Jokapaikanapina 20.10.2009 20:46:29 | |
---|
Onko Musella lämppäriä vai onko siitä tullu mitään tietoo? Hieman puskista nyt meen Musee kattoon, enemmän tälläsenä klassisen rokin kuuntelijana. Vaan kyllähän noilla (varsinkin tällä kiertueella pyörineet biisit) on ihan mahtavan kovia kappaleita. Ja laulajana on aina kiva tutustuu uuteen ja vähän erityyliseen laulajaan. |
epi2 20.10.2009 23:18:12 | |
---|
Kuuntelin äsken pikkusen tota uusinta levyy spotifystä, ja vaikutti vähän tylsältä, ja jotenkin liian popilta. Black holes and revalations ja Absolutions ovat kyllä kovia lättyjä molemmat. |
Jyrken 21.10.2009 07:49:19 | |
---|
Jokapaikanapina: Onko Musella lämppäriä vai onko siitä tullu mitään tietoo? Hieman puskista nyt meen Musee kattoon, enemmän tälläsenä klassisen rokin kuuntelijana. Vaan kyllähän noilla (varsinkin tällä kiertueella pyörineet biisit) on ihan mahtavan kovia kappaleita. Ja laulajana on aina kiva tutustuu uuteen ja vähän erityyliseen laulajaan. Lämppäriä ei kuulemma ole. Ai mikä allekirjotus |
marchangel Miquel 21.10.2009 10:40:53 | |
---|
Jyrken: Lämppäriä ei kuulemma ole. Harmi, todellakin. Mutta eiköhän Muse saa lämmön itse aikaan :D And how can we win
When fools can be kings? |
dipshit 21.10.2009 18:12:58 (muokattu 21.10.2009 22:25:34) | |
---|
E: lippu myyty |
Jokapaikanapina 21.10.2009 19:34:43 | |
---|
Jyrken: Lämppäriä ei kuulemma ole. Monelta Muse sit alkaa, tiedätkö? |
eewo 21.10.2009 21:05:08 (muokattu 21.10.2009 21:06:23) | |
---|
Minäkin siellä. Alan jo pikkuhiljaa innostumaan, selailemaan livevetoja Youtubesta ja silleen... Muse on mulle käytännössä ainoa 2000-luvun bändi jota kuuntelen ja josta oikeasti pidän (mun musamaku kun on noin muuten jäänyt 60-70 -luvuille...) Ja olen muutenkin myöhännäisherännäinen Musen suhteen - vasta Black Holes and Revelations aukaisi mun silmät. Yläkatsomo ja mahd. näköeste. Mutta so what?! Pääsenpä keikalle. "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
Jokapaikanapina 21.10.2009 21:30:16 | |
---|
eewo: Minäkin siellä. Alan jo pikkuhiljaa innostumaan, selailemaan livevetoja Youtubesta ja silleen... Muse on mulle käytännössä ainoa 2000-luvun bändi jota kuuntelen ja josta oikeasti pidän (mun musamaku kun on noin muuten jäänyt 60-70 -luvuille...) Ja olen muutenkin myöhännäisherännäinen Musen suhteen - vasta Black Holes and Revelations aukaisi mun silmät. Yläkatsomo ja mahd. näköeste. Mutta so what?! Pääsenpä keikalle. Voisin muuten kompata tätä sun viestiäs sana sanalta. |
--Tomppa-- 21.10.2009 21:30:57 | |
---|
Kauankohan tuo keikka kestää, ts. ehtiikö yläkatsomosta kirmata Pasilan asemalta 23:09 lähtevään junaan? Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
RänxY 21.10.2009 22:07:20 (muokattu 21.10.2009 22:07:51) | |
---|
"I refuse to join any club that would have me as a member."
Groucho Marx |
Roger 22.10.2009 06:32:16 | |
---|
Tänään rokataan!!! "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
PJS 22.10.2009 08:23:53 | |
---|
Kyllä. Resistance is futile... hehe. Peace! |
carlos 22.10.2009 14:24:37 | |
---|
Näyttäis Horrors olevan lämppärinä Tukholmasta etiäppäin muutaman keikan. Hyvä, etteivät tule Suomeen, olis surullista kuunneltavaa.. by the grace of God |
Pedroz 23.10.2009 07:37:49 | |
---|
Kuljin puoli kahdeksan aikaan Pasilan aseman kautta töistä kotiin ja huomasin kansanvaelluksen Hartwallille päin. Harmitti vähän etten ollut itse menossa. Nyt harmittaa enemmän, kun Ilta-Sanomat ylistää keikkaa taivaisiin. Yllätyin kyllä siitä, että hallia kohti valuneesta massasta ehkä noin yksi kymmenesosa korkeintaan oli miespuolista. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Jokapaikanapina 23.10.2009 08:52:05 | |
---|
Olihan se ihan vitun loistava show! |
koera 23.10.2009 09:06:50 (muokattu 23.10.2009 09:07:15) | |
---|
I'm on seafood diet: I see food, I eat it. |
Yläkatsomo ja mahd. näköeste. Mutta so what?! Pääsenpä keikalle. Olin kanssa noilla näkörajoitteisilla paikoilla (katsomo 301), ja oli muuten kohtalaisen hyvät paikat. Hyvin näki ainaskin rumputyöskentelyä, ja saundit oli kyllä kokoluokkaa kovemmat, kuin esim. Rushilla. En usko, että sinne toisen pään piippuhyllylle yhtä hyvin saundit toimi. Kannatti ottaa riski paikkojen suhteen. Keikka oli ihan jees, mitä nyt noi uudet biisit eivät kovin hyvin kyllä toimi. Onneks ei muniinpuhaltelumatskua kamalasti tullut. Oisivat voineet Citizen Erasedista muutakin kuin intron soittaa :D |
Cathi777 23.10.2009 09:47:53 | |
---|
Oliko nyt katsomassa ketään sellaista henkilö, joka olisi ollut edellisellä Suomen keikalla ja osaisi näitä kahta verrata? Se edellinen kerta ei ainakaan mikään tajunnanräjäyttäjä ollut. Only pop music can break my heart... |
Roger 23.10.2009 10:02:45 | |
---|
Cathi777: Oliko nyt katsomassa ketään sellaista henkilö, joka olisi ollut edellisellä Suomen keikalla ja osaisi näitä kahta verrata? Se edellinen kerta ei ainakaan mikään tajunnanräjäyttäjä ollut. Näin viime rundin kahdesti, Latviassa ja Helsingissä. Tietenkin kovin juttu on eka keikka Latviassa, jossa oli myös parhaat paikat. Viime keikalla olin piippuhyllyllä ja nyt noin miksauskopin tasalla 6 rivillä. Jotenkin jäi semmonen fiilis, että tämä keikka olisi mukava nähdä parin kuukauden kiertämisen jälkeen eikä rundin avauskeikkana. Soittopuoli pelasi kyllä sairaan hyvin, mutta ääni oli paikoittain todella mössöä ja koko keikan ajan älyttömän bassovoittoista. Esim. Euraasian piano ei todellakaan kuulostanut pianolta. Myös valomies saisi opetella viisut paremmin, nyt ukko oli suht' pihalla kokoajan. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Mikko_L 23.10.2009 10:46:28 | |
---|
Ainahan vois arvostella pikkujuttuja, mutta c'mon.. oli kyllä paras show tänä vuonna tässä kaupungissa, ehdottomasti! Yleisö oli ihan täysillä mukana, hieno lava/valot, soundit suht kohdallaan - istuin (seisoin) kyllä miksauskopista noin 15m takaviistoon 2. rivissä - ja mahtavaa musiikkia! Tuntui että Areena on jo liian pieni Muselle, sen verran massiivista oli. -Mikko |