juhopetteri 20.10.2009 20:22:05 | |
---|
www.myspace.com/vulvarinebandHeittäkääpä "rakentavaa" palautetta. Muutaman viikon päästä suuntaamme äänittämään uutta mäiskettä, sitäkin ehkä biisi tai pari myspaceen ilmestyy. Brewtality |
eikö oikeesti ketään kiinnosta?..:D Brewtality |
kid ego 26.10.2009 16:48:28 | |
---|
|
Perro Stupido 27.10.2009 07:25:42 | |
---|
No niinhän mä just sanoin. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Reijo Persaho 19.01.2010 20:54:40 | |
---|
www.myspace.com/vulvarineband |
kid ego 20.01.2010 11:09:26 | |
---|
Reijo Persaho: Terve, nyt on uudelta demolta maistiaista tarjolla osoitteessa: http://www.myspace.com/vulvarineband Saa kommentoida! No jos tämän kerran! Itse en niin grindin miehiä ole, mutta uskon Vulvarinen olevan lajissaan varsin kelpo tapaus. Soitto toimii kaikin puolin, ja homma groovaa kuin hirvi. Oikeastaan vokalisointi on ainoa mikä ei putoa mulle, kun olen enemmän perinteisen thrash-karjumisen ystäviä. Mutta se on vain oma ongelmani. Maukas meininki varsinkin biisin alun keskitempoisemmassa riffissä, ja snare pärisee komiasti. Kyllä tämän tahtiin niskaa heiluttaisi. Vielä kun joskus sattuisi aikataulut natsaamaan niin, että ehtisin jonkun keikan tsekkaamaankin. |
Reijo Persaho 21.01.2010 15:18:41 | |
---|
Vielä kun joskus sattuisi aikataulut natsaamaan niin, että ehtisin jonkun keikan tsekkaamaankin. No eipäs hätää, huomisen keikan voi nimittäin nähdä livestreamina täältä: http://www.mikrofoni.net/world/mftvlive.php Showtime on joskus 22.30 tienoilla, voi mennä vähän myöhempäänkin. Kuvan- ja äänenlaadusta en ota vastuuta, mutta kyllä siitä selvää pitäisi saada. www.myspace.com/vulvarineband |
Perro Stupido 22.01.2010 11:40:33 | |
---|
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Väinämöinen 22.01.2010 13:52:05 | |
---|
Kommenttia. Hyvää riffiä pukkaa! Mulle tuli mieleen, että jos tekisin biisejä tällä meiningillä, lähtisin ehkä viemään musaa enemmän sinne deathin ja thrashin kuin grindin suuntaan. Myös soundit kuulosti hyviltä, vaikka niiden päälle en juuri ymmärräkään. |
Perro Stupido 22.01.2010 14:22:27 | |
---|
Väinämöinen: Kommenttia. Hyvää riffiä pukkaa! Mulle tuli mieleen, että jos tekisin biisejä tällä meiningillä, lähtisin ehkä viemään musaa enemmän sinne deathin ja thrashin kuin grindin suuntaan. Myös soundit kuulosti hyviltä, vaikka niiden päälle en juuri ymmärräkään. Kiitosta. Me ollaan kyllä itsekin tuosta grindihommasta vähän luovuttu, ei osata sitä. Kuhan ny tuutataan täysiä mahdollisimman hyvällä groovella. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Reijo Persaho 18.02.2010 11:57:36 | |
---|
Tänään olisi Vastavirralla Vulvarine, The Soul Exile ja Blastanus - 3e liput, ei paha! Luvassa yllättäviä käänteitä, kannattaa tulla tsekkaa. www.myspace.com/vulvarineband |
Perro Stupido 24.03.2010 11:08:45 (muokattu 24.03.2010 11:09:00) | |
---|
Huomenna 25.3. Tampereella Tyrmäys Metal Assaultissa soittaa Stench of Decay + Nation Despair + Vulvarine, liput järjettömät 5€, showtime jossain klo 22.00 paikkeilla. Tulkaahan katsomaan ja höpöttelemään. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Reijo Persaho 11.05.2011 13:13:59 | |
---|
No niin, jos taas vähän aktivoiduttaisiin kun on miehistön vaihdoksista selvitty. Rumpali ja Laulaja vaihtunut, mutta menoa ei olla löysäämässä. Myspace:n päivitys on hieman vaiheessa, mutta bändin tähän astinen tuotanto on sieltä kuunneltavissa. Voisi toisaalta luopua koko sähläyksestä, ei oikein tunnu toimivan nykyään tuo sivusto. Ollaan nykyään myös Facebookissa, jos haluaa vanhoja kuvia(tuoreimmat vanhan rumpalin kanssa soitetulta keikalta) vilkuilla: https://www.facebook.com/pages/Vulvarine/90359994012 Uusi demo miksailuja vaille valmis, joten uutta settiä on luvassa. Tässä maistiaiseksi yhden kappaleen rumpuveto videoituna: http://www.youtube.com/watch?v=udFlspftul4www.myspace.com/vulvarineband |
Reijo Persaho 04.11.2011 10:37:58 | |
---|
www.myspace.com/vulvarineband |