Grugi 21.10.2009 21:45:56 | |
---|
tomukka: Mulle ainakin toivat kotiovelle asti paketit sekä myös hakivat palautettavan tavaran. Mahtaako sulla olla lähimpään matkahuollon pakettipisteeseen kovinkin pitkä matka, vois luulla että sillon tulee kotio asti jos noutomatka venyy kovinkin pitkäks. SDMF |
migi666 21.10.2009 22:05:40 | |
---|
Jees, eilen mulle tuli viikko sitten tiistai-iltana tilaamani mackien big knob hyvin pakattuna lähimpään siwaan, joka on n. 1km päässä. Ilman postimaksuja tuli tuo vaikka arvo oli vain 234€. Thomanilla vastaava olisi ollut 289€+20€postimaksut, eli 309€..Aikamoinen säästö tuli.. :) Oikein tyytyväinen olen! Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli. |
ziggystardust 22.10.2009 00:51:09 | |
---|
kitarat oletettavasti tulee säätämöttiminä ja pakasta summissa vedettyinä? |
duc 22.10.2009 07:51:43 (muokattu 22.10.2009 07:51:57) | |
---|
ziggystardust: kitarat oletettavasti tulee säätämöttiminä ja pakasta summissa vedettyinä? Njoo, viimeksi tuli avaamattomana tehtaan pahvilootassa. Kohteen tiedoissa pitäs sanoa jos se on ollut liikkeen seinällä näytillä... |
MTM 22.10.2009 08:16:37 (muokattu 22.10.2009 08:31:43) | |
---|
Grugi: Saitkos muuten paketin pelkällä seurantakoodilla. Ihan nimellä sain. Varmaan vähän noutopistekohtaiset käytännöt. Paketin jo noudettuani tuli sitten postissa matkahuollon saapumisilmoitus, jossa kehotettiin varautumaan henkilöllisyyden todistamiseen. Mutta tässä vaihessa paketti oli siis jo minulla. Minultakaan ei muuten mitään koodeja DV:ssä kyselty, vaikka ensimmäinen tilaukseni oli kyseessä. Kitara oli tehtaan paketissa, tehtaan säädöissä. 25 punnan hintaan DV:n teknikko olisi säädöt tehnyt, mutta jätin väliin. |
teejk 22.10.2009 14:29:33 | |
---|
Kolme kertaa yrittänyt päivän aikana tehdä tilausta Visalla maksaen, mutta jostain kumman syystä en saa onnistumaan. Pääsee kyllä nettipankin/Visan varmistukseen asti, mutta jää aina jumiin. Toivottavasti noi nyt ei oo kaikki sitten kuitenkaan mennyt läpi. Ei ainakaan tilaustiedoissa näy mitään. Täytyy illalla yrittää uudestaan omalta koneelta. |
charvette 22.10.2009 14:43:36 | |
---|
Moneen kertaan tässäkin keskustelussa todettu: Explorerin kanssa on vaikeuksia. Onnistuin itse Firefoxilla. lainsuodatin: Kolme kertaa yrittänyt päivän aikana tehdä tilausta Visalla maksaen, mutta jostain kumman syystä en saa onnistumaan. Pääsee kyllä nettipankin/Visan varmistukseen asti, mutta jää aina jumiin. Toivottavasti noi nyt ei oo kaikki sitten kuitenkaan mennyt läpi. Ei ainakaan tilaustiedoissa näy mitään. Täytyy illalla yrittää uudestaan omalta koneelta. |
teejk 22.10.2009 14:59:56 | |
---|
Moneen kertaan tässäkin keskustelussa todettu: Explorerin kanssa on vaikeuksia. Onnistuin itse Firefoxilla. Ai, katos vaan. Eipä oo tullu tätä ketjua pahemmin seurattua. Selvis sitten sekin. |
B-tone-flat 22.10.2009 15:47:44 | |
---|
lainsuodatin: Ai, katos vaan. Eipä oo tullu tätä ketjua pahemmin seurattua. Selvis sitten sekin. Nettipankin käytössä ongelmia ainaskin ie8: kanssa. Pop-up-ikkunat ei toimi oikein. Soitin itse pankkiin kun en saanut visa electron korttiin laitettua verkkomaksamista päälle. Neuvottiin laittamaan jostain valikosta yhteensopivuus asetuksia päälle jolloiin rupes pelittämään. Mulla on tilaus sisällä ja jo kolmatta päivää accountissa tila refunded ja lisätietona partially or fully refunded. Pankkitilillä oston verran varaus. Tosta palautuksesta tuli mailia että 10 puntaa tulee palautuksena tilille eli hintakilpailutus toimi. Mitään kirjeitä ei ole näkynyt ym. Pitäiskö sinne ottaa yhteyttä ja kysellä missä mennään? No Comments! |
Infidel 22.10.2009 16:14:52 | |
---|
minulla itseasiassa ei toiminut edes firefox. IE:n ja Tulikettusen jälkeen alkoi jo usko loppua, mutta lopulta Opera pelasti päivän. I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem |
jra 22.10.2009 16:32:27 | |
---|
Infidel: minulla itseasiassa ei toiminut edes firefox. IE:n ja Tulikettusen jälkeen alkoi jo usko loppua, mutta lopulta Opera pelasti päivän. Olisko jotku ad-, eväste- tai skriptiblockerit jotka estävät jonkin luottokortin käsittelyyn liittyvän jutun noilla selaimilla? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Grugi 22.10.2009 16:50:06 | |
---|
Operalla ja IE8:lla on mulla toiminut ihan ilman ongelmia. SDMF |
teejk 22.10.2009 18:29:44 (muokattu 04.11.2009 18:58:38) | |
---|
Jees. Tulin kotiin ja laitoin tilauksen sisään firefoxilla ilman mitään ongelmia. Nyt vaan odotellaan tavaroiden saapumista. Kaikki oli ainakin "in stock". En kyllä tosin varmistanu. Edit 23.10. 19 tuntia myöhemmin on osa tavaroista lähtenyt matkaan (tai ainakin valmiina odottamassa). Ei voi kyllä moittia. Edit 27.10. Ihmettelin, kun en ollut saanut seurantanumeroa, vaikka tavarat olivat lähteneet matkaan jo perjantaina. Otin sähköpostilla yhteyttä ja noin 6 tunnin päästä vastasivat ja lähettivät tarvittavat tiedot. Ilmoittivat vielä, että Yamaha lähtee maailmalle eri liikkeestä. Vieläkin ihan tyytyväinen. Kitara sais kyllä tulla vaan vknlopuksi, mutta eipä taida enää ehtiä. Edit 02.11. Päivitetään seuranta nyt sitten loppuun asti, jos jotain sattuu kiinnostamaan. Tekstiviesti tuli, että Valintatalosta sais ekan paketin käydä hakemassa. Nyt on aikaa tilauksesta kulunut siis 10 päivää. Jälkimmäinen paketti pitäisi saapua sit huomenna tai keskiviikkona toivon mukaan. Edit 04.11. Kamat haettu valintatalosta. Akustisen paketti oli niin köykäinen, että luulin sitä tyhjäksi. Pahvikotelon päälle laitettu suhteellisen kiitettävästi kuplamuovia, mutta jotenkin tuntui, että paremminkin olisi voinut pakata. Kaikki oli kuitenkin ok. Vekkejä eikä naarmuja näkynyt, vire oli melkein jopa kohdillaan ja säädötkin ihan jees. Sälät (teline + pikku poteli) oli ainoastaan muovipussissa, joka oli nurkasta repeytynyt ja purkkikin auennut. Mutta en kuitenkaan jaksa alata reklamoimaan, koska suurta haittaa tuosta ei ollut. Kaikin puolin olen erittäin tyytyväinen. Jos tavarat olisivat olleet noudettavissa ennen vknlpua olis homma mennyt ihan putkeen. |
Louhimo 22.10.2009 20:59:54 | |
---|
Meikäläisen kitara löytyy tällä hetkellä Kööpenhaminasta... Elättelin turhia toiveita että viikon sisään ehtisi tavarat perille :) Mistä pitää painaa et tää tiluttaa? |
Grugi 22.10.2009 21:01:28 | |
---|
Louhimo: Meikäläisen kitara löytyy tällä hetkellä Kööpenhaminasta... Elättelin turhia toiveita että viikon sisään ehtisi tavarat perille :) Siellä se on sitte mun Telen kanssa samassa kontissa :) Olis jo kova hinku päästä käpistelemään. SDMF |
jra 22.10.2009 21:11:03 (muokattu 22.10.2009 21:11:32) | |
---|
Köpiksessä ne munkin 60's Classic Vibe ja reissuakkari näkyvät hengailevan. Vaarallinen yhdistelmä. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Infidel 22.10.2009 21:48:30 | |
---|
ja miun universe :/ I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem |
Morri 22.10.2009 22:12:51 (muokattu 23.10.2009 19:20:05) | |
---|
ziggystardust: kitarat oletettavasti tulee säätämöttiminä ja pakasta summissa vedettyinä? Sitä en tiedä tuleeko pakasta summissa vedettyinä, mutta tuo oma Road Worn stratoni ainakin oli kunnon säädöissä, hemmetti vireessäkin oli yhä kieltä lukuunottamatta eli sillä saralla ei ole valittamista, todella helpposoittoinen peli. Tehtaan paketissa oli, joten en usko että engelsmannit pakkausta ovat avanneet ja säätäneet. Ehkä kävi vain tuuri, tiedä häntä ;) Edit. Vähän sanoja takaisin. Tullessa kitara tuntui hemmetin hyvältä, mutta jotenkin nyt muutaman päivän täällä olleena nauhojen päät ikään kuin työntyivät ulos otelaudasta. Eikä tämäkään mikään säätämättömyys ollut, mutta juttu joka vaatii fiksauksen. "Nuotin vieressä on tilaa..." |
Noniin nyt olis kitara jo suomen puolella mut taitaa se mennä ens viikolle ennenku matkahuolto sen saa toimitettua siwaan. SDMF |
issue 23.10.2009 08:33:08 | |
---|
Mun on myös Köpiksessä... :D Tai oli ainakin eilen kello 15.jotain. |