Roger 23.10.2009 13:48:25 | |
---|
Kuvia keikalta selatessa, huomasin yhden asian muuttuneen lavaesiintymisessa. Jo tietynlaisiksi "tavaramerkeiksi" muodostuneet mikkiständit olivat muuttuneet tavallisiksi :) "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Jyrken 23.10.2009 13:53:33 | |
---|
Kovaa tavaraa. Olen muuten täysin samaa mieltä sen kanssa, että Eurasiassa pianosoundit meni vähän pipariksi. Led Zeppelinin Heartbreakerin riffi tuli New Bornin jälkeen. Ai mikä allekirjotus |
nikomati 23.10.2009 16:49:46 | |
---|
Cathi777: Oliko nyt katsomassa ketään sellaista henkilö, joka olisi ollut edellisellä Suomen keikalla ja osaisi näitä kahta verrata? Se edellinen kerta ei ainakaan mikään tajunnanräjäyttäjä ollut. Itse olin eilen ja myös kaksi vuotta sitten katsomassa poikain keikkaa. eilen oli kova keikka, mutta jotenkin pidin enemmän edellisen vierailun keikasta. miksi. vaikea sanoa mitään tiettyjä asioita. varmaa on tietysti se, että 2007 näin bändin ensimmäistä kertaa livenä. se ei voi olla vaikuttamatta. kaikesta huolimatta oli mahtava meno eilen! koskaan ei voi olla liian gay |
--Tomppa-- 23.10.2009 18:22:43 (muokattu 23.10.2009 18:32:19) | |
---|
Olipahan kova keikka, huhhuh. Tosin tunnelmaa vähän söi juurikin keikan myöhästyminen, lämppärin puute, sekä paikat yläkatsomon takakaarteesta, jossa yleisö oli täysin kuollutta. Settilistasta oisin ite pudottanu ainakin Guiding Lightin ja United States of Eurasian, tilalle oisi kelvannut vaikkapa Butterflies & Hurricanes ja Feeling Good. Nojoo, se että mulla oli huonot paikat ei ole bändin vika, ja kaipa nuo Resistancen biisitkin kuuluu asiaan, joten siihen nähden homma oli parhainta mahdollista antia mitä kuvitella saattaa. Ens kerralla tavataan sitten kentällä! E: Aijjuu, saundit olivat sentään erittäin hyvät siälä piippuhyllyn takakaarteessa. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Davos 23.10.2009 18:43:23 | |
---|
Kentältä oltiin tarkkailemassa toimintaa ja olihan tuo vaikuttavinta mitä mulle on ikinä kehdattu musiikin nimikkeen alla tyrkyttää. Aivan uskomattoman suvereeni suoritus, niin tekniikan kuin muusikoiden osalta. Hienoja biisejä, virtuoosimaista soitantaa ja aivan mahtava show. Pahoin pelkään etten enää koskaan tule todistamaan mitään vastaavaa. www.myspace.com/cardiaccatalyst |
jarkkkk 23.10.2009 18:46:02 | |
---|
laittakee nyt sitä settilistaa ni voi sitten paikalle pääsemättömät itkeä =) miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
Loco happy: laittakee nyt sitä settilistaa ni voi sitten paikalle pääsemättömät itkeä =) Voicen sivuilta. Itse arvuuttelin settilistaa ennen keikkaa, ja biisien määrä osui nappiin ja kolme biisiä meni pieleen :) Uprising Resistance New Born Map of the Problematique Supermassive Black Hole Guiding Light Hysteria United States Of Eurasia Cave Unintended Undisclosed Desires Starlight Plug In Baby Time Is Running Out Unnatural Selection Encore: Exogenesis: Symphony, Part 1: Overture Stockholm Syndrome Knights of Cydonia E: Tosiaan ne pieleen menneet arvaukset, elikkäs Cave ja Unintended sekä Exogenesis oli biisejä joita en uskonut kuulevani. Niiden tilalle veikkailtiin Butterflies & Hurricanesia, Feeling Goodia ja Take A Bowta. www.myspace.com/cardiaccatalyst |
eewo 23.10.2009 18:53:32 | |
---|
Olipa vaan järjettömän kova meno! Eipä haitannut vaikka olin piippuhyllyllä lavan Bellamyn puoleisessa reunassa. Visuaalisuus oli huikaisevaa ja soittokin pelitti kuin sata jänistä. Uudet biisit toimivat todella hyvin... Mitä nyt sinfonian eka osa oli aivan väärässä paikassa ekana encorena. Introna olis toiminut (jos sillonkaan, en oo kovin suuri biisin ystävä) Uprising nyt oli aivan yhtä tylsä ja mitäänsanomaton kipale livenäkin ja todella väsyttävä aloitus keikalle. Eurasiasta en muutenkaan tykkää yhtään, mutta kyllä se nyt toimi sellaisena välipalana siinä. Muut uudet kappaleet taas rokkasivat todella hyvin, erityisesti Undisclosed Desires yllätti positiivisesti. Man with the Harmonica -intro Knights of Cydonialle oli äärimmäisen komea. Taatut hittibiisit toimivat, mutta Supermassive Black Holen olisi voinut heivata helvettiin, kun teknokipaleen paikan täytti huomattavasti parempi Undisclosed Desires. Yleisö oli välillä vähän turhan kuollutta, ainakin ei-niin-tunnettujen kappaleiden kohdalla. Permannolla näytti kyllä olevan meininkiä. Ja senkin huomasi että oli kiertueen eka keikka. Oli hupaisaa seurata aitiopaikalta kuinka lavahenkilökunta kiipeili tikapuiden kanssa repimään Bellamyn pylvääseen kiinni jäänyttä intro-lakanaa Uprisingin aikana. Ja vaikutti että joku unohti heittää ne ilmapallot sinne yleisöön Plug in Babyssa (?) ja niiden toteutus jäi mutenkin vähän puolivillaiseksi. Mutta silti: Aivan tajuttoman kova show. Upeaa! "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
StoRBa 23.10.2009 23:06:59 | |
---|
--Tomppa--: Olipahan kova keikka, huhhuh. Tosin tunnelmaa vähän söi juurikin keikan myöhästyminen, lämppärin puute, sekä paikat yläkatsomon takakaarteesta, jossa yleisö oli täysin kuollutta. Settilistasta oisin ite pudottanu ainakin Guiding Lightin ja United States of Eurasian, tilalle oisi kelvannut vaikkapa Butterflies & Hurricanes ja Feeling Good. Nojoo, se että mulla oli huonot paikat ei ole bändin vika, ja kaipa nuo Resistancen biisitkin kuuluu asiaan, joten siihen nähden homma oli parhainta mahdollista antia mitä kuvitella saattaa. Ens kerralla tavataan sitten kentällä! E: Aijjuu, saundit olivat sentään erittäin hyvät siälä piippuhyllyn takakaarteessa. Oli kyllä mahtava keikka! Yksi parhaista ellei paras näkemäni show ehdottomasti. Guiding lightin olisi ehkä voinut tipauttaa, mutta Eurasia oli omasta mielestäni keikan parasta antia. Toimi kuin häkä. Feeling Good olisi voinut tulla. Sounditkin olivat todella hyvät ainakin kentälle tulpat päässä kuunneltuna. |
Mustikkamuffinssi 24.10.2009 03:17:16 | |
---|
Oli kyllä ihan positiivinen yllätys tuo keikka, vaikka aika heikoilta paikoilta joutuikin katsomaan. 2007 tuli myös keikka nähtyä ja hankala näitä on paremmuusjärjestykseen laittaa. Show oli tällä kertaa kyllä komeampi, mutta kun nuo uuden levyn biisit ei oikein iske, niin setti oli edellisellä kerralla enemmän mieleen. Vanhemmista Caven uusi sovitus oli ihan ok, mutta ei se nyt mitenkään villinnyt. Myös Unintendet tuntui jotenkin randomilta, kun tarjolla olisi tosiaan ollut Butterflies And Hurricanesia ja Take A Bowta. Man With Harmonica oli kyllä komean kuuloista Knights Of Cydonian introna! Ei mikään kaikkien aikojen keikka, mutta oikein mainio silti :) Ei kaduttanut maksaa lippujen hintaa. |
rocky0 24.10.2009 04:06:58 | |
---|
Jyrken: Kovaa tavaraa. Olen muuten täysin samaa mieltä sen kanssa, että Eurasiassa pianosoundit meni vähän pipariksi. Led Zeppelinin Heartbreakerin riffi tuli New Bornin jälkeen. Ei muuten tullut vaan Deftonesin Headup ;) |
balzary 24.10.2009 12:44:54 | |
---|
Muuten hyvä keikka, mutta sama vika kuin edellisellä kerralla: Bassosoundi oli (vähän yllättäen) aika paska. Ei meinannut monessakaan kohtaa erottua mitä Wolstenholme soittaa, sellainen tasainen alapäämumina koko ajan. Nyt olin takakaarteessa, edellinen keikka miksauskopin edessä. Sama ongelma kummassakin paikassa. Muuten hyvät soundit. |
jss1 24.10.2009 18:52:16 (muokattu 24.10.2009 18:52:40) | |
---|
Jyrken: Kovaa tavaraa. Olen muuten täysin samaa mieltä sen kanssa, että Eurasiassa pianosoundit meni vähän pipariksi. Led Zeppelinin Heartbreakerin riffi tuli New Bornin jälkeen. rocky0: Ei muuten tullut vaan Deftonesin Headup ;) Joo sitä mäkin, en muista kuulleeni heartbreaker-riffiä keikalla. |
Jokapaikanapina 24.10.2009 22:24:29 | |
---|
jss1: Joo sitä mäkin, en muista kuulleeni heartbreaker-riffiä keikalla. Olin kuulevinani sen mutta ei ihan. Kai se sitten oli jo toi yllämainittu? |
--Tomppa-- 24.10.2009 23:00:20 | |
---|
Kyllä vaan minun muistaakseni tuli Heartbreakerin tapanen riffi siinä jossain vaiheessa. Vai tulikohan se HAARPissa jossain kohtaa...? Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
jigsore 25.10.2009 01:52:48 | |
---|
|
jss1 25.10.2009 02:47:04 | |
---|
--Tomppa--: Kyllä vaan minun muistaakseni tuli Heartbreakerin tapanen riffi siinä jossain vaiheessa. Vai tulikohan se HAARPissa jossain kohtaa...? hmm.. niin, kun rupesin ton ekan kommentin takia miettimään niitä riffejä, niin yks tais lähtee vähän samalla lailla, mut ei se kuitenkaan se ollut. kyl sen ois siellä keikalla heti tunnistanu ja vähintäänkin tuumannut et hei heartbreaker on sen verran tuttu riffi kuitenkin kyseessä... |
fender50 25.10.2009 11:49:26 | |
---|
Oli kyllä helvetin kova keikka taas. Settilista oli kyllä hieman yllätyksetön, tosin Exogenesis lopussa paikkasi hieman tilannetta. MK Ultra olisi ollut nasta myös kuulla. Ja kyllä tuo Heartbreaker tuli konsertin alkuvaiheessa, lopussa tuli myös hieman samalta kuulostava riffi, ei kuitenkaan sama. Caven pianosovitus oli myös hiton kova veto ja United States of Eurasia kuulosti älyttömän massiiviselta. |
Antti90 25.10.2009 12:53:39 | |
---|
Huhhuh jopas oli konsertti! Johan tuota lavasetuppia oltiin arvuuteltu täälläkin etukäteen, mutta olihan se iha törkeen upea. Laserit mm. olivat mahtavia livenä nähtynä. Itse istuin 303-lohkossa ja paikka osoittautuikin aivan erinomaiseksi. Lava näkyi erittäin hyvin, soundit oli todella hyvät... Bändi veti todella tiukasti ja Matt lauloi miun mielestä todella hyvin. (NewBornissa vähän varasti mutta so what, ei se haitannut) MK Ultran olisin mielelläni kuullut ja sen Blissin, mutta kyllä tuo kelpasi noinkin. Keikan jälkeen oli sekä erittäin tyytyväinen mutta myös surullinen fiilis - joko nyt pitää lähteä pois? Eikö ne enempää soita? Kyllä tuo poisti syysmasiksen rippeet jos sitä ikinä olikaan :) Loistava potku omaan bänditoimintaan (yeah baby, samanlainen show meillekin) ;) "Never give up." |
tuomittu 25.10.2009 15:14:33 (muokattu 25.10.2009 15:15:58) | |
---|
m/: Konserttijunassa oli hieno meininki: http://uutiset.msn.hs.fi/kaupunki/a … nserttijunaan/1135250264478?ref=msn Joo, parasta oli kun se joku tyyppi pääsi hölisemään henkilökunnan sisäiseen puhelimeen. Random tyyppi: Millo juna lähtee? Kuski: Ihan kohta lähtee. Kuka siellä on? Miten sä sait yhteyden tänne? Ja tämä keskustelu kuului junan äänentoiston kautta vissiin sitten jokaiseen vaunuun. JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT! |