipaisen töistä tarvittaessa kotiovelle hakemaan pakettia. Aamulla kuski sitten soitteli ja kyseli mun päivän aikatauluja, että mikä sopisi _mulle_ parhaiten. Sovittiin asiat ja lopulta kuski toimitti paketin mun työpaikan viereiseen parkkihalliin 20 metrin päähän ja nosti paketin suoraan mun auton takaluukkuun. Melkoisen hyvää palvelua ja annoin välittömästi myös positiivista palautetta kuskille. :)

E: Mainittakoon vielä, että paketissa ei ollu edes kulmissa minkäänlaisia painaumia tai muita käsittelyn jälkiä, vaikka kyseessä oli kuitenkin 2x12 kaappi.
MYYDÄÄN: Carvin Nomad 30w putkicombo ja Gretsch electromatic double jet (silver).
B-tone-flat
26.10.2009 14:29:29
Veepee: Olet väärässä. Itse soitin DPD:n asiakaspalveluun, kun oma paketti oli tullut maahan ja pyysin, että josko jakeluauton kuski sitten soittaisi minulle ennen toimitusta. Ajattelin, että kipaisen töistä tarvittaessa kotiovelle hakemaan pakettia. Aamulla kuski sitten soitteli ja kyseli mun päivän aikatauluja, että mikä sopisi _mulle_ parhaiten. Sovittiin asiat ja lopulta kuski toimitti paketin mun työpaikan viereiseen parkkihalliin 20 metrin päähän ja nosti paketin suoraan mun auton takaluukkuun. Melkoisen hyvää palvelua ja annoin välittömästi myös positiivista palautetta kuskille. :)

E: Mainittakoon vielä, että paketissa ei ollu edes kulmissa minkäänlaisia painaumia tai muita käsittelyn jälkiä, vaikka kyseessä oli kuitenkin 2x12 kaappi.

Jos nyt sitten luet oikein hitaasti ja vaikka tavaat vielä ton osuuden minkä mun vastauksesta siteerasit ja sitten luet oman vastauksesi ja kysyt sitten uudestaan kuka on väärässä. :)
No Comments!
Louhimo
26.10.2009 14:40:18

Veepee: Olet väärässä. Itse soitin DPD:n asiakaspalveluun, kun oma paketti oli tullut maahan ja pyysin, että josko jakeluauton kuski sitten soittaisi minulle ennen toimitusta. Ajattelin, että kipaisen töistä tarvittaessa kotiovelle hakemaan pakettia. Aamulla kuski sitten soitteli ja kyseli mun päivän aikatauluja, että mikä sopisi _mulle_ parhaiten. Sovittiin asiat ja lopulta kuski toimitti paketin mun työpaikan viereiseen parkkihalliin 20 metrin päähän ja nosti paketin suoraan mun auton takaluukkuun. Melkoisen hyvää palvelua ja annoin välittömästi myös positiivista palautetta kuskille. :)

Mistäs löysit DPD:n numeron, omiin silmiin osuu vain lontoossa sijaitsevia liittymiä? Pyrin itsekin soittamaan kuljetuksesta, kun kerran Vantaalla paketti edelleen sijaitsee :(
Grugi
26.10.2009 15:06:11
Louhimo: Mistäs löysit DPD:n numeron, omiin silmiin osuu vain lontoossa sijaitsevia liittymiä? Pyrin itsekin soittamaan kuljetuksesta, kun kerran Vantaalla paketti edelleen sijaitsee :(

Asiakaspalvelumme

Asiakaspalvelumme on arkisin auki 8-18

Puh: 010 804 848

Fax: 010 572 8403

info@dpd.fi

Tuolla toi on muutama sivu taakseppäin mainittu.
SDMF
issue
26.10.2009 15:06:13 (muokattu 26.10.2009 15:08:03)
Ai paketti tulee johonkin Siwaan tai Valintalatoon? Olin siinä uskossa että kuriiri kuskaa perille asti, kuten teki viimeksi tilatessa, olisko ollut maaliskuussa...

Otin toimituksen työosoitteeseen kun olen aika varmasti paikalla 8-16, mutta jos se noin tulee niin olishan sen kotiinkin voinut tilata... Aina oppii uutta. Taidan poiketa kotimatkalla lähikaupan kautta kysäisemässä että onko näkynyt.
Grugi
26.10.2009 15:07:15
vvga: Ai paketti tulee johonkin Siwaan tai Valintalatoon? Olin siinä uskossa että kuriiri kuskaa perille asti, kuten teki viimeksi tilatessa, olisko ollut maaliskuussa...

Otin toimituksen työosoitteeseen kun olen aika varmasti paikalla 8-16, mutta jos se noin tulee niin olishan sen kotiinkin voinut tilata... Aina oppii uutta. Taidan poiketa kotimatkalla lähikaupan kautta kysäisemässä että onko näkynyt.

Tais olla DV:llä vielä maaliskuussa UPS kuriirina mutta nyt DPD.
SDMF
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)