Aihe: Mitä mieltä The Soundsista?
1 2
KMT
02.03.2004 23:33:24

mandchurian biitti on parempi kuin Emma

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
M.i.k.key
02.03.2004 23:46:15
Tässä nyt puhutaan kahdesta eri bändistä, ihan eri vuosikymmeniltä
My name is Baron, M.i.k.key Baron
BluesKossi
03.03.2004 00:04:56
mandchurian biitti on parempi kuin Emma

ei o emmaa voittanutta! :) sen jälkee tulee mantsuuria..
ole kuningas - osta aurinkolasit
Cathi777
03.03.2004 09:16:47

poppoosta nimeltä The Sounds?

Muhun kolahti kertaheitolla oikein kunnolla. Piti ihan levy käydä ostamassa. =)

Aivan mahtava bändi. En ollut aikaisemmin kauheasti edes dikkaillut, mutta kun näin viime kesän Ankkarockin keikan niin olin täysin myyty. Aivan loistava meininki ja hienoja biisejä. Toivottavasti uusi levy tulee piakkoin ja tulisivat taas Suomeen rundille. Olis aika mukava päästä katsomaan jotain klubikeikkaa kun uskoisin, että toimis siellä vielä paremmin kuin festareilla.
Veri on vettä sakeampaa
Bee-äf
03.03.2004 11:26:48
Samaan tapaan, kuin joku niputtaa yhteen Iron Maidenin ja Judas Priestin :)

Ehkä osuvampi vertaus olisi että joku niputtaa yhteen Led Zeppelinin ja Dimmu Borgirin.
saturnzreturn
03.03.2004 11:54:48
Millähän perusteella niputat yhteen 2 noinkin eri tyylistä bändiä?

EDIT: +ä

on eri tyyliä joo kyllä aikalaillakin, mutta yhteen ne niputan sillä, että musiikki on yhtä paljon pääosassa kuin "meininki" ei siis "niinku kuteet ja soundi ja liikkuminen ja silleeee...."
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
edutheman
03.03.2004 12:27:10
Tykkään kovasti kyseisestä bändistä, ankassa oli mun mielestä paras bändi. mielipide tietenkin... tekivät hyvän levyn jossa ei ole yhtään paskaa biisiä.
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Juhani
03.03.2004 12:35:08

Törmäsin bändiin baarissa yksi ilta ja meinasin suudella sitä naislaulajaa humalapäissäni. Olisi varmaan tullut sanomista.
salmivaara
03.03.2004 13:06:58

on eri tyyliä joo kyllä aikalaillakin, mutta yhteen ne niputan sillä, että musiikki on yhtä paljon pääosassa kuin "meininki" ei siis "niinku kuteet ja soundi ja liikkuminen ja silleeee...."

No tämähän selkeytti kummasti..
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
vanttera
03.03.2004 19:34:20
Törmäsin bändiin baarissa yksi ilta ja meinasin suudella sitä naislaulajaa humalapäissäni. Olisi varmaan tullut sanomista.

Luultavasti joo, muttei tietenkään SILTÄ naiselta, vaan siltä joka asuu sun kanssa samassa asunnossa. Veikkaisin.
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
saturnzreturn
04.03.2004 07:29:48
No tämähän selkeytti kummasti..

niin, "meininkibändi" viimesen päälle..
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
poppamies
04.03.2004 12:51:01

Tässä nyt puhutaan kahdesta eri bändistä, ihan eri vuosikymmeniltä

Aivan. Tämä on tällainen "päivää, kirvesvarsia" keskustelu.
Mielenkiintoista seurata kuinka se kaikesta huolimatta toimii.
"G-strings are for strippers"
Juhani
06.03.2004 15:08:27

Luultavasti joo, muttei tietenkään SILTÄ naiselta, vaan siltä joka asuu sun kanssa samassa asunnossa. Veikkaisin.

Sanoin selkeästi avovaimolle: "Mä menens nyts suutelamaa sitä soundsin laulajaa.."

Ne muuten osaa puhua suomea.
-Mickill-
06.03.2004 18:42:39
Aivan mahtava bändi. En ollut aikaisemmin kauheasti edes dikkaillut, mutta kun näin viime kesän Ankkarockin keikan niin olin täysin myyty. Aivan loistava meininki ja hienoja biisejä. Toivottavasti uusi levy tulee piakkoin ja tulisivat taas Suomeen rundille. Olis aika mukava päästä katsomaan jotain klubikeikkaa kun uskoisin, että toimis siellä vielä paremmin kuin festareilla.

Sama täällä, ankan keikan jälkeen olin aivan myyty. Ja ton levyn ku sain käteen ni voi kyrpä että se pyöri soittimessa pitkään ja pyörii vieläkin suht usein. Toimii pippaloissa aivan loistavasti, moni tulee aina kysymään et: "Hei mikä tää on on? Kuulostaa ihan vitun hyvältä!" Ja siihen pitää aina vastata laulaja Majaa lainaten: The s-o-u-n-d-s, THE SOUNDS MOTHERFUCKERS!
Kannattaa tsekkaa myös bändi Melody Club, vähän samanlainen tollanen hieno synameininki niilläkin. Meikä diggaa.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Cathi777
06.03.2004 20:25:32

Kannattaa tsekkaa myös bändi Melody Club, vähän samanlainen tollanen hieno synameininki niilläkin. Meikä diggaa.

Melody Clubissa om vaan se huono puoli, että ne biisit on aivan liian samanlaisia niin alkaa puuduttamaan ja ei jaksaa koko levyä kuunella. Ihan kuunneltava bändi kuitenkin.
Veri on vettä sakeampaa
Goldmine
12.03.2004 16:59:33
Sama täällä, ankan keikan jälkeen olin aivan myyty. Ja ton levyn ku sain käteen ni voi kyrpä että se pyöri soittimessa pitkään ja pyörii vieläkin suht usein. Toimii pippaloissa aivan loistavasti, moni tulee aina kysymään et: "Hei mikä tää on on? Kuulostaa ihan vitun hyvältä!" Ja siihen pitää aina vastata laulaja Majaa lainaten: The s-o-u-n-d-s, THE SOUNDS MOTHERFUCKERS!

Hei, tack så mycket. Toi Melody Club oli ihan uus tuttavuus mulle ja hyvältähän tuo kuulostaa. =)
Apua. Olen pesukoneessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)