Aihe: Superior Drummer/EZ Drummer autorisointi?
1 2
entinen oboisti
22.10.2009 15:06:56
lindo: Joo, ehkä bugi oli väärä sana, ... tarkoitin että hankala ja ärsyttävä.

Joopa, joo olen nämä autorizointi ongelmat käynyt läpi kyseisten tuotteiden osalta. Ja ihmettelenkin miksi kielitaitoiset (englanti) ostaja asiakkaat eivät riittävästi anna Toontrackille palautetta kyseisestä ongelmasta. Ohjelman jälleenmyyjiltä ei todennäköisesti autorizointi ongelma BUGIIN mitään vastausta ei saa. Toivoisinkin että joku "nörtti" tekisi kyseisiin softiin jonkinlaisen autorizointi cleaner CRACKIN? Ehkä vasta sitten tämän kaltaiset ongelmat ratkeaisivat?
Ps. Olen miettinyt silppuanko ja poltan kyseisen firman tuotteet tyystyn, sen verran ottaa pattiin. Vai laitaisinko vertaisverkkoon jakoon?
nörtti
27.05.2010 13:57:46
Ostin ton EZdrummerin,mutta se ei näköjään toimi vistalla.Hain siihen uuden version toontoollssista,mutta kun yritän auktorisoida niin aina tulee että"Is not in the correct format".Mikäköhän hitto siinä on,olen koitanut isoilla ja pienillä kirjaimilla.
Eiks toi Computer ID tarkoita sitä numeroa joka on kannettavassa pohjassa levyaseman kohdalla tarrassa nimellä product key.
Anteeks kirjoitus virheet,mutta kun ottaa niin pattiin että silmissä sumenee...
Mesa/Boogie
27.05.2010 14:31:25
nörtti: Ostin ton EZdrummerin,mutta se ei näköjään toimi vistalla.Hain siihen uuden version toontoollssista,mutta kun yritän auktorisoida niin aina tulee että"Is not in the correct format".Mikäköhän hitto siinä on,olen koitanut isoilla ja pienillä kirjaimilla.
Eiks toi Computer ID tarkoita sitä numeroa joka on kannettavassa pohjassa levyaseman kohdalla tarrassa nimellä product key.
Anteeks kirjoitus virheet,mutta kun ottaa niin pattiin että silmissä sumenee...

Sen Computer ID:n saa autorisoinnin yhteydessä ihan sieltä softan autorisointi-ikkunasta. Siis jos homma toimii niinkuin EZPlayer Prossa. Odottelen just EZDrummerin tilauksen käsittelyä audioMidiltä. Hetken päästä pääsen siis tarkistamaan asian...
nörtti
27.05.2010 18:53:12
Mutta kun en saa sitä autorisointi ikkunnaa mistään,siis sitä missä se koodi näkyy.toontoolssin sivuilla se menee vain suoraan siihen missä se kysyy sitä id koodia.
Eli mistä sen sivun saa näkyviin,siis missä se koodi näkyy,omalta koneelta vai toontoolssin sivuilta?
Mesa/Boogie
27.05.2010 18:55:55
nörtti: Mutta kun en saa sitä autorisointi ikkunnaa mistään,siis sitä missä se koodi näkyy.toontoolssin sivuilla se menee vain suoraan siihen missä se kysyy sitä id koodia.
Eli mistä sen sivun saa näkyviin,siis missä se koodi näkyy,omalta koneelta vai toontoolssin sivuilta?

Pitäis tulla, kun käynnistät softan ekaa kertaa.
nörtti
27.05.2010 20:30:20
Mutta kun en saa mitään auki,muuta kun jotain filesseja ja pdf dokumenttia,jossa käyttö ohjeet.Filessa on vain jotain insstall juttuja joita on kokeiltu monta kertaa.
Mulla on tommoinen ez drummer win exe ikkuna,mutta siitä kun klikkaan niin"julkaisijan vahvistaminen ei onnistunut",siitä kun ottaa suorita,niin tulee teksti "cannot locade the end header".
Että näin...
Mesa/Boogie
27.05.2010 21:30:17
nörtti: Mutta kun en saa mitään auki,muuta kun jotain filesseja ja pdf dokumenttia,jossa käyttö ohjeet.Filessa on vain jotain insstall juttuja joita on kokeiltu monta kertaa.
Mulla on tommoinen ez drummer win exe ikkuna,mutta siitä kun klikkaan niin"julkaisijan vahvistaminen ei onnistunut",siitä kun ottaa suorita,niin tulee teksti "cannot locade the end header".
Että näin...

Paremmin tietävät voi infota, mutta toi on vissiin pelkästään plugari. Eli ei oo standalone versiota jonka sais avattua yksinään. Sun pitää avata se sekkarissa.
nörtti
31.05.2010 18:05:02
Jees jees,nyt pelaa.Vika oli siinä että toontrack solo oli C:muistissa ja EZ D:llä.Laitoin molemmat C:lle ,niin kyllä pelaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)