Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: stewart macdonald
1
karlos santana
24.10.2009 15:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve. Tietääkö kukaan pystyykö Stewamaciltä tilaamaan tavaraa osuuspankin visa electronilla? Ja kuinka luotettavaa sieltä ylipäätänsä on tilata? Onko jollain ollut ongelmia? Tattis.
 
PasiB
24.10.2009 15:41:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta Electronista en tiedä, mutta ne muutamat kerrat kun olen sieltä tilannut on olleet onnistuneita. Tavara on ollut oikeaa ja tullut perille ehyenä.
 
Mitä, minäkö tyhmä? Nyt en oikein ymmärrä.
darkus
24.10.2009 16:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stewmac on varmaankin luotettavin ulkomaalainen soitinrakennuskauppa.....
 
Palvelu mulle ollu erinomaista.
 
-darkus
 
Im the future breed, evil and mean, a fucking killing machine.
karlos santana
24.10.2009 16:45:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok. Kyllähän tuo luotettavalta vaikuttaisi. Tavara saapuu myös ilmeisen nopeasti.
Mitenkäs kun paketti on suomessa niin nouto tapahtuu? Tuleeko kotiin joku lappu vai?
Tuossahan on tietysti tullimaksut plus postikulut. Kiitos vastauksista.
 
darkus
24.10.2009 17:06:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paketit tulee (H)UPS:illa ja ne tulee ovelle. Sitten vaan kuittaat ja maksat elämäänsä kyllästyneelle paketti-sedälle jos se tulee postiennakkona. Tilisiirtona jos maksat niin se setä vaan tuo paketin ovelle.
 
Jos et ole kotona sillonkun HUPS-setä tulee niin ne jättää lapun millon ne koittaa toimittaa sen seuraavan kerran. Silloin kannattaa olla kotona.
 
-darkus
 
Im the future breed, evil and mean, a fucking killing machine.
reverend
24.10.2009 17:31:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin aikaisemmin pienemmät paketit ovat tulleet ihan normaaleina Postin toimituksina.
 
karlos santana
24.10.2009 17:41:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vaan nopeista vastauksista. Kaverilla on mastercard ja lupasi tilata mun puolesta eli korttikaan ei enää ole ongelma. Täytynee alkaa värkkää tilausta sitten.
 
-M-
24.10.2009 22:24:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää sanottavaa mullakin tuosta vain on, pari kertaa olen tilannut. Tavarat postitetaan tosi nopeesti. Ainakin soitinrakennuksen erikoistyökalut joita ko. firma myy, on kyllä mun kokemuksen mukaan tosi laadukkaita. Ilmeisesti myös jokaisessa viilaa monimutkaisemmassa työkalussa on mukana käyttöohjeet.
 
Mulle kamat kiikutti DHL. Kun paketti saapuu suomeen, DHL hoitaa tullauksen kyseltyään toimenpiteeseen tarvittavat lisätiedot, 1-3 päivää on yleensä mennyt kun DHL on suorittanut paketin tullauksen. Tämän jälkeen paketti lähtee kuriirin matkaan joka kiikuttaa sen suoraan ovelle jos satut olemaan kotosalla. Mä olen sopinut ekan toimitusyrityksen jälkeen noutavani paikallisesta DHL:n toimipisteestä paketin kun en ikänä ole kotona kun kuriiri poikkeaa.
 
Muistaakseni tuolla DHL:llä säästää toimitusajassa jonkin verran postiin nähden.
 
Phuuh...taas susi...
karlos santana
25.10.2009 06:59:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt on sitten tilaus tulossa ja DHL kuljetuksena pitäisi tulla. Tilaus oli ainakin helppoa. Saas nähdä kauanko kestää et paketti saapuu.
 
Odaight
02.11.2009 00:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin olen kyseiseltä puljulta useaankin otteeseen tilannut materiaalia ja lähinnä työkaluja, aivan loistolaatua päikseen ollut. Tyhmästä asiasta haluaisin kuitenkin muistuttaa elikkä muistakaa tosiaan hyvät ihmiset se tulli, ettei tule yllätyksiä (itselle, tyhmälle pienelle ihmiselle, tuli eka kerralla) se on nimittäin neljänsadan tilaukseen satanen päälle aika suolanen maksaa tuollai yllätyksenä :)
 
Ja asiaa vielä miettiville: aiemmin ainakaan ei electron käynyt kyseisessä paikassa mutta nykyään tuo VISA on systeeminä yhdistymässä itsensä kanssa elikkä periaatteessa kohta ei ole merkitystä onko se VISA vaiko VISA debit (elikkäs entinen electron), kunhan siinä lukee että VISA niin se käy. sitä odotellessa :)
 
karlos santana
02.11.2009 07:15:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jepulis nyt tavarat on tullut. Tilaus lähti viime lauantaina ja saapui torstaina, eli nopeeta oli. Kaikki tavara hyvin pakattu ja hyvää laadultaan. Eikä ollut edes kallista edes tullien kera verrattuna siihen, jos olisi suomesta lähteny ostelemaan samoja tavaroita. Eli oikein positiivinen kokemus.
 
HeNe.334
03.11.2009 07:49:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sattuisko kukaan tietää miten se tulli lasketaan
 
Ei se ole viellä pilalla
Juzzu
03.11.2009 07:57:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HeNe.334: sattuisko kukaan tietää miten se tulli lasketaan
 
Tullia ei lasketa, se tulee Tullin ohjeiden mukaan, riippuen vähän tavarasta. Soitinrojuille se on jotain muutamia prosentteja, 3-4% muistaakseni. Vai kaksiko se oli...
 
Se suurin lisäkustannushan tulee ALVista, ja paketin lopullinen kustannus on tuotteiden hinta + postikulut + tulli x 1.22 (=ALV 22%).
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «