Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 545 46 47 48 4965 66 67 68 69
Kailis
10.10.2009 01:18:03

leolehto: Lupasin mennä tyttöystävän silakkatorille :DDDD

Hör hör =D
Kailis
10.10.2009 01:18:03 (muokattu 10.10.2009 01:18:40)

Oli niin hyvä että tuli tuplana...
punkkari93
23.10.2009 21:13:54
''Mun pitää lukee kokeisiin''
Muuten ihan hyväksyttävä, mut kaveri ei ees opiskele missään tällä hetkellä...
Rocco_Longfella
23.10.2009 21:42:57
punkkari93: ''Mun pitää lukee kokeisiin''
Muuten ihan hyväksyttävä, mut kaveri ei ees opiskele missään tällä hetkellä...

Hakukokeet?
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
teukka
23.10.2009 22:44:32
punkkari93: Välivuosi.

Potkut.vittu.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Kailis
24.10.2009 06:33:08

teukka: Potkut.vittu.

En saa potkuja. Vittu.
leolehto
24.10.2009 14:34:13
" Mun pitää haravoida kun on valosaa."=mikää aika ei käy lauantaina aikavälillä 12-17...
Påskägg
24.10.2009 15:55:11
leolehto: " Mun pitää haravoida kun on valosaa."=mikää aika ei käy lauantaina aikavälillä 12-17...

Toi on kyllä, hahahah

No kappas, just tuli meikällekki :

hmm... illalla mulla on menoa
hmm... passaisko jos jättäis huomisee ku pitäs vissii vähä alotellakki ajoissa iltaa varte
ku Seppo (nimi muutettu) pitää jotku pienet synttäri kemut

Meen sit keskenäni paukuttelee
RETRIBUTION!
sticky fingers
27.10.2009 23:01:17
H8machine: Toi on kyllä, hahahah

No kappas, just tuli meikällekki :

hmm... illalla mulla on menoa
hmm... passaisko jos jättäis huomisee ku pitäs vissii vähä alotellakki ajoissa iltaa varte
ku Seppo (nimi muutettu) pitää jotku pienet synttäri kemut

Meen sit keskenäni paukuttelee

Eiks alottelu reeneissä oo just parasta?
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Silppuri
28.10.2009 12:30:19 (muokattu 28.10.2009 12:33:00)

Me ollaan viimeks treenattu koko porukalla vuonna 2007 (pienemmällä väellä tosin jopa muutaman kerran vuodessa). Silti keikkoja on ollu 4-6 vuodessa ja treenikämppää on maksettu. Basisti naurokin, että halvemmaks tulis vuokrata studio näitä treenejä varten... ;)

Yksittäisiä naurettavia syitä ei ole, mutta aina kun on sovittu treenit kolmen kuukauden päähän niin aina tulee jollekin jotani "tärkeämpää". Priorisoinnista näkyy, kun kiinnostus alkaa loppua. Eli jos mieluummin "kuskaa siskoa" (kuten tuossa aiemmin), kun soittaa heviä, niin vittuakos siinä bändissä sitten tekee?

EDIT: Ja sitä en ymmärrä, että miks joku jaksaa keksiä jotain tekosyitä, ettei tartte treenata. Eikö kaikille (varsinki muulle bändille) olis helpointa, jos tällanen tekosyiden keksijä lähtis itse läksimään, niin saisi kaikessa rauhassa ja hyvällä omallatunnolla sitten käydä siellä salilla tai haravoida päivän valossa tai lukea olemattomiin tentteihin...
"I havent slept since I woke up."
Moimies
28.10.2009 13:23:14
Silppuri: Yksittäisiä naurettavia syitä ei ole, mutta aina kun on sovittu treenit kolmen kuukauden päähän niin aina tulee jollekin jotani "tärkeämpää". Priorisoinnista näkyy, kun kiinnostus alkaa loppua. Eli jos mieluummin "kuskaa siskoa" (kuten tuossa aiemmin), kun soittaa heviä, niin vittuakos siinä bändissä sitten tekee?

EDIT: Ja sitä en ymmärrä, että miks joku jaksaa keksiä jotain tekosyitä, ettei tartte treenata. Eikö kaikille (varsinki muulle bändille) olis helpointa, jos tällanen tekosyiden keksijä lähtis itse läksimään, niin saisi kaikessa rauhassa ja hyvällä omallatunnolla sitten käydä siellä salilla tai haravoida päivän valossa tai lukea olemattomiin tentteihin...

Plussan narautan, on mielestäni niin asiapitoinen kirioitus.
Melodisen puoleista paahtoa >>> Vengeance Unleashed
Påskägg
28.10.2009 18:11:02
sticky fingers: Eiks alottelu reeneissä oo just parasta?

Onhan se, siks toi olikin tosi surkea selitys:D
RETRIBUTION!
strophe
04.11.2009 11:43:08
sticky fingers: Eiks alottelu reeneissä oo just parasta?

Se on aika paha, jos treeneissä ottaa vähän kaljaa. Siinä on muutamaan otteeseen sitten käynyt niin, että takaisin keskustaan tullessa kaikilla kiiltää silmisissä ja yhteen ääneen mietitään:"Pitäiskös vielä yhdet?". Aamuviiden nakkikioskijonossa sitten turpaan saadessa ja tyttöystävän puheluun vastatessa tulee sellainen "taas piti"-fiilis. :)
~Volyymi korvaa puuttuvan taidon~ www.mikseri.net/sapiska
mattijii
05.11.2009 21:06:13
Kiipparisti ei päässyt treeneihin kun piti mennä ex-anopin luo kahville :).
KiipparistiKotkasta
06.11.2009 12:47:47
Tota meikä ei justiinsa tajua.
Jos täytyy mennä entisen sukulaisen naapurin koiran entisen tyttöystävän kaiman synttäreille, tai lukea olemattomiin kokeisiin tms yhtä fiksua, mitä järkeä olla koko bändissä? Että tuleeko siitä semmonen fiilis, että kaupungilla on kiva kehua soittavansa bändissä? Vaan kelleenhän ei kerrota, että siinä bändissä oli harjotuksissa viimeeksi puol vuotta sitten? Eli varmaan monella menee toi pomofiilis ja kehuskelu kaupungilla sen ite musiikin yli?

Lähtisivät lätkimään koko bändistä. Bändi sais uuden muusikon tilalle, jota todennäkösesti huvittaiskin joskus treeneihin tulla, eikä aina tarvis miettiä, että mikäs tekosyy nyt tällä kertaa on, ettei muusikkoa näy treeneissä.

Ottakaa huomioon että tollasella pelleilyllä se bändi ei edes etene todennäkösesti mihinkään, kun ei porukka ehdi ikinä treenaamaan täydellä kokoonpanolla.
Musikaalisuus on lahja - tyhmyys sukuvika
oiva tumpeloinen
06.11.2009 13:00:22
KiipparistiKotkasta: Tota meikä ei justiinsa tajua.
Jos täytyy mennä entisen sukulaisen naapurin koiran entisen tyttöystävän kaiman synttäreille, tai lukea olemattomiin kokeisiin tms yhtä fiksua, mitä järkeä olla koko bändissä? Että tuleeko siitä semmonen fiilis, että kaupungilla on kiva kehua soittavansa bändissä? Vaan kelleenhän ei kerrota, että siinä bändissä oli harjotuksissa viimeeksi puol vuotta sitten? Eli varmaan monella menee toi pomofiilis ja kehuskelu kaupungilla sen ite musiikin yli?

Lähtisivät lätkimään koko bändistä. Bändi sais uuden muusikon tilalle, jota todennäkösesti huvittaiskin joskus treeneihin tulla, eikä aina tarvis miettiä, että mikäs tekosyy nyt tällä kertaa on, ettei muusikkoa näy treeneissä.

Ottakaa huomioon että tollasella pelleilyllä se bändi ei edes etene todennäkösesti mihinkään, kun ei porukka ehdi ikinä treenaamaan täydellä kokoonpanolla.

Oletko itse miettinyt, että ehkäpä iso osa näistä jutuista saattaa olla kertaheittoja? Eli siellä entisen sukulaisen naapurin synttäreillä, vai missä nyt olikaan, on oltu just kerran tai ehkä pari? Jokaisella vähänkin varttuneemmalla saattaa olla joskus valittavana ihan oikeitakin arkipäivän asioita. Silloin tuommoinen kellareissa pyöriminen voi olla vähän vähäisempää just sillä hetkellä. Kaikkea ei kannata lukea täysin mustavalkoisena. Kyllä mä esim. hyvin ymmärrän, että jos muu bändi tahtoo pitää tiukasti kiinni jostain tietystä päivästä treenipäivänä ja jollain on vuoroduuni, niin se ei välttämättä ole paikalla, jos sillä on samaan aikaan duunia. Ehkäpä silloin voisi kysyä siltä loppubändiltä, että miten idiootteja ne on, ettei ota toisten etukäteen tiedettyjä menoja huomioon.....
Moimies
10.11.2009 17:44:59
Moimies: "Ei tullu sossun rahat tänää ni en tuu reeneihi"

Tämä tapahtui jälleen tänään, suoraan ei sanonut, ts. ei viitsinyt vastata puhelimeen, mutta kaikki merkit viittaavat ilmiselvästi. Alkaa hieman vituttamaan tollaset vitun pellet.
Melodisen puoleista paahtoa >>> Vengeance Unleashed
Kummiseta
12.11.2009 17:16:22
mattijii: Kiipparisti ei päässyt treeneihin kun piti mennä ex-anopin luo kahville :).

Kahville vai "kahville"? ;)
fox
16.11.2009 01:27:32

Silppuri:
EDIT: Ja sitä en ymmärrä, että miks joku jaksaa keksiä jotain tekosyitä, ettei tartte treenata.

No, keikkailevalle bändille tuosta olis hyvä muistisääntö ja perimmäinen totuus..

"Viidentoista minuutin häpeällä kuittaa monen tunnin treenit!" -Näin siis keikalla..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)