Aihe: Mel Gibsonin The Passion
1 2 3 4
vexu
02.03.2004 14:09:13 (muokattu 02.03.2004 14:11:00)

Kyllähän tuo jenkeissä tienasi viiteen ensimmäiseen päivään $117.5m ja kun miettii itse Gibson itse rahoitti leffan n. $30m budjetin omista varoistaan niin aika huimissa summissa mennään. Lisäksi tahti ei ole paljoa viimeistä sormusten herraa jäljessä joten aika huiman mielenkiinnon leffa on saanut aikaiseksi. Vielä 4kk sitten eivät meinanneet löytää jakelijaa koko tekeleelle. Kyllähän tuo pitää jossain vaiheessa kieltämättä katsastaa, mutta tuskin jaksaa teatterissa käydä.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Mr. Wolf
02.03.2004 15:35:34
Onko elokuvassa mitään erikoista? Mitä veikkaat?

Itse en halua ostaa jeesus-hypeä. En edes kahdeksalla eurolla.

Et sitten viitsi lukea kunnolla toisten kirjoituksia. Noh, kyllähän elokuva voi olla erikoinen, jos se pääsee lähellekkään noita antisemitismi syytöksiä, mitä siitä on esitetty.
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
Bluesmies
02.03.2004 18:50:30
Katoin trailerin ja oon kyllä sitä mieltä, että toi ei todellakaan ole sellainen leffa, jonka jälkeen olisi iloinen ja pirteä olo. Näytti melkoisen karulta kuvaukselta. Varmasti ihan hieno leffa, mutta itse sanon jo nyt EI KIITOS!!
Kitara on tyhmä!!!
vexu
02.03.2004 20:16:44

Näytti melkoisen karulta kuvaukselta.

Ilmeisesti kyseessä onkin vain kaksi tuntia jeesuksen veristä kidutusta, joka päättyy ristiinnaulintaa. Leppoista kokoperheen viihdettä siis. Jännityksellä voikin odottaa onko suuren tuoton takia luvassa vielä The Passion 2: Return of Jesus ;)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
gheisari
02.03.2004 21:28:19
Et sitten viitsi lukea kunnolla toisten kirjoituksia. Noh, kyllähän elokuva voi olla erikoinen, jos se pääsee lähellekkään noita antisemitismi syytöksiä, mitä siitä on esitetty.

Juutalaiset on vain herkkänahkaista sakkia. Ovathan nämä samat rivit aikoinaan Star Warseistakin älähtäneet.

Harvoin jaksaa yli kahden lauseen kirjoituksia lukea.
Lähikauppias
02.03.2004 21:54:01

Minusta on outoa, jos ihmisiä ärsyttää se, että elokuva kertoo Jeesuksesta. Aika fundamentalistista.

Klikkasin muuten Bluesmiehelle vahingossa varoituksen. Pahoittelen.
Bluesmies
02.03.2004 21:57:40
Klikkasin muuten Bluesmiehelle vahingossa varoituksen. Pahoittelen.

Mitäs tuosta, sitä sattuu paremmissakin piireissä.
Kitara on tyhmä!!!
rc
02.03.2004 22:11:58
Realismia on mukana roimasti. Eli jos leffassa on verta ja kidutettua lihaa runsain mitoin, niin ollaan oikeilla jäljillä.

Ainakin Floridassa tuosta varmaan tykätään. Jeesuksen verta ja suolenpätkiä, Glen Benton hakkaa hanskaansa vielä ensi vuonnakin :-)
Runsas pulikan päivittäinen hierominen saa kädet vapisemaan, mutta kunhan saa välillä kalkattaa...
Osmo
03.03.2004 00:29:39
noissaP ehT ninosbiG leM
Naama umpeen apina!
gheisari
03.03.2004 00:44:22
joku viiskymppinen muori ehti jo kuolla sydäriin tuolla ameriikassa katsoessaan passionii!
85423321
03.03.2004 02:12:33 (muokattu 03.03.2004 02:13:00)
Tässä vähän aikaa sitten näin uutisen, että paavi oli nähnyt Passionin etukäteen ja kehui sitä oikeaoppiseksi. Mitä jos vanhus olisi heittänyt veivin katsoessaan ko. leffaa? Gibson olisi voinut olla vähän nolossa tilanteessa.
Sade on Jumalan pissaa.
HS
03.03.2004 10:03:37
Terve

Kukas tuossa muuten esittää Jeesusta? Arnold?

-I´ll be back

:) ...anteeksi
gheisari
03.03.2004 18:30:07
Tässä vähän aikaa sitten näin uutisen, että paavi oli nähnyt Passionin etukäteen ja kehui sitä oikeaoppiseksi. Mitä jos vanhus olisi heittänyt veivin katsoessaan ko. leffaa? Gibson olisi voinut olla vähän nolossa tilanteessa.

Tiesitkö muuten, että se lahko mihin Gibsonin Mel kuuluu, pitää Paavia väärän opin levittäjänä?
booster
03.03.2004 20:02:27
Tiesitkö muuten, että se lahko mihin Gibsonin Mel kuuluu, pitää Paavia väärän opin levittäjänä?

Onko noin? Mä taas olen kuullut, että Gibson olisi nimenomaan katolinen.
Mr. Wolf
03.03.2004 20:03:07
Onko noin? Mä taas olen kuullut, että Gibson olisi nimenomaan katolinen.

Onhan katollisuudessakin lahkoja...
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
booster
03.03.2004 20:13:24
Onhan katollisuudessakin lahkoja...

No varmasti, tasa-, harja- ja ties mitä katollisia, mutta tuskin nyt sentään kirkkonsa päämiestä harhaoppiseksi väittävää.
Guderian
10.03.2004 09:00:11 (muokattu 10.03.2004 09:00:36)

Mielenkiinnolla odotan elokuvaa. Finnkinon sivujen mukaan 26.3. on ensi-ilta.

Tämän voisi tosiaan käydä katsomassa. Ilman hypetystäkin vaikuttaa kiehtovalta, nyt oikein tekee mieli nähdä onko niillä antisemitismiväitteillä mitään pohjaa.

Ps. Tällaiseen törmäsin uutisryhmissä: http://www.sharethepassionofthechrist.com/

Ei pelkästään pyhällä hengellä Melkään perhettään ruoki .-)
"Klotzen, nicht Kleckern!"
depe
10.03.2004 10:26:40
Melhän ei nyt sitten enää kuulemma saa mitään hommia, kun se on suututtanut kaikki Hollywoodin juutalaiset leffamogulit... Näinköhän tuohon uskoisi. Eiköhän se Tappava ase 48 ole jo tulossa...
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Xebeche
10.03.2004 10:35:13
Melhän ei nyt sitten enää kuulemma saa mitään hommia, kun se on suututtanut kaikki Hollywoodin juutalaiset leffamogulit... Näinköhän tuohon uskoisi. Eiköhän se Tappava ase 48 ole jo tulossa...

Mutta kompensaationa mielipahasta Melille on laitettu aisapariksi juutalainen rabbi.

The Passionia odotan kyllä mielenkiinnolla.
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)