Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 597 98 99 100 101122 123 124 125 126
B-tone-flat
23.10.2009 15:39:53
Grugi: Kitara kourassa ehjänä ja melkeen säädöissä joten kaikki hyvin tälläkin kertaa.

Mites sulla tuli toi toimitus, matkahuoltoon vai? Munkin kitara oli eilen vielä köpiksessä ja näyttää dpd:n tracking vieläkin sitä. Olis kiva saada keppi viikonlopuksi himaan.
No Comments!
Grugi
23.10.2009 15:46:08
B-tone-flat: Mites sulla tuli toi toimitus, matkahuoltoon vai? Munkin kitara oli eilen vielä köpiksessä ja näyttää dpd:n tracking vieläkin sitä. Olis kiva saada keppi viikonlopuksi himaan.

Oli tullut suomeen puolen yön paikkeilla, sitten DPD Finlandin puljuun vantaalle sieltä Matkahulto hoiti sen tohon Siwaan josta hain sen tunti sitte. Soitin ensin DPD asiakaspalveluun josta reipas neiti selvitti että matkahuolto on sen toimittanut joten saa noutaa.
SDMF
B-tone-flat
23.10.2009 15:57:19
Pirautin mäkin sitten dpd:lle ja tosiaankin keppi on edelleen Tanskanmaalla. Maanantaille sitten menee, fuk!

Meinasin muuten saada aamulla sätkyn kun pistin meiliä dv247:lle että missäs mennään kun ei ole tullut seurantakoodeja paketista. Kaveri vastas sieltä että joo, sun Precision Bass lähti tiistaina eteenpäin. Mä vastasin että mitä hittoa, mähän tilasin kitaran enkä bassoa. Kaveri vastas että joo kitarahan sulle lähti ja pyyteli anteeksi ja selitti että niin paljon lähtee tavaraa maailmalle että menee jo sekaisin. Sen verran ammattitaitoista "asiantuntijaa" siellä on myyjänä.
No Comments!
Infidel
23.10.2009 17:10:28
minun kitara siis odottelee nyt viikonlopun yli vissiin jyväskylän terminaalissa, ei millään ehtinyt aamun siwa-jakoon tällä paikkakunnalla. Kovasti ahdistaa ja odotuttaa perheenlisäystä!
I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem
blaekie
23.10.2009 18:22:32 (muokattu 23.10.2009 18:23:03)

Infidel: minun kitara siis odottelee nyt viikonlopun yli vissiin jyväskylän terminaalissa, ei millään ehtinyt aamun siwa-jakoon tällä paikkakunnalla. Kovasti ahdistaa ja odotuttaa perheenlisäystä!

Muuta Helsinkiin :) , kyllä se sieltä tulee , sano Maltti ja Valtti.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Väsykäsi
23.10.2009 18:48:18
Infidel: minun kitara siis odottelee nyt viikonlopun yli vissiin jyväskylän terminaalissa, ei millään ehtinyt aamun siwa-jakoon tällä paikkakunnalla. Kovasti ahdistaa ja odotuttaa perheenlisäystä!

Odottavan aika on 9 kuukautta, mutta toivottavasti et joudu odottamaan niin kauaa.
Wallesmanni lähti lukulomalle ja palaa kun on opetellut käytöstapoja. Laiskuus ei oikein käy perusteluksi tulla uhoamaan muille. Mod Huom http://tinyurl.com/ynupj4
blaekie
23.10.2009 19:11:56

Väsykäsi95: Odottavan aika on 9 kuukautta, mutta toivottavasti et joudu odottamaan niin kauaa.

Juu näin se menee, ja sitten on perään vielä tuskainen synnytys :)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Grugi
23.10.2009 19:13:40
Ilmeisesti on olleet eri konteissa kamat jos mulle tuli nyt ja muut jäi ilman vaikka samaan aikaan olivat Tanskassa.
SDMF
issue
23.10.2009 19:15:41 (muokattu 23.10.2009 19:17:53)
B-tone-flat: Maanantaille sitten menee, fuk!

Sama juttu... Tilauksen laitoin maanantai-tiistai yöllä vähän jälkeen kello 12, eli sen viikon se sitten näköjään ottaa. Ens kerralla kyllä tilaan torstaina niin on selvä ettei ehdi viikonlopuksi, eipähän tarvii jännittää. :)

Mä vastasin että mitä hittoa, mähän tilasin kitaran enkä bassoa.

Etusivulta: "Over 30 years of experience. We know what we are talking about." Hiljaa siellä! Otat ton nelikielisen kitaran ja olet tyytyväinen... ;)

Infidel: minun kitara siis odottelee nyt viikonlopun yli vissiin jyväskylän terminaalissa

No tuo on ehkä paskempi skenaario että tietää kitaran olevan melkein perillä, mutta saavuttamattomissa. Kööpenhaminahan on tuolla jossain jumalan selän takana, kaisse sieltä joskus tulee...
Morri
23.10.2009 19:19:26 (muokattu 23.10.2009 19:20:35)
Hupsis, tulikin painettua väärää nappia :)
"Nuotin vieressä on tilaa..."
Louhimo
23.10.2009 20:10:22

Hassua, että itse tilasin maanantai aamuna klo 10 kieppeillä ja meikäläisen kitara on edelleen Tanskassa :) Olisi kyllä jo tehnyt mieli päästä soittelemaan vloppuna...
Mistä pitää painaa et tää tiluttaa?
zuppermuhle
23.10.2009 20:22:14 (muokattu 23.10.2009 20:39:29)
Oho väärä toik
Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php
tomukka
23.10.2009 22:04:15
Grugi: Mahtaako sulla olla lähimpään matkahuollon pakettipisteeseen kovinkin pitkä matka, vois luulla että sillon tulee kotio asti jos noutomatka venyy kovinkin pitkäks.

4 kilometriä on matkaa joten ei ole siitä kiinni.
Grugi
23.10.2009 22:17:53
tomukka: 4 kilometriä on matkaa joten ei ole siitä kiinni.

Juu ei. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
SDMF
B-tone-flat
23.10.2009 23:01:19
Louhimo: Hassua, että itse tilasin maanantai aamuna klo 10 kieppeillä ja meikäläisen kitara on edelleen Tanskassa :) Olisi kyllä jo tehnyt mieli päästä soittelemaan vloppuna...

Mä tilasin maanantaina siinä neljä-viiden kieppeillä. Eli ei varmaan saman päivän kuljetukseen kerennyt. Mulle kerrottiin dv247:sta että kitara lähti tiistaina ja niin toi tracking myös näyttää. Toivattavsti tavarat ei ole MAANANTAIKAPPALEITA!!!:) :) :)

Olin kyllä jostain lukevinani että jos ennen puolta päivää tilaa niin menis saman päivän keikkoihin. DPD suomesta mulle sanottiin että noita paketteja roudataan niin monella autolla eri reittejä että saattavat viipyä matkalla eri aikoja vaikka suunnilleen samasta paikasta tulisivatkin. Kait se on vaan onnesta kiinni sitten.
No Comments!
Louhimo
24.10.2009 11:06:33

B-tone-flat: Mä tilasin maanantaina siinä neljä-viiden kieppeillä. Eli ei varmaan saman päivän kuljetukseen kerennyt. Mulle kerrottiin dv247:sta että kitara lähti tiistaina ja niin toi tracking myös näyttää. Toivattavsti tavarat ei ole MAANANTAIKAPPALEITA!!!:) :) :)

Olin kyllä jostain lukevinani että jos ennen puolta päivää tilaa niin menis saman päivän keikkoihin. DPD suomesta mulle sanottiin että noita paketteja roudataan niin monella autolla eri reittejä että saattavat viipyä matkalla eri aikoja vaikka suunnilleen samasta paikasta tulisivatkin. Kait se on vaan onnesta kiinni sitten.

Ilmeisesti näin... Kunhan nyt saapuisi paketit perille edes alkuviikosta :) Eihän tässä voi mitään edes tehdä ennen kuin skittara saapuu hypisteltäväksi!
Mistä pitää painaa et tää tiluttaa?
Infidel
24.10.2009 13:16:47
Minun tilaus tehtiin viikko sitten maanantaina joskus yhdentoista maissa aamusella. Siitä sitten tuli tuo kyseinen vahvistus-kirje salasanalla keskiviikkona postissa, ja soitin torstai-iltapäivänä ja varmistin tilauksen. Tytsy oli kovin ystävällinen siellä Englannin päässä, laittoi heti confirmed-statuksen(puhelinlinja oli vain kovin hiljainen) ja siitä sitten odottelemaan kuinka pitkä tuo 3-12days viite itseasiassa on. Maanantai-iltana sitten tuli update sinne omalle profiilille jossa oli seurantakoodit sun muut, eli juuri tuon 3:n arkipäivän odottelu oli sille skeballe. Perjantai-aamuyöllä oli joskus yhden maissa sitten vantaalla mutta ei ehtinyt paikallisen matkahuollon jakoon joka on klo 11.50.
I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem
Grugi
24.10.2009 13:42:21
Joskus tulee nopeemmin joskus ei. Mulla toi kitara tuli viikossa eli 16pvä tilaus sisään ja 23pvä nouto siwasta.
SDMF
B-tone-flat
24.10.2009 16:39:34 (muokattu 24.10.2009 19:01:50)
Jos mun skeba on maanantaina suomessa niin on mahkut tohon viikon raamiin. Aika erilaisia käytäntöjä näyttää olevan näissä tilauksissa. Esim mulla status näyttää vieläkin new:tä. spostitse sain tracking koodin kun sitä rupesin kyselemään. Ei mitään kirjeitä+vahvistuksia. Ja ekaa kertaa mäkin tuolta tilaan siis. Ainoo mikä vielä jännittä on se että tuleeko sieltä basso vai kitara. :)
No Comments!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)