Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sopiva Prätkärotsi?
1 2 3
Nalle The Puh
04.10.2009 10:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K3babi: Mistä kaikkialta näitä nahkatakkeja oikein saa? emp, nahka-albert, stuntman, kirpputorit..?
 
Sellon Redskinsisstä saa jotain nahkatakin tapaista, itse en kyllä ole asioinut kys. liikkeessä. Oma rotsi on poimittu Espanjasta, jostain katukaupasta.
 
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
Thule
04.10.2009 13:10:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H8machine: Oon päättäny et jos seuraavaa tilipäivää mennessä ei kirppiksillä tärppää nii marssin sinne vitun stuntmanii ja ostan nahkarotsin 168e!! Saakeli sitte on ja oppii olemaan, miun tuurilla seuraavana päivänä nään samanlaisen jossai 20 e...
 
Minkä kokoinen? Mulla olisi Huuto.netissä myynnissä koon 52 rotsi, melkeinpä käyttämätön. Ohenin itse, ja jouduin ostamaan em. suolaisella hinnalla istuvan.
 
Señorita mas fina, who's that girl?
-Juice-
19.10.2009 18:06:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wanha ketju, mutta osallistutaan, kun kerran silmiin sattui. Siittä suomalaista käsityötä. Hintaa on aika lailla, mutta laatu on priimaa. Oma rotsi vain paranee vanhetessaan.
 
http://www.karrax.fi/karrax.php?id=7
 
Nyt ollaan jännän äärellä!
Afterdown
23.10.2009 15:25:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan kellään kokemusta näistä prätkärotseista:
 
http://koti.mbnet.fi/hey/biker/b_classic.htm
http://www.nahka-asuste.com/index.php?v=tuoteryhma&id=10 tai tuolta prätkärotsi
 
Toinen on tehty puhvelin napasta ja toinen naudan. Onko näillä sitten loppujen lopuksi mitään väliä?
 
JPQ
23.10.2009 17:11:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittääkseni puhveli ja lammas (ehkäpä myös vasikka) nautaa pehmeämpää ja pintakuosi eroaa myös eläimen mukaan lammas sileintä ymmärtääkseni ja myös pehmein laatu.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Afterdown
24.10.2009 14:39:27 (muokattu 24.10.2009 14:39:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Käsittääkseni puhveli ja lammas (ehkäpä myös vasikka) nautaa pehmeämpää ja pintakuosi eroaa myös eläimen mukaan lammas sileintä ymmärtääkseni ja myös pehmein laatu.
 
Jooh, selma. Onkohan kukaan ostanut kyseisistä liikkeistä? Onko laadukaita? Täälläpäin kun ei noita liikkeitä oikein ole missä tollaisia myytäisi.
 
Davet
24.10.2009 15:08:33 (muokattu 24.10.2009 15:11:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin tuolta nahkarotsit.comista yhden takin. Vetoketjua siitä piti vähän fiksata, mutta mä röydinkin sen ite paskaksi.
Ai niin, se tuolta ostamani ei kyllä ollut prätkärotsi, mutta joo.
 
There is no way to peace, peace is the way to go.
black_moon
26.10.2009 23:49:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä päin Tampereen seudulta voisin löytää sopivan naisten prätkätakin? Pituutta 183cm. Miesten takit ovat malliltaan typerän näköisiä ja haluaisin tiukan, hyvin istuvan prätkätakin mutta en tiedä mistä lähtisin hakemaan. Ongelma on se että naisten takeista loppuu usein koko kesken, minun pituiselleni ei tahdo löytyä...
 
Osaako joku suositella Tampereelta hyvää nahkapaikkaa josta voisi löytää keskivertoa vähäsen isompaa naisten takkia?
 
JPQ
27.10.2009 19:43:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkäpä naisen päällä ovatkin ja toki osan miehistäkin jaa miksikö no ärsyttää että vaatteet tehdään tietylle tyypille oma ruumiinrakenne vaatii vaatteelta sitä mitä ei helpolla saa edes ihan tosi perus vaatteissa jota tämä vaate ei ole mutta silti. Myös sitten materiaalit.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «