DJKaaos 22.10.2009 13:30:43 | |
---|
Stain: ja tuo äijäkolmikko toni sami ja aso sais hajota tavalla tai toisella. Varsinainen pillu-urpo kolmikko. Sami - Jonkun mielestä ehkä hauska ja hei tosi ÄIJJÄ, mutta mun mielestä aivan vitunmoinen dorka ja urpo. Aso - Tuntuu jotenkin, että tyyppi käy aika hitaasti. Toisinaan kyllä ihan "sympaattisen" oloinen kaveri, mutta tuossa urpokolmikossa taantuu todella alhaiselle tasolle. Toni - Mitähän tähän voisi sanoa? Rasittavinta Tonissa on hänen ulosantinsa. Sönkkö. Minä olen minä. |
Jormaz 22.10.2009 16:25:14 | |
---|
djKaaos: Varsinainen pillu-urpo kolmikko. Joo noissa on suunnilleen yhtä vähän äijää kuin Nikula-Hynynen-duossa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
masterhat 22.10.2009 22:54:26 | |
---|
Stain: veikkaisin että antti joutuu lähtemään suht pian. ja tuo äijäkolmikko toni sami ja aso sais hajota tavalla tai toisella. siis vittu mitä läppää toi selitti paskomisestaan. siis antti (?) ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Lego 22.10.2009 23:29:10 | |
---|
Jormaz: Joo noissa on suunnilleen yhtä vähän äijää kuin Nikula-Hynynen-duossa. Viimeksi sinulta olisin odottanut tällaista kommenttia. Luulin teikäläisen kuitenkin hoksanneen sen että H ja N-kaksikko ei ole niitä "äijiä", vaan niitä lerppuja jotka suorittaa niitä oikeiden äijien hommia. En siis seuraa BB:tä, en ole katsonut ainoatakaan jaksoa vaan seuraan m.netin satunnaisia ketjuja, joten saatan olla väärässäkin. |
Jormaz 22.10.2009 23:38:32 | |
---|
JAK: Viimeksi sinulta olisin odottanut tällaista kommenttia. Luulin teikäläisen kuitenkin hoksanneen sen että H ja N-kaksikko ei ole niitä "äijiä", vaan niitä lerppuja jotka suorittaa niitä oikeiden äijien hommia. Juu kyl tiedän että tuommonen tarkoitus siinä ohjelmassa on, mutta ohjelma lienee saanut nimensä sanonnasta JOUNI O ÄIÄ. Ja Nikulaa ja ÄIÄ-JOUNIA kovin usein tituleerataan ÄI-IKSI. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
JAK: Viimeksi sinulta olisin odottanut tällaista kommenttia. Luulin teikäläisen kuitenkin hoksanneen sen että H ja N-kaksikko ei ole niitä "äijiä", vaan niitä lerppuja jotka suorittaa niitä oikeiden äijien hommia. Eiköhän kaikki ton tiedä. Ja sitä paitsi, tietyissä piireissä jotain Nikulaa ja Hynystä pidetään äijinä, vaikka he eivät sellaisia siinä tv-showssa olekaan. Minä olen minä. |
Lego 23.10.2009 00:39:21 | |
---|
Molemmat ylläolevat on "oikeassa" siinä että noi ukkelit on kirouksensa uhreja (pidän hynysen kolumneista, tosta toisesta isonenästä en niinkään välitä) ja ovatten väärinkäsitysten uhreja, hyvä ettei mennyt oikaisut kuuroille korville vaan olitte tietoisia. Sitten avautumiseni oli turha. Itse aiheesta eli paska-ohjelmasta mulla ei kyllä oo mitään sanottavaa. Joten unhoittakaa ja jatkakaa aiheesta. |
Alpha 23.10.2009 12:45:55 | |
---|
Toni: Ensin lämmitteli Iidaa kauan aikaa ja mitähän sitten tapahtuikaan peiton alla... Nyt alkoi Saranan kanssa kiehnääminen. |
CountX 23.10.2009 22:49:42 (muokattu 23.10.2009 22:50:04) | |
---|
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Miikathebest 24.10.2009 00:41:50 | |
---|
"Pidän sellaista toimintaa, jossa itsensä juodaan tuollaiseen puolitiedottomaan tilaan - Säälittävänä." -> Dana ulos Liikaa säröä! |
Alpha 24.10.2009 02:43:16 | |
---|
Miikathebest: "Pidän sellaista toimintaa, jossa itsensä juodaan tuollaiseen puolitiedottomaan tilaan - Säälittävänä." -> Dana ulos Danahan on itsekin juonut itsensä tuohon tilaan talossa ollessaan -> Dana jatkoon. |
CountX 24.10.2009 03:01:56 | |
---|
Alpha: Danahan on itsekin juonut itsensä tuohon tilaan talossa ollessaan -> Dana jatkoon. Jep, Deina voittaa koko roskam. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Mika Torvinen 24.10.2009 03:20:48 (muokattu 24.10.2009 03:21:10) | |
---|
CountX: Jep, Deina voittaa koko roskam. Esa saa kyllä luvan viedä koko roskam! Kaikki muu on pettymystä. A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins |
masterhat 24.10.2009 13:32:12 | |
---|
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
this1sux 24.10.2009 15:57:25 | |
---|
masterhat: kyllä, juonittelu passaa kyl ihan fine, mut kenen kans mensa sit juonii? Pahoin pelkään, että juonittelun salliminen on mesalle huono juttu. Nuo uudet tytöt varmasti tulee antamaan sille pisteitä muutenkin. lalalaa |
Rhapa 24.10.2009 16:45:49 | |
---|
this1sux: Pahoin pelkään, että juonittelun salliminen on mesalle huono juttu. Nuo uudet tytöt varmasti tulee antamaan sille pisteitä muutenkin. Mitä väliä? Jos on voittaakseen, niin sillä ei ole paskaakaan merkitystä vaikka on joka äänestyksessä. cautta carvaisten civesten! |
Kitaranraiskaaja 24.10.2009 16:56:40 | |
---|
Miikathebest: "Pidän sellaista toimintaa, jossa itsensä juodaan tuollaiseen puolitiedottomaan tilaan - Säälittävänä." -> Dana ulos Alpha: Danahan on itsekin juonut itsensä tuohon tilaan talossa ollessaan -> Dana jatkoon. Miikathebeastin lainaushan on Esa A:ta, joka viittasi kommentillaan Danan juomiseen. Ihan vaan selvennykseksi. |
Zed 24.10.2009 22:53:15 | |
---|
Taas erehdyin katsomaan. Sexii, jätskii, bileit. Käsittämättömän sietämätöntä porukkaa. Dana Tämän hengästynyt ratatatatata-ulosanti ja puheen outo intonaatio ovat hyvin rasittavaa kuunneltavaa. |
DJKaaos 24.10.2009 23:24:33 | |
---|
Zed: Tämän hengästynyt ratatatatata-ulosanti ja puheen outo intonaatio ovat hyvin rasittavaa kuunneltavaa. Dana nimenomaan. Perkele. Ulos talosta ja äkkiä. En jaksa enää yhtään sen puhetyyliä, ääntä, järkyttävää turvepesätukkaa... Dana varmaan kussu mun eväisiin. Minä olen minä. |
Stain 25.10.2009 12:13:25 | |
---|
toivottavasti marko ei lähde tänään, minusta varsin hauska patu, nuo sen ilmeet ihan parhautta. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |